مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

با این 15 ایده چرخش ایوان، آن را دنج نگه دارید

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

با این 15 ایده چرخش ایوان، آن را دنج نگه دارید

آن نقطه در خارج باید پرورش داده شود و مدل داده شود – درست است. با حالات خوشایند، جلوی خود را با این 15 ایده تاب ایوانی دنج نگه دارید. از الهام گرفتن از دکور گرفته تا طرح های چیدمان، بیایید نگاهی به نحوه قرار دادن حیاط جلو یا حیاط خلوت خود در حالی که صندلی مورد علاقه خود را در خانه قرار داده اید، بیاندازیم. چه زمستان، بهار، تابستان یا پاییز، حواستان باشد که با چه چیزی در بیرون کار می کنید.

1. روستیک سفید

تاب ایوان پشتی به رنگ سفید روستیک

این گوشه نوسان ایوان کاملاً تزئین شده را که در حین بررسی یافتیم، بررسی کنید پینترست. لایه‌بندی شده با کیفیت روستایی و بافت آراسته، مکانی دنج و خاص برای خانواده است که می‌توانند از آن لذت ببرند. همچنین دارای میزان مناسبی از زنانگی است. غوره ها و پرتاب ها را بگیرید تا تفریح ​​خود را انجام دهید.

2. آبی و سفید سنتی

2321001 پوتما

زندگی جنوبی دارای الهامات زیادی است، از جمله این گوشه ایوان سنتی و راحت. ترکیب کلاسیک بالش آبی و سفید یک پایه آسان را ایجاد می کند. ما عاشق سبد و قالیچه در فضای باز هستیم و همچنین فضایی دلپذیر را فراهم می کنیم. چند سبزی در آنجا اضافه کنید تا واقعاً حال و هوا را تنظیم کنید!

3. الهام گرفته از بوهو

دکور تاب ایوان الهام گرفته از بوهو

رنگ های نارنجی و آبی بسیار زیبا و مکمل هستند، اما این استایلی است که در اینجا عاشق آن شده ایم. الهام‌بخش‌های بیشتری از این دست را با رفتن به آن بررسی کنید دکویست. چیزی بسیار طبیعی و فراگیر در مورد یک فضای غیرمتعارف وجود دارد.

4. طعم کلبه

راه اندازی تاب ایوان پشتی به سبک کلبه

عناصر زیادی در این فضا وجود دارد که ما عاشق آنها شده ایم. قطعات مبلمان با لبه‌های خشن، تکه‌های بافتی و ترکیب رنگ‌های طبیعی آن را به مکانی آسان برای دوست‌داشتن تبدیل می‌کند. ما این زیبایی را در زندگی در کشور!

5. مردانه

دکور تاب ایوان مردانه

اگر به دنبال ایجاد چیزی شیک تر و مردانه تر هستید، این فضا را از CHI علاقه شما را جلب خواهد کرد رنگ های تیره تر، طبیعی و لبه های شیک، به سادگی و گزینه های عمیق تر فکر کنید. عصاره خردل فقط آن را به منطقه آفتابی تر برای لذت بردن تبدیل می کند.

6. انرژی معاصر

دکور شیک تاب ایوان مدرن

ما کاملاً عاشق این نقطه هستیم تزئین بهتر کتاب مقدس. یک تاب ایوان ساده و سیاه و سفید ایوان شما را به وجد می آورد و آن را با استایلی مدرن برجسته می کند. برای کسانی که می خواهند لذتی منظم و مرتب داشته باشند، این همان است.

7. سبک DIY

تاب ایوان به سبک دیوی

اگر دوست دارید خودتان دست به دست شوید و آن سبک را بیشتر دوست دارید، این ست تاب و لهجه قطعاً نظر شما را جلب خواهد کرد. شی دکور جنبه های بیشتری از این منطقه را به شما نشان می دهد و به شما کمک می کند چیزی مشابه در خانه ایجاد کنید تا خانواده خود از آن لذت ببرند.

8. ساحلی

ایده های دکور تاب ایوان ساحلی

لورن آلبانیز با سبک ساحلی همراه شد که تلفیقی از زرق و برق دارد. لایه‌های خنثی خامه‌ای و انبوهی از شادابی فضایی دلپذیر برای شما، بچه‌ها و حتی مهمانان ایجاد می‌کند. این یک فرار زیبا برای ایجاد درست در خارج از درب جلو یا عقب است.

9. Eclecically ساخته شده است

دکور تاب ایوان اکلکتیک

یک تنظیم شخصی مورد علاقه در لیست از طریق می آید سرزمین عجایب آدیسون. تاب ایوان خود خیره کننده است اما دکور و ایجاد کل ایوان زیبایی است. این التقاطی است و شامل بسیاری از قطعات مد روز مانند چاپ آزتک و لهجه های چوب است.

10. لوکس مد روز

تاب ایوان لوکس مد روز

این تاب ایوان فوق العاده بزرگ مملو از تجمل و راحتی است. ما طرح را با پیمایش یافتیم پینترست – چون همه بهترین ایده ها وجود دارد، البته – و بلافاصله آن را به ویژگی تبدیل کردم. صندلی بزرگتر باعث می شود استایل کردن آن را سرگرم کننده تر کند!

11. دوبل

ایده تاب دوبل ایوان

برای خانواده های بزرگتر و ایوان های بزرگتر، چرا دو تاب ایوان نصب نکنید. وقتی با دو نفر می روید، همه چیز را مرتب و کمتر به هم ریخته نگه دارید، زیرا تمرکز روی طرح ها است. با بازدید از این موارد بیشتر بازدید کنید HGTV.

12. مینیمالیستی

ایده تاب تاب ایوان مینیمال

گاهی اوقات مینیمال کلید است و چیزی است که باعث می شود قلب شما آواز بخواند. این گوشه ساده و تمام ویژگی‌های خانه‌دار آن را بررسی کنید کالا طراحی خانه. شخصی سازی آن نیز آسان است!

13. سادگی کلید

طرح تاب ایوان ساده

ساده، شیک و سنتی از این فضا سرچشمه می گیرد خانه پناهگاه. این همه آن چیزی است که شما در یک خانه مد روز می خواهید، خانه ای که راه را برای همه هموار می کند تا بتوانند از آن لذت ببرند. همچنین یکی از ساده ترین ها برای بازسازی است و هیچ آشفتگی برای تمیز کردن وجود ندارد.

14. معماری

تاب ایوان معماری

بکر و آماده، صفحه طراحی صفحه اصلی این فضای معمارانه و باشکوه را به ما می دهد تا آب دهانمان را بیاموزیم. فقط به این دلیل که یک فضای بیرونی است، به این معنی نیست که باید آن را با بافت ها و سبزی ها شلوغ کنید. در واقع این نوع طراحی مدرن به همان اندازه زیباست.

15. تمام کرم

2163903 2013i0201

زندگی جنوبی طرح تمام کرم دیگری را به ما ارائه می دهد تا از آن الهام بگیریم. تاب سفید کاری شده، بالش های مایل به سفید و مایل به قرمز، و ایوان چوبی، همه اینها بدون زحمت در کنار هم قرار می گیرند. و شخصی سازی آن با لهجه های دیگر برای ادای احترام به فصول در حال تغییر آسان است!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#با #این #ایده #چرخش #ایوان #آن #را #دنج #نگه #دارید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید