اخبار

با این 6 پروژه DIY جالب و عالی به استقبال بهار بروید

[ad_1]

با این 6 پروژه DIY جالب و عالی به استقبال بهار بروید

هیچ چیز به اندازه این پروژه های جدید و هیجان انگیز DIY نمی گوید “بهار خوش آمدید”! برای یافتن بهترین چیزها و فعالیت هایی که باید انجام دهید، به خواندن ادامه دهید تا طبیعت خود را تجدید کند!

با این پروژه های DIY به بهار با زندگی و عشق خوش آمدید

بهار فصل مورد علاقه من است! خورشید از مخفیگاه خاکستری زمستانی خود بیرون می زند، گل ها شکوفا می شوند، عید پاک فرا می رسد، و به نظر می رسد که همه یک دارند بهار در قدم آنها با این پروژه‌های DIY شگفت‌انگیز به استقبال بهار بروید که تضمینی برای شما زندگی و انگیزه برای کل سال خواهد بود! این زمان مناسب برای فضای باز و باغ کارهای DIY! بنابراین، کسانی که خودتان را انجام می‌دهید، خودتان را طوری آماده کنید که تا به حال انجام نداده‌اید!

1. یک تقویم رشد برای گیاهان خود ایجاد کنید

به بهار خوش آمدید با این 6 پروژه DIY جالب و عالی را در https://diyprojects.com/diy-projects-welcome-spring/ ببینید

زمان تمایل به باغ شما! شما نمی توانید این فرصت عالی را برای پرورش خوش طعم ترین و زیباترین گیاهان از دست بدهید! با انجام این کار از قبل برنامه ریزی کنید تقویم شکوفه DIY. پیگیری تحولات جزئی ممکن است بسیار پیش پاافتاده باشد، اما از اینکه چقدر در زمان داده شده به انجام رسانده اید شگفت زده خواهید شد.

2. خانه خود را بهار کنید

ساخت پاسیو
تصویر از طریق Pixabay

شما می توانید از بهار بیرون یا داخل خانه خود استقبال کنید! اطراف خود با پروژه های DIY که مظهر فصل هستند، زیبایی بهار را به شما یادآوری می کند. امروز خانه خود را با این زیبا تزئین کنید صنایع دستی بهاره امروز!

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per

3. دستور العمل های بهار برای استقبال از بهار

به بهار خوش آمدید با این 6 پروژه DIY جالب و عالی را در https://diyprojects.com/diy-projects-welcome-spring/ ببینید

غذا و نوشیدنی همیشه در هر مناسبتی وجود دارد. استقبال از بهار مطمئناً به عنوان یک جشن به حساب می آید، بنابراین بهتر است دستور العمل های عالی برای شادی تهیه کنید! و در حالی که شما در آن هستید، چگونه در مورد ساخت برخی از نوشیدنی ها هم؟ این نوشیدنی ها همانطور که زندگی طبیعت را نشاط می بخشد به شما انرژی می بخشد!

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط DIY Projects (@diyprojectsdotcom) بر

4. پروژه های پالت چوبی

با تمام گیاهان و گل های دوست داشتنی که در باغ شما رشد می کنند، به یک پروژه تکمیلی DIY نیاز دارید تا زیبایی آنها را به نمایش بگذارید! اینها پروژه های پالت چوبی فریاد بزن “بهار خوش آمدی”! آنها زیبایی روستایی و طبیعی کاملی دارند که تقریباً با هر نوع پروژه DIY بهاری به خوبی پیش می رود!

5. عرشه پاسیو

ساخت پاسیو با یک فونداسیون خوب شروع می شود

از زیبایی و آرامشی که این فصل به ارمغان می آورد مهار کنید! برای استقبال از بهار، پاسیو خود را تزئین کنید و آن را به پناهگاه باشکوهی تبدیل کنید که همیشه آرزو داشتید باشد! تصور کنید هر روز به خانه می روید و به تکه ای از بهشت ​​روی زمین می روید.

آگهی بوسیدن کاردینال ها

6. برای عید پاک آماده شوید

به بهار خوش آمدید با این 6 پروژه DIY جالب و عالی را در https://diyprojects.com/diy-projects-welcome-spring/ ببینید

عید پاک یکی از بزرگترین تعطیلات سال نیست. این نقطه اوج همه مناسبت هایی است که زندگی و تولد دوباره را جشن می گیرند. بنابراین، فقط برای ما مناسب است برای آن آماده شود با یک ماجرای افسانه ای که به استقبال بهار می رویم!

این ویدئو از Estée Lalonde را برای پروژه‌های DIY بیشتر برای استقبال از بهار تماشا کنید:

استقبال از بهار به معنای پذیرفتن کامل زندگی است. نمی توانستم راهی بهتر از ساختن این پروژه های بزرگ DIY برای نشان دادن قدردانی خود از زندگی بیاندیشم. از این گذشته، پروژه های DIY در مورد گرفتن چیزهای به ظاهر پیش پا افتاده و تبدیل آنها به چیزی ارزشمند و زیبا هستند. و به عنوان یک فرد DIYer، هیچ چیز نمی تواند من را به اندازه این که بدانم کاری که انجام می دهم گواهی بر زیبایی زندگی است باعث افتخار من است.

چگونه برای استقبال از بهار برنامه ریزی می کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!
به دنبال پروژه های DIY بیشتری برای استقبال از بهار هستید؟ اینها را بررسی کنید 55 پروژه مبتکرانه حیاط خلوت که باید در این بهار امتحان کنید!
دکمه ثبت نام برای DIY-ready-subscribe
با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، پینترست و اینستاگرام!

یادداشت سردبیر – این پست در ابتدا در مارس 2016 منتشر شد و برای کیفیت و ارتباط به روز شده است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#با #این #پروژه #DIY #جالب #عالی #به #استقبال #بهار #بروید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *