اخبار

به خواندن ادامه دهید

[ad_1]

10 بهترین برنامه که هر شخصی که انجام می دهد باید بداند

پروژه-ساخت-نجار-محاسبه-استفاده از-گوشی هوشمند |  10 بهترین برنامه که هر شخصی که انجام می دهد باید بداند |  ویژه

این کار را خودتان انجام دهید برنامه‌ها به اندازه جعبه ابزار شما حیاتی هستند و می‌توانند به شما در صرفه‌جویی در هزینه و زمان در انجام آن کار کمک کنند. برای تبدیل طرح خود به موفقیت بزرگ، این برنامه های خود را انجام دهید را دانلود و استفاده کنید.

مربوط: 10 برنامه برای کمک به بازسازی خانه [Infographic]

برنامه‌هایی که باید خودتان آن را انجام دهید تا پروژه DIY بعدی خود را شروع کنید

1. یوتیوب

موکاپ-گوشی هوشمند-تکنولوژی-گوشی |  بهترین برنامه های DIY

می‌توانید ساعت‌ها ویدیوهای مفید DIY درباره هر چیزی زیر نور خورشید را در این برنامه معروف پیدا کنید. یوتیوب مملو از کلیپ هایی در مورد فرآیندهای گام به گام مختلف، ایده ها و الهامات ساخته شده توسط آماتورها و حرفه ای ها است. این برنامه خودتان را انجام دهید، که برای iOS و Android در دسترس است، می تواند به عنوان راهنمای شما برای پروژه بعدی DIY شما باشد.

جدا از تماشای فیلم‌های مشابه، ممکن است بخواهید کلیپ‌هایی را تماشا کنید که اشتباهات رایج را نشان می‌دهند تا بتوانید هنگام انجام پروژه DIY خود از آنها اجتناب کنید.

2. WikiHow

ویکی نحوه انجام برنامه Anything dev بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند |  خودتان

این برنامه تمام دستورالعمل‌های نحوه انجام، همراه با تصاویری را که هر فردی که انجام می‌دهد نیاز دارد، پوشش می‌دهد. WikiHow مانند وب سایت ویکی پدیا است اما برای موضوعاتی که خودتان آن را انجام دهید. اینها می توانند از هک های فنی متفاوت باشند، تعمیرات ماشین، دستور العمل های آسان، پروژه های باغبانی، آموزش آرایش، مراقبت از حیوان خانگی، و هنر و صنایع دستی بین دیگران.

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per

از طریق WikiHow، می‌توانید دسته‌ها را جستجو کنید و مقاله‌های خاصی را نشانه‌گذاری کنید تا بتوانید دستورالعمل‌ها را حتی زمانی که آفلاین هستید بخوانید. می‌توانید این اپلیکیشن خود را در اندروید و iOS دانلود کنید و شروع به یادگیری نحوه انجام تقریباً هر کاری کنید.

3. iFixIt

سرمقاله گویا صفحه اصلی وب سایت IFIXIT |  ایده های DIY

اگر نیاز به تعمیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم خانگی خود دارید، iFixIt اینجاست تا به شما کمک کند. این برنامه خودتان را انجام دهید، شما را در طول فرآیند تعمیر دستگاه‌هایتان راهنمایی می‌کند – از شناسایی مشکل گرفته تا تعمیر یا تعویض قطعات.

iFixIt همچنین فروشگاه آنلاین خود را دارد در صورتی که مواد یا قطعات مورد نیاز خود را ندارید. این برنامه را در دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید و تعمیراتی را که می توانید بدون زحمت خودتان انجام دهید، شروع کنید.

4. پینترست

لوگوی گوگل قرمز و سفید |  بهترین برنامه های صنایع دستی

این برنامه پر از تصاویر الهام‌بخش است که علایق مختلفی از دکوراسیون داخلی گرفته تا تهیه غذا و سلامتی و تندرستی را در میان چیزهای دیگر پوشش می‌دهد. این عکس ها با پیوندهایی به مقالات آموزنده و راهنماهای آموزشی ارائه می شوند تا به شما در ایجاد شاهکار خود کمک کنند.

پینترست تابلوهایی دارد که کاربران پین هایی را که برایشان جالب است ذخیره و جمع آوری می کنند. این پین ها معمولاً تصاویری هستند که می توانید از آنها به عنوان مرجع استفاده کنید. شما می توانید برای تمام پروژه های DIY که در ذهن دارید چندین تخته داشته باشید و هر تخته را برای هدف یا موضوع خاصی طراحی کنید.

5. حوض

تلفن همراه با نماد Houzz Home Design بر روی صفحه نمایش |  برنامه هایی برای بهبود خانه

تبدیل خانه رویایی خود به واقعیت هرگز با Houzz به این آسانی نبوده است. با میلیون ها عکس با وضوح بالا در این برنامه خودتان انجام دهید، مطمئناً در طراحی هر گوشه اتاق خود الهام خواهید گرفت. Houzz به شما کمک می کند تا تصور کنید که طراحی و بازسازی شما در نهایت چگونه به نظر می رسد.

ایده های خلاقانه خود را به جریان بیندازید و با Houzz که برای iOS و Android کار می کند، تغییر DIY خود را شروع کنید.

مربوط: بهترین اپلیکیشن های طراحی داخلی [INFOGRAPHIC]

تبلیغ جی آبی

6. تستر رنگ

اپلیکیشن تستر رنگ در پلی استور |  اپلیکیشن دستیار

شما نمی خواهید اتاق خود را با رنگ های اشتباه رنگ کنید. از رنگ آمیزی مجدد دیوارها با کمک تستر رنگ اجتناب کنید. با استفاده از این برنامه می توانید از اتاق خود عکس بگیرید و رنگ های مختلف را به شما نشان می دهد تا به شما در انتخاب سایه مناسب برای دیوارهای خود کمک کند.

همچنین اگر می خواهید بر روی دیوارهای خود تأکید کنید، می توانید بیش از یک رنگ را اعمال کنید. از طریق این برنامه خودتان انجام دهید که برای iOS و Android در دسترس است، ببینید اتاق شما چگونه خواهد بود.

7. iScape

برنامه iScape |  ایده های DIY

حدس و گمان در طراحی باغ خود را با برنامه iScape حذف کنید. فقط یک تصویر از حیاط خود آپلود کنید و می توانید بررسی کنید که چگونه طرح کلی شما ظاهر می شود. همچنین می‌توانید انواع مختلف گیاهان را بر اساس نام، رنگ و ارتفاع، از جمله قرار گرفتن در معرض نور خورشید و فصل شکوفه‌دهی آنها جستجو کنید.

8. انبار خانه

نمایش لوگوی-نمایش-خانه-مخزن-برنامه-گوشی هوشمند |  برنامه های بهبود خانه

اکنون نیازی نیست که شخصاً به فروشگاه‌های لوازم خانگی و سخت‌افزار مراجعه کنید. با مرور محصولات در The Home Depot در زمان صرفه جویی کنید و آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید و این موارد را مستقیماً درب منزل تحویل بگیرید.

با این حال، اگر می خواهید به فروشگاه محلی خود سفر کنید، The Home Depot همچنان می تواند خرید شما را آسان تر و کارآمدتر کند. این برنامه را در iOS یا Android دانلود کنید، و می‌توانید راهروی دقیقی را که آیتم‌ها در آن قرار دارند جستجو کنید تا بدانید که پس از رسیدن به آنجا، آنها را کجا پیدا کنید.

9. روی Measure ضربه بزنید

اپلیکیشن tapmeasure |  برنامه خودت انجامش بده

آیا پروژه DIY شما خیلی بزرگ است که برای اندازه گیری آن با یک متر نوار تلاش می کنید؟ این استرس را از بین ببرید و اندازه گیری را با استفاده از گوشی هوشمند خود انجام دهید. دیگر لازم نیست خود ابزار فیزیکی را بیاورید. این برنامه را خودتان انجام دهید در iOS دانلود کنید و با استفاده از TapMeasure شروع به اندازه‌گیری فضای خود کنید.

جدای از این ویژگی، TapMeasure همچنین می تواند به اطمینان حاصل شود که آثار هنری و عکس های آویزان شده بر روی دیوار شما کاملاً تراز هستند.

10. DIY On A Budget

DIY در یک برنامه بودجه |  برنامه های DIY

در این برنامه خودتان را انجام دهید برای کاربران اندرویدی، می‌توانید با سایر DIYers ملاقات کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. می توانید کارهای مختلف کاربران دیگر را بررسی کنید، با یکدیگر تعامل داشته باشید و ایده ها را به اشتراک بگذارید و نکات و هک ها را از آنها یاد بگیرید.

DIY On A Budget نیز مانند فیس بوک کار می کند که در آن می توانید روی پست های دیگر لایک کنید و نظرات خود را ارسال کنید. اکنون این برنامه را دانلود کنید و پروژه DIY خود را با کمک سایر DIYers تکمیل کنید.

جدای از استفاده از برنامه‌های انجام کار خودتان، به ابزارهایی نیز نیاز دارید تا پروژه DIY خود را به راحتی به پایان برسانید. این ویدیو را از HouseImprovements تماشا کنید تا در مورد ابزارهای ضروری که به عنوان یک DIYer نیاز دارید بدانید:

حالا دیگر لازم نیست نگران جستجوی راهنماها، اندازه گیری فاصله و تطبیق رنگ های مختلف باشید. این 10 برنامه «Do it yourself» را به جعبه ابزار خود اضافه کنید و از آنها برای پروژه DIY بعدی خود استفاده کنید.

از چه برنامه های دیگری برای انجام این کار استفاده می کنید؟ آنها را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما بنویسید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، پینترست، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#به #خواندن #ادامه #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *