مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

تزئینات مهمانی فوق العاده سرگرم کننده DIY

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

تزئینات مهمانی فوق العاده سرگرم کننده DIY

آیا شما از آن دسته علاقمندان به DIY هستید که عاشق افزودن عنصری حیله گر به تقریباً در هر کاری هستید و متوجه می شوید که از شما واقعاً میزبان مهمانی مهمانی می شود؟ سپس ما می خواهیم شرط ببندیم که شما مانند ما تزئینات جشن را دوست دارید! تقریباً در این زمان از سال ، ما در واقع سعی می کنیم تا آنجا که می توانیم ایده های متفاوت و جذاب دکور مهمانی را بیابیم ، زیرا در بهار و تابستان میزبانی خانواده و دوستان زیادی را انجام می دهیم.

1. بنر تولد با چوب نقاشی شده

بنر روز مرداد با درد چوب

اگر قصد دارید برای خود تزیینات سفارشی مهمانی بسازید ، ترجیح می دهید چیزی بسازید که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و در چند مهمانی دوام داشته باشد؟ خوب ، اگر تا به حال طرفدار زیادی در نقاشی انواع مختلف مواد داشته اید ، ما این کار را می کردیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید به عشق و مهمانی بگویید این بنر تولد چوبی با نقاشی فوق العاده را ساخته اید که می توانید هر رنگی را که دوست دارید بسازید.

2. طاق بادکنک DIY

طاق بادکنک دی

آیا شما واقعاً آن ورزشکار همه کاره ای هستید که همیشه احساس می کنید می خواهید چشم نوازترین و جذاب ترین قطعات را برای مهمانی های خود بسازید؟ خوب ، اگر شما تا به حال طرفدار بزرگ بادکنک بوده اید ، ما این کار را می کردیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به راه بیندازید خانه ای که لارس ساخت این طاق بادکنک فوق العاده را ساخته اند که شبیه چیزی است که در یک رویداد تزئین شده حرفه ای پیدا می کنید ، اگرچه آنها به شما نشان می دهند که چگونه خودتان آن را بسازید.

3. مینی حلقه حلقه بستنی عسلی

مینی حلقه حلقه بستنی عسلی

آیا تا به حال آن تکه های عسلی خارق العاده را مشاهده کرده اید که از کاغذ دستمال کاغذی ساخته شده و به اشکال مختلف باز می شوند؟ خوب ، اگر بتوانید کروی های کوچکتر را در دست بگیرید ، تقریباً همه چیز را برای تهیه این حلقه های بستنی جذاب از لانه زنبوری مینیاتوری و کاغذ پیچ خورده به شکل مخروط در اختیار دارید. جزئیات کامل را برای ساختن برخی از موارد خود دریافت کنید اوه روز شادبه

4. گلدان فن دار کاغذی تابستانی

گلدان فن دار کاغذی تابستانی

اگر شما از افرادی هستید که عاشق پیگیری سبک ها و قطعات فعلی هستید ، ما شرط می بندیم که طرفداران کاغذ روشن و تابستانی را دوست دارید که همین الان در همه جا یافت می شوند. به اندازه ما! به همین دلیل ما بسیار خوشحال شدیم که با این آموزش فوق العاده نه تنها برای طرفداران فردی ، بلکه برای بسیاری از آنها گردنبند روبرو شدیم. دستورالعمل کامل تهیه آن را دریافت کنید صنایع دستی ناشناسبه

5. مارپیچ های پخش کننده کاغذ

دستگاه های پخش کننده کاغذ مارپیچی

آیا واقعاً قصد دارید که تزئینات مهمانی خود را بسازید ، اما همچنین با بودجه و کمی عجله کار می کنید؟ سپس شاید با چیزی شبیه به این دستگاه های کاغذی DIY فوق العاده که گام به گام شرح داده شده اند کمی بهتر کنار بیایید اوه روز شاد! آموزش آنها به شما نشان می دهد که چگونه آنها را به طور خاص برش دهید تا در هر کجا که آنها را آویزان کنید کاملاً مارپیچ شوند.

6. دکور مهمانی آناناس رنگ آمیزی شده

رنگ آمیزی دکور مهمانی آناناس

اگر قرار است تابستانی امسال مهمانی داشته باشید ، آیا ترجیح می دهید آن را گرمسیری ترین جشن ممکن کنید؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم که شما واقعاً از آن قدردانی خواهید کرد پیگیری های روزمره آناناس های واقعی را به دکور هنری تبدیل کرد به گونه ای که حتی شما را از خوردن آنها منصرف نکند! آموزش آنها را بهتر ببینید تا ببینید چگونه آنها میوه های آناناس خود را با رنگ های روشن رنگ آمیزی کردند.

7. شماره های مهمانی فیلتر قهوه DIY

شماره مهمانی فیلتر قهوه Diy

اعداد جامبو به هیچ وجه مفهوم جدیدی در دنیای دکوراسیون مهمانی نیستند ، اما آنقدر کلاسیک هستند و ساخت آنها بسیار سرگرم کننده است که هرگز برای ما قدیمی نمی شوند! به همین دلیل بسیار خوشحال شدیم که با این آموزش ساده آشنا شدیم آوانتی موروچا این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با استفاده از فیلترهای معمولی قدیمی قهوه و یک اثر غوطه ور کردن یک نسخه پرفروش عالی ایجاد کنید.

8. تاج کاغذ پارچه ای حاشیه دار

حلقه حلقه کاغذ پارچه ای حاشیه دار

در حال حاضر ، احتمالاً می توانید بگویید که ما هستیم بزرگ طرفداران انواع مختلف حلقه گل ، بنابراین ما مطمئن هستیم که تعجب آور نیست که ما فکر می کردیم این حلقه های سرگرم کننده کاغذ بافتی ایده بسیار خوبی هستند! تامفو شما را گام به گام در فرآیند ساختن خود راهنمایی می کند. ترکیب رنگها اساساً بی پایان است!

9. بادکنک پیراشکی DIY

بادکنک های پیراشکی دی

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی صحبت از تزیینات مهمانی DIY ساخته شده با بادکنک کردیم اما مطمئن نیستید که برای ساختن یک طاق کامل و قوی مانند آنچه قبلاً به شما نشان دادیم ، آنچه را لازم دارید دارید؟ سپس شاید با چیزی شبیه به این بادکنک های دوناتی دوست داشتنی که به طور مفصل در آنها نشان داده شده است کمی بهتر کنار بیایید. استودیو DIYبه

10. بادکنک های گل DIY

بادکنک های گل DIY

شاید شما امیدوار هستید چیزی را خلق کنید که کمی باکلاس تر و مناسب فصل باشد ، بنابراین به مفاهیم گل توجه کرده اید؟ سپس خوشحال می شویم به شما اطلاع دهیم که صبر شما بالاخره به ثمر رسیده است! نحوه را بررسی کنید کفش عروسی سبز با پشت سر گذاشتن گلهای ابریشمی و سرسبزی رشته هر کدام ، جزئیات بسیار زیبایی به بادکنکهای آنها اضافه کرد.

11. بادکنک آب نبات پنبه DIY

بادکنک آب نبات پنبه Diy

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی صحبت از دکور مهمانی تابستانی DIY کردیم که شبیه تنقلات شیرین مورد علاقه شماست اما مطمئن نیستید که گلدسته های بستنی که قبلاً به شما نشان دادیم به همان اندازه که شما امیدوار بودید چشم نواز بود؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید واو سام از بادکنک ها به عنوان پایه ای برای ساختن این تکه های تزیینی آب نبات پنبه ای برای شناور شدن بر فراز جمعیت استفاده کرد.

12. Anthropologie با الهام از اسکرول گردنبند

گردنبند طومار Anthropologie الهام گرفته است

فقط در صورتی که از علاقه مندان به دکوراسیون هستید که عاشق یافتن راه های فریبنده برای بازآفرینی چیزهایی هستند که در فروشگاه ها دیده اید اما مطمئن نیستید که بخواهید قیمت نام تجاری را برای چیزی که احتمالاً خودتان می توانید بپردازید بپردازید ، اینجا یکی از آنهاست دوستداران مردم شناسی آنجا! نحوه را بررسی کنید جشن پرنده این حلقه های حلقه ای دوست داشتنی که به صورت عمودی آویزان شده اند را ساخته است.

13. Tumle pom poms برای آویزان کردن

آویزان کردن تام پوم پوم

در صورتی که به دنبال پروژه ای هستید که کمی غریب تر به نظر برسد ، در اینجا پروژه ای وجود دارد که می دانیم علاقه مندان به پارچه واقعاً از آن قدردانی خواهند کرد. چگونگی آن را بررسی کنید خانواده ملروز فقط در چند مرحله ساده این پوم پوم های آویزان دوست داشتنی را از تور دسته ای درست کرده اید! ما قدردانی می کنیم که آموزش آنها نحوه ساخت آنها را در اندازه های مختلف نشان می دهد.

14. گلهای کاغذی زیبا برای پس زمینه

گلهای کاغذی زیبا برای پس زمینه

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی که درباره روش های مختلف ساختن تزیینات تزئینی DIY از کاغذ صحبت کردیم ، اما شما هنوز ایده ای را که بیشتر برای شما جذاب است ندیده اید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید خاکستر و صنایع دستی این گلهای کاغذی جامبو را ساخته اید که برای چسبیدن به دیوارها یا ایجاد یک عکس خلاقانه از آنها عالی است.

15. دکور آب نبات چوبی غول پیکر

دکوراسیون عظیم آبنبات چوبی

شاید شما در واقع فهرست ما را مرور کرده اید و از خود پرسیده اید که آیا ممکن است با برخی از وسایل تزئینی DIY روبرو شوید که برای مهمانی های بیرونی که می خواهید در بهار و تابستان برگزار کنید مفید خواهد بود؟ خوب ، اگر آب نبات را دوست دارید ، ما مطمئن هستیم که در مورد نحوه کار بسیار خوب خواهید بود رفتارهای باشکوه این آبنبات های غول پیکر فوق العاده شاد که بسیار زیبا به نظر می رسند ، در کنار گذرگاه روی چمن ایستاده اند. در مورد ورود سرگرم کننده به یک مهمانی صحبت کنید!

آیا قبلاً انواع دیگری از دکورهای مهیج DIY را ساخته اید که واقعاً دوست داشتید اما در لیست ما نمی بینید؟ همه چیزهایی را که ایجاد کرده اید و نحوه انجام آن به ما بگویید یا ما را در قسمت نظرات به عکسهای کار نهایی خود پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#تزئینات #مهمانی #فوق #العاده #سرگرم #کننده #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید