آموزش, آموزش عکاسی, آموزش عکاسی مقدماتی تا حرفه ای (رایگان), اخبار, عکاسی آماتور, کاردستی, مادر و کودک

تکنیک و نکات اولیه عکاسی (21 روش برای حرفه ای شدن)

در حال عکاسی

تکنیک و نکات اولیه عکاسی (21 روش برای حرفه ای شدن)
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2020/10/word-image-216.jpeg

هر عکس بیان گر هزاران کلمه است، با این حال عکاسان میلیون ها کلمه در مورد رشته خود می خوانند تا ارزش کار خود را به بالاترین سطح برسانند. در حالی که استعداد اولیه در مسیر تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای نقش دارد، منتها کسانی که این کار را می کنند، ساعت های زیادی برای کار خود وقت می گذارند. تصاویری که در وب سایت عکاسی یا حساب کاربری رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود مشاهده می کنید احتمالا سال های زیادی از اولین تصاویر گرفته شده توسط هنرمندان جلوتر است.
هیچ رازی وجود ندارد که بتواند شما را در مسیر عکاس شدن، از صفر به فردی حرفه ای تبدیل کند. با این وجود، ابزارها و دستورالعمل های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا ضمن پیشرفت مهارت و سبک خود، کیفیت کار خود را بهبود ببخشید. آماده شروع آموزش هستید؟ اجازه دهید راهنمای شما باشیم و آموزش خود را با این 21 نکته عکاسی برای مبتدیان شروع کنیم:
1-روزانه از همه چیز عکس بگیرید
تنها راه خوب شدن در کار با تمرین است. همیشه دوربینی با خود داشته باشید و از هر چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند عکس بگیرید. شما حتی به یک دوربین حرفه ای نیاز ندارید – تلفن هوشمند شما بسیار خوب عمل خواهد کرد. این تمرین به شما کمک می کند چشم عکاسی خود را آموزش دهید و نتایج خود را روز به روز بهتر کنید. به عنوان یک نتیجه و پاداش، شما خواهید آموخت که چگونه زیبایی روزمره را مشاهده کنید و از آن ها لذت ببرید. اگر احساس می کنید انگیزه شما کم است، به دنبال کارهای مختلف با عکاسی آزاد باشید و با انگیزه کسب درآمد در مسیر بهبود کار خود پیش بروید.
2-به جای خرید لوازم، به دنبال کسب دانش باشید
ما در جامعه مصرف گرایی زندگی می کنیم و در بیش تر موارد، به نوعی آن را دوست داریم. هر هفته تقریبا دوربین ها و لنزهای جدید و هر یک از آن ها با ویژگی ها و پیشرفت های کاملا نو به بازار ارائه می شوند. بنابراین هیاهوی زیاد پیرامون آن ها ممکن است شما را مجبور به خرید تجهیزات فراتر از نیاز خود کند.
اگر ندانید چگونه از آن ها استفاده کنید، داشتن این ابزارهای شگفت انگیز چه فایده ای دارد؟ در عوض، پولی را که ممکن است برای خریدن جدیدترین ابزارها خرج کنید، برای شرکت در دوره های آموزشی و خرید کتاب سرمایه گذاری کنید تا کار خود را بهبود ببخشید. یادگیری تکنیک های جدید به شما کمک خواهد کرد تا عکسی شفاف تر به کمک تنظیم لنز بگیرید.
حتما بخوانید:با این 10 ترفند ساده، عکس هایی با وضوح بی نظیر بگیرید!
3- همیشه تنظیمات دوربین را چک کنید
تنظیمات مختلف روی دوربین و این که هر کدام از آن ها برای گرفتن عکس چه کاربردی دارند، بسیار مهم است. دیافراگم دوربین، سرعت شاتر و ISO سه عملکرد اصلی می باشند که در کنار یکدیگر نتیجه عکاسی شما را بهبود می‌ بخشند.
دیافراگم دوربین: دیافراگم دوربین اولویتی است که باید به آن توجه کنید و بدانید که کدام حالت دیافراگم باید در شرایط خاص استفاده شود. مثلاً حالت دیافراگم از طریق چرخاندن دوربین از A به AV  ممکن خواهد بود. بخش سخت ماجرا این است که باید بدانید کدام حالت دیافراگم برای تمام انواع عکس هایی که می خواهید بیاندازید، بهتر کار می کند. در این قسمت اول حالت های دیافراگم را به شما معرفی می کنیم.

پرتره، چهره ها و عکاسی ماکرو: هر دیافراگمی بین F1.4 و F5.6
عکاسی منظره: هر  دیافراگمی بین F11 و F22 . برای حداکثر شارپ بودن عکس ها از F22 استفاده کنید.
هر عکس دیگر: هر دیافراگمی بین F8 و F11

سرعت شاتر: سرعت شاتر یک زمان اندازه گیری است که توسط پرده هایی که روی سنسور شما باز می‌ شوند کنترل می‌ شوند و اجازه می‌دهند که نور از سوراخ دیافراگم وارد شود . سرعت های شاتر در ثانیه/ کسری از ثانیه اندازه گیری می‌ شوند.‌ سرعت شاتر یک نوع اندازه گیری زمان است که دوربین در آن به دنبال نور می گردد‌ هر چقدر که سرعت شاتر بیشتر باشد، زمان بیشتری سنسور در معرض نور قرار می‌ گیرد‌. هر چه قدر که سرعت شاتر کم تر باشد، سنسور زمان کم تری در برابر نور قرار می گیرد.
ایزو یا ISO: ISO مخفف سازماندهی استاندارد های بین المللی است که حساسیت سنسور دوربین به نور را کنترل می‌ کند.

هر چقدر عدد یا ارزش آن مثلا ( (ISO 3200 بالا تر باشد، یعنی دوربین به نور حساس تر است و در شرایط کم نور پاسخ دهی بهتری دارد.
هر چقدر عدد ارزشی آن مثلا ( (ISO 100 کم تر باشد، به معنای این است که حساسیت به نور کم تر است و در مکان هایی که کاملاً نور زیادی وجود دارد، خوب عمل می کند.

یک عکاسی واقعی یعنی این که تمام این موارد را به طور کامل در نظر بگیرید و مراقب باشید که تنظیمات دوربین برای آن شرایط خاص اشتباه انتخاب نشده باشد. قبل از این که کار را شروع کنید، یک نگاه سریع بیندازید تا بهترین تصاویر را ثبت کنید.
آموزش قانون یک سوم در عکاسی: ترفندی که تصاویر شما را زیباتر می کند
4- روی چشم‌ ها تمرکز کنید
زمانی که می خواهید یک پرتره از انسان را ثبت کنید، می‌ توانید روی چشمانش تمرکز کنید. همیشه چشمان فرد موقعیت خوبی برای عکس پرتره ندارند و همیشه تصویر شارپی از آن ایجاد نمی‌ شود. به صورت دستی حالت AF  را تنظیم کنید که روی چشمان سوژه شما قرار می گیرد یا از فوکوس مرکزی استفاده کنید‌ که  فوکوس دوربین روی چشم ها باشد. سپس شاتر می‌ تواند تنظیمات را مدیریت کند‌. حتما قبل از عکس گرفتن دوباره تصویر مورد نظر خود را بررسی کنید . برای افراد تازه کار این ویژگی کمک می‌ کند که یک عکس عالی بیاندازند که فریم کلی پرتره را رعایت کنند که مهم ترین فاکتور از یک عکس عالی است و می تواند چشم ها را در یک پرتره صحیح عکاسی قرار دهد.
5-عکس را روشن کنید
عکاسی در لغت به معنای طراحی با نور است، بنابراین اهمیت درک این عنصر نباید تعجب آور باشد. نحوه استفاده از نور در تصویر می تواند عامل تعیین کننده بین یک عکس خوب و برجسته باشد. با انجام برخی تحقیقات در مورد منشا تاریکی دوربین شروع کنید و به خواندن درباره ویژگی های نور ادامه دهید. وقتی یک ایده کلی گرفتید، همه چیز را عملی کنید و ببینید هر موقعیت چگونه روی تصاویر شما تاثیر می گذارد.

6- سه تایی را کنترل کنید
برای رسیدن به نوردهی کامل در عکس های خود باید روی سه نکته تسلط داشته باشید: دیافراگم، سرعت شاتر و ایزو (ISO). اساسا، این تنظیمات میزان ورود نور به دوربین، مدت زمان ورود آن و میزان حساسیت سنسور به این نفوذ را کنترل می کنند. بعلاوه باید درک کنید که چگونه آن ها روی یک دیگر تاثیر می گذارند. در حالی که عکاسی در حالت خودکار بدون این که اطلاعاتی از جانب شما لازم باشد؛ این امکان را می دهد تا نوردهی مناسبی داشته باشید، منتها شما باید تمام کنترل ها را در مورد نحوه ظاهر تصویر یاد بگیرید.

7-منبع الهام بخش خود را پیدا کنید
حداقل یک تصویر کشف کنید که هر روز الهام‌ بخش شما باشد. وقت خود را صرف دیدن کارهای دیگران کنید. زمان زیادی برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای دنبال کردن آخرین کارهای عکاسانی که بیش تر از کارهایشان استفاده می کنید و از آن ها الهام می گیرید، صرف کنید. بعلاوه از روش تحقیق مورد استفاده در مدرسه در زمان های قدیم استفاده کنید. به نزدیک ترین کتابخانه بروید و چند کتاب عکاسی کلاسیک را امانت بگیرید. از یک موزه بازدید کنید و ببینید که ارتباط ترکیبات نقاشی با عکس های مورد علاقه شما چگونه است.
برای عکاسی چه چیزهایی لازم است؟ (12 وسیله ضروری)
8- تکان بخورید
یک پوزیشن عالی، راهی برای ثبت عکس های عالی می باشد‌ یعنی زمانی که قرار است دکمه نهایی عکاسی را بزنید، حتما باید پوزیشن کاملاً ثابتی داشته باشید و سر جای خود بمانید. استفاده صحیح از پشت صحنه، تنظیم کردن دوربین و قرار دادن آن روی یک مکان ثابت بسیار مهم است. قبل از این که دکمه شاتر نهایی را بزنید، حتماً چند بار آن را تست کنید که نور را بسنجید و مطمئن شوید که نور راضی‌کننده است.
عکس ها را در زوایای مختلف و در نور های مختلف بیندازید و سپس آن ها را نگاه کنید. کمی خودتان را عقب و جلو بدهید، نزدیک و دورتر از سوژه کنید. اگر هر گونه تنظیمی مورد نیاز است، انجام دهید و زاویه و نور را تغییر دهید تا عکس های جدید تری بگیرید. این تغییرات باعث می‌ شود که بهترین عکس ها را ثبت کنید و‌ اصلاً هم نیاز به داشتن ابزارهای گران قیمت و تجهیزات خاص برای گرفتن عکس‌های عالی نیست. در واقع یک عکاس عالی فقط باید جوانب را بررسی کند.
9- نور را بشناسید
نور یک جزء مهم از هر نوع عکاسی می باشد .‌ بدون نور مناسب، عکاسی یک نوع اتلاف وقت کامل است. پس نور پس زمینه را افزایش دهید و سعی کنید کمی با نور بازی کنید که نقش بسیار مهمی در انداختن عکس های جذاب دارد. اگر تمایل دارید که بهترین عکس ها را ثبت کنید، باید علم نور ها را بدانید و بدانید که دقیقا کدام نور بهترین استایل برای شماست.
نور طبیعی بهترین گزینه است اما همیشه هم خوب کار نمی کند، مخصوصاً در زمانی که شب یا عصر عکاسی می کنید. یک عکاس باید کنترل خوبی روی عکس‌ها داشته باشد و شکل، سایز، قدرت، پوزیشن، نور، موقعیت، نور و غیره را در نظر بگیرد. نور های خیلی دور یا خیلی نزدیک یا زیاد، بازتاب دهنده یا پخش شده، هر کدام نتیجه کار را متفاوت می‌ کند و باید تأثیر آن ها را  به عنوان یک عکاس متخصص بدانید.
هرآنچه درباره نورپردازی در عکاسی باید بدانید تا یک حرفه ای تمام عیار شوید!
10- دوربین را صحیح در دستتان بگیرید

همیشه طرز گرفتن دوربین DSLR می تواند صحیح و غلط باشد. بهترین راه برای بهتر کردن وضعیت لنز ها این است که دستانتان را از زیر دوربین رد کنید. این کار باعث می‌ شود که تسلط خوبی به دست چپ و دست راست داشته باشید و به بدنتان مسلط باشید . همچنین از لرزش دوربین جلوگیری می کند‌. اگر با دستانتان دو طرف دوربین را بگیرید، دیگر چیزی نیست که بخواهید دستان شما را ثابت نگه دارد. در نتیجه نمی توانید لنز را مدیریت کنید و حالت ثابتی ندارید. شانه‌ هایتان هم  تکان می خورد و در نتیجه بهترین حالت ایجاد نخواهد شد.
11- از فلاش دوربین بیرون هم استفاده کنید
کاملا درست است. شاید این موضوع برای افراد تازه کار و اماتور عجیب باشد اما فلاش دوربین نه تنها در محیط های عکاسی بیرون از منزل کار غلطی نیست، بلکه برای محیط هایی که نور خورشید زیاد است، هم مناسب است زیرا ممکن است که خورشید سوژه شما را به طور کامل تاریک کرده باشد. پس بهتر است از این نور استقبال کنید. اکثر دوربین ها دو عدد سر مربوط به فلاش دارند . در طول لوله مربوط به فلاش یک نور مدل مدلینگ قرار گرفته است. اکثر آن ها یک قطعه قابل تعویض دارند و باعث می شود که یک فلاش توسط دیگری راه اندازی شود. بنابراین دوربین فقط باید به یکی از سرها  متصل باشد.
12- بکاپ بگیرید
هر کار هنری عکاسی از لحظه ها هرگز بار دیگر تکرار نمی شود و بازتاب دهنده منحصر به فرد از نوع نگاه شما به جهان می باشد. دیجیتالی بودن  این عکس ها قطعاً برای عکاسان بسیار مهم است اما ممکن است مضراتی هم داشته باشد. عکس های دیجیتالی معمولاً نسبت به عکس های فیلمی با ارزش تر هستند‌. ممکن است هرگونه اختلال در هارد درایو دوربین برای عکاسان  باعث شود که از این لحظات جا بمانند و عکس های بسیار ارزشمند را از دست بدهند و دیگر نمی توان به آن لحظات برگشت.
همان طور که می دانید عکس های شما حتماً باید به خوبی محافظت شوند ، زیرا نشان دهنده ارزش و اهمیت شما هستند. در نتیجه گرفتن یک بک آپ به صورت دستی می‌ تواند یک صرفه‌ جویی در زمان باشد و باعث می‌ شود که شما امنیتی برای انجام کارها داشته باشید که بعدا از  آن ها استفاده کنید. خود من هارد درایو های ذخیره شده زیادی را با عکس های ارزشمند در چند هفته گذشته از دست دادم، بنابراین فکر کردم که یکی از روش های پایه برای مطمئن شدن باقی ماندن عکس ها این است که از آن ها بکاپ بگیرید.
12 ترفند و ایده کاربردی عکاسی در خانه
متوجه شدم که چند روش برای بکاپ امن عکس ها وجود دارد که می توانید از مزایای بیش از یکی استفاده کنید.

بک آپ آنلاین
هارد درایو های خارجی
بک آپ دستی

13 بک گراند یا پس زمینه همه چیز را تغییر می دهد

مهم ترین چیز برای در نظر گرفتن بک گراند ، این است ببینید پس زمینه بدون چه چیزهایی عالی و کامل می شود. کاری که می ‌‌توانید انجام دهید این است که یک تخته سفید یا یک کارت را در برابر یک میز آویزان کنید. مطمئن شوید که کارت می تواند کمی حالت منحنی داشته باشد. بنابراین محصول منحصر به فرد و عالی به نظر می رسد. منحنی کردن کارت، عاملی برای ایجاد عکس بدون چین خوردگی خواهد بود.
14- هر جا که توانستید، عکس بیندازید
حتماً باید توصیه افراد با تجربه و نکته های عکاسان را به یاد داشته باشید. از زمان و تلاش خود می توانید چیز های زیادی یاد بگیرید و در این مسیر اشتباه کنید تا مهارت های شما به حد کامل برسد. در واقع نتیجه کار یک عکاس حاصل تجربیات او می باشد. یک تکنیک غریزی خوب را به کار بیندازید و یک استایل منحصر به فرد داشته باشید. سعی کنید هر روز عکاسی کنید و خودتان را برای عکاسی از راه جدید و محیط‌ های ناآشنا به چالش بیندازید.
15-سوژه خود را مشخص کنید و به آن نزدیک تر شوید
هر عکسی که می گیرید به یک موضوع واضح نیاز دارد. تلاش برای قرار دادن عناصر بیش از حد در کادر، تنها منجر به یک ترکیب نامرتب می شود. با تنظیم یک نقطه نظر شفاف و مشخص از علاقه، می توانید توجه بیننده را به نقطه مورد نظر خود معطوف کنید و مطمئن شوید که تصویر و احساس دقیقی را که در ذهن دارید، می توانید به بیننده منتقل کنید. برای انجام این کار، پس زمینه واضحی پیدا کنید که سوژه و موضوع شما را مورد توجه قرار دهد و موقعیت مناسبی برای آن در کادر پیدا کنید.
همان طور که Robert Capa یک بار گفت: “اگر عکس های شما به اندازه کافی خوب نیستند، به اندازه کافی نزدیک سوژه نیستید.” بزرگنمایی، به جای برداشتن چند قدم به سمت سوژه، یکی از اصلی ترین اشتباهات مبتدیان است. اگر چه در برخی موارد ممکن است بزرگنمایی مفید باشد، اما نباید به عنوان راه حل پیش فرض شما شناخته شود. نزدیک شدن به سوژه حتی به شما امکان می دهد آن را با جزئیات بیش تری ببینید و ارتباط عمیق تری با آن برقرار کنید.

10 تا از بهترین ترفندها برای عکاسی (آماتور و حرفه ای)
16-انتقال احساسات
همه تصاویر عالی، داستانی در پشت خود دارند. این داستان درباره چیزی نیست که قبل از گرفتن تصویر اتفاق افتاده باشد، بلکه در مورد داستان هایی است که بینندگان وقتی به آن نگاه می کنند تصور می کنند. توانایی فشرده سازی یک احساس شدید در یک قاب تنها یکی از تمایزات اصلی بین یک شات متوسط ​​و یک شاهکار است. به همین دلیل است که امکان برقراری ارتباط با مخاطبان عامل اصلی شما در تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای است. قبل از فشار دادن شاتر، تصویری ذهنی از داستانی که می خواهید آن عکس برای شما تعریف کند ایجاد کنید و از تمام ابزارهای لازم برای تحقق آن استفاده کنید.
17-قوانین ترکیب را درک کنید
قانون یک سوم، الگوها، حرکت ضمنی، عمق، خطوط هدایت کننده و … – یک لیست طولانی از قوانین ترکیب عکس وجود دارد که می تواند شما را در تلاش برای گرفتن تصاویر برجسته راهنمایی کند. علی رغم نام آن ها، به جای این که به عنوان یک ویژگی اجباری در همه عکس های شما وجود داشته باشند، باید به عنوان ابزاری برای بهبود کار شما دیده شوند. خواندن این قوانین به شما کمک می کند درک بهتری از نحوه مشاهده تصاویر داشته باشید و در نتیجه می توانید کیفیت کار خود را افزایش دهید.

آشنایی کامل با ترکیب بندی در عکاسی
18-قوانین را زیر پا بگذارید
هنگامی که قوانین را کاملا آموختید، آن ها را نقض کنید. بسیار مهم است که شما از این دستورالعمل پیروی کنید، زیرا برای این که ماهیت آن در عکس های شما باقی بماند، باید درک کنید که چه چیزی این قوانین را بسیار عالی می کند. تلاش برای زیر پا گذاشتن قوانین قبل از تسلط بر آن ها، احتمالا تصاویر شما را به همان شکل اول بر می گرداند. آیا تا به حال ایجاد حیوانات گام به گام پیکاسو را دیده اید؟ برای داشتن روحیه خلاق – و برای رهایی از آن – دانش زیادی لازم است.
19-گزینشی عمل کنید
قبل از عکاسی فکر کنید. این که چقدر سریع و خوب می توانید قبل از گرفتن یک عکس فکر کنید، تعیین می کند که عکسی که گرفته اید خوب است یا خیر. بله، این امر به همان اندازه که به نظر می رسد، پیچیده است. خبر خوب این است که وقتی در پشت دوربین احساس راحتی کنید، این کار برایتان بسیار آسان تر خواهد شد. در نهایت، این شیوه به یک واکنش اتوماتیک تبدیل می شود که حتی متوجه تمام تفکراتی که برای پایدارسازی نور، سوژه و ترکیب بندی می کنید، نخواهید شد.
20-آزمایش و بررسی کنید
خارج شدن از منطقه راحتی و امن خود به صورت مداوم، کلید رشد خلاقیت است. ممکن است وسوسه شوید که روی گرفتن انواع خاصی از سوژه ها به روشی خاص تمرکز کنید. شاید متوجه شده باشید که بهترین نتیجه را از عکاسی حیوانات خانگی در فضای باز با لنز پرایم به دست آورده اید. یافتن حرفه و توانایی شما بسیار خوب است و باید مورد توجه و پرورش قرار گیرد. با این حال، محدود کردن همه کارهای شما به چنین موضوع خاصی، توانایی توسعه خلاقیت شما را به میزان قابل توجهی محدود می کند. با گرفتن عکس در شرایط مختلف، استفاده از فاصله کانونی متنوع و یافتن سوژه های جدید، خلاقیت خود را به چالش بکشید.
5 تا از مهمترین اصول زیبایی شناسی در عکاسی
21-چشم اندازهای جدیدی پیدا کنید
به راحتی دوربین را جلوی صورت خود قرار ندهید و شروع به عکاسی کنید. برای برجسته کردن کیفیت خاصی از صحنه، به دنبال یک دیدگاه و چشم انداز جدید باشید. تغییر در روشی که عادت به دیدن چیزها کرده ایم، بلافاصله علاقه افرادی را که به عکس های شما نگاه می کنند به اوج خود می رساند. از سوژه خود بالاتر یا پایین بروید تا با اندازه و احساسی که منتقل می کند بازی کنید. نور پس زمینه، بازتاب ها و افق های مورب نیز روش های بسیار خوبی برای ثبت ترکیب بندی های جالب هستند.

22-اشتباه کنید
از امتحان چیزهای جدید نترسید، حتی اگر از قبل بدانید که نتیجه عالی به دست نخواهید آورد. تلاش برای استفاده از یک تکنیک یا سبک جدید و عدم توانایی گرفتن یک عکس خوب، بسیار عالی است. در حقیقت با این کار برای بهتر شدن تمرین کرده اید، بعلاوه بیش تر درس ها را نمی توان بدون داشتن سهمی از اشتباه، آموخت. حتی اگر نتیجه تمرین شما بدترین عکستان باشد، زمانی را اختصاص دهید تا بفهمید چه اشتباهی رخ داده است و چگونه می توانید مطمئن شوید که دفعه دیگر مرتکب این اشتباه نشوید.
23-ویرایش و ادیت عکس هایتان را خودتان انجام دهید
تنفر از “تصاویر فتوشاپ شده” یکی از آسیب زننده ترین و مخرب ترین افسانه های عکاسی است. در حالی که باید عکس های خود را تا آن جا که ممکن است به نتیجه نهایی نزدیک کنید، منتها همیشه به برخی از پردازش های بعدی احتیاج دارند. این امر به ویژه هنگام عکسبرداری با فرمت RAW بسیار مهم است، زیرا تصاویری که به دست می آورید کاملا بی روح هستند. دانستن شیوه و سبک خود در مورد استفاده از نرم افزار ویرایش عکس به شما این امکان را می دهد تا سبک ثابتی را در سراسر نمونه کارها ایجاد کنید.
آموزش 10تکنیک فتوشاپ حرفه ای که عکاسی من را تغییر دادند!
24-کارهای خود را به اشتراک بگذارید (مثلا در پیج اینستاگرام تان)
ایجاد یک وب سایت عکاس حرفه ‌ای چیزی نیست که شما در ذهن خود نگه دارید تا زمانی که به یک استاد در حوزه خود تبدیل شوید. در واقع، قرار دادن کار در آن جا برای هر کسی می ‌تواند انگیزه بزرگی برای حفظ پیشرفت باشد. بر خلاف شبکه های اجتماعی، یک وب سایت عکاسی به شما امکان می دهد تمام اطلاعاتی را که به بازدیدکنندگان ارائه می دهید و هم چنین نحوه نمایش دقیق تصاویر خود را کنترل کنید. با جفت شدن هر دو این بسترها، هم زمان با توسعه کار خود، به ابزاری قدرتمند برای ساختن نام تجاری خود دسترسی خواهید داشت.
25-در کار و سبک خود ثابت قدم باشید
انسان بسیار راحت تحت تاثیر قرار می گیرد، حتی اگر بخواهیم خود را به عنوان فردی منحصر به فرد متقاعد کنیم. به عنوان یک خالق رسانه، هر تصویری که مشاهده می کنید احتمالا به نوعی بر روی کار شما تاثیر می گذارد. این جاست که بیش ترین خطر شبکه های اجتماعی برای عکاسان به وجود می آید. خیلی راحت وسوسه می شوید که ترکیبات یا پردازش هایی را که در این شبکه ها پیدا می کنید دوباره بازسازی کنید. با این حال، جهان واقعا به مقلد دیگری در جست و جوی شهرت اینستاگرامی نیاز ندارد. در عوض بر روی عناصر خاصی که دوست دارید تمرکز کنید و ببینید که چگونه می توانید از آن ها برای ادامه سبک خود استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *