مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

جعبه جواهرات زیبا DIY

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

جعبه جواهرات زیبا DIY

اگر ما مجبور به نام یک چیز است که ما واقعا می سازیم بسیار از این رو ، ما به راحتی می توانیم جواهرات DIY را به عنوان چیزی که اغلب در حال ایجاد آن هستیم پیدا کنیم. بین آن و عشق ما برای پیدا کردن قطعات واقعاً منحصر به فرد ، لباس ، و فروشگاه جواهرات خریداری کرده است ، ما در واقع خود را نیازمند جواهرات می دانیم جعبه در حال حاضر زیرا ما چنین مجموعه گسترده ای را جمع آوری کرده ایم! ما که هنرمندان مشتاقی هستیم ، طبیعتاً می خواستیم در صورت امکان خودمان را بسازیم ، بنابراین در جستجوی مفاهیم جعبه جواهرات DIY بوده ایم.

در صورتی که ایده ساخت جعبه جواهرات خود را به اندازه ما دوست داشته باشید ، اگر نه بیشتر ، در اینجا 15 مورد از بهترین مفاهیم ، طرح ها و آموزش هایی که تا کنون در جستجوی خود با آنها برخورد کرده ایم آورده شده است!

1. جعبه جواهرات رنگ آمیزی هندسی

جعبه جواهرات با رنگ هندسی

آیا شما از آن دسته علاقمندان به DIY هستید که بهترین مهارت های هنری همیشه در عشق شما به نقاشی دروغ گفته است؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم که شما راه را دوست خواهید داشت کونیل پاکسنات این جعبه جواهرات چوبی با دست رنگ آمیزی شده است که دارای یک الگوی هندسی سرگرم کننده با برخی از رنگهای بسیار شسته و رفته است! آنها به شما نشان می دهند که چگونه خطوط خود را به شیوه ای آسان و مرتب نگه دارید.

2. جعبه سیگار برگ مرمر برای جواهرات

جعبه سیگار برگ مرمر برای جواهرات

جعبه های سیگار برگ سبک قدیمی یک نعمت DIY هستند زیرا اندازه آنها عالی است ، کاملاً قابل تنظیم است و می توانید چیزهای متنوع زیادی با آنها تهیه کنید. این باعث می شود آنها کامل برای استفاده به عنوان جعبه جواهرات چرخ دار! ما ایده تزئین وسایل داخل را دوست داریم و در صورت امکان ، هر چند ، بنابراین ، ما طرفداران بسیار زیادی از این آموزش از آنجا بودیم آنابود این به شما می آموزد که چگونه درب جعبه را باز کنید ، یک جلوه خنک کننده سرد اضافه کنید.

3. جعبه حلقه DIY

جعبه حلقه Diy

آیا در جواهرات یا زیورآلات خود برای جمع آوری جواهرات ، علاقه خاصی به حلقه ها دارید؟ خوب ، شما می توانالبته ، حلقه ها را در هر نوع جعبه ای ذخیره کنید ، اما آنها بهتر به فروش می رسند و انتخاب آنها آسان تر است و در صورت وجود نوع مناسب آنها را پیدا کنید. چگونگی آن را بررسی کنید علاقه مندان به DIY یکی از آنها را با استفاده از یک جعبه سیگار برگ چوبی قدیمی ، یک جعبه شکلاتی و مقداری فوم درست کردند!

4. جعبه جواهرات کتاب

جعبه جواهرات کتاب

اگر شما فقط چند قطعه جواهر دارید که نیاز به ذخیره سازی دارند و در کل علاقه مندان به DIY یک کرم کتاب هستید ، پس ما فکر می کنیم که شاید بهترین ایده را برای شما پیدا کرده باشیم. نحوه بررسی را بررسی کنید با احترام ، کینسی این جعبه جواهرات فوق العاده را از یک کتاب قدیمی یا آسیب دیده با چسباندن صفحات به یکدیگر و برش یک فضای مربع در داخل ساخته اید. جلد کتاب جلد جلد کتاب است!

5. جعبه جواهرات گل میخ

جعبه جواهرات گل میخ دار

آیا قبلاً یک جعبه چوبی تهیه کرده اید که می خواهید از آن استفاده کنید اما ایده های سفارشی را مرور می کنید و نمی توانید آرزو کنید که می توانید چیزی کمی عجیب تر از برخی از آنچه در اینجا دیده اید پیدا کنید؟ در این صورت ، ما مایل هستیم شرط ببندیم که این جعبه میخ های فلزی مشکی و طلایی فوق العاده ممکن است کمی بالاتر از کوچه شما باشد. عشق کاردستی زنده نحوه انجام این کار را به شما نشان می دهد و حتی به شما نشان می دهد که چگونه قسمتهای داخلی را برای ذخیره و سازماندهی بهتر قطعات خود جدا کنید!

6. جعبه کاغذ Mod Podge و scrapbook

Mod modge و جعبه کاغذی دفترچه راهنما

صرف نظر از نوع جعبه اصلی که با آن کار می کنید ، یا چیزی را که از قبل ساخته اید ، استفاده می کنید یا از چیزی که خودتان ساخته اید استفاده می کنید ، این ایده بعدی یک راه عالی برای افزودن الگوها و رنگ ها است! ما به سادگی راه را می پرستیم این آشپزخانه دخترانه احمقانه از Mod Podge و کاغذ scrapbooking برای انجام کمی دکوپاژ روشن در خارج استفاده کرد و داخل جعبه های آنها

7. جعبه جواهرات تکشاخ سفالی

جعبه جواهرات تکشاخ سفالی

آیا واقعاً از مهارت های DIY خود بسیار اطمینان دارید و واقعاً دوست دارید تکنیک های تزئین روی جعبه خود را به سطح بعدی برسانید؟ سپس شاید ایده ساختن تکشاخ پاستلی خود از خاک رس برای شما جذاب باشد! دقیقاً همین است خلاقیت موز صورتی به شما نشان می دهد که چگونه اینجا کار کنید

8. جعبه مقوایی توری و مهره ای با قفسه

جعبه مقوایی توری و مهره ای با قفسه

در صورتی که ترجیح می دهید به جای ساختن چیزی که قبلاً ساخته شده است ، کل جعبه خود را از ابتدا بسازید ، در اینجا یک آموزش فوق العاده است که به شما امکان می دهد یک جعبه جواهرات مقوایی با قفسه های چند لایه در داخل بسازید! ما عاشق راه هستیم ایده های خلاقانه شما را از طریق انجام این کار منظم راهنمایی می کند ، بنابراین به راحتی باز و بسته می شود ، اما همچنین آن را به روشی خیره کننده تزئین می کند.

9. دستبند زیبا و جعبه ساعت

دستبند زیبا و جعبه ساعت

مشابه آنچه در مورد انگشترها گفتیم ، قطعات طلا و جواهر مانند دستبند و ساعت به سادگی یافت می شوند و اگر کمی مرتب شده و به درستی نمایش داده شوند ، بدون آسیب دیدن راحت تر می شوند. به همین دلیل ما این ایده را دوست داشتیم از یک Doodle Doo بسازید خیلی زیاد! آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید یک جعبه جواهر بسازید که داخل آن استوانه های افقی وجود دارد و قطعات مچ دست را روی آن قرار دهید.

10. جعبه کتاب ضخیم جلد سخت

جعبه کتاب ضخیم جلد سخت ضخیم

در صورتی که شما واقعاً ایده جعبه کتاب را دوست داشته باشید اما تنها کتابی که در حال حاضر باید با آن کار کنید کمی غلیظ و سنگین تر از آنچه قبلاً دیده اید است ، در اینجا یک آموزش جایگزین دیگر برای شما وجود دارد که به طور خاص نحوه ساختن حکاکی داخل را آموزش می دهد. با استفاده از کتاب اتفاق می افتد فقط مثل آن جزئیات کامل را برای تهیه دست خود دریافت کنید Make and Do Crew!

11. جعبه جواهرات حصیر بامبو

جعبه جواهرات بامبو

در اینجا یک ایده فوق العاده دیگر برای ساخت جعبه شخصی خود به طور کامل از ابتدا به جای تزئین جعبه ای که قبلاً داشتید ، ارائه شده است! ما عاشق راه هستیم صنایع دستی و کاغذی از یک تشک بامبو استفاده کرد ، مانند نوعی که ممکن است به عنوان یک پلاستیک در یک رستوران سوشی استفاده کنید ، برای ساختن یک جعبه مستطیلی که برای گردنبند عالی است. ما همچنین کاملاً عاشق کار خیره کننده کاغذ سازی آنها در بالا هستیم!

12. جواهرات جعبه کبریت. جعبه با دستگیره مروارید

جعبه جواهرات جعبه کبریت با دستگیره مروارید

آیا این ایده را دارید که قسمت هایی را در یک جعبه جواهرات کاملاً DIY قرار دهید تا وسایل خود را در آن قرار دهید ، اما فکر می کنید کشوهای واقعی را به جعبه توری کشویی که قبلاً به شما نشان دادیم ترجیح می دهید؟ سپس شاید این جعبه جذاب با دسته کشوهای مهره مروارید کمی بالاتر از کوچه شما باشد. جولیا DIY شما را قدم به قدم راهنمایی می کند

13. جعبه جواهرات دکوپاژ با الهام از پرنعمت

جعبه جواهرات دکوپاژ با الهام از پرنعمت

ما قبلاً کمی در مورد استفاده از دکوپاژ برای تزئین جعبه جواهرات خود صحبت کرده ایم ، اما اگر ظاهری که امیدوار بودید با آن به دست آورید کمی بیشتر الهام گرفته از رنگ قدیمی باشد و رنگ روشن کمتری ظاهر شود؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نحوه بررسی را بررسی کنید دکوپاژ توسط روکسانا روسو جعبه دکوپاژ آنها کمی هوازدگی و محو شده به نظر می رسید ، اما با جذابیت بیشتر از ساییدگی و ساییدگی.

14. جعبه طلا و جواهر از توری شیک و اسکرپ بوک

جعبه طلا و جواهر از توری شیک و اسکرپ بوک

آیا در واقع در لیست ما پیمایش کرده اید و احساس پاره شدن دارید زیرا در انتخاب بین تنظیمات جعبه هایی که تا به حال دیده اید مشکل دارید و همه گزینه های مختلف برای تزئین ، از آنجا که شما بسیاری از آنها را دوست داشتید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید دکور 8 زندگی شما با استفاده از کمی تقریباً همه چیزهایی که تا کنون دیده اید ، جعبه “شیک و شیک” خود را ساخته اند! این ترکیب کاملی از تکنیک ها و سبک های مختلف است.

15. جعبه طلا و جواهر بخش هایی به شکل گل

جعبه طلا و جواهر مقاطع به شکل گل

اگر قصد دارید یک جعبه جواهرات بسازید که کاملاً روی آن کنترل دارید ، ترجیح می دهید یک جعبه با شکلی که کمی غیر متعارف یا منحصر به فرد است بسازید ، نه اینکه شبیه یک جعبه مربع یا مستطیل باشید؟ خوب ، عاشقان گل خوشحال می شوند ، زیرا طراحی صنایع دستی دستورالعمل هایی برای ساخت جعبه هایی با طرح گلدار و طرح دار با بخش های گرد مختلف در داخل دارد که ما فکر می کنیم واقعا برای شما جذابیت دارد!

آیا قبلاً نوع دیگری از جعبه جواهرات ساخته بودید که از آن بسیار راضی بودید ، اما این کمی متفاوت از هر چیزی است که در لیست ما در اینجا مشاهده می کنید؟ همه چیز را در مورد آن به ما بگویید یا ما را در قسمت نظرات به عکسهای کار نهایی خود پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#جعبه #جواهرات #زیبا #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید