آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

خرید ارزان ترین تور ارمنستان زمینی در لحظه آخر

خرید ارزان ترین تور ارمنستان زمینی در لحظه آخر

خرید ارزان ترین تور ارمنستان زمینی در لحظه آخر
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/02/1-5.jpg

کشور ارمنستان یکی از کشورهای همسایه ایران و مقصد محبوبی برای سفر با تور است. این کشور جاذبه های طبیعی و تاریخی خاص خود را داشته و در میان جهانگردان ایرانی، طرفداران زیادی دارد. حال که تعطیلات نوروز را در پیش داریم، خوب است سری به سایت لحظه آخر زده تا از تازه ترین تورهای لحظه آخری کشور ارمنستان با خبر شویم.

قیمت تور زمینی ارمنستان در لحظه آخر
برای رفتن به کشور ارمنستان می توانید از میان راه های زمینی و هوایی، انتخاب کنید. در این بخش قصد داریم تا قیمت تور زمینی ارمنستان در سایت لحظه آخر را با شما به اشتراک بگذاریم.

تور ارمنستان 3 و 7 فروردین ویژه نوروز، 4 شب (28 اسفند تا 12 فروردین)، رفت و برگشت با اتوبوسVIP 25، آژانس مسافرتی رمادان، شروع قیمت از 5 میلیون 400 هزار تومان
تور زمینی ارمنستان اسفند 1400، 3 شب، (3 اسفند تا 9 اسفند)، رفت و برگشت با اتوبوس VIP، آژانس مسافرتی فرجام پرواز کیان، شروع قیمت از 2 میلیون و 750 هزار تومان

بهترین هتل های ارمنستان جهت اقامت با تور
پیش از هر چیز در خرید یک تور، باید از کیفیت هتل آن مطمئن شوید. در طول سفر، بخش زیادی از زمان خود را در هتل گذرانده و برای صرف غذا به رستوران های آن مراجعه خواهید کرد؛ به همین دلیل کیفیت هتل از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بخش قصد داریم تا بهترین هتل های ارمنستان را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب تور ارمنستان لحظه آخر به شما کمک کرده باشیم.
هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson BLU Hotel Yerevan)
هتل رادیسون یکی از هتل های پنج ستاره ایروان است. این هتل بی نظیر با 142 اتاق و بهره مندی از منظره رشته کوه آرارات، مکان مناسبی برای اقامت و گذراندن تعطیلات به شمار می رود. هتل رادیسون در مکانی فوق العاده قرار گرفته و فقط 10 دقیقه پیاده روی تا پارک پیروزی فاصله دارد. در دکوراسیون داخلی این هتل پنج ستاره از ترکیب سبک های مدرن و سنتی استفاده شده است. از امکانات اتاق های هتل رادیسون بلو ایروان، می توان به مبل‌ های لوکس و مدرن در کنار فرش ‌هایی با طرح ‌های سنتی و امکاناتی چون اینترنت بی‌ سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌ بار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی، اشاره کرد.
هتل الکساندر ارمنستان (The Alexander, a Luxury Collection Hotel)
هتل الکساندر ارمنستان به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره این کشور شناخته می شود. این هتل در شهر ایروان قرار گرفته و ۱۲ طبقه و ۱۱۴ اتاق دارد. جذابیت این هتل فقط در دکوراسیون مدرن و الهام گرفته از اشکال هندسی آن خلاصه نشده و از امتیازاتی نظیر اتاق نشیمنی جذاب، اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام نیز بهره مند می باشد.
از دیگر امکانات موجود در این هتل می توان به رستورانی با چشم ‌اندازی زیبا از شهر ایروان، تراس، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر رو باز، ماساژ، خدمات آرایشی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شست ‌و شو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات و کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی) مجموع این دلایل سبب شده تا هتل پنج ستاره الکساندر، در میان گردشگران بسیار محبوب باشد.

هتل گلدن پالاس ایروان (Golden Palace Hotel Yerevan)
هتل گلدن پالاس، به عنوان هتلی پنج ستاره از موقعیت مکانی بی نظیری برخوردار بوده و فقط 3 دقیقه با میدان جمهوری فاصله دارد. پنجره های بزرگ و شیشه ای این هتل، تکمیل کننده دکوراسیون سنتی آن بوده و در کنار مبلمان ایتالیایی و چشم‌ انداز فوق‌ العاده و محیطی آرامش‌ بخش، به زیبایی اتاق ها می افزایند. از امکانات هتل گلدن پالاس می توان به جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران در بام هتل، تلویزیون با شبکه ‌های ماهواره ‌ای در تمام اتاق ‌ها، سیستم تهویه مطبوع، میز کار و بالکن اشاره کرد.
هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)
هتل گرند ایروان یکی از هتل های پنج ستاره کشور ارمنستان است که با نام گلدن تولیپ نیز شناخته می شود. این هتل فوق العاده امتیاز بالایی را از کاربران سایت تریپ ادوایزر کسب کرده و از موقعیتی عالی برخوردار است. گردشگران با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به میدان اصلی شهر، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی خواهند داشت. هتل گرند 104 اتاق داشته و در طراحی دکوراسیون داخلی آن ها از دکوری مدرن و ترکیب رنگ های تیره و روشن استفاده شده تا فضایی جذاب و آرامش بخش را برای شما رقم بزنند.
شرایط جدید سفر به ارمنستان
در صورتی که در دوران اپیدمی کرونا قصد سفر به کشور ارمنستان را دارید، خوب است بدانید که برای ورود به این کشور به گواهی‌ های آزمایش کووید -۱۹ یا واکسیناسیون کامل، نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که این گواهی ها باید منفی بودن تست کرونای شما را تایید کنند. پاسخ آزمایش PCR کووید -۱۹، باید حداکثر مربوط به سه روز گذشته باشد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این گواهی ها باید به یکی از زبان های ارمنی، انگلیسی یا روسی ترجمه شده و مسافران 14 روز قبل از ورود به ارمنستان واکسیناسیون کامل شده باشند. در صورتی که مسافران شرایط لازم را نداشته باشند با هزینه شخصی، قرنطینه شده و آزمایش PCR خواهند شد. جالب است بدانید که این شرایط برای مسافران زیر 1 سال، صدق نخواهد کرد.

آیا برای سفر زمینی به ارمنستان ویزا لازم است؟
همچون بسیاری از کشور های جهان، برای ورود به ارمنستان به ویزا نیاز خواهید داشت. انواع مختلفی از ویزا وجود دارد که نسبت به هدف شما از سفر به ارمنستان، متفاوت می باشند. انواع این ویزا ها عبارت اند از ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای ترانزیت، ویزای دیپلماتیک و دولتی و ویزای کاری.
حتما بخوانید: بهترین هتل های تهران
برای سفر به ارمنستان چند درام لازم است؟
برای اینکه تخمینی کلی از قیمت های کشور ارمنستان داشته باشید، در این بخش بعضی از قیمت های این کشور را به واحد پولی آن ( درام)، در اختیار شما قرار می دهیم.

هزینه بنزین در ارمنستان ( 1 لیتر): حدود 450 درام ارمنستان
قیمت هتل های ۳ ستاره ایروان: بین 7000 تا 45000 درام ارمنستان
قیمت هتل های ۴ ستاره ایروان: بین 15000 تا 105000 درام ارمنستان
قیمت هتل های ۵ ستاره ایروان: بین 50000 تا 200000 درام ارمنستان
قیمت اقامت در هاستل ایروان: بین 2000 تا 8500 درام ارمنستان
هزینه ‌اقامت در آپارتمان های ایروان: به طور متوسط برای هر شب بین 30000 تا 350000 درام ارمنستان
هزینه اتوبوس: 200 درام ارمنستان
هزینه تاکسی: 300 درام ارمنستان
هزینه مارشروتکا در ارمنستان: 100 درام ارمنستان
هزینه مترو در ارمنستان: 50 درام ارمنستان
هزینه مینی بوس در ارمنستان: 100 درام ارمنستان
هزینه اتوبوس برقی: 50 درام ارمنستان
رستوران ارزان: 2000 تا 3000 درام ارمنستان
رستوران اقتصادی: 5000 درام تا 9000 درام ارمنستان
رستوران لوکس: از 7000 درام ارمنستان به بالا
فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد: از 1700 درام تا 3000 درام ارمنستان
برنج سفید: هر کیلو 600 درام ارمنستان
مرغ فیله: کیلویی 2,100 درام ارمنستان
نان: 230 درام ارمنستان
تخم مرغ 12 عددی: 740 درام ارمنستان
یک بطری آب 1.5 لیتری: 238 درام ارمنستان
شیر: هر لیتر 445 درام ارمنستان
گوشت قرمز: کیلویی 3370 درام ارمنستان
پیاز: 260 درام ارمنستان
گوجه فرنگی: 377 درام ارمنستان
سیب زمینی: کیلویی 236 درام ارمنستان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *