مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

رؤیاگیرهای زیبای DIY برای شیرین نگه داشتن رویاهای شما در این تابستان

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

رؤیاگیرهای زیبای DIY برای شیرین نگه داشتن رویاهای شما در این تابستان

از جایی که ما می آییم، رؤیا گیرها یکی از محبوب ترین صنایع دستی هستند همه در طول سال از آنجایی که فرهنگ های بومی بسیار متنوعی در این منطقه وجود دارد، طرح ها و تفسیرهای بی شماری از آن وجود دارد پروژه در سراسر منطقه، در فروشگاه های صنایع دستی به فروش می رسد و توسط مردم محلی از سراسر سرزمین ساخته می شود. با این حال، در تابستان، ساختن آن‌ها بسیار رایج است، زیرا آفتاب و شب‌های گرم بهانه‌ای عالی برای استفاده از رنگ‌های روشن در پروژه‌های DIY خود هستند و وسایل را کنار پنجره آویزان می‌کنند تا در نسیم گرم به آرامی تکان بخورند. هر نوع که انتخاب می کنید، یا هر طرح معتبری که تصمیم می گیرید بر اساس رؤیای DIY خود قرار دهید، یک چیز مشترک همه آنها وجود دارد: توانایی ایمن و شیرین نگه داشتن رویاهایتان که اغلب باور می شود! فقط به این دلیل که مال شما ممکن است از نخ ساخته شده باشد یا توسط فرزندانتان با هم ساخته شده باشد، به این معنا نیست که آنها قدرت دفع کابوس‌های ناخوشایند مانند آن‌هایی را که بزرگان منطقه ایجاد کرده‌اند، ندارند. تا زمانی که آنها با احترام، احترام و کمی خلاقیت ساخته شده اند، شکارچیان رویا برای هر کسی که حوصله ساختن آنها را دارد فوق العاده است!

فقط در صورتی که شیفته مفهوم آویزان کردن رویاگیرها در خانه خود نیستید، بلکه در واقع آنها را با دستان خود می سازید، در اینجا 15 مورد از خنده دارترین و خیره کننده ترین طرح ها، ایده ها و آموزش های رویا گیر را آورده ایم. تا به حال در جستجوی ما برای بهترین مورد برای تابستان امسال مواجه شده‌ایم.

1. رویا گیر با آویز قلب نمدی

رویا گیرها با آویز قلب نمدی

اگر می‌خواهید با بچه‌هایتان در تابستان امسال رؤیاپرداز بسازید، آیا ترجیح می‌دهید تا جایی که می‌توانید طرح‌ها را با رنگ‌ها، بافت‌ها و ویژگی‌های مختلف در طرحتان سرگرم‌کننده بسازید؟ در آن صورت، ما کاملا پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی نوار هنری این گیره های DIY عالی را با استفاده از نخ، مهره، کاغذ و نمد ساخته است! برای ما، جالب ترین قسمت این طرح بدون شک قلب های نمدی دوست داشتنی است که بسیار ساده با دست دوخته شده اند تا کمی مخملی باشند. آنها رویاهای بچه های شما را شیرین نگه می دارند و به آنها احساس عشق ورزیدن بدهید!

2. ریزه کاری و روبان های طلایی رویا گیر

ریزه کاری و روبان های طلایی رویا گیر

حالا، مهم نیست که این ایده‌های روبان آویزان چقدر خیره‌کننده به نظر می‌رسند، می‌دانیم که این ایده‌ای است که بارها انجام شده است. با این حال، هنوز از ترکیب‌های زیبای روبان، توری و پر که از ته بسیاری از شکارچی‌های رویا آویزان است سیر نمی‌شویم. با این حال، در این طراحی خاص، این چیزی نیست که بیش از همه نظر ما را جلب کند! ما در واقع کاملاً وسواس راه را داریم هی بیایید چیزهایی بسازیم یک ریزه کاری خیره کننده به شکل ورق طلای کرومی را در مرکز تار رؤیایی خود جای داده اند که انگار معلق یا شناور است.

3. رویا گیرهای پر، پوم پوم و منگوله

پر، پوم پوم و رویا گیر

آیا با اولین طرح شکارچی رویایی که به شما نشان دادیم، توجه شما را به خوبی جلب کردیم، که نحوه ساختن آن را با طیفی از زیورآلات شایان ستایش نشان می دهد، اما شما در واقع در فهرست ما به امید یافتن طرحی مشابه و مشابه، پیمایش کرده اید. کمی ساده تر به طوری که بچه های شما وقت ساده ای برای درست کردن آن با شما داشته باشند؟ در این صورت، ما قطعاً فکر می کنیم که باید نگاهی به چگونگی آن بیندازید استودیو پارتی کوچک با استفاده از پر، پوم پوم و منگوله‌های نخ، این طرح فوق‌العاده سرگرم‌کننده رویاپرداز را ایجاد کرد.

4. رویا گیر حلقه پیچ خورده جیر و نخ گلدوزی

رویا گیر حلقه ای روبان پیچیده و نخ گلدوزی

آیا واقعاً امیدوار هستید که یک طرح شکارچی رویایی بیابید که اگرچه هنوز بسیار ساده و مناسب برای مبتدیان است، اما کمی کمتر “صنعتی” و کمی معتبرتر به نظر برسد، مانند قطعات فرهنگی واقعی که در فروشگاه های صنعتگران شهر خود می بینید؟ در این صورت، ما این احساس را داریم که ممکن است ترجیح دهید یکی از این نسخه‌های روکش‌دار جیر را بسازید کالیان! ما روشی را دوست داریم که آنها از نخ گلدوزی برای ایجاد تزئینات تار و آویزان استفاده کردند زیرا به این معنی است که شما کنترل کامل رنگ هایی را که در آنجا استفاده می کنید به دست خواهید آورد.

5. رویا گیر بشقاب و نخ کاغذی

رویا گیر بشقاب و نخ کاغذی

شاید فرزندان شما در واقع هنوز خیلی جوان باشند و با وجود اینکه هنرمندان مشتاقی هستند کاملا وقتی نوبت به ساختن رؤیاپردازان می رسد، آماده و کمیاب هستید، فکر می کنید آنها همچنان به ایده ای نیاز دارند که حتی کمی ساده تر از آنچه تاکنون دیده اید باشد؟ در این صورت، در اینجا یک طرح ساده و خانوادگی دیگر برای توجه شما وجود دارد! بررسی کنید که چگونه جین کن با استفاده از یک صفحه کاغذی با برش وسط، چند نخ ساده و پرهای کاردستی، و مهره های پلاستیکی، یک گیره یادگیرنده درست کرد.

6. روبان و توری قلاب بافی رویا گیر

رویا گیر روبان و توری قلاب بافی

شاید قبلاً قلب خود را روی یک قاب رویاپردازی با روبان پیچیده با نوارها یا مهره‌های همسان یا متضاد که آویزان می‌شوند، قرار داده‌اید، اما نمی‌توانید احساس کنید که تارهای درونی می‌تواند تأثیرگذارتر باشد. ظاهر کل قطعه را تقویت کند؟ سپس فکر می کنیم شاید پیدا کرده ایم فقط آموزش برای شما برای آن دسته از شما که علاوه بر هر چیز دیگری مشتاق صنعتگران نخ هستند، اشتراک فیبر پیشنهاد می‌کند یک الگوی توری ساده و دوست‌داشتنی شبیه روپوش قلاب‌بافی کنید و آن را در مرکز حلقه‌تان بخیه بزنید.

7. کاموای الهام گرفته شده از رویای ماه

رویای گیر با نخ الهام گرفته شده از ماه

فقط به این دلیل که رؤیاگیرهای دایره‌ای با شبکه‌ای در سراسر مرکز، نوعی هستند که معمولاً در فروشگاه‌ها و طرح‌های خانگی می‌بینید، به این معنی نیست که فقط مهربانی که می توانید درست کنید در واقع، یکی از رؤیاگیرهای مورد علاقه ما که تا به حال ایجاد کرده ایم، با دنبال کردن این آموزش کاملاً خیره کننده ماهر گیر که به صورت گام به گام شرح داده شده است، انجام شد. نقشه توت! آنها به شما نشان می دهند که چگونه از دو حلقه با اندازه های مختلف برای ایجاد یک شکل هلال ماه دوست داشتنی استفاده کنید که همچنین دارای کمی گره دوزی در مرکز حلقه کوچکتر است، درست مانند سبک سنتی تر. لبه های آن را با ریزه کاری های طبیعی مانند بلوط و چوب به دلخواه تزیین کنید.

8. آویز مینیاتوری رویا گیر

آویز مینیاتوری رویا گیر

آیا واقعاً آنقدر به سبک کلی و زیبایی‌شناختی رویاپردازان علاقه دارید که آرزو می‌کنید به جای اینکه فقط آن را در خانه بگذارید و در پنجره آویزان کنید، می‌توانید همیشه با خود ببرید؟ خوب، به لطف این ویژگی های آموزشی در ایده های خلاقانه، شما در واقع می توانید! آنها شما را گام به گام در فرآیند ساختن یک رویاگیر مینیاتوری راهنمایی می کنند که اندازه مناسبی برای تبدیل شدن به یک آویز گردنبند است.

9. رویا گیران نعل اسبی

رویا گیران نعل اسبی

در واقع هرگز به ذهنمان خطور نکرده بود که نعل اسب یا شکل نعل اسبی را در طرح های شکارچی رویایی خود بگنجانیم تا زمانی که این عکس را مشاهده کردیم. شمالی 40 اما لحظه ای که ما این امکان را کشف کردیم، تمام چیزی بود که می توانستیم به آن فکر کنیم! ما نمی توانیم درک کنیم که چقدر منحصر به فرد و کشور ایده استفاده از نعل اسبی به عنوان قاب اصلی و بافتن تار داخلی بین دو طرف یا در واقع بافتن نعل اسب الهام گرفته شده است. به خود وب در داخل یک حلقه است. در هر صورت، محصول نهایی فوق العاده منحصر به فرد و زیبا است.

10. رؤیا گیرهای پر طاووس رنگین کمانی

شکارچی پر طاووس رنگین کمان

آیا شما همیشه از آن دسته افرادی بوده‌اید که، حتی زمانی که چیزی را که تحسین می‌کنید و نمی‌توانید آن را بسازید، چیزی قدیمی‌تر و به سبک سنتی‌تر است، ترجیح می‌دهید پیچ ​​و تاب رنگارنگ خود را اضافه کنید که پر از شخصیت است؟ در این صورت، ما احساس می کنیم که شما به طور کامل این کار را خواهید کرد عشق راه پروژه های DIY با استفاده از روبان های رنگارنگ و پرهای طاووس بزرگ و چشمگیر، یک نسخه رنگین کمانی از شکارچی رویا را ایجاد کرد.

11. شکارچی رویاهای گلهای پاییزی

شکارچی رویاهای گل های پاییزی

آیا واقعاً از قبل شروع به ساخت وسایلی کرده‌اید که دوست دارید پس از آمدن ماه‌های پاییز در خانه‌تان آویزان کنید، زیرا همیشه ترجیح می‌دهید در مورد دکوراسیون خانه دست ساز خود یک فصل جلوتر بمانید؟ در این صورت، ما این احساس را داریم که شما ممکن است یک زیبایی شناسی رویایی را ترجیح دهید که کمی بیشتر از پاییز الهام گرفته شده در تزئینات و طرح رنگ آن نسبت به برخی از طرح هایی که تاکنون به شما نشان داده ایم. نگاهی به چگونگی DIY Showoff با استفاده از روبان هایی در سایه های نارنجی و قهوه ای، و همچنین گل های پاییزی و برگ های ترد، زیبایی شناسی مناسبی را ایجاد کرد.

12. رویا گیر مهره و پر

رویا گیر مهره و پر

مهم نیست که برخی از طرح‌های شکارچی رویایی که تاکنون به شما نشان داده‌ایم چقدر زیبا و چشمگیر هستند، آیا هنوز فکر می‌کنید ترجیح می‌دهید یکی را به سبکی بسازید که کمی ساده‌تر و کمی مینیمالیستی‌تر از طرح‌هایی که قبلاً با آن‌ها پیمایش کرده‌اید، بسازید. در لیست ما؟ در آن صورت، ما کاملا پیشنهاد می کند نگاهی به راه بیندازید ارل گری خلاق از ریسمان کرم طبیعی، مهره‌های خنثی و پرهای خالدار برای ایجاد جذابیتی با زیبایی ساده استفاده کرد.

13. نخ های رنگ شده و مهره های چوبی رویاگیر

نخ های رنگ شده و مهره های چوبی رویاگیر

آیا ایده هایی که تا کنون در لیست ما بیشتر از همه برای شما جذاب بوده اند، ایده هایی بوده اند که کمی بیشتر یک برداشت منحصر به فرد از سبک سنتی هستند، اما شما هنوز کاملاً متقاعد نشده‌اید که طرح‌هایی که به شما نشان داده‌ایم همانهایی هستند که توجه شما را به طور کامل جلب می‌کنند؟ در آن صورت، ما فکر می کنیم ممکن است شما باشید کامل فردی که این نخ های رنگ شده و مهره های چوبی را که از نظر زیبایی در جایی بین شیک بوهو و کاملاً مدرن قرار می گیرند، امتحان کند! دستورالعمل های کامل برای ساخت نسخه ای از خود را دریافت کنید SSWW.

14. شکارچی رویای نیمه ماه پردار DIY

شکارچی رویایی نیمه ماه پردار

آیا واقعاً توجه شما را با تصویر گیر نیمه ماه شکلی که قبلاً به شما نشان دادیم به خوبی جلب کردیم که از آن زمان دیگر به آن فکر نمی کنید اما هنوز نمی توانید فکر کنید که آیا راهی برای انجام آن وجود دارد که کمی رنگارنگ تر و رنگارنگ تر باشد. ظاهری هیجان انگیز نسبت به طرحی با ظاهر روستایی و رنگی خنثی که در بالا به شما نشان دادیم؟ سپس لایو مستر اینجاست تا روز را نجات دهد! آنها به شما نشان می دهند که چگونه با استفاده از پرها، روبان ها، مهره ها، و نخ گلدوزی، یک نسخه بنفش روشن را با تارهای بنفش مطابق با ماه پر کنید.

15. رویا گیر صدف دریایی

شکارچی رویای صدف دریایی

اگر می خواهید در تابستان امسال به سختی یک شکارچی رویاهای دست ساز برای خود بسازید، ترجیح می دهید یکی را بسازید که واقعا از زیبایی خاص تابستانی استفاده می کند؟ در آن صورت، ما این احساس را داریم که این طراحی خیره کننده رویای گیر صدف دریایی به صورت گام به گام ترسیم شده است قایق خانه ما ممکن است کمی بیشتر در کوچه شما باشد! ما روشی را دوست داریم که صدف‌های دریایی با اشکال و رنگ‌های مختلف را در مکان‌هایی که معمولاً انتظار دارید چیزهایی مانند پرها را در طرح‌های سنتی‌تر ببینید، بافته و رشته می‌کنند.

آیا قبلاً انواع و سبک های دیگری از رویاگیرهای خیره کننده ساخته اید که از آنها راضی بودید اما در لیست ما نمی بینید؟ همه چیز را در مورد نحوه ایجاد آنها به ما بگویید یا ما را به عکس هایی از آنچه ساخته اید در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#رؤیاگیرهای #زیبای #DIY #برای #شیرین #نگه #داشتن #رویاهای #شما #در #این #تابستان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید