مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

شمع کاغذی DIY روی یک ستاره

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

شمع کاغذی DIY روی یک ستاره

اگر به دنبال کارهای سرگرم کننده و آسان برای انجام کار با کودکان هستید ، این شمع کاغذی DIY روی ایده یک ستاره عالی است! من آن را امتحان کردم و این مراحل ساده را برای جمع آوری کنار هم قرار دادم ، بنابراین آن را بررسی کنید و امتحان کنید!

شمع کاغذی روی یک ستاره

ستاره ها فقط جزئیات سرگرم کننده ای بودند زیرا بچه های من کار با کاغذ براق را دوست دارند ، اما آنها همچنین پروژه را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کردند ، بنابراین من فهمیدم که ممکن است به اشتراک بگذارم. این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ فوم براق نقره ای
  • کاغذ (نارنجی ، زرد ، کرم ، سفید)
  • قیچی
  • یک چوب چسب

مرحله 1: لیست خود را بررسی کنید

مواد خود را جمع کنید!

شمع کاغذی روی مواد ستاره ای

مرحله 2: ستاره را بکشید

کاغذ براق خود را به سمت ساده برگردانید و شکل یک ستاره را بکشید. اگر شکل کاملاً یکنواختی می خواهید و احساس نظافتی می کنید می توانید از خط کش استفاده کنید ، اما من کارهای آزاد را دوست دارم! هنگامی که شکل خود را ترسیم کردید ، آن را برش دهید ، آن را برگردانید و یک ستاره نقره ای درخشان دارید! فعلاً آن را کنار بگذارید.

شمع کاغذی روی نقاشی ستاره ای

شمع کاغذی روی نقاشی پایین ستاره

شمع کاغذی روی برش ستاره

مرحله 2: شعله زرد را درست کنید

یک مستطیل را از گوشه ای از کاغذ زرد خود ببرید که اندازه آن تقریباً یک اینچ در دو اینچ است. سپس آن را از وسط نصف کنید. گوشه ها و لبه اولین مربع جدید را با احتیاط گرد کنید و خود را به صورت دایره درآورید اما آن را تا جایی که می توانید بزرگ نگه دارید. همین کار را با مربع دوم انجام دهید ، اما آن را به یک دایره کوچکتر تبدیل کنید که در داخل مربع اول قرار گیرد.

شمع کاغذی روی یک مرحله 6 ستاره

شمع کاغذی روی یک ستاره کاغذ زرد را دراز کشید

مرحله 3: شعله سفید را بسازید

با استفاده از همان روش برش مستطیل و گرد کردن گوشه ، دایره دیگری را از کاغذ رنگی کرم خود برش دهید ، این بار آن را در جایی بین دو کاغذ زرد خود برش دهید تا اندازه آن در اندازه دایره ها باشد.

شمع کاغذی روی ستاره مرحله 3

شمع کاغذی روی ستاره مرحله 3a

مرحله 4: مرکز شعله را ایجاد کنید

از گوشه کاغذ نارنجی خود یک مربع به اندازه یک اینچ به اینچ برش دهید و سپس گوشه ها و لبه ها را دور بزنید ، از عرض شروع کنید و شکل را مخروط کنید ، تا زمانی که یک قطعه قطره ای به شکل قطره اشک داشته باشید. این مرکز شعله شمع شما خواهد بود. آن را به اندازه کافی کوچک برش دهید تا در داخل دایره هایی که بریده اید قرار بگیرد ، که هاله نور شعله شما خواهد بود. فعلاً همه این قطعات را کنار بگذارید.

شمع کاغذی روی کاغذ ستاره ای نارنجی

شمع کاغذی روی دور کاغذ ستاره ای نارنجی

مرحله 5: شمع را درست کنید

تکه کاغذ سفید خود را به حالت افقی برگردانید و از یک انتها دو نوار برش بزنید که عرض آنها تقریباً یک سانتی متر و طول هر صفحه است. بقیه را کنار بگذارید. به یک انتهای یک نوار سفید چسب بزنید و یک انتهای نوار دوم را در پایین بچسبانید ، اما برگردانید تا اولی عمود برود. بعد ، قسمت اضافی نوار پایینی را به زیبایی روی جایی که دوم آن را همپوشانی می کند ، برابر کنید و به طور مساوی در کنار آن بچرخید. سپس نوار دوم را به سمت جلو تا جایی که اولین قسمت انتهایی آن قرار دارد ، برابر کنید. نوار اول را از طریق دوم به روش دیگر برگردانید و سپس دومی را از همان جهت برگردانید ، دوباره روی اول قرار دهید. این روند تاشو به سبک آکاردئونی را تکرار کنید تا زمانی که در هر نوار فقط یک برابر کاغذ ارزش داشته باشید. روی جدیدترین لایه خود چسب بزنید ، هر کدام از انتهای آن را پایین بیاورید و آن را بچسبانید ، سپس با آخرین انتهای خود همین کار را انجام دهید و تا کنید تا قطعه تمام شود. اگر مبلغ یک برابر هم برای شما باقی نمانده و مقداری اضافی برای شما باقی خواهد ماند ، فقط آن را مرتب کنید. کمی آن را با احتیاط کشیده تا چین های آن کمی بلند شود و قطعه ارتفاع بیشتری پیدا کند. این شمعدان است!

شمع کاغذی روی کاغذ سفید ستاره ای

شمع کاغذی روی یک ستاره 0 ساده است

شمع کاغذی روی آکاردئون ستاره ای

شمع کاغذی روی یک ستاره DIY

شمع کاغذی روی چسب ستاره

مرحله 6: پشتیبانی ها را ایجاد کنید

یک قطعه نازک و کوچک را از یک لبه کاغذ زرد خود برش دهید ، شاید یک به یک سانتی متر و حتی عرض آن کمتر باشد. آن را از وسط تا کنید. این یک قطعه پشتیبانی ظریف است که به شما کمک می کند شعله و هاله را به صورت ایستاده در انتهای بالای شمعدان خود قرار دهید.

شمع کاغذی روی یک مرحله 6 ستاره

شمع کاغذی روی ستاره مرحله 6a

مرحله 7: شروع به چسباندن کنید

شعله و هاله خود را کنار هم بگذارید! به مرکز بزرگترین دایره زرد چسب بزنید و دایره کرم کمی کوچکتر را درون آن بچسبانید. سپس روی چین بالایی تکه ساپورت زرد کوچکی که بریده اید چسب بزنید و آن را درست در پایین دایره کرم بچسبانید تا بیشتر دو انتهای آن در زیر بچسبد. سپس به پشت دایره زرد کوچکتر چسب بزنید و آن را در قسمت پایین دایره کرم بچسبانید ، با قسمت بالای تکه پشتیبانی همپوشانی داشته باشید تا پنهان شود و اجازه دهید یک برش دایره کرم در اطراف و بالای لبه بالایی آن نشان داده شود . در آخر ، پشت شعله نارنجی را چسب قرار داده و در مرکز دایره کوچک زرد قرار دهید و لبه های پایین این دو قطعه را بچینید تا زرد بالای نارنجی نشان داده شود.

شمع کاغذی روی یک مرکز ستاره ای

شمع کاغذی روی چسب ستاره al

شمع کاغذی روی نارنجی ستاره ای

شمع کاغذی روی پرس ستاره

شمع کاغذی روی یک ستاره ساده

مرحله 8: ستاره را وصل کنید

به یک انتهای شمعدان سفید چسب بزنید و آن را در مرکز ستاره نقره ای که پایه شما خواهد بود فشار دهید. سپس دو انتهای شعله و هاله را تقسیم کنید ، بنابراین تکه های کوچک پشتیبانی از دو طرف مخالف در پایین بچسبند و به آن چسب بزنید. این قطعه را در وسط بالای شمعدان فشار دهید تا به حالت ایستاده قرار گیرد.

شمع کاغذی روی ستاره مرحله 8a

شمع کاغذی روی یک ستاره

این واقعاً تمام چیزهایی است که وجود دارد! اگر دوست دارید خیالتان راحت باشد و یک شکل پایه متفاوت ایجاد کنید. درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#شمع #کاغذی #DIY #روی #یک #ستاره

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید