مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

صنایع دستی شطرنجی و تارتان DIY عالی

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

صنایع دستی شطرنجی و تارتان DIY عالی

اکنون که پاییز در راه است، ما در حال آماده شدن برای چرخاندن کمد لباس هایمان مانند هر سال در این زمان هستیم. به آرامی، همانطور که روزها کمی سردتر می شوند، ما شروع به جمع کردن رنگ های روشن و نئون های خود می کنیم و به رنگ های تیره تر و لباس های گرم تر خود می چرخیم تا بتوانیم از مدهای پاییزی که بیشتر دوست داریم استفاده کنیم. همچنین متوجه می‌شویم که در طول فصول مختلف به الگوها و طرح‌های خاصی می‌چسبیم، بنابراین معمولاً زمانی است که می‌توانیم از صنایع دستی گل و قطعات مد دور شویم و به جای آن شروع به پذیرش چیزهایی مانند هوندستو کنیم. شاید خیلی ما مورد علاقه طرح یا طرح پاییزی، با این حال، چهارخانه یا تارتان است! چیزی بسیار آرام و گرم در این نوع طراحی وجود دارد که ما را به یاد بعدازظهرهای گرم پاییز می اندازد. احتمالاً به همین دلیل است که از آنجایی که عاشق DIY هستیم، خود را در جستجوی راه‌های جدید و عالی برای گنجاندن شطرنجی و تارتان در پروژه‌های صنایع دستی خود در پاییز امسال یافته‌ایم.

اگر شما هم مانند ما این الگوهای الهام گرفته از اسکاتلند را دوست دارید (شاید آنها در واقع بخشی از میراث خانواده شما هستند، درست مثل ما)، در اینجا 15 مورد از بهترین و جالب ترین ایده ها، طرح ها و آموزش های چهارخانه و تارتان آورده شده است. تا به حال با هم برخورد کرده ایم!

1. روسری پتوی چهارخانه آسان بدون دوخت

روسری پتوی شطرنجی آسان بدون دوخت

شاید در فرآیند جستجوی خود به طور تصادفی با این لیست برخورد کرده باشید زیرا قبلاً پارچه چهارخانه نسبتاً زیادی دارید که خریده اید زیرا کاملاً عاشق این الگو شده اید، اما اکنون امیدوارید راهی برای استفاده از آن پیدا کنید. برای اینکه خودت چیز جدیدی بسازی… حتی اگر خیاطی نکنی؟ خوب، شما خوش شانس هستید، زیرا مامان DIY اینجاست تا به شما نشان دهد این روسری پتوی چهارخانه فوق العاده بدون دوخت چگونه ساخته می شود! ما فکر می‌کنیم این لباس مناسبی برای قرار گرفتن در جلوی کت پاییزی مورد علاقه‌تان است.

2. الگوی چهارخانه نقاشی شده DIY

الگوی چهارخانه دو دستی نقاشی شده

شاید شما در واقع کاملا شیفته ایده الگوهای راه راه و ترکیب رنگ های مختلف هستید که برای ایجاد یک چهارخانه یا تارتان خاص انجام می شود، و نمی توانید از خود فکر کنید که آیا می توانید آن افکت را برای ساختن دوباره ایجاد کنید. جدید تارتان؟ سپس ما احساس می کنیم که این آموزش نقاشی چهارخانه را در آن برجسته می کنید لیمو دریایی خیلی واقعا جالب است! ما این پروژه را با بچه‌هایمان انجام دادیم و در حالی که تارتان سنتی قدیمی را که قبیله اسکاتلندی در نسل‌های قبلی شجره خانواده‌مان می‌پوشیدند، بازسازی کردیم، آن‌ها تارتان‌های جدید خودشان را با رنگ‌های مورد علاقه‌شان ساختند!

3. روسری پاییزی چهارخانه با انتهای فرسوده

روسری پاییزی چهارخانه با انتهای فرسوده

آیا واقعاً شیفته این ایده هستید که از ابتدا برای خود یک روسری چهارخانه خارق العاده بسازید، زیرا بالاخره مقداری پارچه در ترکیب رنگی که دوست دارید (که به ندرت با آنهایی که در فروشگاه ها دیده اید اتفاق می افتد) پیدا کرده اید، اما مطمئن نیستید که چیزی به اندازه طرح قبلی که به شما نشان دادیم بزرگ و محصور بپوشید؟ در آن صورت، ما فکر می‌کنیم شاید با این طرح جایگزین نازک‌تر که روی آن قرار گرفته است، بهتر کنار بیایید فرانسوا و موی! ما روشی را دوست داریم که آنها همچنین به شما یاد می دهند که چگونه در هر انتها حاشیه های شیک اضافه کنید.

4. دامن دایره تارتان زیبا

دامن دایره تارتان زیبا

اگر می‌خواهید کار با پارچه تارتان را شروع کنید، ترجیح می‌دهید از ابتدا یک لباس واقعی برای خود بسازید تا صرفاً یک اکسسوری، مهم نیست چقدر انجام دادن از طرح های روسری که به تازگی به شما نشان دادیم لذت می برید؟ خوب، اگر شما هم مانند ما از علاقه مندان به خیاطی هستید، شاید با چیزی شبیه به این طرح دامن دایره تارتان شایان ستایش که در مراحل واضح و ساده به لطف این طراحی شده است کمی بهتر کنار بیایید. مانی توانا!

5. لوازم تارتان و میز چهارخانه

لوازم جانبی میز تارتان و چهارخانه

آیا در واقع آنقدر طرفدار شطرنجی و تارتان هستید که دوست دارید آن الگوها را در دکوراسیون منزل خود نیز بگنجانید، اما متوجه شده اید که قسمتی از خانه شما که می تواند برای پاییز از جذابیت بیشتری برخوردار باشد، محل کار است. دور میزت؟ شاید واقعاً بخواهید چیزی بسازید که به شما کمک کند تارتان و شطرنجی را در دفتر محل کار خود به طور نامحسوس بگنجانید. در هر صورت، ما پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی آن بیندازیم HomeTalk این سازمان دهنده های میز شطرنجی شایان ستایش را تنها در چند مرحله ساده ساخت!

6. دامن چهارخانه DIY متناسب

دامن شطرنجی دست‌ساز

آیا ما واقعا وقتی شروع به صحبت در مورد دامن های چهارخانه و تارتان کردیم، توجه شما را جلب کرد، اما نمی توانید احساس کنید که موادی که باید با آن کار کنید، فرم اندام یا استایل شخصی شما ممکن است با یک برش باریک تر کمی بهتر به نظر برسد. از دامن، به جای طرح دایره ای روان تر که قبلاً در لیست خود به شما نشان دادیم؟ در آن صورت، ما قطعا پیشنهاد می‌کنید به جای آن به این دامن شیک‌تر و شیک‌تر نگاه کنید! دستورالعمل های کامل برای ساختن یکی از خود را دریافت کنید دیزی و روباه.

7. روکش بالش شطرنجی آسان

روکش بالش شطرنجی آسان

آیا واقعاً با ایده ترکیب چهارخانه و تارتان در دکوراسیون منزل خود کاملاً مجذوب شده اید، اما همچنان قصد دارید با پارچه کار کنید، حتی اگر واقعاً متقاعد نشده اید که دامن ها و روسری هایی که به شما نشان داده ایم ایده های درستی هستند. برای شما؟ در این صورت، ما کاملاً شما را تشویق می کنیم که نگاهی به چگونگی آن بیندازید سرگرمی هوشمند DIY این بالش های پرتابی ساده و منظم را ساخته اند تا کمی رنگ و بافت بصری به اتاق نشیمن خود اضافه کنند.

8. زیور آلات کریسمس نمدی و چهارخانه

زیور آلات نمدی و شطرنجی کریسمس

ما می دانیم که فقط داریم فقط در ابتدای پاییز وارد شدیم، اما، اگر صادق باشیم، ما قطعاً از آن دسته صنعتگرانی هستیم که بیش از حد آماده شده اند که زودتر از آنچه واقعاً نیاز داریم، شروع به جستجوی ایده های فصلی و تعطیلات می کنیم تا زمان زیادی برای تهیه آن داشته باشیم. چیزهای بامزه ای ساخته شده و گوشی را به موقع برای رسیدن تعطیلات واقعی قطع کرده اند. به همین دلیل است که ما خوشحالیم که با این تزیینات درخت کریسمس چهارخانه و پارچه تارتان زیبا که به صورت گام به گام طراحی شده اند روبرو شدیم. کلبه شیک کشور!

9. زیر لیوانی تارتان

زیر لیوانی های تارتان

آیا واقعاً به ایده افزودن تارتان و شطرنجی به روش‌های ظریف به خانه خود علاقه دارید، اما به دلیل اینکه زمان بیشتری را با دوستان و خانواده در اتاق نشیمن خود می‌گذرانید، تکنیک متفاوتی با جزئیات کوچک را به سازمان‌دهنده‌های میز که به شما نشان دادیم ترجیح می‌دهید. از شما در نزدیکی میز خود؟ در این صورت، ما کاملاً شما را تشویق می کنیم که نحوه انجام آن را بررسی کنید مامان مرتب این زیر لیوانی های ساده اما خارق العاده را با استفاده مجدد از پارچه های تارتان مختلف ساخته است.

10. شارژرهای شطرنجی تعطیلات DIY

شارژرهای چهارخانه ای DIY

آیا شما از طرفداران تزیین میزهای خانگی هستید، اما اغلب به دنبال طرح‌ها و ایده‌هایی هستید که در پاییز و زمستان به شما کمک می‌کنند، زیرا احساس می‌کنید که این الگو در واقع برای هر دو فصل به یک اندازه مناسب است؟ در این صورت، ما فکر می‌کنیم که با ساختن چیزی شبیه به این شارژرهای صفحه‌ای که گام به گام شرح داده شده است، به خوبی کنار می‌آیید. سوندرا لین در خانه. ما فکر می‌کنیم شکل دایره‌ای آن‌ها چیزها را کمی تزئین‌تر می‌کند، مانند چیزی برای مناسبت‌های خاص، تا یک میز شامی مستطیلی کلاسیک.

11. دامن مینی چهارخانه پشمی

دامن مینی چهارخانه پشمی

آیا واقعاً در فهرست ما پیمایش کرده‌اید و از هر ایده قدردانی کرده‌اید، اما هنوز به این فکر می‌کنید که چقدر از ایده ساختن دامن تارتان خوشتان آمد، حتی اگر هیچ یک از آموزش‌های قبلی به شما نشان ندادیم. واقعا و واقعا توجه شما را جلب کرد؟ سپس ما فکر می کنیم شاید شما واقعاً ay را ترجیح می دهید نوجوان DIY این طرح را ساخته است که جایی در این بین است! این یک دامن دایره کامل نیست، اما همچنین یک دامن مدادی هم نیست. آن را به سادگی متوجه شده است. ما همچنین روشی را که این آموزش به شما نکات مفیدی برای کار با پارچه‌های پشمی ضخیم‌تر می‌دهد را دوست داریم.

12. کت چهارخانه به لباس کلی

کت چهارخانه به لباس کلی

شاید شما در حال حاضر یک کت چهارخانه قدیمی دارید که پارچه آن را می‌پسندید، اما سال‌هاست آن را نپوشیده‌اید، زیرا از تناسب آن خوشتان نمی‌آید؟ شاید تارتانی که توجه شما را به خود جلب کرد، در واقع به شکل یک تارتانی بزرگ در مغازه خرازی بود، اما به هر حال شما آن را به امید یادگیری نحوه تغییر چیزها خریدید. در هر صورت، ما خوشحالیم که چگونه به شما نشان دهیم زندگی ما زیباست لباس خود را به یک لباس مجلسی شایان ستایش تبدیل کردند که برای پوشیدن در پاییز قبل از اینکه اوضاع خوب شود، عالی است هم سرد

13. لباس تارتان توری A-line

لباس تارتان توری

اگر می‌خواهید از ابتدا یک لباس تارتان زیبا برای خود بسازید، ترجیح می‌دهید آن را چیزی به سبک سنتی‌تر بسازید، مانند اجداد اسکاتلندی‌تان که در گذشته می‌پوشیدند؟ در این صورت، ما فکر می‌کنیم که با چیزی شبیه به این لباس زیبای تارتان خط A با نیم تنه توری و دامن کامل چهارخانه، کمی بهتر می‌شوید. الگوی کامل و دستورالعمل های دقیق را دریافت کنید آموزش پذیر.

14. جای جای سوزن تارتان شطرنجی DIY

جای جای سوزن دوزی شطرنجی

آیا واقعاً وقتی شروع به صحبت در مورد جاسکوها و شارژرهای بشقاب تارتان و دست ساز کردیم، واقعاً توجه شما را جلب کردیم، اما شما عادت داشتید که در گذشته زیراندازهای خود را با کمی دوخت دستی یا سوزن دوزی بسازید زیرا در این زمینه کاملاً باتجربه هستید. سوزن دوزی و به دنبال کمی چالش هستید؟ در این صورت، ما احساس می کنیم که این جای جای دوخته شده با دست خیره کننده را خواهید دید که با جزئیات فوق العاده مشخص شده است. خانه رامپلی.

15. دامن درخت کریسمس چهارخانه بدون دوخت

بدون دوخت دامن شطرنجی درخت کریسمس

آیا در واقع شما هنوز به دنبال پروژه‌ای بدون دوخت برای استفاده از پارچه‌های چهارخانه‌ای هستید که از جایی انتخاب کرده‌اید که کاملاً قصد استفاده از آن را دارید، علی‌رغم اینکه دقیقاً یک خیاط نیستید؟ خوب، اگر شما هم از آن دسته از کاردستی‌های آماده‌ای هستید که قبلاً درباره آن صحبت کردیم و دوست دارید محصولات تعطیلات خانگی خود را زودتر بسازید، احساس می‌کنیم این دامن درختی خارق‌العاده بدون دوخت، با تزئینات زیبا و نوارهای چسباننده، ممکن است درست سر کوچه ات باش آن را با جزئیات بیشتر در با احترام شنبه!

آیا قبلاً پروژه‌های خارق‌العاده دیگری با الهام از DIY ساخته‌اید که تا پایان کار از آن‌ها بسیار راضی بودید اما چیزی شبیه به آن را در لیست ما نمی‌بینید؟ همه چیز را در مورد نحوه ساخت آن به ما بگویید یا ما را به عکس های کار خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#صنایع #دستی #شطرنجی #تارتان #DIY #عالی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید