دسته بندی نشده

عروسک هایی برای هدیه و مناسبت و ولنتاین

هدیه هایی برای روز های خاص

هدایایی هماهنند عروسک طبق بررسی کارشناسان بیشتر از همه هومون های احساسی زنان را برانگیخته میکند و به شدت در روابط دوستانه موثر میباشد.

روز های خاص

برای هر فرد روز های شخصی خاص بسیاری از جمله ، تولد، ولنتاین ، روز زن و مادر ، روز دختر و .. وجود دارد که به این علت درخواست از این نوع محصولات تقریبا در همه روز های سال بازار خود را حفظ میکند.

قیمت ارزان در نقاشیا و گرانفروشی در بازار

از این رو بسیاری از بازارها از این نیاز سوء استفاده کرده و عروسک های بزرگ و کوچک را با قیمت های فضایی به فروش میرسانند، گاهی مشاهده شده عروسک ۲ متری با قیمت ۲ میلیون تومتن میز به فروش رفته! لذا از این جهت نقاشیا جهت کنترل بازار و جلوگیری از بی انصافی برخی فروشنده ها این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با قیمت تولیدی هر عروسکی که مد نظر دارید را تهیه کرده پ بوسیله ی پست در درب منزل تحویل بگیرید.

همین حالا با قیمت های باور نکردنی خرید کنید ( از اینجا)

عروسک های ارزان در نقاشیا در صورت موجود بودن ۱ روز پس از سفارش‌در روز کاری برای شما ارسال میشوند و سفارش هایی که در آن لحظه موجود نباشند بعد از ۷ روز طراحی شده و برای شما ارسال میشوند.

 

این عروسک ها از کیفیت بالای طراحی، پارچه و دوخت بهره می برند و تماما از مواد اولیه نو ساخته می شوند. نگران کثیف‌شدن عروسکتان نباشید، عروسک های ما تماما قابل شست و شو با آب کمتر از دمای 30 درجه‌ی سانتی‌گراد و مواد شوینده‌ی ملایم هستند. جنس نرم و پولیشی این عروسک هنگام نوازش احساس خوبی را برایتان به ارمغان می‌آورد.این عروسک بهترین گزینه برای هدیه دادن به معشوقتان است که می توان بعنوان یک هدیه لوکس و خاص به عزیزان تقدیم نمود.

این خرس قابل شستوشو هست به دلیل فرم پاهای در هر مکانی به بهترین حالت قرار میگرد.

تیم خرس های خاص که با قیمت فوق العاده مناسب در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و این خرس بهترین کادو برای مناسبت های خاص مانند کادو تولد  و کادو ولنتاین  و یا هر مناسبت خاص دیگه ایی هست .

عروسک خرس 200 سانتی متری

این خرس رو خانم ها به تنهایی نمی تونن جابه جا کنن و دوخت این خرس بسیار مقاوم و با دوام هست.

می توننین برای خرید همین حالا اقدام کنید تا نهایتا در صورت موجود بودن ۲۴ ساعت بعد این کار زیبا رو در کنار خودتون داشته باشید .

خرس های ن.ابدب نقاشیا ضد حساسیت می باشند ولی در صورتی که کودکان شما دارای مشکل تنفسی و آلرژی می باشند حتما با ما در میان بگزارید .

با تشکر از شما ، حتما با ما در ارتباط باشید
نقاشیا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *