مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

مترسک رول دستمال توالت DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

مترسک رول دستمال توالت DIY

اگر از من سال کنید ، رول های دستمال توالت یک کار کلاسیک برای کودکان است. آنها درست در آنجا با لوازم DIY کودکانه نوستالژیک اما بی انتها مانند چوب بستنی و بشقاب های کاغذی قرار دارند. همچنین همه آنها فرصتهای بسیار خوبی برای دوچرخه سواری هستند. به همین دلیل است که من آنها را اغلب در کنار بچه هایم استفاده می کنم! در این هفته ، ما تصمیم گرفتیم مترسک هایی از دستمال توالت درست کنیم زیرا برف این کار را نکرده است کاملا هنوز در جایی که ما زندگی می کنیم گیر کرده و حتی فکر می کنیم سرمای زمستان در راه است ، هنوز در اطراف محله ما مترسک هایی بسیار شبیه پاییز وجود دارد که بچه های ما از آنها سیر نمی شوند. آنها در ساخت این موارد بسیار سرگرم کننده بودند و من نمی توانستم در مقابل انجام یک عمل دیگر مقاومت کنم تا بتوانم قدم هایی را که برای تحقق آنها برداشتم به نمایش بگذارم.

مترسک رول دستمال توالت

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • رول دستمال توالت خالی
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • دو چشم گوگل
  • یک نشانگر سیاه
  • کاغذ کرپ (زرد)
  • کاغذ (نارنجی ، صورتی روشن و بنفش)

مرحله 1: آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید

قبل از شروع ، مواد خود را جمع کنید!

دستمال توالت مواد مترسک را رول می کند

مرحله 2: برش بزنید

با استفاده از قیچی یک قطعه عرض دو اینچی از کاغذ کرپ خود که کل طول ورق نورد شده است برش دهید. آن را از وسط تا کنید تا عرض آن فقط یک اینچ باشد و دو برابر شود اما به همان اندازه طول داشته باشد. در امتداد طرفی که لبه های تا خورده به هم می رسند (در طرف دیگر با چین) ، یک سری برش کوچک ایجاد کنید تا طول از یک انتها به انتهای دیگر برسد تا یک حاشیه لایه ای ایجاد شود.

کاغذ توالت کاغذ برش مترسک رول

کاغذ توالت رول کاغذ زرد مترسک

مرحله 3: مثلث های کوچک درست کنید

یک مربع بسیار کوچک از گوشه کاغذ نارنجی خود برش بزنید ، تقریباً نیم اینچ در نیم اینچ. سپس مربع کوچک را به صورت مورب و از گوشه ای به گوشه دیگر ببرید ، بنابراین دو مثلث کوچک با همان اندازه دارید. یکی از اینها را حتی کوچکتر ببرید تا مثلث باریک تری هم ایجاد کند. این بینی وصله دار مترسک شما خواهد شد. کنار بگذار باقیمانده کاغذ نارنجی خود را به صورت افقی یا منظره نگه دارید ، بنابراین طولانی ترین ضلع آن عرض آن را تشکیل می دهد ، یک قطعه مستطیل شکل به عرض سه اینچ و طول کامل را برش دهید. این قطعه را برای بعد کنار بگذارید.

دستمال توالت رول مترسک نارنجی

مرحله چهارم: رنگ صورتی را ببرید و اندازه بگیرید

پرتره کاغذ صورتی روشن خود را به حالت عمودی نگه دارید و یک قطعه مستطیل شکل به عرض دو اینچ و طول کامل صفحه برش دهید. در صورت تمایل می توانید از رول دستمال توالت خود برای اندازه گیری قطعه خود استفاده کنید ، لبه بالایی آن را با لبه بالایی کاغذ بچرخانید و جایی را در صفحه قرار دهید که تقریباً در نیمه راه قرار دارد. وقتی نوار را بریدید ، آن را کنار بگذارید.

کاغذ توالت رول مقوا مترسک

کاغذ توالت رول مترسک جمع می شود

مرحله 5: بنفش را ببرید و اندازه آن را بگیرید

قطعه ای به اندازه مشابه آنچه که با رنگ صورتی روشن انجام داده اید را برش دهید اما این بار از کاغذ بنفش خود استفاده کنید.

مترسک رول دستمال توالت 8

مرحله 6: بدن را بسازید

به یکی از انتهای کوتاه نوار بنفش خود چسب بزنید و آن را روی رول توالت خود بچسبانید تا لبه نوار با لبه سیلندر مقوا به یک طرف منتهی شود. نوار بنفش را به دور رول بپیچید ، لبه های آنها را حتی در اطراف نگه دارید. انتهای دیگر را به پایین بچسبانید تا نوار در جای خود ثابت بماند. فقط زیر نیمی از رول شما اکنون بنفش است. این بدن مترسک شما خواهد بود.

مترسک رول کاغذ توالت مرحله 10

مرحله 7: شروع به جمع آوری کنید

این فرآیند چسباندن و بسته بندی را با نوار کاغذی سوزن دار در انتهای دیگر رول توالت خود تکرار کنید ، بنابراین بقیه مقوا های ساده با کاغذ صورتی پوشانده می شوند. این بار به جای اینکه در امتداد لبه انتهای رول قرار بگیرید ، لبه کاغذ صورتی خود را با لبه قطعه بنفش که قبلاً چسب زده اید ، به آرامی مرتب کنید. انتهای نوار صورتی خود را به پایین بچسبانید و آن را کاملا دور آن بپیچید. اکنون ، با استفاده از قیچی ، قسمت بالای کاغذ صورتی را که چسب زده اید در اطراف قرار دهید تا کاملاً در انتهای دیگر رول دستمال توالت قرار داشته باشد.

مترسک رول کاغذ توالت مرحله 8

کاغذ توالت رول مترسک

مرحله 8: کلاه درست کنید

از کاغذ نارنجی که زودتر برش داده اید استفاده کنید تا کلاه مترسک خود را بسازید! آن را به صورت عمودی روی سطح کار خود قرار داده و با آوردن لبه پایین به سمت بالا تا لبه بالایی را به طور یکنواخت برآورده کرده ، در وسط آن را چین بزنید. قطعه را بچرخانید تا سمت چین خورده در قسمت بالا قرار بگیرد ، سپس گوشه بالا سمت راست را به صورت مورب به سمت پایین تا کرده و آن را به نیمه دیگر قطعه برسانید تا گوشه آن در مرکز قرار گیرد. این روند را در سمت دیگر تکرار کنید ، گوشه بالا سمت چپ را به همین ترتیب تا بزنید. بعد ، فقط تا بزنید یکی سمت قسمت باقیمانده در امتداد پایین ، در زیر جایی که گوشه های مورب تا شده به هم می رسند ، به سمت بالا برای پوشش آن لبه ها کل قطعه را برگردانید و لبه پایین طرف دیگر را نیز به سمت بالا تا کنید تا با چین قبلی که درست کردید به طور مساوی چین بخورد. در هر طرف ، چهار گوشه لبه را که به سمت داخل و پایین جمع کرده اید بچسبانید تا در راستای شکل مثلث کلاه قرار گیرند.

کاغذ توالت رول مترسک جمع می شود

کاغذ توالت پرس مترسک رول

کاغذ توالت مثلث مترسک رول

کاغذ توالت کاغذ نارنجی مثلث مترسک رول

مترسک رول کاغذ توالت مرحله 8

مرحله 9: موهای حاشیه ای خود را بسازید

قطعه حاشیه زرد خود را از قبل بردارید و برای سهولت کار با سه قطعه جدا کنید. سمت چین خورده اولین قطعه زرد را با لبه بالایی رول توالت خود در انتهای صورتی روشن قرار دهید. چسب زده و قطعه زرد را به پایین بچسبانید. این کار را با هر قطعه زرد تکرار کنید تا جایی که مترسک کاملاً مو دارد. با استفاده از قیچی قطعات کوچک حاشیه ای خود را اصلاح کنید تا آنها به طور یکنواخت در پس زمینه صورتی روشن خود قرار بگیرند ، مانند این که موهای شخصی را کوتاه می کنید.

مترسک رول کاغذ توالت مرحله 9

کاغذ توالت رول مترسک برش

مرحله 10: به کلاه چسب بزنید

داخل کلاه کاغذی نارنجی خود را باز کرده و در فضای توخالی چسب بزنید. سپس آن را با احتیاط در بالای سر مترسک خود بچسبانید ، بنابراین انتهای زرد درست در داخل کلاه نارنجی قرار می گیرد و مانند مو بیرون می زند. فضای صورتی زیر یک طرف پهن کلاه شما صورت مترسک شما خواهد بود.

مترسک رول کاغذ توالت مرحله 10

مرحله یازدهم: چشم ها را بچسبانید

به پشت دو چشم گوگلی و دماغه مثلث نارنجی کوچکی که قبلاً درست کرده اید چسب بزنید و آنها را در محل مترسک خود ، زیر حاشیه زرد بچسبانید.

مترسک رول کاغذ توالت مرحله 11

مرحله 12: صورت را بکشید

با استفاده از نشانگر مشکی خود لبخند را روی صورت مترسک خود در زیر بینی بکشید.

مترسک رول کاغذ توالت مرحله 12

مرحله سیزدهم: جزئیات

از مارکر سیاه خود یک بار دیگر استفاده کنید تا روی کلاه نارنجی مترسک خود وصله ای بکشید. من این کار را با رسم یک مربع و سپس رسم دو خط موازی کوچک از طریق کناره های مربع انجام دادم تا شبیه بخیه ها باشد.

کاغذ توالت رول مترسک ترسناک

مترسک شما تمام شده است! فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#مترسک #رول #دستمال #توالت #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید