مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

مترسک صفحه کاغذی DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

مترسک صفحه کاغذی DIY

زمستان ممکن است در بسیاری از نقاط در حال حاضر شروع شده باشد ، اما ما در واقع هنوز به آخرین دم های خنک پاییز که من از آن می آیم چسبیده ایم! من و بچه هایم بیشتر اوقات روحیه کریسمس را تحریک می کنیم ، اما از آنجا که زمان زیادی برای جشن گرفتن تعطیلات باقی مانده است ، ما تصمیم گرفتیم هفته گذشته لحظه ای بیرون برویم و قبل از اینکه پاییز ما را ترک کند ، کمی پاییز بیشتر الهام بگیریم. یک سال دیگر این بود که این مترسک های صفحه پلاستیکی شایان ستایش اتفاق افتادند! بچه ها داشتند بنابراین در واقع ساختن آنها بسیار سرگرم کننده است که من تصمیم گرفتم شرح دهم که چگونه ما این کار را انجام دادم در صورتی که دیگران نیز دوست داشته باشند.

مترسک صفحه کاغذی

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • یک صفحه کاغذی
  • رنگ زرد
  • یک قلم مو
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • کاغذ (صورتی ، نارنجی ، زرد ، قرمز و قهوه ای)
  • یک نشانگر سیاه
  • دو چشم گوگل

مرحله 1: آماده سازی

مواد خود را جمع کنید!

مواد مترسک بشقاب کاغذی

مرحله 2: آن را زرد رنگ کنید

بشقاب خود را برگردانید تا واژگون شود و در حال کار بر روی آنچه که به طور معمول ته آن است باشد. تمام سطح آن را زرد رنگ کرده و سپس بگذارید تا خشک شود.

رنگ مترسک صفحه کاغذی به رنگ زرد

مترسک صفحه کاغذی زرد

مرحله 3: دو دایره صورتی برش بزنید

از کاغذ صورتی خود دو دایره با اندازه متوسط ​​ببرید. ابتدا از گوشه صفحه خود یک مستطیل برش دادم ، سپس آن را به نصف برش دادم و با گرد کردن گوشه های آن قطعات ، دایره های خود را ایجاد کردم ، بنابراین دستکاری کارها کمی آسان تر بود ، نه اینکه بخواهم کل صفحه را بچرخانم. اینها گونه های گلگون مترسک شما خواهند بود! آنها را برای لحظه ای کنار بگذارید.

ورق کاغذ برش مترسک

مترسک دور صفحه کاغذی

مرحله 4: بینی را ببرید

یک مربع از گوشه کاغذ نارنجی خود برش بزنید ، تقریباً نیم و اینچ در نیم اینچ. از یک لبه این مربع ، یک مثلث یکنواخت ببرید. این بینی مترسک شما خواهد بود. بعد ، یکی از نقاط باقی مانده را از جایی که مثلث خود را می برید ، قطع کنید تا یک مثلث نارنجی حتی کوچکتر داشته باشید. این منقار پرنده شما خواهد بود! اینها را هم برای لحظه ای کنار بگذارید.

ورق کاغذی کاغذ نارنجی مترسک

گوشه مترسک صفحه کاغذی

مرحله 5: پرنده را بسازید

پرنده کاغذی درست کنید که در کلاه مترسک شما بنشیند! من کار خود را با برش یک نوار مستطیلی به عرض یک اینچ از قسمت طولانی کاغذ زردم آغاز کردم. قطعه ای را به طول حدود دو اینچ برش دادم و مثلث را به سمت داخل باریک کردم ، اما به جای یک نقطه آن را یک سطح صاف بدست آوردم. سپس ، با ایجاد برشهای ریز به سمت بالا از برش صاف ، یک لبه پایین حاشیه دار ایجاد کنید. این دم پرنده شما خواهد بود. آن را کنار بگذارید و سپس یک دایره کوچک برای سر پرنده ببرید. بعد ، یک شکل نیم دایره به طول حدود دو اینچ و ضخامت یک اینچ ببرید تا بدن پرنده باشد. در آخر ، با برش شکل قطره باران کشیده ، کمی بال برش دهید. همه اینها را کنار بگذارید.

صفحه کاغذی کاغذ زرد مترسک

ته ترسناک صفحه کاغذی

تکه های کوچک مترسک بشقاب کاغذی

صفحه کاغذی مترسک گوشه های بالا

مرحله ششم: موها را بسازید

چشم انداز صفحه قرمز خود را برگردانید و نواری به طول دو اینچ و ارتفاع کامل صفحه برش دهید. از یکی از لبه های مستطیل که به سمت داخل برش خورده اید ، حاشیه را از یک طرف به سر دیگر ببرید ، قیچی خود را چند سانتی متر از لبه بلند مخالف بر روی هر برش متوقف کنید ، به طوری که شما حاشیه ایجاد کنید نه اینکه تمام طول آن را برش دهید قطعه هنگامی که تا انتهای قطعه جلوه ای حاشیه ای ایجاد کردید ، آن را به پنج قسمت جداگانه حاشیه برش دهید. این موهای مترسک شما خواهد بود.

مترسک بشقاب کاغذی قرمز

حاشیه مترسک صفحه کاغذی

ورق کاغذ مترسک مستطیل مترسک

مرحله 7: کلاه درست کنید

تکه کاغذ قهوه ای خود را به دو قسمت برش دهید ، یکی کمی طولانی تر از دیگری باقی بماند. از نیمه بزرگتر ، یک شکل نیمه دایره بلند با یک لبه مستقیم و یک گرد برش دهید. این بالای کلاه مترسک شما خواهد بود. سپس گوشه های نیمه کوچک خود را گرد کنید ، و یک شکل مستطیل صاف ایجاد کنید. این لبه کلاه کلاه مترسک شما خواهد بود.

مترسک صفحه کاغذی قهوه ای

ورق کاغذی مترسک گوشه های گرد

مرحله 8: لبه ها را مشخص کنید

لبه های دو قطعه کلاه خود را با نشانگر مشکی خود مشخص کنید تا به آنها تعریفی ارائه دهد و جلوه ای زیبا از کارتون داشته باشید. سپس در امتداد قسمت جلوی لبه صاف بالای کلاه خود چسب بزنید و لبه را در آنجا بچسبانید. اکنون شما برای مترسک خود کلاه پر کرده اید.

صفحه مترسک صفحه کاغذی

گوشه های استنسیل مترسک صفحه کاغذی

مترسک صفحه کاغذی گرد

مرحله 9: شروع به چسباندن کنید

پنج تکه حاشیه دار خود را در امتداد لبه بالایی بشقاب خود مانند موها مرتب کنید! من پنج قطعه جداگانه برش دادم تا راحت تر بتوانم صورت مترسک را با پیروی از شکل گرد آن بچرخانم ، نه اینکه فقط موی چتری را در یک خط مستقیم ناجور از بالای آن داشته باشم. هنگامی که قطعات را تقریباً در جایی که می خواهید پیدا کردید ، به انتهای بالای بدون حاشیه چسب بزنید و آنها را در جای خود بچسبانید. سپس پشت لبه کلاه را با چسب بچسبانید و آن را از بالا به انتهای چسب مو بچسبانید ، بنابراین حاشیه از زیر خارج می شود.

مترسک صفحه کاغذی گرد

چسب مترسک صفحه کاغذی

ورق کاغذ مترسک چسب بیشتر

مرحله 10: صورت را تمام کنید

صورت مترسک خود را کامل کنید! چشمان گوگل خود را در زیر حاشیه بچسبانید و از آنها به عنوان راهنما برای پایین آمدن بینی مثلثی خود استفاده کنید. من معکوس وارونه کردم چون بهتر به نظر می رسید. با استفاده از نشانگر مشکی خود لبخندی را در زیر بینی بکشید و گونه های صورتی خود را در دو انتهای لبخند پایین بچسبانید.

مترسک صفحه کاغذی متصل می شود

مترسک صفحه کاغذی بیشتر متصل می شود

مترسک صفحه کاغذی دهان می کشد

مرحله یازدهم: پرنده را اضافه کنید

پرنده خود را کنار هم قرار دهید! پشت سر مدور پرنده را چسب زده و آن را به یک انتهای بدن نیمه دایره بچسبانید. سپس به انتهای مستقیم منقار نارنجی رنگی چسب زده و آن را به پشت سر بچسبانید تا جلوی آن بیرون بیاید. بعد ، مقداری چسب در انتهای باریک و صاف دم قرار داده و آن را به قسمت انتهایی بدن بچسبانید ، در انتهای دیگر ، بنابراین قسمت حاشیه دم بالا و خارج می شود. در آخر ، بال خود را به کنار بدن پرنده ، نزدیک قسمت بالای نیمه دایره ، بچسبانید. ثانیه آخر تصمیم گرفتم برشهای کوچکی از کلاه گیسم ، از نوک نوک تیز به سمت انتهای گرد ، ایجاد کنید تا شبیه پر شود. سپس آن را در جای خود قرار دادم. در آخر ، به قسمت پشت بدن پرنده چسب بزنید و آن را به کلاه مترسک بچسبانید ، لبه بالایی لبه را همپوشانی کنید.

کلاه مترسک بشقاب کاغذی

صفحه کاغذی پرنده استنسیل مترسک

صفحه پرنده مترسک بشقاب کاغذی

کاردستی مترسک بشقاب کاغذی

مترسک بشقاب کاغذی diy

آنچه در آن وجود دارد همین است! فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#مترسک #صفحه #کاغذی #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید