آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

معرفی سایت خرید نخ و نقشه تابلو فرش و نخ و نقشه فرش دستباف

معرفی سایت خرید نخ و نقشه تابلو فرش و نخ و نقشه فرش دستباف

معرفی سایت خرید نخ و نقشه تابلو فرش و نخ و نقشه فرش دستباف
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/06/word-image-113.jpeg

شرکت نخ و نقشه شهریارنوین به عنوان مرکز تخصصی تولید نخ و نقشه تابلو فرش و فرش در سال 1387 با هدف ارائه راهکارهای آسان و مطمئن در زمینه ی بافت تابلو فرش و کمک به توسعه صنایع دستی و هنری کشور و اشتغال زایی و حذف واسطه های فروش ، در نزدیکی شهر تبریز در شهر سردرود که معروف به پایتخت تابلو فرش جهان میباشد، فعالیت خود را آغاز کرد.
نخ و نقشه شهریارنوین دارای 13 سال سابقه فعالیت در حوزه نخ و نقشه را داراست.
-هنر تابلو فرش دستبافت هنری خارق العاده
بافت گره به گره تصاویری از زیباترین آثار نقاشان و عکاسان جهان به دست هنرمندان عرصه تابلو فرش دستبافت که گاهی تابلو فرش بافته شده چشم نواز تر از تصویر اولیه است ، چشم و فکر هر بیننده ای را جذب می کند.
شاید ساعت ها فیلم مستند ، صد ها صفحه مطلب لازم باشد تا از شگفتی های این هنر صنعت گفت ، اما متاسفانه این هنر اصیل ایرانی همانند بسیاری دیگر از هنر های اصیل ، مورد فراموشی مسئولین قرار گرفته است.
تصویری که در روی تابلو نقاشی یا نمایشگر گوشی میلیون ها پیکسل و صد ها هزار رنگ دارد را هنرمندان تابلو فرش با تعداد محدودی ( شاید در حدود 100 رنگ ) رنگ و گره ، به همان زیبایی و گاهی حتی زیباتر از تصویر واقعی خلق می کنند.
فعالیت اصلی شرکت شهریار نوین در زمینه تامین مصالح اولیه بافت تابلو فرش ( نخ و نقشه ) می باشد اما از دیگر فعالیت های این شرکت می توان به قبول انواع سفارشات بافت عکس شخصی ، همکاری با آموزشگاه های قالیبافی در سراسر کشور ، ارائه طرح های خرید تضمینی به بافندگان و … اشاره کرد.
شما هنردوستان و هنرمندان گرامی می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما و مشاوره با کارشناسان شرکت شهریار نوین در جریان آخرین طرح ها و خدمات این شرکت قرار بگیرید.
امید است با گسترش روز افزون خدمات آنلاین در زمینه حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده و گسترش مشاغل اصیل ایرانی ، گامی در جهت آبادانی و پیشرفت میهن عزیزمان برداشته باشیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *