آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

مقایسه تراست ولت با اتومیک ولت

مقایسه تراست ولت با اتومیک ولت

مقایسه تراست ولت با اتومیک ولت
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/02/1-1.jpg

مقایسه تراست ولت و اتمیک ولت موضوع مورد نظری است که قصد داریم تا در این مقاله به طور کامل به آن بپردازیم. همان طور که می دانید فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال هر روز سر و صدای زیادی به پا می‌کند و در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ ارز دیجیتال مختلف وجود دارد که در آینده نیز با معرفی پروژه‌های جدید این تعداد بیشتر و بیشتر می‌شود. اما بسیاری از افراد برای نگهداری این ارز های دیجیتال با یک سردرگمی مواجه می شوند که نمی دانند از کدام یک از کیف پول ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده کنند. بدون شک تراست ولت و اتمیک ولت هردو جزء بهترین کیف پول ارز های دیجیتال هستند. اما اینکه کدام یک می‌تواند بهتر باشد را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم. در این بین اگر شما نیاز به یک کیف پول ایرانی دارید که بتوانید بدون دغدغه و دردسر ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهداری کنید، می‌توانید از کیف پول من استفاده کنید که به صورت رایگان این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید ارز دیجیتالی را در آن نگهداری کنید.
همان طور که گفتیم این دو کیف پول جز بهترین ها هستند. اما وجود داشتن برخی نکات مثبت و منفی در هر کدام باعث می‌شود که یکی از آن ها نسبت به دیگری برتری پیدا کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق‌تر این کیف پول ارز های دیجیتال بپردازیم.
اتمیک ولت
اتمیک ولت در سال ۲۰۱۷ به وجود آمده است و کنستانتین گلادیچ کسی بوده که این کیف پول را به وجود آورده است. این کیف پول می تواند به راحتی روی گوشی های تلفن همراه و سیستم کامپیوتر نصب شود و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به در دسترس بودن برای سیستم عامل های مختلف اشاره کرد. تقریباً برای تمامی سیستم عامل ها می توانید از اتمیک ولت استفاده کنید. کافی است تا این کیف پول را از سایت آن دریافت کنید. همچنین AWC به عنوان کوین اصلی این کیف پول شناخته می‌شود.
در کنار تمام این ها داشتن رابط کاربری ساده و البته داشتن قابلیت ها و ابزار های حرفه ای کمک کرده تا اتمیک ولت در این مورد بهتر از تراست ولت عمل کند. بسیاری از کاربران حرفه ای از اتمیک ولت استفاده می‌کنند چرا که ویژگی ها و قابلیت های بهتری را در اختیار آن ها قرار می دهد. انتقاد هایی برای عدم شفافیت کارمزد تراکنش های صورت گرفته در این کیف پول مطرح است که باعث می‌شود کاربران از این نظر اتمیک ولت را مورد انتقاد قرار دهند. به طور مثال اتمیک ولت دو درصد از مبلغ را به عنوان کارمزد در نظر می گیرد و کارمزد دیگری نیز دارد و زمانی که شخص قصد خرید با استفاده از ارز فیات را دارد باید کارمزدی را به بانک ها نیز پرداخت کند.
اما نقاط قوتی نیز در مورد اتمیک ولت وجود دارد که باعث می شود تا برتری خود را بیشتر نشان دهد. به طور مثال بسیاری از افراد به دنبال نرم افزار کیف پول بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود هستند، اما با محدودیت هایی مواجه می‌شوند که اتمیک ولت این محدودیت ها را برطرف کرده و می توانید از آن روی دستگاه های مختلفی استفاده کنید.
پشتیبانی از رمز ارزها

در کل می توان اینگونه گفت که شما برای نگهداری هر ارز دیجیتال می‌توانید از اتمیک ولت استفاده کنید، چرا که تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال توسط این کیف پول پشتیبانی می شوند. اما برای اینکه بتوانید به لیست کامل این ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید توصیه ما این است که از طریق این لینک اقدام کنید. در زیر تعدادی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتالی که توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شود را عنوان کردیم.

بیت کوین (BTC)
اتریوم (ETH)
لایت کوین (LTC)
بیت کوین کش (BCH)
ریپل (XRP)
استلار (XLM)
تتر یو اس دی (EOS)
کاردانو (ADA)
ترون (TRX)
دش (DASH)
نئو (NEO)
ویچین (VET)
امیس گو (OMG)
مونترو (XMR)
کازماس (ATOM)
چین لینک (LINK)
بریو اتنشن توکن (BAT)
بایننس کوین (BNB)
تزوس (XTZ)

درست است که تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال مختلف توسط این کیف پول پشتیبانی می شود، اما در این مورد می توان گفت که تراست ولت به خوبی عمل می کند و می تواند تعداد بیشتری ارز دیجیتال را پشتیبانی کند. پس در این بخش از مقایسه تراست ولت با اتمیک ولت به این نتیجه می رسیم که تراست ولت تعداد بیشتری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند.
مبادله اتمیک چیست؟
یکی از ویژگی های اصلی این کیف پول «تبادل اتمیک» است که باعث محبوبیت فوق العاده آن در بین کاربران ارزهای دیجیتال شده است. مبادله اتمیک یک فرآیند پیچیده است که از طریق آن می توانید ارزهای دیجیتال را مبادله کنید. با این حال، کیف پول اتمیک این فرآیند را ساده کرده است و این ویژگی اکنون برای همه کاربران قابل دسترسی است.
مبادله رمز ارزها
اتمیک ولت امکانی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند به سرعت هر ارز دیجیتالی را به دیگری تبدیل کنند. در حال حاضر می توان ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف را به یکدیگر تبدیل کرد و این کار به سادگی و تنها با استفاده از خود اپلیکیشن اتمیک ولت امکان پذیر است. این نکته امکان بسیار خوبی برای اتمیک ولت ایجاد می کند تا بتواند بهتر از تراست ولت عمل کند. به این ترتیب در زمان استفاده می توان به راحتی ارز دیجیتالی را به دیگری تبدیل کرده و در انجام معاملات با چالش های مختلفی روبرو نمی شوید.
رابط کاربری ساده
در بالا گفتیم که کاربران حرفه‌ای بیشتر از اتمیک ولت استفاده می‌کنند چرا که قابلیت های متنوعی را در اختیار آن ها قرار داده است. اما بدون شک برای کاربران مبتدی هم این کیف پول امکانات بسیار خوبی را در نظر گرفته که یکی از آن ها می‌تواند رابط کاربری ساده و بسیار زیبای آن باشد. این کیف پول امکانی را در اختیار کاربران مبتدی قرار داده که بتوانند به سادگی به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند و هر یک از ارزهای دیجیتال خود را به شکل ویژه مورد بررسی قرار دهند.
چند پلتفرمی
در بالا گفتیم که هر کدام از این کیف پول ها ابزارهای مختلفی در دسترس کاربران قرار می دهند که اتمیک ولت قابلیت‌های بیشتری دارد و برای انواع سیستم عامل ها در دسترس کاربران قرار گرفته و از این نظر برتری نسبت به تراست ولت دارد.
تراست والت (Trust Wallet)
کیف پول تراست ولت یکی دیگر از بهترین کیف پول های موجود است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند به راحتی هر ارز دیجیتالی را به دیگری تبدیل کنند. همچنین این کیف پول برای سیستم عامل های موبایلی در دسترس است اما نسخه ای برای دسکتاپ ارائه نکرده است. اما از نظر امنیت این کیف پول به همراه اتمیک ولت در سطح بسیار خوبی قرار دارند.
حتما بخوانید: آموزش صفر تا صد بورس
انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت
برای دریافت ارز دیجیتال در کیف پول خود، باید وارد کیف پول خود شوید و روی دکمه «دریافت» کلیک کنید. کد QR را اسکن کرده و آدرس کوین دریافتی را کپی کنید. ارز دیجیتال مورد نظر به کیف پول شما منتقل می شود.
برای پرداخت باید روی دکمه ‘ارسال’ کلیک کنید. اکنون آدرس گیرنده را کپی و پیست کرده و کد QR را اسکن کنید. سپس مبلغ مورد نظر برای ارسال را انتخاب کرده و تراکنش را تکمیل کنید. برای مشاهده تاریخچه تراکنش ها می توانید بر روی دکمه ‘تراکنش’ کلیک کنید.
پشتیبانی از رمز ارزها

این کیف پول ابتدا با هدف دیگری روی کار آمده بود و امکانی را در اختیار کاربران قرار می داد که تنها بتوانند توکن های ERC20 و ERC223 را ذخیره سازی کنند. اما حال، از ارز های دیجیتال بسیار زیادی پشتیبانی می کند. اگر سری به وب سایت این کیف پول بزنید متوجه خواهید شد که طبق گفته سازندگان آن به سادگی می‌تواند از ۴۰ بلاک چین مختلف و ۱۶۰ هزار ارز دیجیتال متفاوت پشتیبانی کند. در ادامه به معرفی برخی از ارزهای دیجیتالی می پردازیم که توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شود اما برای اینکه بتوانید به لیست کاملی از این ارز های دیجیتال دسترسی داشته باشید می توانید از طریق این لینک به صفحه مورد نظر وارد شوید و به تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده، دسترسی داشته باشید.

Bitcoin (BTC)
Ethereum (ETH)
Binance Coin (BNB)
Litecoin (LTC)
Ripple (XRP)
Polkadot (DOT)
Stellar (XLM)
Dogecoin (DOGE)
Zcash (ZEC)
Dash (DASH)
TRON (TRX)
Tezos (XTZ)
Cosmos (ATOM)
Bitcoin Cash (BCH)
Ethereum Classic (ETC)
Nano (NANO)
GoChain (GO)
POA Network (POA)
VeChain (VET)
Wanchain (WAN)
Callisto (CLO)
Kava (KAVA)
ICON (ICX)
TomoChain (TOMO)
Firo (FIRO)
Kin (KIN)
Nimiq (NIM)
Thunder Token (TT)
Aion (AION)
Theta (THETA)
Ontology (ONT)
Groestlcoin (GRS)
Qtum (QTUM)
Viacoin (VIA)
IoTeX (IOTX)
Ravencoin (RVN)
Zilliqa (ZIL)
Waves (WAVES)
Aeternity (AE)
Nebulas (NAS)
Decred (DCR)
Algorand (ALGO)
Near (NEAR)
Digibyte (DGB)
Harmony (ONE)

امنیت بالا
یکی از مهم‌ترین ویژگی هایی که در مورد تراست ولت وجود دارد این است که امنیت بسیار بالایی دارد و به گفته تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن، هیچ دسترسی به اطلاعات کیف پول های کاربران وجود ندارند و هیچ گونه اطلاعاتی از آن ها روی سرور ذخیره نمی شود.
کاربرپسند بودن
تجربه کاربری بسیار خوب در هنگام استفاده از این کیف پول باعث شده تا برای بسیاری از مبتدیان و افراد حرفه ای به عنوان یک انتخاب بسیار خوب در نظر گرفته شود. با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن زمینه‌های مختلفی به ارزهای دیجیتال این کیف پول نیز آپدیت می شود و امکانات جدیدتری را به خود اضافه می کند که باعث می شود تا افراد بتوانند از قابلیت‌های جدید آن استفاده کنند.
 رایگان بودن تراست ولت
یکی از بهترین گزینه هایی که برای افراد می تواند مورد استفاده قرار گیرد تراست ولت است. چرا که به صورت رایگان در اختیار فعالان ارزهای دیجیتال قرار می گیرد و هزینه‌ای که بابت انتقال ارزهای دیجیتال در داخل این اپلیکیشن دریافت می‌شود، به نودهای شبکه آن ارز دیجیتال داده می‌شود و تراست ولت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.
از جمله دیگر امکاناتی که در هنگام استفاده از تراست ولت دریافت می‌کنید این است که  امکان نگهداری ارزهای مختلفی با استفاده از این کیف پول فراهم شده است تا بتوانید پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال را در کیف پول تراست ولت خود داشته باشید. اما در سمت دیگر متن باز بودن این کیف پول باعث شده تا تیم های توسعه دهنده دیگری هم بتوانند از این کیف پول استفاده کنند و امکانات مختلفی را نیز به آن اضافه کنند.
توکن اختصاصی
هر کدام از این کیف پول ها، توکن اختصاصی برای خود دارند که می توانید در هنگام معامله ارزهای دیجیتال از آن ها استفاده کنید. در این مقاله به صورت کامل به بررسی و مقایسه تراست ولت با اتمیک ولت پرداختیم و شما می توانید با توجه به نکاتی که گفته شد هر کدام از این کیف پول ها را انتخاب کنید که مطمئنا جزء امن ترین کیف پول های موجود هستند. اما شما می توانید از کیف پول های دیگری نیز استفاده کنید که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم.
بهترین کیف پول ارز دیجیتال
اگر بخواهیم در مقاله مقایسه تراست ولت با اتمیک ولت بهترین کیف پول ارز دیجیتال را انتخاب کنیم، باید بررسی های بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم بهترین را انتخاب کنیم. اما بدون شک انتخاب کردن کیف پول های خارجی برای کاربران ایرانی ممکن است گاهی اوقات با مشکلاتی همراه باشد که توصیه می‌شود از کیف پول های داخلی استفاده کنید. صرافی خرید ارز دیجیتال کیف پول من به عنوان اولین و معتبر ترین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال می تواند به شما کمک کند؛ دارای ارز های دیجیتال خود را با امنیت بسیار بالایی در کیف پول من ذخیره سازی کنید. بدون شک کیف پول من با دارا بودن قابلیت های بی‌شماری می تواند بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی باشد.
 جمع‌بندی
در بالا مقایسه تراست ولت با اتمیک ولت را مطالعه کردید و در نهایت هم گریزی به قابلیت‌های صرافی کیف پول من زدیم تا بتوانید با کیف پول من آشنا شوید. این صرافی سعی می‌کند تا همواره ارزهای دیجیتال جدیدی که معرفی می‌شوند را به صرافی خود اضافه کند تا کاربران ایرانی این امکان را داشته باشند که به سادگی به ارزهای دیجیتال مختلفی دسترسی داشته باشند. در زمان استفاده کردن از صرافی کیف پول من به هیچ کیف پول جانبی نیاز ندارید و می توانید دارایی خود را در سامانه کیف پول من نگهداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *