مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساختن کمان از روبان: 25 ایده عالی برای تعظیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. زندگي كردن

نحوه ساختن کمان از روبان: 25 ایده عالی برای تعظیم

اگر عاشق بسته بندی هدایا هستید ، پس احتمالاً عاشق ساختن کمان های خود نیز هستید … درست است؟ خوب اگر چنین است ، پست امروز را دوست خواهید داشت. امروز ما در حال به اشتراک گذاشتن چندین روش عالی برای ساختن کمان هدیه خود از کاغذ ، پارچه ، چرم و هر چیز دیگری هستیم.

نحوه ساختن کمان از روبان

چگونه یک کمان درست کنیم (ایده ها)

اگر چند روبان اضافی دارید و آماده اید که برای تعظیم خودتان را امتحان کنید ، به خواندن ادامه دهید تا 25 مورد از آموزشهای بسیار مورد علاقه ما را که به شما نشان می دهد دقیقاً چگونه آرشه درست کنید ، بررسی کنید.

1. تعظیم هدیه فانتزی DIY

پله های کمان دار فانتزی

بیایید با کمان هدیه کلاسیک شروع کنیم ، دقیقاً مانند هدایایی که همیشه در فصل تعطیلات هدایای من را آراسته اند. باور کنید یا نه ، ساخت اینها واقعاً ساده است. راه خود را به وب سایت شارلت برای دیدن یک آموزش عکس که به شما نشان می دهد چگونه این کار را انجام دهید.

2. آموزش تعظیم Loopy

نحوه بستن کمان حلقه دار

اگر می خواهید با کمان هدیه خود علاقه مند شوید ، این نسخه زیبا را امتحان کنید. با یک روبان طرح دار سرگرم کننده شروع کنید ، سپس حلقه های بزرگ را شروع کنید و آنها را در نقطه مرکزی ببندید. سر به صرفه جویی در صنایع دستی تا بفهمید دقیقاً چگونه کمان هدیه حلقه دار خود را درست کنید.

3. ساتن روبان کوکب

کوکب روبان ساتن

برای یک هدیه بسیار خاص ، ایجاد یکی از این کمان های زیبای ساتن که یادآور یک گل کوکب است را در نظر بگیرید. یک قرقره روبان ساتن به رنگ دلخواه خود بخرید و به آن سمت بروید عقب نشینی روبان برای بررسی آموزش نحوه ایجاد گل – سپس آن را با یک سنجاق تطبیق دهید.

4. تعظیم DIY Double Burlap

آموزش تعظیم Burlap

برای یک پیچ و تاب و سرگرم کننده در یک کمان معمولی ، این تغییر نوع گل روبان را امتحان کنید. نکته اصلی این است که دو حلقه بزرگ ، یکی بزرگتر از دیگری ایجاد کنید ، سپس قطعات اضافی را برای ایجاد دم وصل کنید. راه خود را به مامان سوئیت برای دیدن آموزش کامل عکس تعظیم دوبلین.

5. Pinwheel DIY Bow

آموزش تعظیم Pinwheel

این کمان با شکل منحصر به فرد دارای شش ضلع است و شکلی شبیه چرخ چرخ دارد (از این رو نام آن است). برای شروع به یک روبان سبوس دار و یک سوزن و نخ نیاز دارید. راه خود را به کمان و بیشتر تا بفهمید چگونه این کار را خودتان دوباره ایجاد کنید.

6. کمان های کراوات کاغذی

کمان پاپیون کاغذی

این کمانهای دوست داشتنی بهترین لباس برای هدیه ای است که در کاغذ کرافت قهوه ای ساده بسته بندی شده است. اینها از کاغذ تزئینی ساخته می شوند و ساخت آنها فوق العاده آسان است. سر به وبلاگ الی تا بدانید که چگونه این کمان های سبک پاپیونی طرح دار را از نو خلق کنید.

7. دکتر Seuss الهام گرفته از کمان

Dr seuss الهام گرفته از کمان حلقه ای

این کمان رنگارنگ با نوارهای متنوع رنگی ساخته می شود ، به تعداد زیادی حلقه تا می شود و سپس با استفاده از یک سوزن و نخ در مرکز محکم می شود. شکل و رنگ آن یادآور آن کتابهای خارق العاده دکتر سئوس است! به آموزش کامل عکس در مراجعه کنید گاها حیله گر.

8. کمان کاغذی فرفری

کمان کاغذ بسته بندی پیچ دار

اگر از تطبیق کمان خود با بسته بندی کادوی خود لذت می برید ، پس این ممکن است بهترین گزینه تعظیم برای شما باشد. این یکی از یک تکه بسته هدیه ای به شکل مستطیل ساخته شده است که به صورت نواری برش داده می شود و سپس با قیچی حلقه می شود. سر به دکور دو پرنده زرد برای بررسی آموزش.

9. ایده های کمان کاغذی

کاغذهای حلقه دار تعظیم می کند

مارتا استوارت هرگز از کار صنایع دستی کاغذ ناامید نمی شود و این آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این آموزش ، او به ما نشان می دهد که چگونه انواع مختلفی از آرشه های کاغذی منحصر به فرد را که می توانند به هدایا اضافه شوند ، ایجاد کنیم. راه خود را به MarthaStewart.com برای بررسی تمام جزئیات

10. کمان های تولی تولی

ایده تعظیم تور توله

پارچه تول یکی دیگر از مواد عالی برای ساختن کمان است. برای این تغییر ، به سادگی مقدار زیادی روبان تور را به دور یک تکه مقوا بپیچید ، وسط را با یک تکه کوچک دیگر از قلاب محکم کنید و سپس طرف مقابل حلقه را ببرید. سر به طرح های Satsuma برای بررسی آموزش.

11. نحوه بستن کمان کامل

چگونه کمان کامل را ببندید

این پست مفید وبلاگ نکات و ترفندهایی را برای ایجاد تعظیم جذاب و جذاب برای هدایای شما به اشتراک می گذارد. با استفاده از روبان سیمی متالیک ، آن را بارها و بارها حلقه کنید تا این جلوی هدیه زیبا را ایجاد کنید. راه خود را به فرانسوا و موی برای بررسی کامل آموزش این نمایش دهنده های نمایش!

12. کمان های آکاردئونی رنگارنگ

آرشه های رنگارنگ تعظیم می کند

این کمانهای پررنگ هدیه با استفاده از تعداد زیادی کاغذ تزئینی رنگارنگ ساخته می شود که به صورت لایه لایه و سپس تا می شود تا این کمان های سرگرم کننده به سبک آکاردئون ایجاد شود. من دوست دارم که آنها به نوعی شبیه پاپیون های دیوانه هستند! سر به کارگاه استاندارد طلا برای اینکه بدانید چگونه آکاردئون خود را تعظیم کنید.

13. کمان های کاغذی بافت

کمان کاغذی بافت

کمان های کاغذی بافت یکی دیگر از گزینه های مناسب برای تعظیم هدیه معمولی است. و اینها برای بازیافت آن دستمال کاغذی نیمه مچاله شده همراه با همه هدایای تعطیلات شما بسیار مناسب است. برخی از نخ های نانوا را نیز ریسمان بگیرید و سپس به آنجا بروید 100 جهت برای بررسی کامل آموزش این ایده هوشمندانه.

14. Duck Tape DIY Bow

نوار اردک خم می شود

باور کنید یا نکنید ، این کمان در واقع از نوار طلای داک ساخته شده است! مقداری نوار براق برند Duck و مقداری کاغذ متضاد بخرید و آماده خواهید بود که این جلوه های جذاب هدیه را بسازید. راه خود را به وبلاگ پرشیا لو برای اینکه بدانید دقیقاً چگونه خودتان این ظاهر را دوباره خلق کنید.

15. آرشه چرمی DIY

تعظیم چرم مشکی

با این آموزش ساده و در عین حال زیرکانه ، چگونگی ساختن کمان از چرم را بیاموزید. ابتدا با یک تکه چرم بزرگ (یا اگر ترجیح می دهید چرم مصنوعی) شروع کنید و سپس به سمت چرم بروید وبلاگ شیک برای بررسی دستورالعمل های آسان و اگر زبان آلمانی بلد نیستید حتماً از Google Translate استفاده کنید.

16. کمان Curla Clay Burlap

کمان گل چوبی

این کمان زیبای گل مینا نگاه می کند پیچیده است ، اما ساخت آن در واقع بسیار آسانتر از آن است که به نظر می رسد. به نوار روبان بلند و سوزن و نخ نیاز دارید. راه خود را به ماجراهای یک دختر خلاق برای بررسی کامل آموزش این کمان زیبا و مروارید روستایی شیک.

17. اندازه گیری کمان نواری

کمان نوار اندازه گیری

این کمان فوق العاده نبوغ است … کاملاً از چیزهایی ساخته شده است که می توانید از فروشگاه سخت افزار خریداری کنید. شما به یک نوار اندازه گیری ، چند پیچ ​​و چند واشر نیز نیاز خواهید داشت. چه هدیه ای عالی برای هدیه ای برای پدر یا پدربزرگ! سر به تیکیدو تا از تمام جزئیات این پروژه سرگرم کننده مطلع شوید.

18. آموزش تعظیم کادو چرم

کمان بسته بندی کادویی چرم

در اینجا روش عالی دیگری برای استفاده از چرم برای ساختن کمان برای هدیه خود آورده شده است. اگر دوست دارید از محصولات حیوانی خودداری کنید ، از چرم وگان استفاده کنید. برای شروع کافی است چند نوار چرمی و یک اسلحه چسب حرارتی بگیرید. راه خود را به Crafthunter برای دیدن آموزش کامل عکس.

19. کمان گل کاغذی مدرن

تاپر گل مینی کاغذی Diy

این کمان دوست داشتنی برداشتی مدرن از یک گل است که با نوارهای طولانی کاغذ رنگی و مینی کاغذ ساخته شده است. و ساخت آنها فوق العاده آسان و سریع است ، بنابراین می توانید تعداد زیادی از آنها را در یک نشست ایجاد کنید. راه خود را به وبلاگ مائوریتزا لیزا برای بررسی مجموعه کامل دستورالعمل ها.

20. کمان چرم DIY

کمان چرم

در اینجا یک روش عالی دیگر برای ساختن کمان از چرم وجود دارد. اگر بخواهید دقیقاً دستورالعمل ها را دنبال کنید ، به یک دستگاه برش قالب پلاتین نیاز خواهید داشت ، اما همچنین می توانید از یک دستگاه Silhouette ، Cricut یا حتی فقط یک قیچی ساده و قدیمی استفاده کنید. سر به گل حلزونی و گندم برای بررسی دستورالعمل ها.

21. کمان های قلاب بافی

الگوی کمان قلاب بافی

اگر می خواهید همه چیز را با هم مخلوط کنید ، این کمان های قلاب بافی را امتحان کنید! کافی است نخ هایی را که از پروژه های گذشته به دست آورده اید ، بگیرید و ساخت این کمان های هدیه جالب را با استفاده از این الگوی ساده از همه چیز وبلاگ Etsy. تمام آنچه که شما نیاز دارید مهارت های اساسی قلاب بافی برای این یکی است.

22. کمان بزرگ (تزئینی)

تعظیم تزئینی بزرگ

این کمان بزرگ از روبان کادویی بسیار پهن و صاف ساخته شده است که سپس به دور و اطراف حلقه می شود و سپس کمی در مرکز آن بریده می شود تا نقطه ای برای گره زدن آن ایجاد شود. راه خود را به عاشق هنر برای دیدن آموزش عکس مفید این کمان زیبا.

23-کمان بپاشید

کمان های کاغذی بپاشید

برای یک کمان واقعاً منحصر به فرد از کمان هدیه ، این کمان های پاششی فوق العاده رنگارنگ را امتحان کنید! آنها از کاغذ ساخته می شوند و سپس چند آب پاش آب نبات در کیسه های کوچک قرار داده و به مراکز کمان ها متصل می شوند. راه خود را به وبلاگ Eat Repeat را طراحی کنید برای پیدا کردن تمام جزئیات مهم

24. کمانهای کاغذی کرپ

کاغذ کرپ خم می شود

چه کسی می دانست که شما حتی می توانید از کاغذ کرپ ساده قدیمی برای ایجاد کمان های سرگرم کننده برای هدایای خود استفاده کنید؟ این کمان ها به صورت پاپیون های کوچک شکل گرفته و با ایجاد حلقه های گرد ، نیشگون گرفتن مرکز و سپس پیچیدن یک رنگ متضاد در وسط شکل می گیرند. کل نحوه کار را در دریافت کنید Casual Craftlete.

25. کمان کادویی قابل چاپ

کمان کاغذ بسته بندی قابل چاپ

و نکته آخر اینکه این کمان زیبا از کاغذهای تزئینی ساخته شده است. و در اینجا بهترین قسمت است – می توانید آن را به صورت رایگان چاپ کنید. سر به Poppet من برای بارگیری الگوهای مختلف کاغذ و سپس می توانید کمان خود را بسازید. آن را با یک بسته هدیه متضاد برای برخی از پیتزاهای جدی جفت کنید!

تعظیم کنید آیا شما

آیا احساس الهام می کنید و آیا قصد دارید خودتان از روبان کمان درست کنید؟ کدام یک از کمانهای DIY فوق برای هدیه ای که آماده می کنید بهترین شکل را دارد؟

کلمات جدا

در نظرات زیر با ما در میان بگذارید ، ما دوست داریم از شما بشنویم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساختن #کمان #از #روبان #ایده #عالی #برای #تعظیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید