مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت نامه های پوم پوم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

نحوه ساخت نامه های پوم پوم

اگر اخیراً پست های دیگر من را دیده اید ، احتمالاً این نکته را درک کرده اید که اخیراً کمی وسواس پوم پوم داشته ایم. ما اخیراً به بچه هایمان یاد داده ایم که چگونه آنها را بسازند و آنها از همان زمان بدون وقفه آنها را ساخته اند ، بنابراین من سعی کرده ام تا آنجا که می توانم فکر کنم تا همه آن پمپ های کوچک ناز را به خوبی استفاده کنم . من همچنین همیشه طرفدار بسیار زیادی در حروف شخصی سازی و صنایع دستی مونوگرام بوده ام ، بنابراین شک دارم تعجب شما را برانگیزد که تقریباً بلافاصله به این فکر کردیم که حروف پوشیده پوم پوم زیبا چگونه به نظر می رسند.

نحوه ساخت حروف پوم پوم

نحوه ساخت نامه های پوم پوم دیه

هنگامی که یک نسخه ساختم ، این کار را چنان دوست داشتم که تصمیم گرفتم مراحل ساخت نسخه دیگری را نیز ترسیم کنم ، بنابراین افراد دیگر می توانند آن را امتحان کنند و یاد بگیرند! در صورتی که ترجیح می دهید به جای خواندن دستورالعمل ها ، بصری را دنبال کنید ، در پایان این پست یک آموزش کامل ویدیویی را خواهید یافت.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • نخ (هر رنگی را که بیشتر دوست دارید)
  • مقوا
  • چسب ماتیکی
  • قیچی
  • خط كش
  • مداد

طرز تهیه کاردستی حروف پوم پوم

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

همه چیز را از لیست خود خارج کرده و در دسترس خود قرار دهید.

نحوه ساخت مواد حروف پوم پوم

مرحله 2: اندازه گیری کنید

از خط کش خود برای اندازه گیری شکل مستطیل در مقوا استفاده کنید. من شکلم را 2 سانتی متر عرض و 6 سانتی متر طول کردم. خطوط را به اندازه کافی واضح کنید تا بتوانید آنها را به وضوح روی مقوا ببینید (من برای کمک به این روند از مداد استفاده کردم زیرا به خوبی نشان می دهد اما همچنین پاک می شود).

نحوه ساخت رسم حروف پوم پوم

مرحله 3: برش

مستطیلی را که به تازگی از مقوا کشیده اید ، برش دهید ، لبه ها را زیبا و صاف نگه دارید. مستطیل مقوا را کنار بگذارید.

طرز تهیه برش حروف پوم پوم

مرحله چهارم: ساخت پوم پوم مینیاتوری را شروع کنید!

من از روش چنگال استفاده کردم تا شکل و اندازه خوبی داشته باشم. انتهای آن را با انگشت شست در مقابل داخل چنگال نگه دارید و شروع به پیچیدن کاموا در اطراف و اطراف همه شاخه های چنگال کنید. بسته بندی کنید تا تعداد زیادی لایه داشته باشید. من در ضخامت حدود 3 سانتی متر از شاخه های شاخه و لایه بیرونی ایستادم. لایه های خود را از گلوله نخ جدا کرده و انتهای آن را در جای خود نگه دارید تا شروع به باز شدن کند.

طرز تهیه نخ حروف پوم پوم

مرحله 5: کار را با کراوات تمام کنید

نوار دیگری از نخ را به طول حدود سه اینچ ببرید و آن را از بین شاخه های میانی ، زیر و بالای لایه هایی که تازه پیچیده اید عبور دهید. آن را ببندید و محکم بکشید ، لایه ها را در مرکز آن محکم کنید. به محض اینکه از وسط فشرده شده خوشحال شدید ، انتهای خود را در گره ای محکم ببندید.

نحوه ساخت گره حروف پوم پوم

مرحله 6: برش

گلدان فرم تشکیل دهنده را از انتهای چنگال بکشید و حلقه ها را در هر انتهای آن برش دهید تا انتهای شل آنها حاشیه ای شود. آنها به لطف بسته بندی و سفت کاری که قبلاً انجام داده اید ، به بیرون ظاهر می شوند. با بیرون زدن انتها و جدا کردن آنها برای شکل کروی ، می توانید کمی به روند کار کمک کنید.

طرز تهیه برش نخ حروف پوم پوم

مرحله 7: اصلاح کنید

شکل پوم پوم خود را با برش دادن لبه ها به گونه ای که خوب و یکدست باشد ، بهتر کنید ، نه اینکه بعضی از قطعات را بلندتر و کوتاه تر بگذارید ، بنابراین پوم پوم پوسیده به نظر می رسد. تمام مراحل پوم پوم را با رنگهای دیگر (یا اگر همان رنگ را ترجیح می دهید) تکرار کنید تا زمانی که به اندازه کافی برای نوشتن حروف خود بروید.

نحوه تهیه حروف پوم پوم

مرحله 8: چسب به مقوا

مستطیل مقوایی که قبلاً کنار گذاشته اید را بگیرید. این در واقع نامه I شما است (اگر شما ترجیح داده اید همان عبارتی را که من ساخته ام بسازید). با استفاده از چسب چسب ، چسب را به سمت بالا و پایین I خود ، در طول و سطح کامل آن بچسبانید.

طرز تهیه چسب حروف پوم پوم

مرحله 9: تکرار کنید

قبل از اینکه چسب خشک شود ، پوم پوم های خود را در جای پایین و تمام طول I فشار دهید ، و رنگ های متناوب آن برای یک ظاهر التقاطی سرگرم کننده است. من در کل پنج دانه چنگال مینیاتوری جا می دهم.

چگونه نامه های پوم پوم را ضمیمه کنیم

مرحله 10: مراحل را برای همه حروف تکرار کنید

تعداد دلخواه پوم پوم را به هر تعداد رنگ دلخواه خود بسازید. شکل قلب و همچنین یک U را در مقوا خود بکشید ، با همان اندازه عرض و ارتفاع I خود ، ظاهر قطعه تمام شده را ثابت نگه دارید. من قلب قلبم را بریدم تا با حروف سازگارتر باشد و تعداد پوم پم هایی که باید تهیه کنم را در مقایسه با تعداد مورد نیاز اگر کارتن را نگه داشتم و مرکز را پر کردم ، کاهش دادم. کاملاً پس از ردیابی و برش دادن اشکال ، روی سطوح آنها چسب زده و پمپ های نخ نخ خود را فشار دهید تا کاملاً پر شوند.

طرز تهیه حروف پوم پوم منقل

اکنون شما یک عبارت pom pom کامل دارید که می توانید از آن به عنوان هنر دیواری استفاده کنید ، به آهن ربا تبدیل شوید ، یا هر چیز دیگری که دوست دارید! با خیال راحت از همان تکنیک های اساسی من استفاده کنید اما با حروف و گفته هایی که می سازید بازی کنید.

چگونه می توان نامه های پوم پوم را دوست داشت

درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

چگونه حروف پوم پوم را کاردستی ساده کنیم

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #نامه #های #پوم #پوم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید