مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

هنر فانوس کاغذی DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. صنایع دستی

هنر فانوس کاغذی DIY

به تازگی ، من کمی مشغول کار کاغذ مخملی شده ام ، بنابراین من در حال طراحی یک کار هنری هستم که دوستانه بچه ها باشد و واقعاً استفاده از این چرم را می کند. به این ترتیب به این فکر رسیدم که به بچه هایم کمک کنم تا فانوس های کاغذی هنری و کمی ترسناک یا گوتیک بسازند! اگر می خواهید آن را امتحان کنید ، بررسی کنید که چگونه این هنر فانوس کاغذی DIY را ساخته ام.

هنر فانوس کاغذی دی

وقتی در مورد پروژه صحبت می کردم ، تعدادی از والدینی که من می شناختم آنها قبلاً فانوس درست نکرده بودند یا از کاغذ مخملی استفاده نکرده بودند ، بنابراین بلافاصله فانوس دیگری ساختم که می توانم مراحل انجام آن را مستند کنم تا مراحل را برای دیگران به اشتراک بگذارم. این دستورالعمل های گام به گام را با عکس کامل بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشته شده ، یک فیلم آموزشی را دنبال کنید ، به انتهای این پست بروید تا آنچه را که بدنبال آن هستید پیدا کنید.

برای این پروژه ، شما نیاز دارید:

  • یک مداد سفید
  • قیچی ناخن منحنی
  • کاغذ سیاه
  • یک چوب چسب
  • مخمل سفید
  • قیچی کوچک (مانند قیچی ناخن ، برای جزئیات)

مرحله 1: مواد خود را جمع آوری کنید!

لیست خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که هر آنچه را که نیاز دارید تهیه می کنید.

مواد فانوس کاغذی DIY

مرحله 2: فانوس را شکل دهید

شکل فانوس خود را ترسیم کنید. ابتدا ، کاغذ سیاه خود را به صورت عمودی یا عمودی بچرخانید و لبه پایینی را حدود نیم اینچ به داخل بچسبانید و آن را تا انتها چین دهید. این یک زبانه خواهد بود که به شما کمک می کند فانوس را در انتها ببندید تا عمودی ایستاده و به درستی بدرخشد. در مرحله بعد ، با نگه داشتن اولین قطعه ، لبه زیرین چین دار جدید را به سمت بالا بیاورید تا به طور یکنواخت با لبه بالایی برخورد کرده و چین جدید مرکز را چین دهد. قطعه را به سمت بالا باز کرده و آن لبه پایینی را به سمت پایین حرکت دهید تا به طور یکنواخت در امتداد چین و چروکی که در مرکز ایجاد کرده اید بنشینید و چین دیگری ایجاد کنید که کاغذ در آن مکان جدید به سمت پایین تا می شود. سپس لبه بالایی را به سمت پایین بیاورید تا با چین و چروک مرکزی نیز مطابقت داشته باشد و چین دیگری را ایجاد کنید که از بالا جمع می شود. وقتی صفحه را به طور کامل باز کنید ، خواهید دید که خطوط چین دار کاغذ سیاه شما را به چهار قسمت مساوی تقسیم می کند. صفحه خود را به صورت افقی یا افقی بچرخانید و لبه پایینی جدید و بلندتر را به سمت بالا تا کنید تا تقریباً در نیمه راه لبه بالایی قرار گرفته و آن را چین دهید تا خط دیگری ایجاد شود. وقتی باز می کنید که، شما یک خط چین افقی جدید خواهید داشت که تمام چین های عمودی را که قبلاً ایجاد کرده اید قطع می کند. صفحه را کاملاً بچرخانید تا خط افقی در بالای صفحه باشد. حالا شما آماده ترسیم الگوی برش خود هستید!

کاغذ دیواری فانوس کاغذ سیاه و سفید

کاغذ دیافراگم هنر کاغذ تاشو

کاغذ دیواری کاغذ تاشو فانوس هنری

هنر فانوس کاغذی DIY مرحله 1

مرحله هنر فانوس کاغذی Diy

کاغذ دیواری فانوس کاغذی چین هندسی

هنر فانوس کاغذی DIY جغرافیایی تاشو

مرحله 3: ردیابی

از مداد سفید خود برای ترسیم اشکال برش دار که می خواهید هر طرف فانوس شما در فضا باشد استفاده کنید در زیر خط چین افقی ابتدا با کشیدن یک نیم دایره قوس دار ، سمت راست به سمت بالا ، درست زیر خط شروع کنید و بقیه جزئیات خود را زیر آن بکشید. این قسمت بالای هر “پنجره” یا کناره را ترسیم می کند و اطمینان حاصل می کند که به طور تصادفی هیچ جزئیاتی را خارج از فضای مورد نیاز خود ایجاد نکنید. در بالا در این خط ، اشکال ناهموار و نوک تیز مانند شاخه های درخت ترسیم خواهید کرد. اینها مانند لبه تزئینی بالای کاغذ مخملی شما قرار می گیرند. در زیر طاق خود ، شاخه ها ، شکل درختان یا هر آنچه را که می توانید تصویر کنید ترسیم کنید (من حتی شکل بیرونی یک گربه و اشکال گرد برخی از سنگ قبرها را در آن قرار دادم)! به یاد داشته باشید که یک حاشیه کوچک در اطراف لبه هر قسمت تا شده بگذارید که صحنه برش شما را قاب کند. همچنین سعی کنید به خاطر داشته باشید که در حال کار با اشکال به عنوان سایه هستید. شما باید بتوانید تمام قطعه مرکزی را برش دهید تا درخشندگی فانوس نمایان شود. اگر کارها را ساده تر کرد ، هنوز می توانید جزئیات بکشید و قطعات شناور داشته باشید ، اما به یاد داشته باشید که این جزئیات در داخل قرار خواهند گرفت و نشان داده نمی شوند ، و آن قطعات شناور (مانند ماه من) باید بریده شوند و دوباره چسبانده شوند. به طور جداگانه در جای خود قرار می گیرد و همه چیز را کمی پیچیده تر می کند.

مرحله 3 هنر فانوس کاغذی

هنر فانوس کاغذی مرحله 3a

قرعه کشی هنر فانوس کاغذی

استنسیل سفید فانوس کاغذی DIY

شابلون هنری فانوس کاغذی DIY

مرحله 4: برش

فضاهای مرکزی را در هر چهار قسمت خود قطع کنید! مراقب باشید که هر شکل یا جزئیاتی را که قرار است سایه یا سایه باشد قطع نکنید. اینجاست که نقطه کوچک قیچی ناخن به کارتان می آید. شروع کنید با قیچی خود را از طریق یک قسمت مرکزی با فضای زیاد فشار دهید و از آنجا برش دهید. شما انجام دهید نه می خواهید از لبه بریده و قاب سیاه فانوس را به هر طریقی بشکنید. شاخه ها را در بالا ، بالای چین افقی نیز برش دهید.

برش هنر فانوس کاغذی DIY

هنر فانوس کاغذی برش در اطراف شابلون

مرحله 4 هنر فانوس کاغذی

مرحله 5: کاغذ مخمل را اضافه کنید

کاغذ مخملی خود را با قاب مشکی خود اندازه بگیرید ، یک لبه کناری و لبه پایینی آن را با لبه های مربوطه روی قطعه سیاه رنگ کنید. بالای کاغذ حصیری را به سمت پایین و دور از شاخه هایی که بالای آن خط چین افقی بریده اید ، تا کنید. این بخش در بالای فانوس قرار خواهد گرفت و نیازی به پشت پرده حجمی ندارد. دوباره کاغذ مخملی را بردارید و مقدار اضافی را در قسمت بالای آن که آن را تا کرده اید ، و همچنین هر مقدار اضافی را در انتهای آن که زیر ، گوشه و پهلو را خط نزده اید ، قطع کنید. حالا شما یک تکه مخمل کاملاً برای قسمت های برش خورده فانوس خود دارید! با طرفی که خطوط مداد سفید خود را به سمت بالا کشیده اید ، چسب را روی تمام قاب مشکی خود بمالید (جز شاخه های بالای شما ، که به پشتی مخملی نمی چسبند) که به تازگی برش داده اید. مطمئن شوید که هر جزئیات و شکل کوچکی یک لایه چسب دارد. سپس کاغذ مخملی خود را به پایین بچسبانید ، لبه های پایینی و کناری آن را به کاغذ سیاه وصل کنید و یکبار دیگر یکنواخت بچسبانید. مطمئن شوید همه اشکال سیاه و جزئیات کوچک شما با موفقیت به کاغذ مخملی شما چسبیده است. وقتی این قطعه را برگردانید ، خواهید دید که تمام اشکال مجلسی شما در برابر چرم ایستاده است ، به این معنی که وقتی شمع چراغ چای را در فانوس قرار می دهید ، پشت آنها درخشش خواهند داشت!

مرحله 5 هنر فانوس کاغذی

مطبوعات هنر فانوس کاغذی Diy

چاپخانه فانوس کاغذی دی 1

Diy کاغذ فانوس هنر ahe

چسب فانوس کاغذی Diy

چسب هنری فانوس کاغذی DIY

مرحله ششم: کناره ها را بچسبانید

در حالی که طرف مشکی فانوس رو به روی شماست ، خطوط بخش ها و زبانه کوچک بسته خود را که قبلاً ساخته اید دوباره چین دهید تا مخمل نیز چین بخورد و فانوس مستطیلی ایستاده شما درست بنشیند. زبانه اضافی را به لبه سمت دیگر بکشید ، چسب را در قسمت سیاه آن بچسبانید و آن را به پشت یا قسمت مخملی لبه دیگر بچسبانید و شکل فانوس را ببندید. اکنون فانوس باید مستطیل شکل باشد و خود به خود بایستد.

مرحله 6 هنر فانوس کاغذی

مرحله چاپ فانوس کاغذی کاغذ دی

هنر فانوس کاغذی مرحله 6a

هنر فانوس کاغذی مرحله 6b

هنر فانوس کاغذی مرحله 6bc

یک شمع روشن چای با دقت روشن شده یا مجموعه ای از چراغ های سیم دار باتری را داخل فانوس بگذارید و ببینید که چگونه درخشش باعث می شود شکل های سایه دار سیاه همه برش های شما ظاهر شود! در صورت تمایل برای امتحان این پروژه برای خودتان ، در اینجا یک فیلم آموزشی فوق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

1 نظر

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#هنر #فانوس #کاغذی #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید