آموزش, اخبار, جذابیت, شخصیت شناسی, شخصیت شناسی و نکاتی برای جذاب شدن, کاردستی, مادر و کودک

چگونه شخصیتی جذاب داشته باشیم؟ (15 ترفند واقعا موثر)    

2 people seeking someone else to chat at a social event, instead of chatting with each other

چگونه شخصیتی جذاب داشته باشیم؟ (15 ترفند واقعا موثر)    
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/09/2-people-seeking-someone-else-to-chat-at-a-social.jpeg

چگونه جذاب تر باشیم؟ جذاب ترین افرادی که می شناسید می دانند که چگونه باید از زبان بدن خود استفاده کنند. در این مقاله هم قوانینی را به شما معرفی می کنیم که جذابیتتان را افزایش می‌ دهد. جذابیت فقط مربوط به ظاهر نیست.
افراد جذاب یک کشش اولیه خاصی ایجاد می کنند
البته ما می توانیم از لحاظ ظاهری و فیزیکی برای افرادی جذاب به نظر بیاییم اما معمولاً جذابیت اصلی به اعتماد به نفس و شخصیت ما برمی‌ گردد. جذاب بودن چیزی فراتر از ظاهر است.
جذابیت نه تنها باعث پیدا کردن یک شریک عاطفی خوب می شود، بلکه . . .

باعث جذب ما به کار با افراد خاص می شود.
باعث جذب ما به روابط دوستانه خاص می‌ شود.
باعث جذب ما به انواع ایده های خاص می شود.
باعث جذب ما به کافی شاپ های خاص می‌ شود، زیرا تشعشعات ، منو و مکان آن جای خاص را جذب می‌ کنیم.

جذابیت بخش ضروری دارد و آن هم چیزی نیست جز این که بفهمیم چه چیزی به دیگران انگیزه می‌ دهد و آن ها را سر شوق می آورد. اول از همه باید ببینید که تا چه حد در خواندن زبان بدن دیگران موفق هستید . آگاهی داشتن نسبت به سرنخ های جذابیت، قدم بزرگی برای رسیدن به جذابیت است.
آیا می‌ توانید زبان بدن دیگران را بخوانید؟ اگر می خواهید کاری کنید که دیگران شما را بخواهند و جذاب تر به نظر برسید، اگر می خواهید که دیگران را بفهمید، باید موارد زیر را یاد بگیرید:
قانون جذابیت
قانون جذابیت را دوباره برای شما تعریف می کنیم. جذابیت در مورد در دسترس بودن و جذب کردن افراد درست، ایده ها و فرصت ها به سمت خودتان است.
اما اول از همه باید ببینیم که جذابیت چیست؟ جذابیت زمانی است که ما به چیزی یا به کسی تمایل علاقه و کشش پیدا می کنیم.
جذابیت فقط در مورد ظاهر نیست، بلکه در مورد در دسترس بودن و اعتماد بنفس است.
جذاب ترین رفتار
مرکز تحقیقات نشان می دهد که جذاب ترین رفتار، میزان در دسترس بودن افراد است و اعتماد به نفس را هم به آن اضافه کنید. اما همیشه میزان در دسترس بودن برنده است.

یعنی یک قرار عاشقانه را تصور کنید که احتمالا  این سوال در ذهن یکی از افراد به وجود می‌ آید که آیا این فرد با من وارد رابطه می شود؟
در رابطه بلند مدت و دوستانه در مورد در دسترس بودن عاطفی است: ایا این فرد به من حس دارد؟
در رابطه تجاری در مورد دسترسی اقتصادی مالی و عقلانی است: آیا این فرد با من کار می کند؟

بهترین حالت این است که میزان در دسترس بودن را نشان دهید. فرقی هم ندارد که در حوزه کاری ، تجاری، مهمانی معمولی و قرار عاشقانه باشد .
البته نشان دادن کلامی کافی نیست. شما باید به دیگران بفهمانید که از لحاظ عاطفی برای ارتباط برقرار کردن با آنها آماده هستید.
به دیگران نشان دهید که می خواهید با آن ها ارتباط بگیرید، صحبت کنید و یا یک رابطه را آغاز کنید‌ یک خانم در یک مراسم از من پرسید: آیا مشخص است که من می خواهم ارتباط بگیرم؟
خب، یک مفهوم در روانشناسی وجود دارد که به آن تقویت سیگنال گفته می‌ شود. در کلام ساده تر تقویت سیگنالی زمانی است که افراد فکر می کنند سرنخ هایی که به دیگران می دهند، برای آنها واضح و مشهود است اما در حقیقت این گونه نیست.
به این معنا که شما واقعاً می خواهید از راه های غیر کلامی به دیگران نشان دهید که می خواهید با آن ها ارتباط بگیرید اما دیگران متوجه این موضوع نمی شوند.
مرحله عملی: هرگاه در یک محفل اجتماعی حاضر شدید، به دیگران بگویید که چرا آنجا هستید و به دنبال چه چیزی می گردید‌. به عنوان مثال می‌ توانید از جملات زیر استفاده کنید:

خوشحالم که شما را ملاقات کردم. چون امیدوار بودم یک ارتباط واقعاً هیجان انگیز در این مراسم داشته باشم.
این مراسم فوق العاده هست. به اینجا آمده‌ ام، زیرا می خواستم کمی وارد فضای بیزینس شوم. آیا می توانم یک کارت به شما بدهم؟

ما خودمان متوجه نمی شویم که “میزان در دسترس بودن” آنقدر که فکر می کنیم برای دیگران واضح و مشخص نیست. سعی کنید آن را نشان دهید و از اینکه دیگران چقدر از آن استقبال می کنند، شگفت زده شوید.
سوال اینجاست که چگونه باید این موضوع را نشان دهیم؟
1-از زبان بدن گشاده استفاده کنید
آیا شما سعی دارید که با بدنتان، خودتان را ببندید. شاید ما بدون اینکه خودمان متوجه باشیم، زبان بدن را می بندیم و برای دیگران غیرقابل دسترس به نظر می رسیم که حالات زیر را دارد:

جمع کردن دستان
نگه داشتن لیوان نوشیدنی رو به روی شکم
چک کردن گوشی موبایل مقابل قفسه سینه
نگه داشتن کیف در زیر بغل

معمولاً زمانی زبان بدن خود را می بندیم که از لحاظ ذهنی هم بسته باشیم و دیگران به طور ناخودآگاه این را درک می‌ کنند. اگر می خواهید جذاب تر به نظر برسید، نباید ظاهر خود را تغییر دهید. بلکه باید زبان بدن تان را تغییر دهید. تحقیقات در مورد زبان بدن نشان می‌ دهد که باز نگه داشتن حالت پا ها، قفسه سینه و شکم، بهترین راه برای افزایش جذابیت است.
زبان بدن گشاده، جذاب تر از هر گونه لباس و مدل مو است. زبان بدن مردان و زنان با یکدیگر متفاوت است.

قدرت کیف و فنجان
رفتار مربوط به کیف و فنجان یک رفتار رایج است و نشان می دهد که افراد چگونه با محیط اطراف خود بر اساس احساساتی که دارند، تعامل برقرار کرده‌ اند.
به عنوان مثال اگر یک خانم احساس ناراحتی یا غیر جذابیت در مورد  دیگران داشته باشد، احتمالاً کیفش را محکم در دست می گیرد یا آن را مقابل خودش قرار می‌ دهد تا پوششی برای بدنش ایجاد کند اما هنگامی که یک به یک چیزی جذب شده باشد، هیچ چیز را مقابل خودش و کسی که دوستش دارد، قرار نمی دهد. هم آقایان و هم خانم ها در مورد فنجان نوشیدنی هم همین کار را انجام می دهند.
پس اگر متوجه شدید خانومی کیفش را خیلی شل در دستش گرفته و قصد ندارد که با آن خودش را پوشش دهد، یعنی خیلی راحت است و احساس جذابیت بیشتری کرده است‌ حتی اگر کیف را روی زمین یا میز نزدیک خودش بگذارد یا پشت صندلی قرار دهد، یعنی می خواهد با شما تعامل زیادی برقرار کند .
نکته مهم: اگر در یک مکان عمومی، شلوغ و نسبتاً خطرناکی هستید، بهتر است که مراقب این نکته ها باشید و کیف را در دستان تان بگیرید اما اگر می خواهید با کسی ارتباط بگیرید، کنار گذاشتن کیف یا فنجان راهکار مناسبی خواهد بود.
2-ایستادن مقابل فرد
این گزینه زمانی است که شما دقیقاً مستقیم مقابل فرد ایستاده اید. هنگامی که مقابل شخص بایستید، یعنی سیگنال جذابیت را به او ارسال کرده اید. یعنی به او می‌ گویید که من اینجا هستم و تو مرکز توجه من قرار گرفته‌ ای .
هنگامی که مقابل کسی هستید ، یعنی آن ها مرکز تمرکز شما قرار گرفته اند.
باید در این مورد به سه قسمت توجه کنید:

انگشتان پا
قسمت نیم تنه یا کمر
سر

نکته مهم: گاهی اوقات شما نمی توانید مقابل کسی بایستید. شاید صندلی شما کنار دست او قرار گرفته یا در یک مکان شلوغی هستید که نمی توانید به طور کامل روبروی او قرار بگیرید. در چنین حالتی باید از روش های دیگر استفاده کنید.
3-صندلی مناسب را برای صرف شام انتخاب کنید
فرض کنید که می خواهید به یک قرار عاشقانه بروید سپس یک میز را انتخاب می کنید. همسرتان روی یک صندلی می نشیند. خوب حالا نوبت شما است که جذاب ترین نقطه ممکن را انتخاب کنید:

1-صندلی آ
2-صندلی ب
3-صندلی ث
4-قطعا صندلی مقابل همسر را انتخاب می کنید
4-با تکیه دادن تعهد خود را نشان دهید
تکیه دادن به فرد دیگر یک راه غیر کلامی است که می‌ خواهید به او بگویید متعهد هستید‌. این مورد زمانی خیلی عالی عمل می کند که بین گروهی از افراد باشید و به یک نفر در گروه علاقه بیشتری نشان دهید. این موضوع در ذهن ناخودآگاه نشان می‌ دهد که شما به او جذب شده اید و به بقیه نیز نشان می‌ دهد که او را بیشتر از همه دوست دارید.
نکته مهم: آیا وسایلی مثل میز و صندلی مقابل شما قرار گرفته است؟ می توانید این وسایل را کنار بگذارید تا بتوانید بدون شلوغی و مزاحمت کنار شخص مورد نظر بنشینید.
5-خیره شدن به چشم ها
خیره شدن به چشم ها یک راه قدرتمند و صمیمانه برای جذب طرف مقابل است. هنگامی که فردی به چشمان شما خیره می شود، هورمون عشق یا اکسی توسین افزایش پیدا می کند‌.
در مطالعه ای  چند فرد ناشناس را به صورت رندم انتخاب کردند و از آن ها خواستند که به مدت دو دقیقه بدون قطع کردن ارتباط چشمی به چشمان یکدیگر خیره شوند. نتیجه این شد که این افراد یک نوع احساس عشق و علاقه را نسبت به هم پیدا کردند.
خیره شدن به چشم بسیار قدرتمند است و فقط منحصر به انسان‌ ها نیست. بلکه در مورد حیواناتی مثل سگ‌ ها هم صدق می‌ کند. در مطالعه دیگری از سگ ها خواستند که به چشمان صاحبان شان زل بزنند. بعد از انجام این کار، هم صاحب سگ و هم خود سگ سطح اکسی توسین زیادی را ترشح کردند. خیره شدن به چشم ها برای افزایش جذابیت بسیار موثر است زیرا هورمون اکسی توسین در قلب ترشح می شود.
هنگامی که بدن اکسی توسین ترشح می کند، از لحاظ احساسی درگیر می شود.
نکته مهم: نباید بیش از حد خیره شوید. کاری که باید انجام دهید، این است که ارتباط چشمی بگیرید . ۳ ثانیه مکث کنید سپس می توانید یک چشمک بزنید و همان طور که لبخند به لب دارید، به نقطه دیگری نگاه کنید. در طول مکالمه مدت زمان ایده آل برای برقراری ارتباط چشمی تقریباً ۶۰ الی ۷۰ درصد زمانی است که با فرد مقابل صحبت می کنید. هنگامی که صحبت می کنید ، ارتباط چشمی را کم کنید و هنگامی که گوش می دهید، ارتباط چشمی خود را افزایش دهید.

6-انتظار و لبخند
احتمالاً شنیده اید که لبخند یک راه جذابیت بسیار عالی است و واقعا هم همین طور است. لبخند بزنید زیرا نشان می دهد که فرد خوشحالی هستید و از این که افراد جدید را ملاقات کرده اید، احساس خوبی دارید. اگر چه بعضی از افراد در این کار زیاده روی می کنند. لبخند هم اندازه ای دارد که باید سعی کنید آن را رعایت کنید.

اگر بخواهید به خودتان از ۱ تا ۱۰ نمره بدهید، به لبخندتان در طول یک مکالمه چه نمره ای می دهید؟ معمولاً نمره مورد علاقه اکثر افراد عدد ۷ است. تحقیقات نشان می دهد افرادی که بیش از حد لبخند می زنند، قدرت کم تری دارند.
البته شما باید بیش از این همیشه لبخند بزنید اما اندازه آن را در دست داشته باشید. سعی کنید از تکنیک انتظار و لبخند کمک بگیرید.

صبر کنید تا دیگران در یک گفت و گو شما را به بقیه معرفی کنند و بعد لبخند بزنید.
هنگامی که به فرد مقابل دست می دهید یا نام او را صدا می زنید، عمیق لبخند بزنید.

با انجام این تکنیک، دیگران متوجه می شوند که نام آن ها و آشنایی با آن ها برای شما جذاب است و باعث لبخندتان می شود.
مرحله عملی: در مکالمه بعدی به خود از 10 امتیاز بدهید. سعی کنید با افزایش یا کاهش؛ آن را به عدد 7 تبدیل کنید.
7-استایل هوشیار و گوش به زنگ
دست نگه دارید. آیا می خواهید همه این کار ها را با دیگران انجام دهید؟ پس باید تمرین کنید. مطالعه ای در سال ۲۰۱۱ نشان می‌ دهد که استایل هوشیار یکی از راه‌ه ای ارتباطی غیر کلامی جذاب هنگام ملاقات افراد جدید است اما این استایل چه معنایی دارد؟

یعنی استفاده از حرکات کمتر اما با دقت بیشتر
کند کردن سرعت هنگام صحبت کردن و حرکات
تکیه دادن به پشت به جای تکیه دادن به سمت جلو

البته شاید این موضوع با چیز هایی که تا به حال یاد گرفتید، متفاوت باشد اما چیزی شبیه به یک مرحله آزمایش در یک رابطه محسوب می شود. هنگامی که برای اولین بار فردی را ملاقات می کنید، پس با یک فرد جدید و ناشناس روبرو شده اید بنابراین نباید خیلی ارتباط قوی بگیرید.
بعد از این که آشنایی شما بیشتر شد و با او احساس راحتی بیشتری کردید، می توانید سرنخ های در دسترس بودن را مستقیم تر و بیشتر به انجام رسانید.
8-جستجو نکنید
تا به حال چند بار برایتان پیش آمده که در یک محفل اجتماعی بزرگ باشید و یک زوج را ببینید که اینگونه ایستاده اند و انگار که در حال جستجو چیزی هستند؟

به دنبال چیزی گشتن یا جستجو کردن در شلوغی چیز بدی نیست اما نشان دهنده این است که هیجان و علاقه شما در جای دیگری است و این سیگنال را به دیگران می دهد که شما  خیلی با خودتان خوش نمی گذرانید.
حال دو فرد را تصور کنید که دست دور یکدیگر انداختند. دوست دارید به کدام گروه ملحق شوید؟

قطعا  دوست دارید وارد گروه دوم شوید. پس سعی کنید با خودتان حال کنید و بیشتر خوشگذرانی کنید تا دیگران بیشتر به سمت شما جذب شوند.

کنارش باشید. فرقی ندارد که کجا هستید. باید سعی کنید با کسی که دوستش دارید کاملاً متصل باشید. برایش جوک تعریف کنید. با او صحبت کنید. انجام این کار باعث می شود که دیگران بفهمند شما به حضور داشتن در کنار آن ها علاقه دارید.
خودتان را سرگرم کنید. نگران نباشید. شما می‌ توانید با تعامل برقرار کردن با افرادی که در کنارتان هستند و افراد ناشناس، خودتان را سرگرم کنید. حتی می‌ توانید گوشی موبایل را بردارید و به چیزی نگاه کنید که برایتان خوشایند است.

9-آینه زبان بدن
آینه تکنیکی است که در آن شما دقیقاً زبان بدن فرد دیگر را تقلید می کنید. در یک مطالعه، مردان زنانی را جذاب تر می دانستند که رفتار کلامی و غیرکلامی آن ها را در قرار عاشقانه تقلید می کنند. از لحاظ ناخوداگاه، اگر کسی را دوست داشته باشیم، در ناخودآگاه مان رفتار او را تقلید می کنیم. اما اگر این تقلید بیش از حد زیاد باشد، جذابیت ما را کاهش می دهد. اگر فردی به دیوار تکیه داده، شما هم به دیوار تکیه بدهید. اگر پاهایش را روی پایش انداخته، شما هم این کار را انجام دهید.
10-حالات صورت یکسان
هنگامی که استراحت می‌ کنید، حالت صورت تان چگونه است؟ بسیاری از افراد حالت صورتشان هنگام استراحت به گونه ای است که انگار در حال نگاه کردن به یک دیوار خالی هستند. حال فکر کنید که حالت صورتتان هنگام ملاقات با افراد جدید به گونه ای است که انگار در حال نگاه کردن به دیوار خالی هستید؟ آیا انجام این کار شما را جذاب می‌ کند؟ خیر.
سعی کنید نگاه کنجکاو و علاقمند به محیط اطراف داشته باشید. با چشمان تان به اطراف نگاه کنید. از موسیقی لذت ببرید. لبخند بزنید. همین کار های کوچک شما را جذاب تر می کند. البته تغییر دادن حالت صورت کار راحتی نیست اما باید سعی کنید با محیط اطراف همخوانی داشته باشید. همخوانی چگونه حاصل می شود؟ یعنی درون و بیرون شما باید یکسان باشد.
برای جذابیت بیشتر زبان بدن و حالات صورت باید با یکدیگر هماهنگ باشند. به عنوان مثال اگر شما از یک دختر خانم خوشتان آمده باشد، به سمت او بروید، به او چشمک بزنید و یا لبخند داشته باشید اما بدنتان از اضطراب عرق کرده باشد یا پاهایتان به سمت درب خروجی متمایل باشد و علت آن هم استرس درونی تان باشد، پس حالات صورت و زبان بدن شما با یکدیگر همخوانی ندارد. همه ما یک رادار در درون خود داریم که باعث می‌ شود افرادی که حالات صورت و درونشان یکسان نیست را تشخیص دهیم.
به عنوان مثال مردی را تصور کنید که  سعی می کند با اعتماد به نفس عمل کند اما خودش را از جمعیت دور می کند. همین موضوع نشان می‌ دهد که احساس ناامنی و بی اعتماد به نفسی دارد و همه آن را متوجه می شوند. پس بهتر است که اگر نگرانی در درون تان وجود دارد، در مورد آن صادق باشید. اعتماد به نفس الکی و پوچ و تقلیدی هرگز موثر نخواهد بود.
همیشه خودتان باشید و در لحظه به دنبال ایده آل ها نگردید. سعی کنید دقیقا احساساتی را نشان دهید که از درون، آن ها را حس می کنید.
11-قانون ۵ در ۱۵
قانون پنج در ۱۵ یعنی  ۵ بار ارتباط گرفتن و لمس کردن فردی در عرض ۱۵ دقیقه. یعنی تعریف کردن یک جوک و خندیدن کنار یکدیگر یک ارتباط محسوب می شود.

از بازو ها شروع کنید. بازو ها امن‌ ترین جای بدن شما هستند. سعی کنید از قسمت بازو به فرد مقابل نزدیک شوید و دوستی خود را به او نشان دهید.
شانه ها به گردن خیلی نزدیک هستند اما برای نشان دادن رابطه دوستانه بهتر است شانه طرف مقابل را لمس کنید.
بدن . اگر می‌ خواهید صمیمیت خود را نشان دهید، می توانید دست خود را دور کمر فرد مقابل بیاندازید.

قانون ۵ در ۱۵ به شما می‌ گوید که در ۱۵ دقیقه ۵ بار بدن فرد مقابل را لمس کنید تا دوپامین بیشتری در او آزاد شود.
هنگامی که این لمس کردن از سمت شما غیرمنتظره باشد، قطعاً هیجان و علاقه بیشتری را در رابطه ایجاد می‌ کند. البته کسی که اصلا تمایل به انجام این کار ندارد را نباید لمس کرد. به عنوان مثال شما نباید به عنوان یک مرد، یک خانم ناشناس را به یک باره لمس کنید اما می‌ توانید برای نشان دادن دوستی با فرد مقابل با انجام این کار، جذابیت خودتان را افزایش دهید و ارتباط راحت تری را بگیرید.
چگونه لباس بپوشیم؟ 5 نکته مهم برای جذاب شدن مردان
12-قانون سمت راست
آیا می دانستید افراد ترجیح می ‌دهند که از یک سمت با ما ارتباط بیشتری بگیرند و آن هم سمت راست بدن ما است؟ اگر ما در سمت اشتباه ایستاده باشیم، قطعاً جذابیت مان کم تر می‌ شود.
تئوری قدیمی در این رابطه وجود دارد و علت این موضوع را این گونه توضیح می دهد:

دست دادن به عنوان یک لنگر عمل می کند.
هنگامی که با فردی دست می دهیم یک احساس مثبت در ذهن ناخودآگاه طرف مقابل ایجاد می کنیم و معمولاً هنگام دست دادن در سمت راست فرد قرار داریم.
همین اتفاق احساس مثبت را در ذهن ناخودآگاه او ایجاد می کند.

هنگامی که فرد صادق و همراه باشد، معمولاً به سمت راست بدن می ایستد تا اعتماد بیشتری ایجاد کند اما در غیر این صورت سمت چپ را انتخاب می‌ کند که نشان دهنده تنش و استرس است.
نکته عملی: اگر متوجه شدید فردی که با او در ارتباط هستید، حس ناامیدی نسبت به شما دارد، سعی کنید در سمت راست او بایستید.
جهت پا
پای انسان ها بازتاب مستقیمی از طرز فکرشان است. نکته کلیدی اینجاست ما باید بفهمیم که پای فرد به کدام جهت است. هنگامی که پای شخصی مستقیم به سمت طرف مقابل باشد، علامت جذابیت یا حداقل علامت علاقه او برای برقراری ارتباط است اما از طرف دیگر پایی که از فرد دور شده باشد یا به جهت عکس او قرار گرفته باشد، نشان دهنده این است که جذابیتی نسبت به شما احساس نمی‌ شود.
نکته کلی: جذابیت فقط در مورد ظاهر صحبت نمی‌ کند. جذابیت چیزی در شخصیت و کاریزمای شما است. راه های جذابیتِ غیر کلامی کمک زیادی به شما خواهد کرد. پس باید سعی کنید از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
13-ایجاد فضا
ایجاد فضا یکی از راه های عالی برای نشان دادن اعتماد به نفس و جذابیت است. تصور کنید که جذاب ترین فردی که می شناسید، داخل یک اتاق قرار گرفته است. آیا او خودش را در گوشه اتاق پنهان می کند؟ به احتمال خیلی زیاد این کار را انجام نمی دهد.
فرد با اعتماد به نفس و جذاب؛ گشاده رو است و خودش را از کسی پنهان نمی کند.‌ او فضای بصری وسیعی را برای خودش ایجاد می‌ کند و سعی می‌ کند همیشه در دید دیگران قرار بگیرد. شما هم سعی کنید این خصوصیت را در خودتان پرورش دهید:

دستان خود را جمع کنید.
پاهای تان را نبندید.
وسایل خود را روی میز کنار دست تان قرار دهید و فضای باز را در محیط اطراف تان ایجاد کنید.

در حال حرکت باشید و به جذاب ترین روزی که در زندگی داشته اید فکر کنید. قطعاً در آن روز خودتان را محدود و بسته نگه نمی داشتید. پس اکنون هم همین کار را انجام دهید.
14-از دستان خود کمک بگیرید
همه ما دوست داریم دستان دیگران را ببینیم. مطالعات نشان می‌ دهد هنگامی که ما نتوانیم دست طرف مقابل را ببینیم، نمی‌ توانیم به او اعتماد کنیم. هنگامی که دستان تان را داخل جیبتان قرار می‌ دهید یا آن ها را زیر میز قایم می کنید یا داخل کت می گذارید، قطعا سطح جذابیت شما افت می‌ کند زیرا یک سیگنال هشدار و خطر را به فرد مقابل می‌ دهید.
به جای آن سعی کنید همیشه دستان خود را به طرف مقابل نشان دهید. مطالعات نشان می‌ دهد بهترین حالت برای استفاده از دست ها، این است که آن ها را باز و فراخ نگه دارید.
15-خسته کننده نباشید
ذهن ما بسیار باهوش است و شبیه به معده گرسنه می شود و باید او را با انجام کار های سرگرم کننده تغذیه کنید. اینکه شما جذاب باشید، صرفاً کافی نیست.
مطالعات نشان می‌ دهد که مغز انسان مدت زمانِ توجه کوتاهی دارد. مغز ما به افراد و چیز هایی جذب می‌ شود که جذاب و مهیج هستند. خوشبختانه ما می توانیم به عنوان یک انسان،  جذاب و مهیج باشیم.
چگونه مثل یک ملکه رفتار کنیم؟ روش صحبت و رفتار یک خانم جذاب
بسیاری از افراد را ملاقات می کنیم که در مراسم ها، کنفرانس ها و مهمانی ها حضور پیدا می کنند و هرگز خسته کننده نیستند و دوست داریم در کنار آن ها باشیم.
وقتی که خسته کننده رفتار کنیم، شبیه انسان های عجیب و غریب به نظر می رسیم. برخی از سوالات خسته کننده شامل موارد زیر است:

چه می کنی؟
اهل کجایی.
هوا چطوره؟

در واقع ما با پرسیدن چنین سوالاتی احساس واقعی خود را نشان نمی دهیم و چیزی را پنهان می کنیم و این یک رفتار غیر جذاب است .
مطالعات نشان می دهد ابزاری وجود دارد که از طریق آن ها می‌ توانیم خسته‌کننده نباشیم و جذابیت خود را افزایش دهیم.
چگونه به عنوان یک مرد جذاب باشیم؟
به جذابیت خود به عنوان یک مرد چه امتیازی می دهید؟ در این قسمت نکاتی را برای شما بیان می کنیم که سطح جذابیت تان را افزایش دهد.
#1:باهوش به نظر برسید
در یک نظرسنجی از ۵۵۰۰ فرد مجرد بین سنین ۲۱ تا ۷۶ سال ؛ ۶۳ درصد آن ها گفتند که ظاهر شلخته بزرگترین مشکل ارتباطی محسوب می شود. پس قبل از این که به فردی نزدیک شوید، باید سعی کنید شیک و مرتب باشید.

نفس خود را خوشبو کنید . وحشتناک ترین چیز بدبویی دهان است. سعی کنید قبل از بیرون رفتن، زبان و دندان خود را مسواک بزنید. خوشبو کننده دهان بخورید تا تنفس خوشبو داشته باشید.
ناخن های خود را تمیز کنید . همیشه ناخن های خود را چک کنید. آیا آن ها را می جوید؟ ایا زیر ناخن هایتان کثیف شده است؟ آیا کوتیکول های مرتبی ندارید. از ناخن های خود مراقبت نمی‌ کنید؟ ‌سوهان کشیدن ناخن و تمیز نگه داشتن آن ها، راهی عالی برای افزایش جذابیت است.
لباس هایتان را از قبل آماده کنید . مجبور نیستید که کت و شلوار بپوشید اما سعی کنید لباس های جذاب به تن کنید. تی شرت خود را از قبل اتو کنید . کفش های تان را تمیز کنید و مرتب و شیک باشید.
موی خود را مرتب کنید . فرقی ندارد که چه مدل مویی را انتخاب می کنید. در هر صورت باید به دنبال مدلی باشید که به صورت شما بیشتر بیاید و همیشه آن را مرتب نگه دارید.

#2:در مرکز توجه قرار بگیرید
هنگامی که وارد گروهی می شوید، چگونه باید به آن ها نزدیک شوید؟ به این موضوع  فکر کنید. کاملا مستقیم و با اعتماد به نفس باشید. نزدیک شدن مستقیم شاید بهترین انتخاب نباشد. سعی کنید وارد یک گروه شوید و همیشه در مرکز گروه قرار بگیرید. می توانید موارد زیر را به کار بگیرید:
1-شبیه به رهبر گروه باشید و مقابل کسی نایستید و در برابر کسی جبهه نگیرید.
2-به گونه‌ ای رفتار کنید که ارزش تان در گروه بالا باشد.
اگر فکر می کنید فعلاً اعتماد به نفس وارد شدن به گروه جدید را ندارید ، اشکالی ندارد. فعلا  روی خودتان کار کنید.
#3:لمس کنید
شما می توانید دست خود را در پشت کمر همسرتان قرار دهید.
و یک ژست عاشقانه بگیرید و جذابیت خود را برایش بالا ببرید یا می‌ توانید درب را برای او باز کنید یا ۷ ثانیه دستان تان را پشت کمر او نگه دارید و همچین رفتار های جذابی را از خودتان نشان دهید.
#4:از یک عطر آرامش بخش استفاده کنید
به نظر شما خانم ها بیشتر به چه بویی جذب می‌ شوند ؟ طبق تحقیقات خانم ها معمولاً به بویی شبیه به بوی پودر بدن نوزاد یا بویی شبیه خیار جذب می شوند. البته شما نمی توانید بوی خیار بدهید اما باید سعی کنید به دنبال بو های ملایم و لطیف و مشابه باشید.
چطور جذاب حرف بزنیم (15 ترفند مردانه برای جذب خانم ها)
چگونه به عنوان یک زن جذاب باشیم؟
جذاب بودن به عنوان یک زن نیازمند ارسال سیگنال‌ های صحیح است که در اینجا به شما آموزش خواهیم داد.
#1:کفش پاشنه دار بپوشید
هم آقایان و هم خانم ها عاشق پاشنه کفش هستند. صدای پاشنه کفش صدای بسیار جذابی است، مخصوصاً اگر روی یک زمین سرامیکی راه بروید. پوشیدن کفش نسبتاً پاشنه دار قد و قواره شما را جذاب تر نشان می دهد و هم یک قوس به کمر شما خواهد داد و شکل بدنی شما را زیبا تر می‌ کند .
#2:خودتان را کنترل کنید
هنگامی که لحظات خوش و سرگرم کننده ای را دارید، به یکباره جوگیر نشوید. تا به حال خانم های زیادی را مشاهده کرده اید که مخصوصاً در سن پایین وسط یک جمع پر از شادی و سرگرمی به یک باره سیگنال خشونت از خودشان نشان می‌ دهند و شاید از سر شوخی به دیگران ضربه بزنند اما بهتر است که این رفتار را نداشته باشید.
چگونه در چت جذاب باشیم و دلبری کنیم؟ 10 ترفند کاربردی
به جای آن سعی کنید کمی دورتر بایستید‌ و به آرامی این حرکت را انجام دهید تا به کسی آسیب وارد نشود و خودتان را کنترل کنید. در واقع شما باید با ضربه زدن روی شانه دیگران با آن ها ارتباط بگیرید اما نه اینکه آسیب بزنید. پس مراقب باشید که حرکت کنترل نشده از خودتان نشان ندهید.
#3:خوبی ها را نشان دهید
می‌ توانید از راه‌ های مختلف سیگنال جذابیت را ارسال کنید‌. برای نشان دادن زنانگی و جذابیت خود، باید کف دست تان را نشان دهید و آن ها را پنهان و قایم نکنید.
#4:از عطر های خوشمزه استفاده کنید
آیا می دانستید که رایحه تأثیر بسیار زیادی در جذابیت دارد؟ طبق مطالعات انجام شده، بعضی از رایحه ها هستند که باعث جذب بیشتر مردان به شما می شوند. هنگامی که خانم ها بویی شبیه به کلوچه های کدو تنبل ترکیب شده با بوی لاوندر بدهند، قطعا ۴۰ درصد،‌ سطح جذابیتشان برای مردان افزایش پیدا می کند.
بوی دارچین هم معجزه آفرین است. سعی کنید از روغن طبیعی لاوندر روی مچ دست و قسمت گردن استفاده کنید و داخل ماشین خود را خوشبو کنید و همیشه دسر های دارچینی بخورید .
چگونه شخصیت قوی و محکمی داشته باشیم؟ (۱۰ روش موثر)
#5:گلگون باشید
مردان به کسانی جذب می‌ شوند که جریان خون در صورت شان مشخص باشد و گونه هایشان را گلگون کنند. معمولا این موضوع برای جنس مخالف جذابیت بسیار زیادی را ایجاد می‌ کند‌.
به همین دلیل است که خانم ها رژگونه استفاده می کنند. پس سعی کنید گونه و لب های خود را سرخ نگه دارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *