مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه عروسک خیمه شب بازی بسازیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه عروسک خیمه شب بازی بسازیم

ساخت کاردستی با چوب بستنی کاری است که بچه های من همیشه دوست داشته اند آن را انجام دهند ، اما پروژه هایی که همیشه این کارها هستند بزرگترین بازدیدهایی که در خانه ما انجام می شود معمولاً مواردی است که منجر به نوعی اسباب بازی یا چیز دیگری می شود که می تواند با ساخت آن بازی را ادامه دهد. این لذت برای آنها دو برابر است اما آنها را در روزهای بارانی مشغول می کند دو برابر زمان من! به این ترتیب بود که خودمان را در فکر این دیدیم که چگونه می توانیم به بچه هایمان کمک کنیم نوعی عروسک چوبی بستنی دوست داشتنی بسازند.

نحوه ساخت عروسک چوب بستنی

نحوه ساخت عروسک چوبی بستنی برای بچه ها

اگر ایده برای شما به همان اندازrig جالب توجه به نظر ما رسید ، در اینجا خلاصه ای از مراحل ما ذکر شده است! همچنین در پایان می توانید یک آموزش ویدیویی را پیدا کنید ، فقط در صورتی که ترجیح می دهید به جای آن پروژه جدیدی را یاد بگیرید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • میله های پوستیک
  • چسب ماتیکی
  • قیچی
  • نشانگرهای سیاه و قرمز
  • مقوا
  • کاغذ سیاه و صورتی روشن
  • چشمان گوگل

بچه ها به چگونگی ساختن عروسک چوب بستنی اشاره می کنند

مرحله 1: آماده شوید

مواد خود را جمع کنید!

چگونه می توان مواد عروسکی چوبی بستنی درست کرد

مرحله 2: چوب ها را ببرید

چوب های بستنی خود را به طول برش دهید! شما دو تا از آنها را کامل نگه می دارید ، یک قسمت را از وسط برش می دهید تا بازوهای عروسک خود را بسازید ، و انتهای آن را از انتهای آخر حدود یک اینچ از انتها برش می دهید تا کوتاهترین قطعه خود را بسازید ، که نشان می دهد پای عروسک شما از زیر لباس او است . وسط چوبی که برای ایجاد پاها انتهای آن را بریده اید ، لبه زیرین لباس را ایجاد می کند.

طرز تهیه عروسک چوبی بستنی

مرحله 3: چوب ها را رنگ کنید

به چوب های بستنی خود رنگ اضافه کنید! من ترجیح دادم آغوش عروسکم را همانطور که هست بگذارم و از چوب های سبک به عنوان رنگ اصلی پوست عروسک استفاده کنم. من چوب های کامل و قسمت میانی که لباس را تشکیل می دهد رنگ آمیزی کردم. سرانجام ، من نوک های گرد قطعات کوتاه پا را سیاه رنگ کردم ، و مقداری از چوب طبیعی را به نظر می رساند که مانند کف پا بالاتر از کفش های سیاه کوچک باشد.

چگونه می توان عروسک چوبی بستنی را به رنگ اضافه کرد

مرحله 4: V بسازید

شروع به چسباندن چوب ها به هم کنید تا عروسک شما شکل بگیرد! من با لباس شروع کردم. روی یکی از چوبهای قرمز کامل خود را به قسمت جلویی یک انتهای خود بچسبانید. در زاویه 45 درجه ، قسمت پشتی چوب قرمز دیگر را به داخل چسب فشار دهید تا یک شکل V به صورت وارونه ایجاد شود. انتهای آن را نگه دارید تا چسب به اندازه کافی خشک شود تا در جای خود بماند. عرض V خود را با اطمینان از اینکه انتهای شل با انتهای قطعه سجاف پایین صف کشیده اند اندازه گیری کردم.

طرز تهیه چسب عروسکی چوبی بستنی

مرحله 5: لباس را درست کنید

به انتهای قطعه سجاف پایین خود ، در سمت قرمز ، چسب بزنید. انتهای شکل V وارونه را داخل چسب فشار دهید ، یکی در انتهای قطعه سجاف. بعد ، روی انتهای برش خورده قسمتهای کوچکتر پا را که قبلاً نقاشی کرده اید ، چسب بزنید ، در قسمت جلویی بالای جایی که کفش ها را رنگ کرده اید. قسمت پشت سجاف را به داخل آن چسب فشار دهید تا پاها به نظر برسد که از زیر لباس شما بیرون می آیند.

چگونه می توان بستنی عروسکی چوبی بستنی ایجاد کرد

مرحله ششم: بازوها و پاها را وصل کنید

بازوهای خود را وصل کنید! در جایی که چوب را از وسط برش داده اید ، چسب را روی انتهای صاف قرار دهید تا بازوها ساخته شوند. آن طرف را به پشت وارونه V فشار دهید ، نزدیک قسمت بالای صفحه که شکل به یک نقطه تغییر شکل می دهد.

نحوه ساختن عروسک بستنی چوبی به عقب

مرحله 7: صورت را بکشید و ببرید

نقاط کولیس خود را تقریباً نیم اینچ از یکدیگر قرار دهید و از آن بعد برای کشیدن دایره در صفحه رنگی کرم خود استفاده کنید. این صورت عروسک شما خواهد بود.

چگونه می توان یک حلقه عروسکی چوبی بستنی ایجاد کرد

مرحله 8: موها را بکشید

شکل قلمه ها را روی کاغذ سیاه خود بکشید. من طرحم را با مداد انجام دادم تا در واقع در صفحه سیاه نشان داده شود تا ببینم. من اطمینان حاصل کردم که خط موهای دور دایره ای را که سر عروسک من را تشکیل داده است ، ردیابی کردم ، فقط برای اطمینان از اینکه به درستی مناسب است. بعد ، دو دایره بسیار کوچک از کاغذ قرمز برش دهید. اینها را مانند بند مو در پایه چوب موها قرار می دهید.

طرز تهیه استنسیل عروسکی چوبی بستنی

مرحله 9: آن را برش دهید

تمام ویژگی های کاغذی خود ، از جمله سر ، موها و کمی موهای قرمز قرمز را برش دهید.

نحوه ساخت چسب بستنی چسب عروسک و مو و چشم

مرحله 10: جمع آوری کنید

تمام ویژگی های کاغذ خود را به هم بچسبانید! من ابتدا موها را به بالای سر چسباندم و سپس جزئیات بند مو را روی پایه قلکهای چسب زدم.

چگونه می توان پرس عروسکی چوبی بستنی درست کرد

مرحله یازدهم: صورت را تمام کنید

صورت عروسک خود را تمام کنید. چشمان گوگلی را به جایی که می خواستم ابتدا بنشینند چسباندم و سپس با استفاده از یک نشانگر سیاه بینی و یک نشانگر قرمز اضافه کردم تا لبخندی ساده و شاد را دقیقاً زیر آن ترسیم کنم.

چگونه می توان یک نقاشی عروسکی چوبی بستنی درست کرد

مرحله 12: لباس را پر کنید

عروسک خود را بالای کاغذ طرح دار خود قرار دهید و با استفاده از یک مداد شکل داخلی را با دقت در صفحه ردیابی کنید. این به شما یک طرح کلی مثلث می دهد که کاملاً مرکز خالی لباس عروسک شما را پر می کند. پس از ردیابی ، عروسک را حرکت دهید و مثلث را از بیرون برش دهید.

چگونه می توان یک انتخاب عروسک خیمه چوب بستنی ایجاد کرد

مرحله سیزدهم: آن را بچسبانید

دور لبه های مثلث کاغذی طرح دار خود را بچسبانید. عروسک خود را به سمت بالا برگردانید و لبه ها را به پایین به چوب مثلث چوب بستنی که لباس شما را تشکیل می دهد فشار دهید.

طرز تهیه لباس عروسکی چوبی بستنی

عروسک را برگردانید و همه کارتان تمام شد! بچه های شما می توانند از عروسک به شکل عروسک استفاده کنند یا می توانید او را به انتهای یک چوب اضافی بستنی بچسبانید تا بتواند مانند یک عروسک کلاسیک چوبی جابجا شود. در هر صورت ، او شایان ستایش است!

نحوه ساخت کاردستی عروسک عروسکی چوبی بستنی

چگونه عروسک چوبی بستنی را ساده و ساده بسازیم

درصورتی که بخواهید این پروژه را نیز امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی عالی وجود دارد که به شما کمک می کند!

نحوه ساخت کاردستی عروسکی چوبی بستنی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #عروسک #خیمه #شب #بازی #بسازیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید