مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

کارت هدیه رژ لب DIY – آموزش آسان فیلم

[ad_1]

  1. خانه
  2. زندگي كردن

کارت هدیه رژ لب DIY – آموزش آسان فیلم

کار مورد علاقه من تهیه بسته بندی خلاقانه برای لوازم آرایشی است زیرا اساساً همه دوستانم آرایش را به اندازه من دوست دارند! به این ترتیب هفته گذشته خودم را پیدا کردم که این کارت هدیه رژ لب فوق العاده زیبا را برای یکی از دوستانم درست کردم! به پایین بروید تا ببینید چطور این کار را کردم!

کارت هدیه رژ لب DIY مرحله 115

کارت هدیه رژ لب Diy

کارت هدیه رژ لب Diy

از آنجا که من همیشه یک عاشق آموزش بوده ام و وقتی دیگران از آخرین پروژه آنها لذت می برم ، مراحل دیگران را دنبال می کنم ، فکر کردم ممکن است خوب باشد که لطف کنم ، به همین دلیل تصمیم گرفتم که تهیه کارت هدیه رژ لبم را آسان کنم. این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

روبان کارت هدیه رژ لب Diy

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • مقوا (نقطه صورتی و پولکا)
  • روبان صورتی
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • یک مداد
  • یک خط کش
  • یک لوله رژ لب یا براق کننده لب
  • منگنه سوراخ

کارت هدیه رژ لب Diy ساده برای ساخت

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

داشتن همه چیز در دسترس قبل از شروع کار پروژه را آسان می کند.

مواد کارت هدیه رژ لب DIY مرحله 1

مرحله 2: کاغذ خود را بچسبانید

به قسمت پشتی کاغذ طرح دار یا لکه دار خود چسب بزنید و آن را با گوشه و لبه های کاغذ صورتی خود بچرخانید ، آن را بچسبانید تا لبه ها یا دو لبه آن یکدست شود و رنگ ها به صورت های مختلف همان باشد قطعه

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 2

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 2a کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 2b

مرحله 3: برش

دو قطعه چسبانده شده را به صورت یکی برش دهید تا به شکل مستطیلی درآید که به قدری بلند باشد که بتواند رژ لب مورد استفاده خود را با کمی بیش از حد در دو انتهای لوله پوشانده و آنقدر طولانی باشد که بتواند در اطراف آن بسته شود. اندازه شما ممکن است نسبت به من متفاوت باشد ، بسته به نوع لوازم آرایشی که هدیه می دهید. به آرامی رژ لب یا لب براق خود را در صفحه تنظیم کنید تا از اندازه مورد نیاز خود ایده بگیرید. قسمت طرح دار داخل کارت شما و رنگ صورتی بیرون کارت شما خواهد بود. همچنین می توانید دور لبه ها را مرتب کنید تا از لکه هایی که لبه های دو رنگ به صورت هم خط قرار نمی گیرند و یکی از کنار دیگری نشان می دهد ، خلاص شوید.

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 3

مرحله 4: برابر کنید

مستطیل کاغذی خود را در امتداد اضلاع بلند خود به نصف بریزید تا انتهای کوتاه آن به هم برسند ، تمام لبه ها و گوشه ها را به سمت بالا بچینید و قطعه را در جایی که در نیمه راه خم می شود چین بزنید. حالا قطعه را بچرخانید تا لبه بلندتر آن به کناره های آن تبدیل شود و به گونه ای قرار بگیرد که همان جهت خوانده شدن کتاب یا کارت را باز کند.

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 4

مرحله 5: اندازه گیری و علامت گذاری کنید

از لبه چین خورده کارت خود در سمت چپ ، از مداد و خط کش خود برای اندازه گیری و علامت گذاری یک اینچ از گوشه در امتداد لبه بالایی استفاده کنید. همین کار را از گوشه سمت چپ پایین در امتداد لبه پایین انجام دهید. سپس کارت خود را ورق بزنید تا قسمت بازشو در سمت چپ و سمت چین خورده در سمت راست باشد. یک اینچ را از گوشه راست سمت راست در امتداد لبه بالا و دوباره در امتداد لبه پایین در امتداد همان سمت اندازه بگیرید و علامت گذاری کنید.

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 5

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 5a

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 5b

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 5c

مرحله 6: چین خوردن

کارت خود را باز کنید و در هر طرف ، مقداری در امتداد ناحیه چین خورده ای ایجاد کنید که باعث ایجاد ستون فقرات کارت در دو طرف علامت های یک اینچی بالا و پایین شما می شود. یک چین موازی با ستون فقرات کارت شما در سمت راست و یک قطعه موازی ستون فقرات کارت شما در سمت چپ قرار دارد. در حالی که تا می خورید ، سعی کنید لبه های پایین و بالا همیشه در راستای یکدیگر قرار بگیرند تا چین هایی که ایجاد می کنید در یک خط مستقیم قرار بگیرند و کارت به درستی و یکنواخت بسته شود ، مانند یک کارت یا کارت خریداری شده از فروشگاه.

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 6

مرحله 7: شکافها را برش دهید

کارت خود را با بازدهی صاف کنید و نقطه را در هر انتهای آن حدود نیم اینچ از گوشه پایین و نیم اینچ از بالا پیدا کنید. در این نقاط ، عمود بر چین اصلی ستون فقرات ، برش های افقی ایجاد کنید و شکاف هایی ایجاد کنید که از ستون فقرات به سمت داخل کشیده شوند تا دو چین عمودی دیگر را که روی دو جلد کارت خود ایجاد کرده اید ، برآورده کنید. اکنون چین ستون فقرات را در قسمت میانی ، بین بریدگی هایی که ایجاد کرده اید ، به داخل فشار دهید تا پشت کارت به داخل آن تا شود. شما به تازگی “بند” را ایجاد کرده اید که رژ لب شما را در جای خود نگه می دارد! من پیشنهاد می کنم در این مرحله رژ لب را شکاف بزنید تا بدانید که متناسب است یا باید تنظیم کنید.

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 7

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 7a

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 7b

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 7c

مرحله 8: زمان ریبن

از روبان قرمز خود کمی تعظیم کنید! این کار را با حلقه حلقه کردن یک انتها به سمت داخل انجام دهید تا یک حلقه ایجاد کنید ، نوک آن را از جایی که روبان دوباره به هم می رسد عبور دهید و مقداری اضافی باقی بگذارید. مقداری چسب در محل عبور قرار داده و روبان را در جای خود بچسبانید تا حلقه لنگر بیاندازد. فرآیند حلقه زدن را در سمت دیگر تکرار کنید ، در انتهای حلقه دوباره مقدار اضافی را ترک کنید ، بنابراین از انتهای اول عبور می کند و آن را در آنجا می چسبانید. از قیچی خود استفاده کنید تا انتهای آن را مرتب کنید. پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از پاره شدن روبان ، آنها را با زاویه کمی برش دهید. پس از اینکه کمان خود را تمام کردید ، پشت آن را بچسبانید و آن را به گوشه سمت راست بالای آن بچسبانید داخل کارت خود را برای کمی جزئیات زیبا و شخصیت.

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 7c

کارت هدیه رژ لب DIY مرحله 78 کارت هدیه رژ لب DIY مرحله 8

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 8a

مرحله 9: سوراخ سوراخ

کارت خود را ببندید تا دو کاور به هم نزدیک شوند و آن را نگه دارید تا لبه های بلند به طور مساوی به هم برسند. با استفاده از سوراخ سوراخ سوراخ خود را در نیمه لبه لبه های لبه ها و چند سانتی متر به سمت داخل ایجاد کنید ، بنابراین هیچ چیز پاره نمی شود. مطمئن شوید که از جلو جلو مشت می کنید و پشت پرده ها به طور همزمان برای اینکه کارت بعداً بسته شود ، یک لحظه نوار را از اینجا می بندید.

کارت هدیه رژ لب DIY مرحله 9

مرحله 10: کمان ها را اضافه کنید

همان روشی را که قبلاً با کمان قرمز خود انجام داده اید ، تکرار کنید. این بار کارت را ببندید و کمان جدید را به گوشه سمت راست بالای آن بچسبانید خارج از برای کمی جزئیات زیبا نیز وجود دارد.

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 10

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 10a

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 11

مرحله یازدهم: اتمام با روبان

یک قطعه روبان قرمز را که طول آن حدود چهار اینچ است برش دهید. این کراواتی است که به شما امکان می دهد کارت را ببندید ، و دو کاور را کنار هم نگه دارید. ابتدا با نخ زدن انتهای اول را از سوراخ درپوش پشتی از بیرون به داخل شروع کنید. سپس روبان را از داخل کشیده و در انتهای دوم از قسمت دوم ، از داخل به خارج ، نخ را بگیرید. روبان را از داخل بیشتر بکشید تا دو انتها در هر دو طرف قرار بگیرند.

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 11a

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 12

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 12a

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 13

مرحله 12: پایان کار

رژ لب خود را به داخل شکاف داخل کارت بکشید ، کارت را ببندید و آن را با انتهای روبان ببندید. وویلا

کارت هدیه رژ لب Diy مرحله 14

کارت شما رسما آماده استعداد دادن است! اگر سلیقه شما کاملاً ساده من نیست ، می توانید پیامی را در قسمت جلو یا داخل آن بنویسید یا با تزئینات روی جلد کمی خلاقیت و التقاط به خرج دهید. فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#کارت #هدیه #رژ #لب #DIY #آموزش #آسان #فیلم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید