مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

کاردستی خانگی مقوایی

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

کاردستی خانگی مقوایی

در دنیای صنایع دستی کلاسیک ، چیزی در ساخت چیزهایی با مقوا وجود دارد که هرگز از آن خسته نخواهیم شد! مهم نیست که چند سال داریم یا اینکه برای خودمون کار می کنیم یا با بچه هامون. مقوا به سادگی کار فوق العاده سرگرم کننده ، مقرون به صرفه و همه کاره ای است! به همین دلیل است که همیشه چشممان به انواع پروژه های DIY مبتنی بر مقوا که قبلاً هرگز امتحان نکرده ایم ، پوست کنده است.

1. تخته پین ​​مقوایی DIY

تخته پین ​​مقوایی Diy

آیا شما از افراد سازمان یافته ای هستید که هستید دوست دارد یادآوری های آویزان در سراسر فضای کاری شما ، فقط اطمینان کامل حاصل کنید که واقعاً همه کارهایی را که قرار بود انجام دهید انجام می دهید؟ خوب ، شما می توانید برای خود یک تخته چوب پنبه بخرید ، یا می توانید به راحتی یک تکه مقوا را در پارچه سرگرم کننده بپوشانید و به جای آن یک صفحه یادداشت DIY فوق العاده زیبا بسازید! جزئیات کامل تحقق آن را دریافت کنید یک کاردستی کوچک در روز شما.

2. شهر مقوایی را روشن کنید

شهر مقوایی را روشن کنید

اگر قرار است با بچه های خود کاردستی کنید ، آیا همه کارها را پیش خواهید گرفت تا مطمئن شوید که عشق به کارهای ساده مقوایی را در آنها القا می کنید که دقیقاً همانند کارهای کودکی شما است؟ سپس شما نیاز به ساختن چیزی دارید کاملا عالی برای تحت تأثیر قرار دادن آنها! اگر آنها ابرقهرمانان را حتی به اندازه نیمی از ما دوست دارند ، ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی احتیاط این شهر مقوایی عالی را که واقعاً روشن می شود ، ساخت.

3. خانه بازی مقوایی DIY

خانه بازی مقوایی Diy

آیا واقعاً توجه شما را با مفهوم ساخت ساختمان از روی مقوا جلب کرده ایم اما آیا می دانید اگر این ایده را به اندازه کافی بزرگ کنید که بتواند داخل آن شود ، بچه های کوچک شما این ایده را حتی بیشتر دوست خواهند داشت؟ سپس نازک می شویم شما ممکن است کمی بهتر با چیزی مانند این DIY عالی ، خانه بازی جعبه مقوایی کشیده شده و نقاشی شده در مهد پروژه!

4. نمایش عروسکی جعبه مقوایی

نمایش عروسکی جعبه مقوایی

آیا کارهایی که همیشه در خانه شما بیشترین محبوبیت را دارند معمولاً کارهایی است که بچه های شما می توانند از روند DIY لذت ببرند ، اما همچنین چیزی ایجاد می کنند که می توانند ساعت ها بعد از پایان کار با آن بازی کنند؟ در این صورت ، ما می خواهیم کاملا پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی شارلوت دست ساز این جعبه نمایش عروسکی مقوایی کوچک که دارای شخصیت های متحرک و حتی چراغ های “صحنه” است را بسازید!

5. ساعت موجودات مقوایی

ساعت موجودات مقوایی

اگر می خواهید از روی مقواهای ساده چیزی کاملاً جذاب بسازید ، آیا واقعاً ترجیح می دهید آن را چیزی کاملاً عملی کنید ، فقط برای اینکه همه را کمی بیشتر تحت تأثیر قرار داده و از چیزهای مفید و جدید لذت ببرید؟ سپس ما فکر می کنیم شما به سادگی باید نگاهی به راه بیندازید کوک ، کاردستی ، ایجاد کنید این ساعتهای خنده دار مقوایی را ساخته است که بسته به حیوانات مورد علاقه خود می توانید هر طور که خواستید سفارشی کنید!

6. آشپزخانه کودکانه جعبه مقوایی شایان ستایش

آشپزخانه کودکانه جعبه مقوایی شایان ستایش

اگر قرار است از مقوا چیزی با مضمون و اندازه کاملاً کودک در خانه درست کنید ، آیا واقعاً ترجیح می دهید در حین انجام کارهایی مانند آشپزی در آشپزخانه ، آن را در کنار شما مشغول کنند؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم که الهام زیادی در راه خواهید یافت مترو صحبت در مورد ساخت این آشپزخانه عالی و کاملاً دوست داشتنی بچه ها کاملاً از جعبه های مقوایی چسب ، برش خورده و نقاشی شده است!

7. سه تخته نقاشی مقوایی

سه پایه نقاشی مقوایی

مثل ما ، آیا شما همیشه طرفدار راه حل های کوچک سریع DIY برای کارهای ساده ای هستید که در واقع به شما کمک می کند با یک نوع دیگر از کارهایی که غالباً انجام می دهید ، مانند چرخه خلاقانه عالی ، اوقات راحت تری داشته باشید؟ در این صورت ، ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی نوار هنری از یک تکه مقوا استفاده کنید که در آن خمیدگی خوبی دارد و برای ساخت نقاشی سه پایه خانگی برای کودکان شما نقاشی می کند!

8. مسابقه رمپ اتومبیل های کوچک مقوایی

مسابقه رمپ اتومبیل های کوچک مقوایی

آیا علاوه بر کاردستی ، کارت بازی روش مطلق مورد علاقه فرزندان شما برای گذراندن وقت است؟ پس از آن می خواهیم بخوابیم که این تنظیم کاملاً رمپ مقوایی که کاملاً مناسب کارت متوسط ​​اسباب بازی است ، خواهد بود درست تا کوچه ات! این آموزش سرگرم کننده صرفه 4 پسر به شما نشان می دهد که چگونه می توان درست اندازه گیری کرد تا کارتها در نیمه راه گیر نکنند.

9. فانوس های مقوایی زیبا

فانوس های مقوایی زیبا

شاید شما واقعاً امیدوار باشید که بتوانید مقداری کاردستی ساده برای مقوا انجام دهید ، بنابراین با وجود اینکه هنوز هم واقعاً می خواهید با مقوا کار کنید ، به امید یافتن چیزی کمی تزئینی و جذاب تر ، پیمایش می کنید؟ در این صورت ، ما کاملاً مطمئن هستیم وبلاگ Etsyطرح کلی برای ساخت این فانوس های مقوایی شیشه ای رنگی طلایی و مصنوعی ممکن است درست در حد همان چیزی باشد که فکر می کنید.

10. مبلمان جعبه مقوایی با دوام

مبلمان جعبه مقوایی با دوام

اگر تا به حال جعبه مقوایی سنگینی را بلند کرده اید ، بدیهی است که قبلاً می دانید که مقوا یک چیز کاملاً بادوام است ، اما آیا می دانید در صورت لایه بندی صحیح و مراقبت از آن ، در واقع آنقدر مقاوم و مقاوم است که می تواند مبلمان کاربردی را از آن بسازد. تمام نقاط تنش ضعیف؟ ما راه را می پرستیم قطعه ای از رنگین کمان گیاهانی به سبک طرح کامل برای ساخت یک صندلی کم ساحل و مطابقت با میز کوتاه برای زمانی که می خواهید کار خود را در تابستان بیرون ببرید فراهم می کند!

11. پروژکتور صفحه نمایش تلفن همراه مقوایی

پروژکتور صفحه نمایش تلفن همراه مقوایی

به منظور یافتن موارد دیگر که ساختن آنها جالب و سرگرم کننده است اما استفاده از آنها بعد از اتمام کار بسیار سرگرم کننده است ، در اینجا یک مفهوم دیگر آورده شده است که به بچه های شما کمک می کند تا با نحوه انتقال تصاویر و نور آشنا شوند! ما کاملا عاشق این پروژکتور تلفن همراه جعبه مقوایی DIY هستیم Macgyverism (و منظور ما این است که ما قبلاً به بچه هایمان کمک کرده ایم که دو تا از آنها را بسازیم).

12. میز فوزبال مقوایی به اندازه بچه

میز فوز بال مقوایی کودک

فقط در صورتی که هنوز به دنبال پروژه های DIY بیشتری هستید که به عنوان کاردستی شروع می شوند و به بازی هایی تبدیل می شوند که بچه های شما می توانند بارها و بارها بازی کنند ، یکی از این موارد است U ایجاد صنایع دستی که ما در حقیقت به یاد می آوریم که در دوران کودکی نیز خودمان ساخته ایم آموزش آنها شما را در مراحل تبدیل یک جعبه کارتن ، بعضی رولپلاک های چوبی و برخی سنجاق های لباس به یک میز ماساژور مخصوص توپ فوتبال راهنمایی می کند.

13. قفسه دیواری شناور مقوایی با دوام

قفسه دیواری شناور مقوایی با دوام

آیا تاکنون با پیشنهادهایی که به شما ارائه داده ایم و شامل کمی قدرت و دوام می شود بیشتر احساس شیفتگی می کنید؟ شاید شما این ایده را بسیار فریب داده باشید که در واقع می توانید از مقوا برای ساختن سازه های مفید در خانه خود استفاده کنید. در هر صورت ، ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی قابل آموزش این قفسه دیواری شناور کاملاً گوشه دار را ساخته که حتی دارای یک بریدگی مخصوص نگه داشتن تلفن همراه شماست!

14. بازی هزارتوی مقوایی از سنگ مرمر

بازی مروارید سنگ مرمر

در صورتی که هنوز ایده بازی های مقوایی خانگی را که بدون شک ساعت ها سرگرمی شما را فراهم می کند ، دوست ندارید ، در اینجا ایده جالب دیگری وجود دارد که حتی با استفاده از زمان کار ما تمام وقتمان را می گذرانید! سرگرم کننده صرفه 4 پسر شما را گام به گام با دقت و در مرحله ساخت یک بازی هزارتوی سنگ مرمر پیاده می کند که در آن شما باید پیچ ​​و خم کوچک دیوارهای مقوایی را کامل کنید بدون اینکه اجازه دهید سنگ مرمر شما به یکی از سوراخ ها بیفتد.

15. گیتارهای مقوایی و کاموایی

گیتارهای مقوایی و کاموایی

آیا بچه ها شاید خیلی جوان هستند اما در حال حاضر نیز علائمی از عشق به موسیقی نشان می دهند؟ پس شاید وقت آن رسیده باشد که حداقل آنها را زود و زود مفهوم نواختن سازها معرفی کنیم! ما عاشق راه هستیم درستش کن ، دوستش داشته باش این گیتارهای مقوایی لایه ای شایان ستایش (و واقعاً واقع بینانه) را ساخته اند که در هنگام نخ کشیدن صدای گره ای نرم ایجاد می کنند ، به شرطی که هنگام اتصال آنها را محکم بکشید.

آیا قبلاً از مقوا چیزهای جالب و سرگرم کننده دیگری ساخته اید که در خانه شما مورد توجه واقع شده است اما در لیست ما نمی بینید؟ درمورد آنچه ایجاد کرده و نحوه انجام این کار را به ما بگویید یا در بخش نظرات ما را به عکس های کار تمام شده خود پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#کاردستی #خانگی #مقوایی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید