مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

کاردستی ساخته شده با اسفنج

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

کاردستی ساخته شده با اسفنج

آیا تا به حال به چیزی کاملاً تصادفی و به ظاهر معمولی در اطراف خانه خود نگاه کرده اید و به این فکر کرده اید که آیا می توانید از مهارت های خلاقانه خود برای تبدیل آن به چیز دیگری استفاده کنید یا نه؟ خوب، اگر از ما بپرسید، این باید نشانه ای از داشتن ذهن خلاق باشد، زیرا ما در واقع همیشه این کار را انجام می دهیم! در واقع، ما حتی می‌بینیم که بچه‌هایمان هم هر چند وقت یک‌بار این کار را انجام می‌دهند. اخیراً، بزرگ‌ترین فرزندمان هنگام تمیز کردن زمین به اسفنجی که در دست ما بود نگاه کرد و از ما پرسید که آیا تعداد بیشتری از آن‌ها داریم که استفاده نمی‌کنیم. وقتی گفتیم بله و اسفنج ها را بیرون آوردیم، بچه هایمان شروع به ساختن صندلی های عروسکی خنده دار از تکه های اسفنج بریده شده کردند. به این ترتیب ما متوجه شدیم که اینترنت را جست‌وجو می‌کنیم تا درباره چه چیزی بیشتر بدانیم دیگر می توانید اسفنج ها را در یک ظهر بارانی تبدیل کنید!

فقط در صورتی که ایده خلاقیت و انجام پروژه‌های DIY با اسفنج‌ها مانند بچه‌های ما مجذوب شده باشید، در اینجا 15 مورد از جالب‌ترین و منحصربه‌فردترین ایده‌هایی که تا به حال در جستجوی خود به آن‌ها برخورد کرده‌ایم آورده شده است. .

1. پرورش دانه اسفنجی خانه

خانه کاشت بذر اسفنجی

اگر با شما روراست باشیم، این خانه اسفنجی پوشیده از نهال خنده دار در واقع ممکن است مورد مورد علاقه ما در کل لیست باشد، حتی اگر تازه شروع به نشان دادن ایده ها به شما کرده ایم. یک بود بزرگ در خانه ما ضربه بزنید زیرا نه تنها بچه ها از ساختن خانه ای کوچک از تکه های اسفنجی با شکل های متفاوت لذت بردند، بلکه باید دانه ها را بپاشند و چند هفته آینده را به تماشای رشد آنها بگذرانند! نحوه ساخت آن را با جزئیات بیشتر بررسی کنید (و همچنین چگونه می توان از آن به عنوان یک ابزار آموزشی عالی استفاده کرد) در خانه دنج DIY.

2. هنر گلدوزی سه بعدی

هنر گلدوزی سه بعدی

اکنون، این واقعیت که ما این آموزش خاص را گنجانده‌ایم، برجسته و مشخص شده است اسفنج طراحی ممکن است در ابتدا کمی گیج کننده به نظر برسد زیرا در واقع پیشنهاد می کنند با کار کردن نخ روی و اطراف تکه های بریده شده طناب، جلوه ای سه بعدی به گلدوزی خود اضافه کنید. با این حال، وقتی به این ایده رسیدیم، نشد دارند هر ریسمان یا طناب ضخیمی اما ما آنقدر این مفهوم را دوست داشتیم که به شدت می خواستیم آن را در آن آخر هفته برفی امتحان کنیم، بدون اینکه مجبور باشیم در سرما بیرون برویم و لوازم جدید بخریم. به این ترتیب تصمیم گرفتیم خلاقیت به خرج دهیم و به جای آن الگوی خود را دور تکه های نازک اسفنج های تمیز کننده استفاده نشده بدوزیم! به همین خوبی کار کرد و ما همچنان آموزش فوق‌العاده آنها را دنبال می‌کردیم، فقط هر قسمتی را که به ما می‌گفت از طناب استفاده کنیم با یک نوار اسفنج تغییر کاربری جایگزین کردیم.

3. پاشیده شده حروف هدیه از اسفنج

حروف رویه هدیه پاشیده شده از اسفنج

آیا فرزندان شما از آن دسته علاقه مندان به تولد هستند که به اندازه شما برای شروع برنامه ریزی و تزیین جشن تولد و مهمانی خود و همچنین خواهر و برادر، دوستان و سایر اعضای خانواده هیجان زده می شوند؟ سپس احساس می‌کنیم وقتی به آنها نشان می‌دهید که این حروف رویه کیک سه‌بعدی چگونه ساخته می‌شوند، دست‌های کمک مشتاقی خواهید داشت. Creme de la Craft شما را گام به گام در فرآیند برش دادن شکل های خود از اسفنج و پوشاندن آنها با یک لایه ضخیم از آبپاش های واقعی راهنمایی می کند تا به اندازه کافی جشن به نظر برسند تا روی کیک تولد بنشینند.

4. بمب های آبی اسفنجی

بمب های آبی اسفنجی

ما می دانیم که بالاخره پاییز فرا رسیده است و اکثر مردم در حال حاضر شروع به کندن ژاکت های خود می کنند، زیرا هوا در بیرون شروع به خنک شدن کرده است، اما در جایی که ما زندگی می کنیم، هنوز مثل همیشه گرم است، و ما از این بابت سپاسگزاریم! این بدان معناست که ما بچه‌هایمان را هر شب بعد از مدرسه برای مدتی با آب پاش بیرون می‌فرستیم، در حالی که هنوز به اندازه کافی گرم و سبک است تا بتوانند تا حد امکان از نور خورشید لذت ببرند. اخیراً، در بحبوحه کنجکاوی آنها در مورد اسفنج ها، ما به آنها کمک کردیم تا این بمب های آبی نوار اسفنجی را بسازند و اکنون آنها هر روز بعد از ظهر تکالیف خود را به خوبی و به سرعت انجام می دهند تا بتوانند بیرون بدوند و تا زمانی که خورشید شروع به رفتن کند، با آنها دعوای آبی داشته باشند. پایین. جزئیات کامل ساخت بمب اسفنجی آب را خودتان دریافت کنید هورنسی هومپون.

5. چشم انداز کریستالی اسفنجی و نمکی

منظره کریستالی اسفنجی و نمکی

واقعا بودی خیلی واقعاً با ایده ساختن یک خانه اسفنجی و دانه های علف جالب توجه شده اید زیرا دوست داشتید که این پروژه به طور همزمان یک نوع کاردستی باشد. و کمی آزمایش علمی است، اما امیدوارید که ایده‌های بیشتری از این دست پیدا کنید تا بتوانید چیزهای مختلف را نشانه‌گذاری کنید و آنها را تا بعد ذخیره کنید؟ در آن صورت، ما قطعا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی بابل دابل انجام دهید به شما می آموزد که با استفاده از تکه های بریده شده اسفنج و نمک، یک منظره بلورین رشد یافته بسازید.

6. بلوک های ساختمانی اسفنجی

بلوک های ساختمانی اسفنجی

آیا واقعاً فرزندان شما هنوز خیلی کوچک هستند، بنابراین شما به دنبال چیزی هستید خیلی آسان است که آنها می توانند به شما کمک کنند، اما همچنین شاید چیزی که واقعاً توجه آنها را جلب کند، زیرا این پروژه به اسباب بازی ای تبدیل می شود که آنها تا زمانی که شما تمام می کنید به بازی با آن ادامه دهند؟ در آن صورت، ما کاملا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی شرکت کیوی این بلوک های ساختمانی اسفنجی به شکل هندسی عالی را تنها در چند مرحله بسیار سریع و ساده ساخته است.

7. ظرف صابون اسفنجی و اسکرابر

 ظرف صابون اسفنجی و اسکرابر

به جای ساختن نوعی اسباب‌بازی که بچه‌هایتان بتوانند با آن بازی کنند، ترجیح می‌دهید به آنها کمک کنید چیزی کاربردی بسازند که ممکن است به روش دیگری استفاده کنند تا بتوانید آنها را با مفهوم دوچرخه‌سواری آشنا کنید؟ سپس ما قطعا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی انتخاب DIY یک ظرف صابون و اسکرابر زمان حمام را از یک اسفنج ضخیم فقط با بریدن وسط و ریختن نوار صابون درست داخل آن درست کرد!

8. گل غنچه رز اسفنجی

گل های غنچه رز اسفنجی

شاید بیشتر به این فکر می‌کنید که نه فقط اسفنج‌های خود را بالا ببرید، بلکه در واقع به آن فکر کنید تبدیل کردن آنها، پس ترجیح می دهید با این قطعات نوعی هنر بسازید؟ خوب، نمی‌توانیم بگوییم که شما را سرزنش می‌کنیم، زیرا اگر از ما بپرسید، ایده تبدیل وسایل خانه به چیزی تزئینی خیره‌کننده به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که ما از طرفداران پر و پا قرص این آموزش بودیم کارت ها و پروژه های مدرسه که به شما می آموزد که چگونه نوارهای اسفنجی را به صورت مارپیچی دور خود بپیچید تا زمانی که جوانه های گل رز کوچکی ایجاد کنید که بتوانید آنها را به انتهای ساقه های دستکاری شده با برگ بچسبانید!

9. هنر روز ولنتاین با کمپ های اسفنجی برش شکل

هنر روز ولنتاین با کمپ های اسفنجی برش شکل

اگر می‌خواهید تلاش و زمان لازم را برای چرخاندن اسفنج قدیمی و قدیمی که دیگر استفاده نمی‌شود صرف کنید، شاید ترجیح می‌دهید نوعی ابزار مفید بسازید که در واقع به شما کمک می‌کند حتی کاردستی را ادامه دهید. بیشتر در آینده؟ در آن صورت، ما قطعا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی کوپن پرواز تکه‌های اسفنج‌های قدیمی‌شان را به تمبرهایی با شکل‌های متفاوت تبدیل کردند که بچه‌هایشان بعداً با آن‌ها نقاشی‌های مهر شده دوست‌داشتنی خلق کردند.

10. بالش آناناسی با مهر اسفنجی

بالش آناناسی مهر اسفنجی

آیا واقعاً توجه شما را به این موضوع جلب کرده‌ایم که ایده انجام اسفنجی به شکل سفارشی چقدر جالب است، اما در واقع شما چه کسی می خواهد این کار را انجام دهد تا چیزی تزئینی و سرگرم کننده برای قرار دادن در اتاق جلوی شما ایجاد کند؟ سپس ما قطعا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی پروژه های DIY برای نوجوانان این بالش پرتاب مهر شده با رنگ شایان ستایش را به شکل یک آناناس روشن و شاد ایجاد کرد! آموزش آنها با جزئیات واضح به شما نشان می دهد که چگونه اسفنج های خود را به شکل های مناسب برش دهید تا این پروژه تا حد امکان ساده شود.

11. هنر اسفنجی رنگین کمان

هنر اسفنج رنگین کمان

شاید شما واقعاً نگران این ایده نباشید که واقعاً خود اسفنج‌ها را تغییر دهید یا تغییر دهید، زیرا بچه‌های شما بسیار کوچک هستند و واقعاً کاردستی‌های سریع را ترجیح می‌دهند (با امتیاز جایزه اگر ایده خوب و نامرتب باشد)، و شما از این موضوع راضی هستید. تا زمانی که آنها بتوانند کاری خلاقانه انجام دهند؟ سپس ما قطعا فکر می کنم باید نگاهی به چگونگی آن بیندازید بریت + شرکت این هنر اسفنجی رنگین کمان فوق العاده را با مقداری رنگ و کمی کشیدن استراتژیک ساخته است.

12. کیک اسفنجی اسباب بازی DIY

کیک اسفنجی اسباب بازی

آیا شما ترجیح می دهید فردی باشید که بسیار خلاق و با جزئیات است تا بتوانید فرزندان خود را به چیزی تبدیل کنید دانستن آنها دوست دارند بارها و بارها با آنها بازی کنند؟ خب، این کاملاً کاری است که می توانید با استفاده از اسفنج انجام دهید! خانه آموزش ویژه شما را گام به گام در فرآیند ساخت کیک اسفنجی مصنوعی عالی با استفاده از اسفنج و رنگ واقعی راهنمایی می کند، اما به گونه ای که آنقدر چشمگیر است که تکه های کیک به طرز نگران کننده ای واقعی به نظر می رسند. بچه های ما دارند همیشه غذای بازی را دوست داشتم، چه خانگی باشد و چه از فروشگاه خریداری شده باشد، بنابراین وقتی آن را امتحان کردیم، این ایده در خانواده ما بسیار مورد توجه قرار گرفت!

13. کارت پستال کیک تولد DIY

کارت پستال کیک تولد

آیا واقعاً ایده درست کردن کیک مصنوعی خنده دار با استفاده از اسفنج و رنگ کاملاً مجذوب شما شده است، اما در واقع والدین بچه های کوچکی نیستید که علاقه مند به بازی با غذاهای تقلبی باشند؟ خوب، این بدان معنا نیست که نمی توانید دست خود را در ایجاد ایده جالبی که توجه شما را به خود جلب کرد، امتحان کنید! در عوض، ما این کار را انجام دادیم قطعا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی پروژه DIY Craft کیک مصنوعی نیز ساخته شده است، اما در یک نسخه مینیاتوری که دقیقاً روی جلد کارت تبریک قرار می گیرد و یک هدیه عالی برای یک دوست یا یکی از اعضای خانواده در روز تولد آنها می سازد.

14. حروف آغشته به سیمان اسفنجی را برش دهید

حروف آغشته به سیمان اسفنجی را برش دهید

شاید زمانی که شروع به صحبت در مورد حروف اسفنجی سه بعدی کردیم واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم، اما ایده تولد فقط یک ایده است. نبود برای چیزی که به دنبالش هستید کاملاً مناسب است؟ ما می توانیم درک کنیم که؛ آموزش آنها مراحل ساخت حروف بسیار کوچک را تشریح کرده است، و پاشیدن لزوماً با زیبایی دکوراسیون روزانه معمولی مطابقت ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بسازید دیگر انواع حروف تزئینی اسفنجی برای نمایش! ما عاشق راه هستیم شکار و ساخته شده است قطعات بزرگتر را برش دهید و سپس آنها را در سیمان DIY خیس کنید تا مونوگرام ها و اشکالی ایجاد کنید که کمی شیک تر به نظر می رسند.

15. طلسم کیک DIY

طلسم های کیک

آیا در واقع شما هنوز به این فکر کنید که چقدر مفهوم درست کردن کیک از اسفنج را دوست داشتید، در نوعی پیچش طنز آمیز با توجه به اینکه واقعاً از کیک اسفنجی واقعی لذت می برید، اما هیچ یک از آموزش هایی که تا به حال به شما نشان داده ایم واقعاً به پروژه ای منجر نشده است. کاملا برای شما؟ خوب، اگر تا به حال از طرفداران جاکلیدی های جدید و چشم نواز بوده اید، فکر می کنیم این آموزش برای تبدیل اسفنج ها به جاکلیدی های کوچک برش کیک ممکن است مفید باشد. درست بالا کوچه ات نحوه انجام آن را با جزئیات بیشتر ببینید شارلوت دست ساز.

آیا انواع دیگری از کاردستی‌های فوق‌العاده سرگرم‌کننده از اسفنج‌ها درست کرده‌اید که بسیار از آن‌ها لذت بردید، اما در لیست ما نمی‌بینید؟ همه چیزهایی را که ساخته اید و چگونه انجام داده اید به ما بگویید یا ما را به عکس های کار تمام شده خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#کاردستی #ساخته #شده #با #اسفنج

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید