مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

گلهای قلاب بافی را خودتان بسازید

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

گلهای قلاب بافی را خودتان بسازید

اگر از علاقه مندان به صنایع دستی هستید ، احتمالاً از قبل می دانید که ساختن گل های قلاب بافی چقدر می تواند سرگرم کننده باشد. اگر اینطور نیستید و تازه در حال آزمایش الگوهای جدید و جستجوی پروژه های سریع و آسان هستید ، گلهای قلاب بافی در واقع مکانی فوق العاده برای شروع تمرین برخی از مهارت های اولیه شما هستند! ما آنها را از زمانی که به سختی می دانستیم چگونه قلاب قلاب بافی خود را نگه داریم انجام می دهیم و هنوز هم تا آنجا که ممکن است آنها را فقط برای سرگرمی انجام می دهیم.

در صورتی که شما هم مانند ما از قلاب دوزی گلهای تزئینی کوچک و دوست داشتنی ، اگر نه بیشتر دوست دارید ، در اینجا 15 مورد از بهترین الگوها ، طرح ها و آموزش هایی که در طول این سالها با آنها روبرو شده ایم آورده شده است!

1. گل آدمیوم قلاب بافی

گل آدمیوم قلاب بافی

این گلهای کوچک شگفت انگیز آدمیوم ، کوک به دوخت را نشان می دهند گنجینه های کوچک یک مکان فوق العاده برای شروع هستند! زنجیر و شکل دادن به اندازه کافی برای مبتدیان راحت است اما هنوز هم در پیروی از الگو و ساختن چیزهایی که فقط لبه های مستقیم ندارند تمرین خوبی است. ما دوست داریم بسیاری را در رنگهای مختلف بسازیم و سپس از آنها برای تزئین چیزهای دیگر استفاده کنیم.

2. گلهای لایه لایه کوچک

گلهای لایه لایه کوچک

آیا ترجیح می دهید به جای ساختن گلهای تخت ، چیزی بسازید که دارای شکل یا حجم کمی بیشتر باشد؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید طرح های پچ کدو تنبل این گلهای فوق العاده را ایجاد کرد که به نظر می رسد از مرکز به صورت مارپیچ به لبه های خود می چرخند! با این حال ، آنها هنوز به اندازه کافی کوچک هستند و راهی عالی برای استفاده از ضایعات و انتهای نخ هستند.

3. گل آملی دو رنگ

گل آمیلی دو رنگ

فقط در صورتی که ترجیح می دهید با وزنه های نازک تری کار کنید یا مایل به ساخت وسایلی هستید که به بیش از یک رنگ نیاز دارند ، در اینجا یک طرح گل دوست داشتنی آورده شده است که باعث می شود کمی در این مبادله تمیزتر کار کنید! کاردستی به شما نشان می دهد که چگونه یک گل آملی دو رنگ با جزئیات دقیق و واضح بسازید که به راحتی از آن یاد خواهید گرفت.

4. گلهای مارپیچ دار

گلهای مارپیچ

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی صحبت از گل هایی که دارای جنبه مارپیچ هستند ، شد ، اما شما در مهارت های خود کمی پیشرفته تر هستید ، بنابراین به دنبال چیزی چالش برانگیزتر از گل گردابی هستید که قبلاً دیده اید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم ممکن است با این الگو کمی بهتر کنار بیایید زکیرا جانکو این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید گلبرگ هایی را ایجاد کنید که از داخل یکدیگر مارپیچ به نظر می رسند.

5. چهار گل گلبرگ را به هم وصل کرده است

چهار گل گلبرگ را به هم وصل کرد

فقط در مورد شما خواهد دوست دارید که به الگوهای گل تخت پایبند باشید اما شما همچنین علاقه زیادی به تغییر رنگ و توانایی تبدیل گل های زباله خود به چیز دیگری دارید ، در اینجا الگویی است که همه موارد فوق را برای شما به ارمغان می آورد! نحوه بررسی را بررسی کنید آهک سبز بانو چهار گلبرگ ساده با مرکز سفید درست کرد و سپس آنها را به هم متصل کرد تا دلی یا سه تایی ایجاد کند.

6. گلبرگ تا شده گلبرگ

گلبرگ تا شده گلبرگ

آیا هنوز هم با ایده گلبرگهای مارپیچ بسیار علاقه دارید ، اما در واقع ترجیح می دهید چیزی حتی بهتر را امتحان کنید هنوز، چون دیگر مبتدی نیستید؟ سپس احساس می کنیم ممکن است با چیزی شبیه به این گلهای گلبرگ تا شده کمی بهتر کنار بیایید ایده های زیبا که به نظر می رسد به لطف برجستگی آنها می چرخد.

7. گل کلم دو رنگ

گل کلم دو رنگ

برای کسانی که در حال تلاش برای کار روی لایه ها ، شکل و تغییر رنگ هستند و می خواهند قطعه ای بسازند که به تنهایی بتواند به عنوان دکور عمل کند ، در اینجا یک الگوی فوق العاده از قلاب دوزی شما که به طرز چشمگیری شبیه واقعی است! البته ، شما می توانید گل کلم خود را در هر طرح رنگی که دوست دارید درست کنید ، اما سبز روشن و بنفش درخشان که در اینجا مشاهده می کنید واقعاً خیره کننده است.

8. گل لاله بافندگی

گل لاله بافندگی

هنگامی که ما در مورد چیزهایی با ساختار بیشتر و ساختار سه بعدی صحبت کردیم ، آیا در واقع چیزی را با نوعی چاشنی یا پر کردن به تصویر می کشیدید تا واقعاً ضخامت آن را بدست آورید؟ سپس ما کاملاً مطمئن هستیم که این لاله کوچک قلاب بافی بیشتر در کوچه شما خواهد بود! ایده های صنایع دستی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید آن را ساده تر از آنچه فکر می کنید به وقوع بپیوندید ، که همیشه خوب است.

9. گل تخت قلاب بافی

گل تخت قلاب بافی

در صورتی که ظاهر ساده و مینیمالیستی گلهای تخت را که کمی زودتر به شما نشان دادیم دوست داشته باشید اما نمی توانید آرزو کنید که آنها بیش از چهار گلبرگ داشته باشند ، در اینجا نسخه aa با شش مورد را در نظر می گیرید! Atty’s نحوه انجام کارها را خوب و ساده نشان می دهد ، از مرکز شروع کرده و راه خود را برای خروج از آن ادامه دهید.

10. گلهای لایه ای با لبه ها

گلهای لایه ای با لبه ها

پس از صحبت درباره پروژه گل های چند لایه ساده تر که قبلاً به شما نشان دادیم ، چرا این مفهوم را به سطح بعدی نرسانید و نسخه ای تهیه نکنید که کمی جزئیات و تضاد بیشتری با آن داشته باشد؟ قلاب دوزی بیجا شما را گام به گام در فرآیند ساخت گلهای حجیم که دارای لبه های کمی روشن تر و دکمه های بدلیجات بسیار کوچک در وسط هستند راهنمایی می کند.

11. گلهای چند رنگ آسان

گلهای چند رنگ آسان

اگر شما در حال حاضر کمی در حال تغییر رنگ هستید و فقط به ایجاد چیزی با جزئیات زیبا علاقه دارید ، فکر می کنیم ممکن است با الگویی مانند این کمی بهتر کنار بیایید وبلاگ قلاب بافی! آنها نحوه ایجاد هر لایه را به شما نشان می دهند ، بسته به ظاهر مورد نظر شما ، تغییرات رنگ و نقاط عالی برای تغییر رنگ به سایه جدید پیشنهاد می شود. ما فکر می کنیم مرکز مهره های مروارید آنها یک لمس عزیز است!

12. گلهای پفکی

گلهای پف دار

آیا واقعاً در لیست ما گشت و گذار کرده اید به این امید که بتوانید ایده آموزشی را پیدا کنید که حتی ساده تر از بسیاری از آنچه در اینجا می بینید پیدا کنید ، زیرا دوست دارید با بچه های خود که فقط در حال یادگیری قلاب بافی هستند روی آن کار کنید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید قلاب دوزی بیجا این گلها را که در وسط قلاب دوزی شده اند اما از تکنیک های سرگرم کننده و حلقه ای نخ در اطراف لبه ها برای ساخت گلبرگ استفاده می کنند ، ساخته است.

13. گل توده هاوایی

گل پر از هاوایی

اگر آنچه که واقعاً امیدوار هستید در جلسات ساده گل سازی خود انجام دهید ، تمیز بودن بخیه های شما و یکدست شدن تنش است ، شاید این آموزش گل پرزهای هاوایی گام به گام نشان داده شود سیاره ژوئن بهترین گزینه برای شما است هنوز هم در نقاط گلبرگ لایه لایه سرگرم کننده است (و حتی اگر دوست دارید تغییر رنگ دهید) ، اما حلقه ها را دور می زند و به نفع نشان دادن بخیه های زیبا و حتی پیچیده می چرخد.

14. گل ارکیده بافته شده

گل ارکیده بافته شده

آیا شما واقعاً علاقه مندان به قلاب بافی هستید ، اما مانند ما ، هرگز عشق خود را به قلاب بافی و گلهای کوچک ترک نکرده اید؟ خوب ، این بدان معنا نیست که شما مجبورید به چیزی خیلی آسان یا زیر مهارت خود بسنده کنید. در عوض ، نگاهی به چگونگی آن بیندازید The Whoot از قلاب دوزی خود برای ایجاد این گل نفس گیر ارکیده استفاده می کنند بسیار واقعی از دور ، تا شکل آن

15. گل سوسن قلاب دوزی

قلاب بافی قلاب دوزی

آیا واقعاً به ساختن یک گل قلاب بافی که به طرز باورنکردنی به چیزی واقعی نزدیک است علاقه زیادی دارید ، اما مطمئن نیستید که ارکیده آن گلی است که دوست دارید از آن قدردانی کنید؟ در این صورت ، ما پیشنهاد می کنیم نگاهی به نحوه انجام آن بیندازید او حیله گر است در عوض این دسته خیره کننده از نیلوفرهای رنگارنگ را تهیه کرد! ما ایده ساخت آنها را در همه سایه های مختلف دوست داریم ، اما یک دسته گل پشمی کامل از نیلوفرهای سفید ترد به عنوان هدیه یا تزیین نیز زیبا خواهد بود.

آیا می دانید یکی از طرفداران کاردستی یا علاقه مندان به DIY است که امیدوار است یاد بگیرد چگونه انواع گل و قلاب را بافته کند؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا همه آنها الگوها و طرح های مختلف را امتحان کنند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#گلهای #قلاب #بافی #را #خودتان #بسازید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید