آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

آشنایی با خدماتی که شرکت های نقشه برداری ارائه میدهند

آشنایی با خدماتی که شرکت های نقشه برداری ارائه میدهند

آشنایی با خدماتی که شرکت های نقشه برداری ارائه میدهند
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/12/word-image-13.jpeg

طبق تعریف، نقشه برداری شاخه‌ای از علوم مهندسی است که به جمع‌آوری، آماده‌سازی، ذخیره‌سازی، پردازش، مدیریت، تحلیل، تلفیق، بازیابی و انتقال داده‌های مکان مرجع می‌پردازد و ما در مقاله کار نقشه برداری چیست به طور مفصل در رابطه با نقشه بردار و درآمد آن صحبت کردیم، حال در اینجا قصد داریم شما را با خدماتی که شرکت های نقشه برداری ارائه میدهند آشنا کنیم تا در صورت انتخاب این رشته و یا نیاز به این شرکت ها به طور کامل با خدمات آن ها آشنا شوید.
لیست خدماتی که شرکت های نقشه برداری معتبر ارائه می دهند
اگر بخواهیم خدماتی که شرکت های نقشه برداری معتبر ارائه می دهند را ذکر کنیم، می توان مهم ترین آنها را به شکل تیتر وار به ترتیب زیر نام برد.

ارائه انواع امور مرتبط با نقشه برداری هوایی و فتوگرامتری
انجام نقشه برداری های مرتبط با تونل و معدن که به نقشه برداری زیر زمینی و کارتوگرافی معروف است.
ارائه خدمات نقشه برداری زمینی
کارهای مرتبط با دادگستری نقشه برداری و خدمات نظام مهندسی

شرکت های نقشه برداری معتبر در ایران
یکی از شرکت های معتبری که در زمینه نقشه برداری فعال و شناخته شده است، شرکت نقشه برداری مپ اسکیل می باشد.
یکی از خدماتی که شرکت های نقشه برداری ارائه می دهند، نقشه برداری هوایی و فتوگرامتری با تجهیزات به روز و مدرن است.
در نقشه برداری هوایی از پهپاد های مدرن که برای این منظور ساخته شده اند استفاده می شود.
از جمله مواردی که سبب می شود تا نقشه برداری های هوایی با پهپاد انجام پذیرد، سرعت بالای کار پهپادها می باشد که برای این منظور این تجهیزات متناسب با این نوع نقشه برداری ها بهینه شده اند.
مهندسان شرکت مپ اسکیل از جمله مهندسانی هستند که تاکنون توانسته اند موفقیت های زیادی را با استفاده از پهپاد و نرم افزارهای مرتبط با آن، در نقشه برداری هوایی بدست آورند.

خدمات نقشه برداری مپ اسکیل
از انواع خدمات این شرکت می توان به انواع روش های مثلث بندی هوایی، تبدیل تصاویر هوایی به نقشه های تصویری، امور پردازش تصاویر مثل تهیه ارتوفتوموزاییک از عکس های مختلف از جمله UltraCam و عکس آنالوگ قدیمی اشاره کرد.

نقشه برداری هوایی
شرکت بزرگ مپ اسکیل به عنوان یک شرکت معتبر و متعهد در زمینه خدمات نقشه برداری زیرزمینی نیز حرفی برای گفتن داشته و توانسته خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه دهد.
خدمات نقشه برداری زیرزمینی به منظور حفاری تونل ها و معادن و ایجاد خط مترو با پیشرفته ترین دستگاه های نقشه برداری به همراه مشاوره های تخصصی در مجموعه مپ اسکیل ارائه می گردد.
با توجه به اینکه نقشه برداری زیرزمینی دارای خطرات مرتبط با خود بوده، نیاز به تجهیزات ایمن بسیار احساس می شود و تامین این تجهیزات با نظر کارشناسان با تجربه امکان پذیر است.
مهندسان با تجربه شرکت مپ اسکیل
شرکت نقشه برداری مپ اسکیل توانسته مهندسان با تجربه کافی در خصوص نقشه برداری زیرزمینی را دور هم جمع کند و خدمات جامع و کاملی را به همراه تجهیزات کارشناسی شده به کارفرمایان خود ارائه دهد.
کارتوگرافی نیز که به ترسیم و اعمال ویرایش ها و تغییرات نقشه های مختلف مرتبط با نقشه برداری مربوط می شود در مجموعه معتبر مپ اسکیل ارائه می گردد.
این خدمات شامل انواع کارتوگرافی های مرتبط با توپوگرافی، راهسازی، ساختمان، زمین های تفکیکی، خطوط لوله و غیره می باشد.
از مهم ترین و متداول ترین خدماتی که شرکت های نقشه برداری ارائه می دهند می توان به نقشه برداری زمینی اشاره کرد که این نوع نقشه برداری نیز در ابعاد مختلف و با تجهیزات مرتبط با خود انجام می شود.
از خدماتی که در نقشه برداری زمینی ارائه می شود می توان به تهیه انواع نقشه های توپوگرافی و مسطحاتی، نقشه های ثبت املاک، پیاده کردن بیس پلیت های ساختمانی، محوطه سازی، اجرا و کنترل دیوارهای محل خاکبرداری، تهیه پلان و پروفیل های طولی، تعیین موقعیت ماهواره ای، انجام ترازیابی درجه یک و دو، تهیه و به بروز کردن نقشه های آماری، تعیین حجم عملیات خاکی، برداشت زمین و پیاده کردن آکس ستون های ساختمانی و سایر خدمات مرتبط اشاره نمود.

نقشه برداری زیرزمینی
شرکت مپ اسکیل یکی از مجرب ترین شرکت های نقشه برداری تمامی خدمات مرتبط با نقشه برداری زمینی را با قیمت های مناسب به انجام می رساند.
همچنین اگر نیاز به عکس های هوایی داشته باشید می توانید با مراجعه به مجموعه بزرگ مپ اسکیل نیاز های مرتبط با عکس های هوایی خود را بر طرف نمایید.
عکس های هوایی با هواپیما های کوچک و پهپاد های پیشرفته و مختص به این کار تهیه و تولید می شوند.
شما می توانید با مراجعه به سایت مپ اسکیل عکس های هوایی موجود را نیز بصورت آنلاین مشاهده و خرید نمایید.
خدمات مربوط به دادگستری و نظام مهندسی نقشه برداری
خدمات مربوط به دادگستری و نظام مهندسی که در کارهای نقشه برداری انجام می شود شامل کارشناسی فنی تمامی فعالیت های مرتبط با نقشه برداری می باشد.
کارشناسی در زمینه جانمایی ساختمان بر روی عکس هوایی، تعیین مقدار و حدود فاصله ای ملک و ساختمان، تفسیر انواع عکس های هوایی و تهیه نقشه های utm از ساختمان و ملک با استفاده از دستگاه های پیشرفته از جمله کارهای کارشناسی مرتبط با خدمات نظام مهندسی و کارشناسی دادگستری می باشد.
کلیه ی خدمات فنی در زمینه کارهای نظام مهندسی و همچنین کارهای مرتبط با دادگستری در مجموعه بزرگ و معتبر مپ اسکیل به همراه مشاوره های تخصصی و فنی انجام می شود که می توانید با مراجعه به سایت مپ اسکیل به نشانی www.mapscale.ir اطلاعات کافی را بدست آورید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *