آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

آنلاین و در منزل فرقی نداره! با استادبانک، اصولی زبان انگلیسی یاد بگیرید

آنلاین و در منزل فرقی نداره! با استادبانک، اصولی زبان انگلیسی یاد بگیرید

آنلاین و در منزل فرقی نداره! با استادبانک، اصولی زبان انگلیسی یاد بگیرید
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/03/word-image-123.jpeg

توصیه به یادگیری زبان انگلیسی از سال‌های کودکی شروع می‌شود و همه‌ی ما بااهمیت این زبان خیلی زود آشنا می‌شویم. اما بیشتر افراد از کلاس‌های زبان انگلیسی در دوران کودکی یا نوجوانی، دستاورد جالبی ندارند و بعد از یک مدت محدود خواندن زبان را رها می‌کنند. نداشتن علاقه و نبودن آموزش اصولی، مهم‌ترین دلایل این تصمیم است.
بزرگ‌ترین چالش در این موقعیت، پیدا کردن یک مرجع و مرکز آموزش زبان معتبر است تا یک‌بار برای همیشه ما را در درست‌ترین مسیر یادگیری زبان انگلیسی قرار دهد. سامانه تدریس خصوصی استادبانک، همه‌ی شرایط لازم برای آموزش اصولی زبان انگلیسی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند، شما به فکر تدریس آنلاین هستید یا دوست دارید در منزل زبان بخوانید، بهترین اساتید زبان انگلیسی کشور در استادبانک آماده‌ آموزش به شما هستند. استادبانک برای حفظ کیفیت آموزش و تدریس اساتید، معیارهای مختلف و مهمی را در نظر می‌گیرد که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شویم.
هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی چیست؟
یادگیری زبان انگلیسی، می‌تواند با اهداف مختلفی انجام شود. برخی افراد مطالعه‌ آزاد و یادگیری یک زبان جدید را دوست دارند و کسب این مهارت برای آن‌ها، بیشتر جنبه‌ی تفریحی و تجربی دارد. دانشجویانی هستند که برای ادامه‌ی تحصیل نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند یا قصد آن‌ها مهاجرت و درس‌خواندن در کشور دیگری است. البته، موضوع مهاجرت، یکی از پرنقش‌ترین دلایل افراد برای زبان خواندن است و فقط محدود به تحصیلات نمی‌شود.
حتما بخوانید: آموزش خوشنویسی انگلیسی با خودکار
یادگیری زبان انگلیسی روی گسترش کسب‌و‌کار و ترفیع شغلی نیز، بسیار اثرگذار است و انگیزه‌ی اصلی بعضی از اشخاص برای یادگیری انگلیسی است. اما، بخش بزرگی از جامعه‌ مخاطبین زبان‌آموزان را دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم تا دوازدهم و دانشجویان مقطع کارشناسی شکل می‌دهند. همه‌ی این محصلان برای داشتن کارنامه‌ی تحصیلی پربار، باید نمره‌ی خوبی در درس زبان به‌دست آورند و تا حدودی روی مهارت مختلف زبان تسلط داشته باشند.
همان‌طور که مشاهده می‌کند، اهداف یادگیری زبان بسیار متنوع، متفاوت و جالب هستند و نمی‌توان نسبت به همه‌ی زبان آموزان یک رویکرد داشت. یکی از نکاتی که اساتید استادبانک، قبل شروع تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا در منزل به آن حساسیت بالایی نشان می‌دهند، هدف زبان‌آموز از یادگیری انگلیسی است. شیوه‌ی تدریس استاد باتوجه به نیاز و خواسته‌ی محصل تغییر پیدا می‌کند تا مراحل زبان‌خواندن راحت‌تر و جذاب‌تر طی شود.

سطح توانایی زبان‌آموز؛ تکرار مکررات، مانعی بزرگ برای ادامه مسیر شما است
شروع یادگیری زبان برای همه‌ی افراد از یک نقطه نیست. مخصوصا در جامعه‌ی ایران که بیشتر افراد یک مدت محدودی را در آموزشگاه‌های زبان گذارنده‌اند و اندکی با قواعد اولیه زبان انگلیسی آشنایی دارند. باید به این نکته توجه داشت که نیاز نیست برای دوباره زبان خواندن، همه‌چیز را از صفر شروع کنید. شاید در برخی جنبه‌های زبان انگلیسی سطح خوبی داشته باشید و نیاز به آموزش قواعد پایه نباشد.
البته، حتما بخش بزرگی از زبان‌آموزان سطح پایینی در انگلیسی دارند و باید از ابتدا زبان انگلیسی را بخوانند. اما، مسئله این است که اگر سطح نسبتا خوبی در زبان انگلیسی دارید، نیازی به تکرار گام‌های طی شده نیست. این یک نکته مهم است و باید نسبت به آن توجه نشان داد. متاسفانه، گاهی وسواس بی‌جای برخی از زبان‌آموزان باعث دل‌زدگی در مسیر یادگیری انگلیسی می‌شود. بسیار از این افراد، بدون توجیه آموزشی، همه‌ی بخش‌های که روی آن تسلط نسبی خوبی دارند را مجددا مطالعه می‌کنند.
همین کار به ظاهر ساده، باعث تکراری جلوه کردن زبان خواندن می‌شود و شرایط را ایجاد می‌کند تا زبان‌پژوه برای چندمین باز یادگیری زبان را نیمه‌کاره رها کند. خوشبختانه، اساتید استادبانک همیشه این فاکتور را درنظر دارند که اگر دانش‌آموزی حداقل سوادی در زبان دارد، مجددا روی مراحل اول یادگیری زبان گیر نکند و وارد فاز بعدی آموزش شود.
مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی؛ فشرده یا آهسته؟!
وقتی درمورد یادگیری زبان انگلیسی و اصول آن صحبت می‌کنیم، یکی از فاکتورهای اصلی زمان است. همیشه، مدت زمانی را که زبان‌آموز قصد دارد در آن انگلیسی یاد بگیرد را باید در نظر داشت تا بتوان بهترین شیوه‌ی تدریس و مسیر آموزشی را انتخاب کرد. با بالا رفتن آمار مهاجرت یا برخی دیگر از ضرب‌العجل‌های آموزشی مثل تحویل پرژه‌ها یا مقالات علمی، زبان‌آموزانی وجود دارند که باید در یک مدت محدود و معمولا فشرده به سطح قابل‌توجه‌ای از زبان انگلیسی برسند. بنابراین این دسته از افراد باید انرژی و زمان مطالعاتی چند برابری را در نظر بگیرند و با کمک استاد خصوصی زبان انگلیسی خود، شروع به خواندن ماراتن‌گونه‌ی زبان کنند.
اما در سمت مقابل، زبان‌آموزانی قرار دارند که یادگیری انگلیسی برای آن‌ها یک سفر طولانی مدت‌ و شاید هم دائمی است! این افراد دوست‌ دارند اصولی آموزش زبان را با دقت و به اصطلاح سر فرصت، طی کنند و یادگیری تحت‌فشار را نمی‌پسندد یا کلا نیازی به آن ندارند. طبیعی است که این دسته از زبان‌آموزان، می‌توانند با ایجاد یک برنامه‌ی طولانی‌مدت روی بخش‌های مختلف زبان تمرکز کنند و عمق یادگیری بهتری نیز داشته باشند. تیم اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی استادبانک، برای شروع آموزش اصولی انگلیسی به مدت زمان موردنظر زبان‌آموز دقت می‌کنند تا بهترین تصمیم را برای شروع این سفر کوتاه‌مدت یا طولانی! بگیرند.

سن زبان‌آموز؛ آموزش زبان انگلیسی به کودک با بزرگسال بسیار متفاوت است.
یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب شیوه‌ی تدریس زبان انگلیسی برای اساتید برجسته، سن زبان‌آموز است. این یک عامل بسیار حساس و حیاتی که متاسفانه بسیاری از افراد و حتی آموزشگاه‌های تدریس زبان به آن توجه نمی‌کنند. با افزایش یا کاهش سن، هدف، میزان توانایی و نیازهای زبان‌آموز برای یادگیری انگلیسی تغییر می‌کند. برای مثال هدف و نیاز دانش‌آموز هفتم متوسطه با کسی که قصد کسب مدرک آیلتس دارد، زمین تا آسمان متفاوت است.
مسئله‌ی سن در زمان آموزش زبان انگلیسی به کودکان به‌طور شفاف خود را نشان می‌دهد و دیگر هرکسی می‌تواند به اهمیت این معیار پی ببرد. اساتید که با کودکان برای یادگیری زبان سروکار دارند باید از تکنیک‌های تدریس متفاوت و بسیار هوشمندانه‌تری استفاده کنند تا مخاطب کم سن خود را در جریان آموزش حفظ کنند و مفاهیم موردنظر را منتقل کنند. اما سن حتی، در افراد بزرگسال نیز چالش برانگیز است.
یک دانشجوی مقطع کارشناسی نیاز متفاوتی با یک فرد سی‌ساله دارد که به ‌تازگی شروع به یادگیری زبان کرده است. یا فرد پا به سن گذاشته‌ای که هدفش از زبان‌خواندن ایجاد تنوع در روند زندگی است. نکته‌ی پنهان در این‌جا، آمادگی ذهنی افراد باتوجه به سن آن‌ها است. به هرحال، وقتی شخصی در فضای مطالعاتی قرار دارد، راحت‌تر پذیرای اطلاعات و مطالب جدید است. فرقی نمی‌کند، شما در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی استادبانک شرکت کنید یا در جلسات تدریس خصوصی در منزل حضور داشته باشید. اساتید استادبانک به سن و موقعیت ذهنی زبان‌‌آموز دقت می‌کنند و آن را یکی از معیارهای اصول یادگیری زبان می‌دانند.
تدریس خصوصی زبان انگلیسی استادبانک؛ آنلاین یا در منزل فرقی نمی‌کند، اصولی زبان بخوانید!
یادگیری زبان باید اصولی باشد تا زبان‌آموز بهترین بهره را از زمان، انرژی و بودجه‌ی خود ببرد. در این مقاله، مهم‌ترین اصولی که اساتید استادبانک برای آموزشی زبان انگلیسی آن‌ها را درنظر می‌گیرند، برای شما توضیح داده شد. هرکدام از این معیارها می‌توانند سرنوشت یادگیری زبان انگلیسی زبان‌آموز را تغییر دهند یا حداقل مسیر رسیدن به این مهارت مهم را کوتاه یا بیش‌ازحد طولانی کنند. متاسفانه، برخی از مراکز آموزشی وجود دارند که به هدف، سن و توانایی محصلان زبان توجه نمی‌کنند.
واقعیت این است که گاهی تشخیص راه مناسب یادگیری زبان برای افراد مختلف سخت است و نمی‌توان در این زمینه به هر شخص یا سازمانی اعتماد کرد. شناخت نیاز زبان‌آموز با توجه به معیارهای گفته شده در این مطلب، باید توسط فردی باتجربه و کاربلد انجام شود. مشاورین و اساتید استادبانک قبل از اینکه زبان‌آموز سر جلسه‌ی کلاس حاضر شود، توانایی‌ها و داشته‌های جسمی و ذهنی او را به خوبی می‌سنجند تا در درست‌ترین مسیر بادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرید.
زبان‌آموزان و کسانی قصد شروع یادگیری انگلیسی را دارند، می‌توانند با مراجعه با سایت سامانه تدریس خصوصی استادبانک به آدرس www.Ostadbank.com لیستی از بهترین اساتید زبان انگلیسی کشور را بررسی کنند و بعد از مشورت با تیم مشاوره تحصیلی استادبانک، بهترین معلم خصوصی زبان انتخاب نمایند. اگر برای شیوه‌ی رزرو معلم خصوصی نیاز به راهنمایی دارید یا در صورت داشتن هر سوال یا مشکلی، می‌توانید با شماره 91005343 – 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *