آموزش, اخبار

آن را بسازید: میزی با پاهای سنجاق سر

 

میز با پایه های سنجاق سر

این میز پاهای سنجاق سر آنقدر پروژه رضایت بخش بود، من آن را در یک آخر هفته درست کردم. به‌عنوان یک مصرف‌کننده مشتاق (یعنی معتاد) TikTok، مدام می‌دیدم که پروژه‌های DIY با سنجاق مو ظاهر می‌شوند. پس مسلماً مجبور شدم هر کاری را که انجام می‌دادم کنار بگذارم تا چیزی پیدا کنم که تبدیل به میز شود.

 

نکته جالب در مورد این پروژه این است که شما به هنرهای زیبا علاقه دارید، می توانید یک نقاشی ایجاد کنید، یا آن را حیله گر و دکوپاژ نگه دارید یا مانند من از یک برگردان مالشی استفاده کنید.

لوازم این میز پاهای سنجاق سر

رنگ کاردستی اکریلیک

رومیزی چوبی

برگردان های مالشی

رزین دو قسمتیفنجان مخلوط کن، چوب، پیمانه اندازه گیری، روکش میز پلاستیکی، ماسک، دستکش

و البته – پاهای سنجاق مو!

مو

اولین چیز

میز خود را آماده کنید و سپس آن را رنگ کنید. به خاطر داشته باشید، شاید بخواهید از یک چمدان قدیمی یا کشوی ظروف نقره استفاده کنید – خلاق باشید. پس از خشک شدن همه چیز، زمان آن است که برگردان های مالیده را اضافه کنید.

میز نقاشی شده

پیشنهاد می‌کنم یک لایه نازک سیلر براق اضافه کنید، این ممکن است به چسبیدن راحت‌تر مالش‌ها کمک کند. میزم را فقط با رنگ نگه داشتم و با چسبیدن طرح ها کمی مشکل داشتم.

برگردان های مالشی

آنها با یک ورق پشتی ارائه می شوند که باید برداشته شوند. سپس ورق طرح ها را روی سطح خود قرار دهید و با دست فشار دهید.

میز پای سنجاق مو

برای انتقال برگردان ها از روی ورقه محافظ و روی سطح میز از یک براق کننده استفاده کنید. همانطور که پشتی پلاستیکی را جدا می کنید، برگردان ها را کم کم آبکش کنید.

میز پای سنجاق مو

تمام میز را بپوشانید! اگر می خواهید رزین اضافه کنید، میز را با یک لایه سیلر بپوشانید تا رزین جدا نشود. اتفاقی که برای من افتاد و روی قسمت‌های بدون رزین سیلر اضافه کردم و سپس به کل آن روکش دوم دادم.

میز پای سنجاق مو

رزین دو قسمتی خود را مخلوط کنید (دستکش و ماسک صورت بپوشید) و روی میز بریزید. با یک برس نرم پخش کنید تا به طور یکنواخت پوشش داده شود. خیلی به لبه ها نزدیک نشوید، رزین پخش می شود و می چکد!

بگذارید یک شبه درمان شود.

از یک درایور برق برای چسباندن پاهای سنجاق سر استفاده کنید!

میز پای سنجاق مو

از اینکه پست من در مورد میز پاهای سنجاق سر را بررسی کردید متشکرم، اگر یکی درست کردید به من اطلاع دهید!

[ad_2]

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *