آموزش, اخبار

آویز پارچه ای مهره دار

[ad_1]

آویز پفی DIY #craftychica

Poly-fil یکی از آن لوازم صنایع دستی است که همه ما در دست داریم. من از مقداری برای ساخت آویزهای پارچه ای پف کرده استفاده کردم. این عالی است زیرا می توانید از آن برای ایجاد کمی پوف به پروژه های خود یا یک جعبه کامل برای ایجاد بالش های جامبو استفاده کنید! شما عاشق این آویز پارچه ای مهره ای خواهید شد.

و حدس بزنید چه؟ سازندگان پلی‌فیل، فیرفیلد ورلد، 80 سالگی خود را در تجارت جشن می‌گیرند! به عنوان راهی برای جشن گرفتن، آنها 80 روز پروژه های DIY را در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند @fairfieldworld .

در مورد گردنبندم، آن را بر اساس یک کلاژ ترکیبی که مدتی پیش شلاق زدم درست کردم. من آن را روی پارچه کپی کردم و سپس پارچه ها را لایه لایه کردم تا یک آویز بالشی درست کنم. به نظر کامل نمی رسید، بنابراین من مقداری سس عشق اضافی از طریق مهره اضافه کردم. می خواستم چند دانه دانه را با دست بدوزم، اما نمی توانستم صبر کنم تا آن را بپوشم. یه سری گوشواره و انگشتر هم درست کردم! برنامه بازی بعدی من این است که گوشواره را ریز دوزی کنم.

تدارکات:

کاغذ عکس پنبه ای

چاپگر کامپیوتر

تصویر

ضربه زدن

چرخ خیاطی

حلقه های پرش و یافته های گردنبند

جهت ها:

تصویر خود را اسکن کنید و روی کاغذ پارچه چاپ کنید (دستورالعمل های بسته را بخوانید و دنبال کنید). از قیچی صورتی برای برش دور تصویر استفاده کنید. همچنین برای پشت آویز پارچه را برش دهید. سه طرف را به هم بدوزید، سپس کمی پنبه ریخته و روی آن را بدوزید. سخت افزار جواهرات را اضافه کنید!

در اینجا چند پست دیگر با استفاده از Poly-fil وجود دارد!

قلب های نمدی دوخته شده

زندگی خود را با این گلدسته کانکا شیرین کنید

بالش های بازیافتی La Artista، بسیار زیبا و آسان برای ساختن!

چگونه یک کاسه سالسا را ​​به یک کوسن پین تبدیل کنیم

[ad_2]

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *