آکادمی فروشندگان نقاشیا

اصول صحیح بسته‌بندی کالا برای ارسال به مشتری

برای بسته‌بندی محصولات جهت ارسال آن‌ها  نکات و قوانینی وجود دارد.

یکی از مهمترین دلایل بسته‌بندی مناسب، جلوگیری از آسیب دیدن کالا قبل از رسیدن به دست مشتری و ایجاد یک تجربه‌ی خرید لذت‌بخش و راضی‌کننده برای آنها است.

کالاهای فروشندگان باید قبل از ارسال به مشتریان دارای بسته‌بندی مناسب باشند.

در این مقاله سعی کردیم براساس استانداردهای جهانی، دستورالعمل‌های بسته‌بندی محصولات در گروه‌های کالایی مختلف را در اختیار شما قرار دهیم.

این دستورالعمل ها از ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ لازم الاجرا بوده و در صورت عدم بسته بندی مناسب، امکان مرجویی بالا بوده و عواقب آن متوجه فروشنده خواهد بود. پس حتما این مقاله را با دقت مطالعه کنید و دستورالعمل های ذکر شده را هنگام بسته بندی کالاها و محموله ها رعایت کنید.

با این کار هم میزان مرجوعی در اثر آسیب دیدگی بسته بندی یا کالا کاهش پیدا خواهد کرد، هم مشتریان راضی تری خواهید داشت و نتیجاتا امتیاز بالاتری از ایشان دریافت خواهید کرد.

قبل از بسته بندی در جعبه

محصولات تیز

محصولات تیز، دارای یک لبه یا نوک تیز هستند و در صورتی‌که بدون حفاظ لازم بسته‌بندی شده باشند، ممکن است خطراتی را برای شما و مشتریانی که آنها را دریافت می‌کنند ایجاد نمایند. کالاهای تیز باید به‌صورتی بسته‌بندی شوند که لبه یا نوک تیز آنها به هنگام پردازش و ارسال به مشتری در معرض تماس قرار نگرفته و خطری ایجاد نکند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *