مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

ایده های دوش گرفتن کودک DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

ایده های دوش گرفتن کودک DIY

دوش کودک تم هستند همیشه اوقات خوشی برای همه افراد درگیر. با این حال ، گاهی اوقات ، انتخاب موضوعی که واقعاً بیشتر از کودک برای مادر مناسب باشد ، دشوار است. البته ، یک حمام کودک است در مورد کودک ، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند احساس شیک بودن و در امتداد آنچه مامان دوست دارد نیز باشد! به همین دلیل است که ما دوست داریم ایده هدیه های کودکانه فصلی همیشه مورد توجه ما باشد. به عنوان مثال ، در حال حاضر ، ما به دوستان در حال سازماندهی دوش گرفتن کودک در پاییز کمک می کنیم و چشمان خود را برای روش هایی که می توان برخی از قسمت های آن را DIY کنیم ، نگه می داریم تا مقرون به صرفه باشد.

اگر به اندازه ما علاقه مند به ساختن دوش کودک در پاییز هستید ، اگر نه بیشتر ، در اینجا 15 ایده از بهترین ایده ها ، طرح ها و آموزش هایی که تاکنون در جستجوی الهام و راهنمایی با آنها روبرو شده ایم آورده شده است. !

1. نگهدارنده های کوچک مکان برش کدو تنبل

نگهدارنده های کوچک مکان برش کدو تنبل

اگر دوش گرفتن کودک شما از هر نوع وعده غذایی است ، شاید نگهدارنده های مکان چیزی باشد که می توانید با تهیه آنها در آنها صرفه جویی کنید! ما کاملاً عاشق این ایده دارنده مکان پاییز فصلی هستیم بهترین دوستان برای یخ زدگی جایی که ته کدو تنبل مینیاتوری را برق می زنید و با استفاده از سیم جواهرات نام مهمان را به ساقه وصل می کنید.

2. کتاب مهمان کدو تنبل

کتاب مهمان کدو تنبل

داشتن کتاب مهمان در دوش کودک خود ایده کلاسیک دیگری است که اگر می خواهید کمی خارج از چارچوب فکر کنید می توانید در آن صرفه جویی کنید! این ایده بعدی از چیزی فیروزه ای ممکن است چیزی نباشد که بتوانید تا زمان بزرگتر شدن کودک خود به عنوان یک یادگار از آن دور شوید ، اما این مسئله است است چیزی عالی و فصلی که می توانید از طریق تصاویر به خاطر بسپارید. به آموزش آنها مراجعه کنید تا ببینید که چگونه همه مهمانانشان به جای امضای کتاب ، کدو تنبلی را امضا کرده اند که چند هفته از آن دور نگه داشته اند.

3. منگنه سیب خانگی

منگنه سیب خانگی

آیا گروه دوستان شما قبلاً نوعی بود که برای هر مهمانی با هم یک کوکتل عالی درست می کرد اما اکنون از الکل اجتناب می کنید زیرا همه چیز تغییر کرده است تا به جای شب بازی دختران ، گروه ها و دوش بازی کنید؟ سپس در اینجا یک الکل عالی وجود دارد و جایگزین مناسبی برای دوش گرفتن کودک بعدی شماست! این دستور پانچ سیب خانگی ویژه در احساسات ناتالی چیزی برای آب دهی کم نیست.

4. کیک پوشک حمام نوزاد

کیک پوشک حمام نوزاد

حال ، اگر قبلاً زیر دوش کودک رفته اید ، احتمالاً از قبل با ایده کیک پوشک DIY آشنا شده اید. حتی ممکن است قبلاً سعی کرده باشید خودتان یکی بسازید! این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کمی اوضاع را تغییر دهید و یک چرخش فصلی سرگرم کننده روی آنچه قبلاً انجام داده اید قرار دهید. دقیقاً همین است متعصب صرفه جو اینجا را درست کردند وقتی این کیک پوشک پاییزی زیبا را درست کردند.

5. تاپ کیک مجسمه شکر کودک کدو تنبل

تاپ کیک مجسمه شیرین کودک کدو تنبل

آیا شما کاملاً یک نانوا و سازنده باتجربه هستید ، بنابراین معمولاً دوستی هستید که هنگام تقسیم وظایف دوش و مهمانی برای تهیه دسر انتخاب می شود؟ خوب ، اگر شما با یک چالش کوچک روبرو هستید ، شاید این آموزش جذاب مجسمه سازی شکر از فهرست کیک ها درست در کوچه شما خواهد بود! آنها به شما نشان می دهند که چگونه یک کودک زیبا را که در یک کدو تنبل نشسته است ، ایجاد کنید که یک شیرینی کیک فوق العاده را ایجاد می کند.

6. پای سیب می آید

پای سیب می آید

شاید شما هستند شخص دسر تعیین شده اما شما به دنبال چیزی کمی تازه تر و منحصر به فرد از یک کیک هستید؟ خوب ، تا آنجا که روند مهمانی ها پیش می رود ، هیچ چیز محبوب تر و جدیدتری از میان وعده های مینیاتوری وجود ندارد که مردم بتوانند در حالی که میان وعده می خورند ، در اطراف آنها قدم بزنند و معاشرت کنند. به همین دلیل (و یک عشق مادام العمر به پای) ما عاشق این ایده سیب پاپ شدیم که گام به گام شرح داده شد شبکه غذایی.

7. مینی شاخه سیب کارامل

سیب های کوچک کاراملی شاخه ای

آیا ما واقعاً توجه شما را جلب کرده ایم که در مورد غذاهای مینیاتوری صحبت کردیم که چیزهای جدید و قابل حمل هستند اما پای ها هرگز مورد علاقه شما نبوده اند؟ خوب ، خوشبختانه برای همه ما ، انواع رفتارهای پاییزی کلاسیک وجود دارد که به راحتی می توان آنها را به غذاهای جدید تبدیل کرد! طرح آلیسون بیکر به شما نشان می دهد نه تنها نحوه تهیه سیب کارامل مینیاتوری ، بلکه نحوه انجام آن روی شاخه ها به جای پایه معمولی مانند چوب بستنی برای کمی جزئیات اضافی پاییز.

8. منوی دوش کودک صبحانه خانگی

منوی دوش کودک برانچ خانگی

در واقع شما مسئول این هستید که فقط مسئول شیرینی های هنگام حمام کودک باشید کامل منو ، اما شما قبلاً هرگز یک وعده غذایی بزرگ و پر از دوره های مختلف را کنار هم نگذاشته اید؟ خوب ، اگر نوعی وعده غذایی که باید برای پاییز کنار هم قرار دهید یک وعده ناهار است پس فکر می کنیم از لیست کامل ایده ها و نکاتی که در مورد دستورالعمل ارائه می دهید قدردانی خواهید کرد. رجیستری یاب برای تهیه یک منوی غذای سبک پر از عطر و طعم پاییز است!

9. برگهای پاییزی مومی شده DIY

برگهای پاییزی موی

شاید شما در واقع مسئول تزیین قطعات و نه غذا باشید اما امیدوارید که چیزی کاملا عملی و منحصر به فرد بسازید که قبلاً هرگز امتحان نکرده اید؟ خوب ، اگر ایده ساخت کار با واقعی برگ های سقوط به شما متوسل می شوند ، پس ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی خانه داری خلاق این موم برگهای پاییزی! موم باعث تقویت رنگ ، شکل و مشخصات برگهای زرق و برق دار می شود و آنها را قوی تر از میزان شکنندگی آنها هنگام خشک شدن و ریزش درختان می کند.

10. تکه های ظروف شیشه ای و شمع زیبا

تکه های ظروف شیشه ای و شمع زیبا

شاید شما به دنبال اضافه کردن عنصر کمی کلاسه تر به طرح دکوراسیون پاییزی خود در این حمام کودک هستید ، و چیزها را کمی بیشتر بزرگسالان نگه دارید تا فقط همه آنها را در مورد نوزادان ساخت؟ خوب ، ما هیچ مشکلی از این بابت نمی بینیم! افزودن برخی از تزئینات پاییزی کلی تر ، فقط به ایجاد جو در اطراف عناصری کمک می کند هستند بچه گانه – کودک مانند. ما پیشنهاد می کنیم نحوه بررسی را بررسی کنید خانه روزمره این نگهدارنده های شمع شیشه گلدان پاییزه برگ پر زرق و برق را ساخته است.

11. تنقلات دوش کدو تنبل میوه ای

تنقلات دوش کدو تنبل میوه ای

آیا در واقع هنوز به همه چیزهایی که تاکنون در مورد تنقلات گفتیم فکر می کنید اما به دنبال چیزی کمی سالم تر از آنچه تاکنون دیده اید هستید؟ در این صورت ، ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی گل رز بدون خار با انداختن یک برش کوچک از کرفس در قسمت بالای آن مانند ساقه ، برخی از پرتقال های ساده را به کوچک کدو تنبل شایان ستایش تبدیل کرد. ساده است!

12. نوزادان کدو تنبل برای دوش گرفتن در پاییز

نوزادان کدو تنبل برای دوش گرفتن در پاییز

آیا در واقع کدو تنبل های کاملاً بزرگی را که قصد داشتید در اطراف دوش کودک با مضمون پاییز خود استفاده کنید ، به دست آورده اید اما نمی توانید از این سال بپرسید که آیا راهی وجود دارد که به مناسبت مناسب کمی مناسب به نظر برسد؟ خودش؟ در این صورت ، ما احساس خواهیم کرد که شما خواهید دید عشق ورزیدن این ایده از بانوی دعوت کننده که به شما نشان می دهد چگونه فقط در چند مرحله ساده کدو تنبل خود را به کودک کوچک پاییزی تبدیل کنید!

13. حدس بزن بازی کدو تنبل کدو تنبل

حدس بزنید کدو تنبل بازی دوش سقوط می کند

آیا تا به حال قبل از دوش گرفتن بچه ها جایی که آنها بازی را انجام دهند ، جایی است که همه حدس می زنند چند آب نبات در یک شیشه وجود دارد تا برنده شود؟ گاهی اوقات این شمع های بطری کودک با قند است ، و بار دیگر آن بوسه های شکلاتی است. معمولاً آن چیزی با موضوع است. خوب ، این نوع چیز است عزیزم آسپن انجام این کار پیشنهاد می شود ، فقط این بار آنها با پر کردن شیشه با کدو تنبل به اندازه کودک ، یک ایده سرگرم کننده را در ایده کلاسیک قرار می دهند!

14. میله پای دوش پاییزه خانگی

نوار پای دوش پاییزی خانگی

فقط در صورتی که هنوز در لیست ما در جستجوی ایده های جالب دوش کودک هستید که واقعاً برجسته خواهد بود و میهمانان شما واقعاً یک لگد را از آن خارج می کنند ، پیمایش می کنید ، قبل از اینکه لیست خود را ثبت کنیم ، یک پیشنهاد دیگر برای دسر وجود دارد! بررسی کنید که چگونه به ونسا کرافت مراجعه کنید نه تنها یک نوع پای پاییزی درست کرده ، بلکه یکجا درست کرده است کل پای بار ، تقریباً شبیه بوفه ، بنابراین مهمانان انواع طعم های شگفت انگیز پاییزی را برای انتخاب دارند.

15. گل حلق آویز برگ پاییز و کودک

گل حلق آویز برگ پاییزی و کودک

شاید در واقع ایده ساخت نوعی قطعه تزئینی پاییزه و کودکانه باشد که تاکنون بهترین توجه را به خود جلب کرده و شما را جلب کرده اما شما هنوز ایده ای را که باعث شده کاملاً تصمیم بگیرید کاملاً ندیده اید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما به سادگی باید راه را بررسی کنید مهد پروژه از برگهای پاییزی پارچه ای و گلدان های سفارشی یک گلدسته مهمانی دوست داشتنی تهیه کنید!

آیا یکی دیگر از علاقه مندان به DIY را می شناسید که می خواهد در هفته های آینده حمام کودک با مضمون سقوط داشته باشد اما می دانید می تواند در این راه کمی از الهام و راهنمایی استفاده کند؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا چند ایده دیگر برای بررسی داشته باشند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#ایده #های #دوش #گرفتن #کودک #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید