مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

بازسازی این 15 ایده عروسی کریسمس بسیار آسان است

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

بازسازی این 15 ایده عروسی کریسمس بسیار آسان است

اگر در این فصل تعطیلات عهد خود را رد و بدل می کنید، مطمئناً می خواهید نگاهی به این لیست سرگرم کننده الهام بخش زیر بیاندازید. بازسازی این 15 ایده عروسی کریسمس بسیار آسان است و واقعاً می تواند تفاوتی در مراسم شما و اطراف آن ایجاد کند. از محبت گرفته تا تزئینات مراسم، بیایید نگاهی بیندازیم!

1. نمایش کارت اسکورت تاج گل

تاج گل اسکورت ایده های عروسی زمستانی

عروسی مارتا استوارت الهام بخش عروسی زمستانی ما با یک ایده زیبای DIY شروع می شود! یکی از این تاج گل های کارت اسکورت را برای نمایش در پذیرایی ایجاد کنید. از مهمانان بخواهید میزهای خود را پیدا کنند و آن را برای جشن ها نیز مناسب کنند.

2. پوست نعناع شکلات سفید

این پوسته نعناع شکلاتی سفید بسیار آسان است که به سختی دستور پخت آن برای کریسمس ضروری است 2

جسیکا در آشپزخانه ایده ای عالی برای نذری در عروسی با مضمون کریسمس به ما می دهد. این پوسته نعناع فلفلی شکلاتی سفید فوق العاده آسان درست می شود. و بسیار آسان است که آن را با بسته بندی های شایان ستایش بپوشانید و آن را با تشکر از عزیزانتان ارسال کنید.

3. دسته گل کاج + پنبه

دسته گل پنبه ای کاج

مایکل ردفورد این ایده زیبا و بافتنی دسته گل عروس را به نمایش گذاشت که برای این زمان از سال نیز عالی است. پنبه – مانند برف – و مخروط های کاج که ادای احترام به فصل هستند، این قطعا یک ایده منحصر به فرد برای الهام گرفتن از آن است. همچنین این دسته گل آسان‌تر برای DIY به تنهایی است.

4. گلدان مخروط کاج طلایی

مخروط های کاج با ورق طلا

این ایده جالب را از شیرین ترین مناسبت و آموزش آسان را نیز دنبال کنید. شما یک حلقه گل ساخته شده از مخروط کاج درست می کنید که می توانید آن را از بیرون بگیرید و سپس در مقداری طلای طلاکاری شده فرو کنید. مانتو بپوشید، صندلی بپوشید یا با آن میزها را پذیرایی کنید!

5. کیک ژاکت

کیک ژاکت برای عروسی زمستانی

یکی از ایده های منحصربفردتر در این مورد از آن ناشی می شود زنگ های عروسی. برای یک عروسی زمستانی پر از جشن و روحیه دنج، چرا کیک را مانند ژاکت مورد علاقه خود نپوشید. ما عاشق این بافت هستیم و حتی بیشتر از آن عاشق نوآوری الهام بخش هستیم.

6. اعداد جدول ژئود

شماره های سفره عقد ژئود DIY

Geode هر چیزی بسیار در روند و این ایده از کاملا درگیر واقعاً از نظر عروسی بسیار عالی است. برای جشن های زمستانی، افزودن مقداری طعم بیرون از جعبه می تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که می خواهید از زیبایی فصل دور شوید. با این نوع قطعات بروید تا ارزش مد و سرگرمی را تقویت کنید.

7. گلهای مات شده

طرح خلاقانه عروسی گل مات

کمی برف – یا یخ زدگی – روی میز مطمئناً ضرری ندارد. این ترتیبات را در اینجا بررسی کنید Tulle & Chantilly. نفس کودک شما می تواند با کمی یخ یخ زده شود و روی میزهای پذیرایی درخشان و پر زرق و برق به نظر برسد.

8. کاکائو بار داغ

شکلات داغ

در اینجا یک ایده بسیار آسان دیگر برای بازآفرینی به تنهایی وجود دارد و میهمانان شما واقعاً آن را دوست خواهند داشت. افکار پراکنده یک مادر حیله گر اسکوپ و چند چیز سرگرم کننده را به ما می دهد تا به آن اضافه کنیم. مطمئن شوید که گزینه‌ها و راه‌های زیادی برای افراد عزیز وجود دارد که می‌توانند از فنجان شکلات داغ خود استفاده کنند: چیپس شکلات اضافی، دارچین، چوب نعناع، ​​مارشمالو و موارد دیگر!

9. شاخ سفید

ایده عروسی مرکزی شاخ

چیزی کاملاً زمستانی و رمانتیک در این تکه های اضافه شده از میزها یا لوسترها وجود دارد. ما برای این راه‌اندازی به پایان رسیده‌ایم پالت کامل و می دانستیم که باید آن را مشخص کنیم. چرا برخی از شاخ های سفید را برای جشن زمستانی و تعطیلات خود به طرح اضافه نمی کنید؟

10. مینی کیک شکلاتی باندت با نعناع فلفلی

کیک باندت شکلاتی کوچک با نعناع فلفلی 1

اگر به دنبال یک لقمه اضافی برای تکمیل میز دسر و لقمه ای هستید که تعطیلات را برجسته کند، این یکی از راسامایلازیا قطعا این ترفند را انجام خواهد داد کیک های نعناع فلفلی شکلاتی مینی، ذائقه همه را خوشحال می کند و می تواند به عنوان خوراکی های خوراکی نیز مفید باشد! جهش کنید و دستور العمل را هم اکنون بررسی کنید.

11. کوکتل شراب مولد

کوکتل امضای شراب مولد

کمی فر بدهید از نظر نوشیدنی های خاص برای روز نیز ایده خوبی به ما می دهد. سیب شراب مولد یک کلاسیک است. در میان مهمانان مختلف بسیار محبوب خواهد بود و طعم آن واقعاً شبیه تعطیلات است.

12. مخروط کاج و شاخه مرکزی

قطعات مرکزی کاج و شاخه برای عروسی زمستانی

در اینجا یک قطعه مرکزی سرگرم کننده و بافتی دیگر است که برای استفاده در عروسی های زمستانی مناسب است. ترکیبی از شاخه‌های برهنه و مخروط‌های کاج صحنه‌ای را برای یک منظره زمستانی زیبا ایجاد می‌کند. مقداری الهام بیشتر در مد عروسی و شاید ایده های دیگری نیز پیدا کنید.

13. گلدسته های سبز

ایده های گلدسته سبز

مونیکا هیبز برخی از الهامات زیبای سبز را نیز ارائه داد. فقط به این گلدسته ضخیم و سرسبز نگاه کنید. نرده‌ها، مانتوها، صندلی‌ها یا حتی به‌عنوان بخش‌های مرکزی میزهای پذیرایی، این قطعاً ظرافت، رمانتیک و روحیه‌ی کریسمس را نیز اضافه می‌کند.

14. پس زمینه راهرو روشن

پس زمینه راهرو روشن

رویدادهای الکس واقعا ما را الهام بخش کرد و عاشق این صحنه مراسم شدیم. مبادله نذر را با یک سری چراغ های درخشان و درخشان در شب زمستانی خود روشن کنید. یادآوری چراغ های کریسمس و عاشقانه های فصل، راهی عالی برای ایجاد یک احساس جشن است.

15. کارت های مکان تاج گل رزماری

کارت دست گل گل محمدی

و در نهایت، در قاشق چنگال بیکن، یاد می گیرید که چگونه این تاج گل های کوچک رزماری درست کنید که می توانید تنظیمات مکان را با آنها تمام کنید. آنها واقعاً شبیه تاج های گل کوچک کریسمس هستند و قطعاً احساسی از فصل را به ارمغان می آورند. حتی می توانید ظاهر را با مقداری روبان قرمز یا نخ به جای کرم کامل کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#بازسازی #این #ایده #عروسی #کریسمس #بسیار #آسان #است

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید