مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

برچسب های هدیه جیبی کاغذی DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. صنایع دستی

برچسب های هدیه جیبی کاغذی DIY

آیا شما فردی هستید که دوست دارید بیش از هر چیز دیگری به افراد زندگی خود هدیه دهید؟ چه راهی بهتر از ساختن یک عنصر قلب سفارشی برای جبران کردن ، به کسی که دوستش دارید نشان دهید که واقعاً در مورد هدیه ای که قصد دارید به او بدهید بسیار فکر و مراقبت می کنید؟ ببینید که من چطور این برچسب های هدیه جیب دار را با دستمال کاغذی درست کردم اینجا!

Diy برچسب های هدیه را به جیب زد

Diy برچسب های هدیه رنگی

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برچسب های هدیه Diy جیب دستی کاردستی

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ (آبی ، قرمز ، صورتی و چند رنگ)
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • یک مداد
  • روبان قرمز
  • قیچی ناخن خمیده
  • نوار washi

پروژه برچسب های هدیه جیبی

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

لیست خود را دوباره بررسی کنید و تمام مطالب خود را در مقابل خود قرار دهید.

Diy برچسب کادو را برچسب می زند

مرحله 2: نشان قلب را بسازید

تگ قلب خود را بسازید ، که همان قطعه ای است که بعداً پیام خود را روی آن می نویسید! این قطعه ای است که پس از پایان کار به جیب خواهید زد. سه نوع کاغذ طرح دار یا رنگی را انتخاب کنید. من قرمز ، صورتی و قلب چاپی را انتخاب کردم! روی هر یک ، شکل قلب را بکشید. اما در اینجا ترفند این است که شما می خواهید سه قلب از سه اندازه مختلف ترسیم کنید تا بتوانید آنها را به ترتیب نزولی یکی روی هم لانه کنید ، اجازه دهید لبه های بزرگتر در اطراف کوچکتر چسبیده نشان داده شوند به جلو آن یک قلب بزرگ ، یک قلب متوسط ​​و یک قلب کوچک بکشید و همه آنها را ببرید. سپس آنها را بهم بچسبانید ، یک محفظه را در مرکز بزرگ بچسبانید و کوچکی را که در مرکز متوسط ​​قرار دارد ، پایین بیاورید.

مرحله 3: برش و شکل دهید

یک مستطیل به طول دو اینچ در سه اینچ از کاغذ آبی خود ببرید. آن را روی میز خود روشن کنید تا لبه های کوتاه آن در بالا و پایین و لبه های بلند آن در دو طرف قرار داشته باشد. لبه پایین را به سمت بالا و به سمت مرکز مستطیل حدود نیم اینچ بریزید و کاغذ را چین بزنید تا تا بخورد. از هر طرف یک چین با همان اندازه به سمت داخل ایجاد کنید ، لبه های بلند را به اندازه نیم سانتی متر به وسط بیاورید و کاغذ را در آنجا چین دهید. در قسمت بالا ، جایی که هیچ چین خاصی ایجاد نکرده اید ، دو گوشه مستقیم را برش دهید (از طریق چین های کناری برش دهید) با یک زاویه مورب ، یک نوک تیز مانند یک مثلث یا یک درپوش بسته یک پاکت ایجاد کنید. سپس کناره ها و قسمت پایین آن را باز کرده و برشهای مورب کوچکی ایجاد کنید تا گوشه ها را از آنجا بردارید ، همیشه قیچی خود را به سمت بیرون زاویه دهید. خواهید دید که ، وقتی قطعات را دوباره جمع می کنید ، راه همپوشانی بزرگ گوشه ها را حل می کنید. اکنون با استفاده از انتهای قیچی خود ، یک سوراخ در قسمت میانی پاکت آبی خود ، نزدیک نوک نوک تیز قرار دهید.

مرحله 3 برچسب های هدیه جیبی

مرحله 3a برچسب های هدیه جیبی

مرحله 3b برچسب های هدیه جیبی

مرحله 4: جلو را بسازید

اکنون شما از قطعه آبی خود به عنوان راهنما یا الگو استفاده خواهید کرد تا قسمت جلوی جیب کامل خود را به رنگ متضاد درآورید! قطعه آبی را روی قطعه شطرنجی صورتی رنگ خود قرار دهید (یا هر رنگ یا الگویی را که انتخاب کرده باشید) تا چین ها به سمت شما باشد و نوک نوک تیز در بالا باشد. در اطراف لبه های قطعه آبی ردیابی کنید. قسمت های پایین و کناری آن چیزی است که در اینجا به جای نوک تیز واقعاً مهم است و دلیل آن را یک لحظه خواهید دید شکلی را که به تازگی ردیابی کرده اید برش دهید و سپس آن را در بالای قطعه آبی تنظیم کنید تا مطمئن شوید در واقع به خط قرار گرفته اند.

مرحله 4 برچسب های کادویی جیبی

برچسب های هدیه Diy جیب 4a

گام 4b برچسب های هدیه جیبی

مرحله 5: پیوستن به قطعات

از چین های موجود در قطعه آبی به عنوان راهنما استفاده کنید تا مشخص کنید که در قسمت صورتی نیز چین هایی ایجاد می کنید. این بار اما ، تا می شوید زیر با همان خطوط ، برعکس آنچه قبلاً انجام داده اید. پایین و کناره ها را تا بزنید تا شکلی برابر با قطعه آبی خود داشته باشید آن است طرفین و پایین نیز به سمت داخل جمع می شوند. اکنون ، از قسمت بالای قسمت صورتی خود یک برش مورب ایجاد کنید تا قسمت بالای آن کمی شخصیت داشته باشد. شما می خواهید کوتاهتر از قسمت بالای نوک آبی باشد به همان روشی که جلو یک پاکت کوتاهتر از پشت است قبل از اینکه آن را ببندید.

مرحله 5 برچسب های هدیه جیبی

مرحله 6 برچسب های هدیه جیبی

برچسب های کادویی Diy جیب 6a

مرحله ششم: چسب بزنید

قطعه صورتی خود را برگردانید و در امتداد صفحات تا شده چسب بزنید ، جایی که وقتی این دو را کنار هم قرار می دهید با صفحات تا شده قطعه آبی روبرو می شوند. قطعه را از قسمت جلوی آبی به سمت پایین بچسبانید تا چین ها و لبه های ایجاد شده در امتداد چین هایشان خوب و یکدست باشد.

مرحله 7: روبان را اضافه کنید

یک قطعه روبان به طول حدود شش اینچ ببرید و آن را دو برابر کنید تا انتهای آن به هم برسند و در انتهای دیگر ، در نیمه راه طول روبان ، یک حلقه ایجاد کنید. آن حلقه را تا جایی که می توانید کوچک کنید و از سوراخی که در قسمت بالای قطعه آبی خود ایجاد کرده اید فرو برید. آن را از حدی بکشید که بتوانید انتهای دیگر را از طریق حلقه جا دهید و سپس آن را به آرامی مانند گره لغزش محکم بکشید. آن را آنقدر محکم نکشید که کاغذ آبی را خرد کرده و نوک شما را خراب کند. شما فقط می خواهید حلقه را به آرامی در اطراف نوک آن ببندید. همچنین زمان مناسبی است تا آزمایش کنیم که کارت قلب کوچک شما در داخل پاکت شما قرار دارد! کمی راحت لبه های خود را کوتاه کنید تا در صورت لزوم راحت تر شود.

مرحله 7 برچسب های هدیه جیبی

برچسب های کادویی Diy جیب 7a

مرحله 7b برچسب های هدیه جیبی

برچسب های کادویی Diy جیب 7c

مرحله 8b برچسب های هدیه جیبی

مرحله 8: نوار واشی را اضافه کنید

یک قطعه نوار واشی را به طول خط برش مورب خود در قسمت جلوی جیب صورتی خود اندازه بگیرید. آن را از رول برش دهید و در امتداد خط پایین بچسبانید ، سپس انتهای آن را مرتب کنید تا لبه ها یا کناره های جیب شما یکدست باشد تا همه چیز زیبا و مرتب به نظر برسد. پشت قلب خود پیام خوبی بنویسید ، آن را در جیب خود فرو ببرید ، و وایلا!

مرحله 9 برچسب های هدیه جیبی

مرحله 9a برچسب های هدیه جیبی

با خیال راحت با رنگها و اشکال با استفاده از همین روش اساسی بازی کنید اما آن را به دلخواه خود تنظیم کنید! به عنوان مثال ، شما این کار را نمی کنید دارند برای ساختن کارتی که درون جیب می کنید به شکل قلب است. ما فقط عشق چیزهایی به شکل قلب. درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

برچسب های کادویی Diy جیب 9c

Diy برچسب های هدیه زیبا

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#برچسب #های #هدیه #جیبی #کاغذی #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید