آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

بهترین هتل‌های غرب تهران را بشناسید

بهترین هتل‌های غرب تهران را بشناسید

بهترین هتل‌های غرب تهران را بشناسید
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/11/word-image-74.jpeg

تهران هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی دارد؛ از هتل‌های 5 ستاره گرفته تا هاستل و خانه مسافرهای اقتصادی و ارزان. اما اگر بخواهیم به هر دلیلی در غرب تهران اقامت داشته باشیم، کدام هتل را رزرو کنیم؟ در این مطلب به یکی از هتل‌های شمال‌غرب و یکی از هتل‌های غرب تهران اشاره شده. همچنین از روش راحت و سریع رزرو هتل به صورت آنلاین برایتان خواهیم گفت.

یکی از هتل‌های باسابقه و 4 ستاره تهران، هتل پارسیان اوین است. این هتل که در بزرگراه چمران قرار گرفته، دسترسی شما را به بسیاری از نقاط پایتخت ممکن می‌کند. هتل اوین تهران، امکانات و خدمات اقامتی و رفاهی خوبی هم برای مسافران دارد. در کافی‌شاپ و رستوران ایرانی هتل می‌توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید. سالن کنفرانس و همایش، و اتاق میهمانی و جلسات هتل، برگزاری مراسم و جلسات رسمی را برای شما در سفر کاری به تهران امکان‌پذیر کرده است. در فضای سبز هتل اوین می‌توانید قدم بزنید یا در یکی از آلاچیق‌ها در هوای خوب و آزاد بنشینید.
از هتل پارسیان اوین به بسیاری از جاهای دیدنی و مراکز تفریحی تهران دسترسی دارید؛ بام تهران، ولنجک، دربند، برج میلاد، و درکه برخی از آنها هستند.

اگر در زمان سفر به تهران، خواستید به کرج هم نزدیک و دسترسی راحتی داشته باشید، هتل 4 ستاره المپیک تهران انتخابی ایده‌آل خواهد بود. فاصله بین هتل تا مرکز شهر تهران حدود 30 دقیقه و تا کرج تقریبا 45 دقیقه با خودرو است. از امکانات متنوع هتل المپیک تهران می‌توان به امکانات ورزشی و تفریحی مانند سونا، ماساژ، حمام سنتی، جکوزی، استخر، و سالن بیلیارد اشاره کرد. کافی‌شاپ و رستوران هم برای صرف غذا در دسترس و نزدیک به شما خواهند بود.
یکی از مزایای هتل المپیک، نزدیکی به مرکز خرید باملند، دریاچه چیتگر، و پارک چیتگر است که هم برای تفریح و ورزش، و هم برای خرید و صرف غذا مناسب است.

اسنپ‌تریپ، بهترین قیمت و بیشترین تخفیف‌ها را برای رزرو آنلاین هتل‌های تهران دارد. از دیگر مزایای رزرو هتل از سایت اسنپ‌تریپ به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
تنوع بالای هتل و اقامتگاه‌های در بسیاری از شهرهای ایران، از جمله تهران
مراحل رزرو آسان و سریع هتل و اقامتگاه
امکان بررسی هتل‌ها از نظر قیمت، کیفیت، موقعیت مکانی، و غیره
بررسی و مطالعه نظرات کاربران و تجربه اقامت مسافران پیشین
رزرو هتل در قسمت تجاری اسنپ‌تریپ برای سفرهای کاری با تخفیف و پشتیبانی ویژه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *