اخبار

به خواندن ادامه دهید

[ad_1]

10 ایده خیره کننده و مفید برای ذخیره سازی از Pinterest

ایده‌های ذخیره‌سازی به ما این امکان را می‌دهند که در عین استفاده مجدد و بازیافت چیزهایی که قبلاً در خانه‌مان داریم، واقعاً خلاق باشیم. بیایید کمی باحال را بررسی کنیم ایده های ذخیره سازی از پینترست

میسون جار

10 ایده خیره کننده و مفید برای ذخیره سازی از Pinterest را در https://diyprojects.com/10-stuning-and-useful-storage-ideas/ ببینید.

میسون کوزه ها فقط برای غذا و نوشیدنی نیستند، کسی واقعاً دریافت کرده است خلاق با ایده از آنها برای نگهداری برس های آرایشی، توپ های پنبه ای، نوک های q و حتی به عنوان نگهدارنده برای عینک خود استفاده کنید.

سازمان دهندگان دفتر

10 ایده خیره کننده و مفید برای ذخیره سازی از Pinterest را در https://diyprojects.com/10-stuning-and-useful-storage-ideas/ ببینید.

این‌ها دیگر فقط برای فایل‌ها و پوشه‌ها نیستند، سازمان‌دهنده‌های Office مانند این مورد، برای ذخیره درب‌ها عالی هستند. با توجه به ابعاد شیک می‌توانید آن‌ها را در داخل کمد خود نیز نصب کنید.

تبلیغ جی آبی
shadow-birds-20-per

کیف های کفش

با وجود نام، اینها در واقع برای نگهداری بسیاری از وسایل حمام و آشپزخانه عالی هستند، به خصوص اگر با فضای کوچکی کار می کنید.

قلاب های پلاستیکی

با چسباندن چند قلاب پلاستیکی و آویزان کردن اتوی فر یا هر وسیله دیگری که انتخاب می کنید، از فضای ذخیره سازی داخل کمد خود استفاده کنید. اینها ایده های ذخیره سازی درخشان هستند

رول دستمال توالت

دیگر نیازی نیست رول های توالت قدیمی خود را بیرون بیاندازید، آنها را ذخیره کنید و سعی کنید این وسیله ذخیره سازی فوق العاده را برای همه وسایل کوچک خود دوباره بسازید. خود را ذخیره کنید شارژرها، سیم ها و سیم های دیگر در این ابزار کوچک زیبا

محل نگهداری مدفوع

کمی دیوانه به نظر می رسد درست است؟ خوب، یک چهارپایه وارونه و چند کیف کتانی یک ایده فوق العاده براق و جالب برای ذخیره سازی چتر، کاغذ بسته بندی، وسایل کاردستی و غیره شما ایجاد می کند.

کارهای خلاقانه تری در خانه و باغ که ممکن است از دست داده باشید.

8 پروژه خلاقانه ارتقاء دوچرخه برای خانه شما

آگهی همه سایه پرندگان

ایده های هنری فوق العاده خلاقانه باغ – DIY

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#به #خواندن #ادامه #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *