مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

تزئینات کریسمس DIY برای کودکان و نوجوانان

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

تزئینات کریسمس DIY برای کودکان و نوجوانان

در خانه ما صنایع دستی کاری است که با هم انجام می دهیم همه در طول سال با این حال ، فقط چیزی در مورد کریسمس وجود دارد که باعث می شود ما احساس خلاقیت کنیم و آنچه را که می سازیم بیش از حد معمول به نمایش بگذاریم! به تازگی ، ما متوجه شده ایم که به نظر می رسد همین مورد برای بچه های ما نیز وجود دارد. آنها بوده اند سراسر ایده انجام صنایع دستی کریسمس ، بنابراین ما در جستجوی ایده های عالی بوده ایم و می توانیم به آنها کمک کنیم تا هرچه بیشتر امکان داشته باشند!

آیا شما به فکر علاقه ما به کودکان خود هستید که در این فصل انواع جدیدی از کاردستی های کریسمس را بیاموزند ، به اندازه ما علاقه مند هستید؟ این 15 ایده ، طرح و آموزش خارق العاده را که تاکنون در جستجوی الهام و راهنمایی با آنها مواجه شده ایم ، بررسی کنید.

1. توپ های کریسمس آدم برفی اثر دستی

توپ های کریسمس آدم برفی چاپ دستی

اگر می خواهید فرزندانتان را درگیر کارهای هنری کریسمس خود کنید ، آیا واقعاً دوست دارید به آنها کمک کنید تا بتوانند چیزی را که می توانند روی درخت آویزان کنند ، همراه با تمام توپ ها و گچ های سفارشی که خودتان ساخته اید ، درست کنند؟ خوب ، اگر هنرمندان کوچک شما حتی از نصف ما کثیف کردن دست لذت ببرند ، پس ما دوست خواهیم داشت قطعاً پیشنهاد می کنید به این تزئین جالب توجه مربوط به اثر دستی برفی که فقط در چند مرحله انجام شده است ، ارائه دهید مگ دورکسن تلاش.

2. درخت کریسمس رشته فرنگی ماکارونی

درخت کریسمس رشته فرنگی ماکارونی

شاید بچه های شما در واقع کاملاً جوان هستند و شما هنوز امیدوارید که به آنها یاد دهید چگونه چند کاردستی بچه گانه بسازد اما شما قطعاً یک موضوع کریسمس را هدف قرار داده اید؟ در این صورت ، ما کاملاً مطمئن هستیم بهترین ایده ها برای کودکان دارد فقط نوع ایده ای که دنبالش می گردید! نگاهی بهتر به آموزش آنها بیاندازید تا ببینید که چگونه این هنر ماکارونی رنگ شده برای درخت کریسمس ساخته شده است.

3. بشقاب کاغذی ریش دار مجعد

بشقاب کاغذی سانتا ریش دار مجعد

اگر صادقانه بگوییم ، یکی از صنایع دستی بسیار مورد علاقه ما برای کمک به بچه هایمان ، نوعی کار است که شما یک چیز روزمره را که ممکن است از قبل در خانه خود بگذارید ، به چیزی سرگرم کننده و خلاقانه تبدیل می کنید. به همین دلیل ما همیشه دوست داشتیم که به آنها نشان دهیم چگونه از بشقاب های کاغذی درست می کنند! البته ، کریسمس از قدردانی ما از این افراد مستثنی نیست ، بنابراین چگونگی آن را بررسی کنید بچه های متبحر Artsy از رنگ و کاغذ برای تبدیل یک صفحه کاغذی به بابانوئل استفاده کرد. آنها حتی از شما می دانند که چگونه نوارهای کاغذی ریش او را خوب و راحت حلقه کنید!

4. زینت آلات درخت کریسمس چوب Popsicle

تزئینات درخت کریسمس چوب Popsicle

صحبت از تکنیک های کلاسیک ساخت کار بچه ها است ، آیا شما اتفاقاً یک بسته چوب بستنی در اتاق کارتان خوابیده و آماده تبدیل به یک چیز عالی شده است؟ در این صورت ، شما اصول لازم برای ساخت این تزئینات عالی درخت چوب بستنی را با جزئیات شرح داده اید یک پروژه کوچک! آنها به شما نشان می دهند که چگونه مثلث ها را بسازید ، یک کاغذ کاغذ اضافه کنید و سپس آنها را با انواع چیزهای سرگرم کننده مانند دستگاه های تمیز کننده لوله ، زنگ ها و پوم های کوچک مینیاتوری تزئین کنید.

5. تزیین درخت کریسمس نمدی و دکمه ای

زینت درخت کریسمس نمدی و دکمه ای

آیا در واقع شما بیشتر عاشق خیاطی هستید که صحبت از مهارت های هنری شما در زمینه هنر باشد ، بنابراین اتفاقاً غنی از چیزهایی مانند دکمه های یدکی و تکه های پارچه های دستی هستید؟ خوب ، اگر می توانید مقداری نمد برای انباشتگی خود خش خش کنید ، در واقع شما می خواهید این تزئینات زیبا و ارزشمند درخت کریسمس را با جزئیات شرح دهید دستان ما در حالی که رشد می کنیم! ما دوست داریم که چگونه آنها از دکمه های خود برای تزئین درخت مانند تزئینات استفاده کردند.

6. آدم برفی دکمه ای زیبا

آموزش آدم برفی دکمه ای زیبا

آیا در واقع واقعاً وقتی شروع به صحبت کردن در مورد ایده حیله گر شدن با دکمه ها کردیم توجه شما را جلب کنید اما شما مطمئن نیستید که ایده قبلی ما به شما نشان دادیم کاملا قانع شدی؟ شاید شما واقعاً مفهوم کار با دکمه ها را آنقدر دوست داشته باشید که بخواهید بیشتر ایده هایی برای نشانه گذاری! در هر صورت ، ما فکر می کنیم یک ضربه واقعی از چگونگی دریافت خواهید کرد بافندگی این تزئینات درخت کریسمس زیبا و جالب را برای آدم برفی از روی دکمه هایی که با ضایعات پارچه تزئین شده اند درست کرده است ، مانند عکس درختان کریسمس پارچه ای که با دکمه ها تزئین شده اند.

7. زیور آلات آدم برفی درپوش بطری

زیور آلات آدم برفی درب بطری

آیا واقعاً با این ایده که آدمهای برفی کوچکی را برای استفاده از وسایل غیر متعارف روی درخت کریسمس خود آویزان می کنید ، کاملاً شیفته شده اید اما کاملاً اتفاقاً هیچ دکمه ای در دست و بچه هایتان نیست؟ واقعاً می خواهی امروز بعد از ظهر کاردستی کنی؟ سپس سطل بازیافت را بررسی کنید و ببینید بجای آن درب بطری دارید یا نه! ما طرفداران بزرگ راه هستیم Amy Latta Creations این آدم برفی درپوش بطری زیبا را با رنگ و روبان ساخته است.

8. زیور آلات نان شیرینی زنجفیلی

زیور آلات نان شیرینی زنجفیلی

آیا بچه های شما کمی بزرگتر هستند و شروع به تمرین مهارت های دقیق تر مهارت دوختن دست می کنند ، بنابراین شما علاقه مند هستید که روی نمد به آنها تمرین دهید اما برای کار با آن به چیزی پیچیده تر از چسب و دکمه ها نیاز دارید؟ سپس ما فکر می کنیم شما فقط ممکن است گروه مناسبی باشید که به این تزئینات نان شیرینی زنجفیلی دلپذیر و زیبا که به وضوح روی ما قرار گرفته است ، می دهید صنایع دستی Cutesy تلاش!

9. زیور آلات کریسمس ستاره سانتا

تزیین کریسمس ستاره سانتا

درصورتی که هنوز به دنبال کارهایی بسیار ساده به سبک برش و چسباندن هستید زیرا فرزندان شما هنوز بسیار کم هستند و فقط فقط یاد می گیرند ، در اینجا ایده دیگری با مضمون بابانوئل وجود دارد که همراه با صفحات کاغذ سانتا خود باشد. این آموزش از باگی و بادی گام به گام به شما می آموزد که چگونه با استفاده از پوم پوم های کوچک ، مقداری کرک و مواد کاغذی سانتا را بسازید!

10. رول دستمال توالت شخصیت های کریسمس

دستمال توالت رول شخصیت های کریسمس

در صورتی که هنوز ایده ساخت نسخه های کریسمس از روش های کلاسیک ساخت بچه ها را ندارید ، در اینجا یک صفحه خارق العاده دیگر برای اضافه کردن به لیست مواردی که باید امتحان کنید وجود دارد! در واقع سعی کردیم همه پیشنهادهای مختلف را برای شخصیت های کریسمس رول توالت ارائه دهیم که به طور خلاصه بیان شده است بهترین ایده ها برای کودکان و آنها چنان مورد استقبال بچه های ما قرار گرفتند که اکنون مقواها و گوزن های شمالی شکل استوانه ای شکل وجود دارند که تقریباً از هر سطح خانه ما ایستاده اند یا از آن آویزان هستند.

11. تزئینات اولیه اولیه درخت

تزئینات اولیه اولیه درخت

وقتی صحبت از تقریباً هر روز منظمی در کاردستی می شود ، آیا شما تقریباً تمام وقت با مفاهیم شخصی مانند مونوگرام وسواس دارید؟ خوب ، هرگز زود نیست که ایده هایی را که بیشتر از همه لذت می برید با بچه های خود به اشتراک بگذارید ، وقتی صحبت از خلاقیت ساده می شود ، درست است؟ ایده زیبای بدلیجات تزئینی اولیه فقط در چند مرحله ساده شرح داده شده است هولیگان مبارک مکان عالی برای شروع است!

12. کره های برفی دست ساز جشن

گلوله های برفی دست ساز جشن

اگر شما قبلاً هرگز کره خود را ساخته اید ، بسیار متاسف هستیم که به شما می گوییم اتفاق بسیار سرگرم کننده ای را از دست داده اید! ما می خواهیم با تلاش در ایجاد این کره های براق و پر زرق و برق براق ، آن وضعیت را اصلاح کنید پروژه های کوچک دیوانه به شما نشان می دهد که چگونه کاملاً ساده از اسباب بازی های زمستانی و شیشه های کوچک شیشه ای درب دار درست کنید.

13. درختان کریسمس آستر کاپ کیک زیبا

درختان کریسمس آستر کاپ کیک زیبا

آیا در واقع هنوز به آنچه ما گفتیم وقتی شروع به صحبت در مورد تبدیل کالاهای ساده خانگی به چیزهای فصلی بسیار خلاقانه کردیم ، فکر می کنید ، اما شما این ایده را ندیده اید که کاملا توجه شما را جلب کرده و جلب کرده است؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما به سادگی باید نگاهی به این ایده بعدی از Tater Tots & Jello، خصوصاً اگر شما هم نانوائی مشتاق باشید! آنها مرحله به مرحله به شما نشان می دهند که چگونه از آسترهای کاپ کیک یک درخت کریسمس عالی لایه لایه درست کنید.

14. درخت کریسمس کاغذ جعبه ناز

درخت کریسمس کاغذ کاردستی زیبا

دقیقاً همانطور که در مورد ساخت گلهای برفی گفتیم ، اگر قبلاً هرگز با کاغذ جعبه کار نکرده اید ، فرصتی برای سرگرمی حیله گرانه را از دست می دهید! اگر احساس می کنید به اندازه کافی کنجکاو شده اید که اکنون آن را تحویل دهید ، ما می خواهیم کاملا شما را تشویق می کنیم که نگاهی به چگونگی بیندازید بلاگ کاغذ جعبه برخی از دستورالعمل های ساده برای ساخت این درختان کاغذ جعبه ایستاده فوق العاده رنگارنگ را تشریح می کند که باعث روشنایی هر اتاقی می شود ، حتی هنگامی که بیرون هوا زود تاریک شود.

15. موش های عصایی آب نبات نمدی

موش عصای آب نبات نمدی

در خانه ما ، موفق ترین پروژه هایی که در تمام طول سال انجام می دهیم ، پروژه هایی هستند که شامل نوعی غذا یا آب نبات می شوند. حتی وقتی بچه های ما فقط یک خوراکی را تزئین می کنند که بلافاصله نمی خورند ، صرف درگیر کردن چیزهای شیرین توجه آنها را جادو می کند! به همین دلیل ما بسیار خوشحال شدیم که با این موشهای نمدی فوق العاده شایان ستایش روبرو می شویم دوخت پابرهنه به شما نشان می دهد که چگونه دور عصای آب نبات درست کنید تا قلاب مانند دم کوچک فرفری موش به نظر برسد. شما می توان، البته ، پس از پایان کار ، ماوس را به سمت پایین بکشید تا آب نبات را بخورد.

آیا شما با بچه های خود انواع مختلف دیگری از پروژه های جالب DIY کریسمس ساخته اید که مورد توجه بسیاری قرار گرفتند اما در لیست ما آنها را نمی بینید؟ درمورد آنچه ایجاد کرده اید و نحوه انجام آن همه چیز را به ما بگویید یا ما را به عکس های کار تمام شده خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#تزئینات #کریسمس #DIY #برای #کودکان #نوجوانان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید