مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

تزیین آدم برفی Pinecone برای درخت کریسمس

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

تزیین آدم برفی Pinecone برای درخت کریسمس

ما ممکن است هنوز در هالووین منتظر رسیدن باشیم ، اما این بدان معنا نیست که بچه های من از قبل درباره چیزهای زمستانی هیجان زده نیستند! این تا حدی به این دلیل است که ما در نوعی مکان خنک زندگی می کنیم که برخی از روزها برف می بارد حتی اگر از نظر فنی هنوز هم سقوط کرده است. از آنجا که بچه های ما همیشه از برف هیجان زده می شوند ، من دوست دارم آن را در کارهایی که با هم خوب و زودرس درست می کنیم وارد کنم ، بنابراین آنها را علاقه مند کنید. آنها همچنین صنایع دستی را با تکه هایی از طبیعت که در حیاط خانه پیدا می کنند ، می پرستند و اینگونه است که ما خود را در ساخت آدم برفی های مخروطی پیدا کردیم! آنها چنان زیبا ظاهر شدند که من نمی توانم در ساخت یک آدم برفی دیگر و تشریح روند کار کمک کنم ، بنابراین شما می توانید همه را نیز دنبال کنید.

آدم برفی گوزنی

فقط در صورتی که می خواهید یاد بگیرید که چگونه آدم برفی چوبی خراطی انجام شده است ، در اینجا یک راهنمای ساده نوشته شده همراه با عکس آورده شده است. اگر شما فردی هستید که دوست دارید همراه با آموزشهای ویدئویی بیشتر دنبال کنید ، به پیمایش ادامه دهید تا یکی از آنها را در انتهای این پست پیدا کنید!

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ ساختمانی (قرمز و سیاه)
  • یک قلم مو
  • یک توپ کوچک فوم
  • نقاشی سفید
  • یک مخروطی
  • رشته طلا
  • اسلحه چسب دار
  • کاغذ کرپ (نارنجی)
  • یک خودکار نوک نمدی سیاه
  • پاک کننده های لوله (قرمز و سفید)

مرحله 1: آماده سازی

مواد خود را جمع کنید تا هر آنچه لازم دارید داشته باشید!

صنایع دستی آدم برفی Pinecone

مرحله 2: کاغذ سیاه را برش دهید

از کاغذ سیاه خود ، دو مربع به اندازه یکسان و یک مستطیل که تقریباً به همان اندازه دو مربع تنظیم شده است ، برش دهید تا مانند یک قطعه پایان یابد. از اولین مربع سیاه ، گوشه ها و لبه ها را دور بزنید تا به شکل بیضی درآید. از مربع دوم ، لبه ها و گوشه ها را کمی دورتر از مربع اول دور کنید تا یک دایره ایجاد کنید تا یک بیضی.

آدم برفی Pinecone مرحله 1

آدم برفی Pinecone مواد را تهیه می کند

مرحله 3: یک استوانه بسازید

قطعه مشکی بریده شده مستطیلی خود را بردارید و آن را روی خود بچرخانید تا به شکل استوانه درآید. سیلندر را محکم یا باز کنید تا جایی که دهانه آن تقریباً به اندازه دایره ای باشد که زودتر برش داده اید یا کمی کوچکتر باشد. مقدار اضافی این مثلث نورد را برش داده و سپس انتهای آن را در جای خود بچسبانید تا استوانه شما کامل شود.

کاغذ آدم برفی Pinecone

مرحله 4: شروع به ساخت کلاه کنید

شکل بیضی سیاه خود را بگیرید و با قیچی خود را در مرکز سوراخ کنید ، سپس چندین برش را در اطراف آن سوراخ به سمت لبه های شکل خود ایجاد کنید بدون اینکه شکل را کاملاً بیرون ببرید. اگر این شکل های سنبله ای جدیدی را که ایجاد کرده اید به سمت بالا خم کنید ، می بینید که یک سوراخ دایره ای شکل در مرکز ایجاد کرده اید.

سوراخ آدم برفی Pinecone

مرحله 5: بهم چسب بزنید

مقداری چسب را در قسمت خارج از قسمتهای خوشه ای بیضی شکل که به سمت بالا خم شده بزنید. اینها همان چیزی است که سیلندر شما را در جای خود نگه می دارد ، وقتی دو قطعه را کنار هم قرار دهید تا لبه و بدنه کلاه بالایی آدم برفی خود را درست کنید. سنبله ها را با دقت داخل یک سوراخ در دو انتهای استوانه سیاه قرار دهید ، و با استفاده از انگشت خود آن سنبله ها را صاف کنید تا روی کاغذ داخل آن بچسبد.

چسب آدم برفی Pinecone

  کلاه

مرحله 6: کلاه را تمام کنید

دور لبه یک طرف دایره سیاه خود را بچسبانید و آن را از طریق سوراخ بالای سیلندر خود قرار دهید تا کلاه بالایی آدم برفی شما بسته و کامل شود. اگر بیش از حد باشد ، لبه دایره را مرتب کنید ، بنابراین لبه های آن حتی در کنار سیلندر قرار دارد.

آدم برفی Pinecone diy

مرحله 7: بازوها و دست ها را بسازید

یک قطعه پاک کننده لوله سفید را به طول حدود چهار اینچ برش دهید و آن را در مرکز خم کنید. هر انتهای تمیز کننده لوله را به داخل حلقه کنید. این قطعه بازوها و دست های آدم برفی شما را تشکیل می دهد.

مرحله 8: عصا را بسازید

یک قطعه کمی کوتاه تر از تمیز کننده لوله قرمز خود برش دهید و آن را از یک انتها خم کنید تا مانند یک آب نبات به نظر برسد. آدم برفی شما این کار را مانند یک عصای واقعی نگه می دارد ، حتی اگر باشد است قرار است شبیه آبنبات تعطیلات خرد شده باشد.

مرحله 9: حلقه را درست کنید

یک رشته طلای دو اینچی را برش داده و روی آن تا بزنید تا یک حلقه ایجاد شود و انتهای آن را گره بزنید. بعداً از این استفاده خواهید کرد تا آدم برفی خود را مانند یک زیور آلات آویزان کنید ، اما فعلاً آن را کنار بگذارید. بعد ، یک قطعه مستطیل شکل به عرض تقریباً نیم اینچ و طول دو اینچ از کاغذ کرپ نارنجی خود ببرید. آن را به صورت افقی بچرخانید و هر انتهای آن را به صورت مورب به سمت داخل تا کنید تا به شکل مثلث درآید. هر طرف را یک بار دیگر به همان ترتیب تا کنید و سپس ، از سمت راست شروع کنید ، طرف را به سمت چپ بچرخانید تا کل قطعه نارنجی حلقه شود. اگر قطعه شما خیلی بلند است ، قسمت انتهایی آن را مقابل انتهای نوک تیز قطع کنید. شما یک قطعه نارنجی نوک تیز خواهید داشت که به بینی هویج آدم برفی شما تبدیل خواهد شد! مقداری چسب بین لبه آخر و شکل اصلی که روی آن می غلتید بزنید تا قطعه شکل خود را حفظ کند.

چسب بیشتر آدم برفی Pinecone

مرحله 10: روسری درست کنید

یک نوار مستطیلی شکل از کاغذ قرمز خود به عرض تقریباً نیم اینچ و طول چهار اینچ ببرید. با برش از سمت راست به سمت داخل ، چندین برش بزنید تا انتهای کوتاه نوار را در قسمت بالا و پایین حاشیه بیندازید. این روسری آدم برفی شما خواهد شد.

آدم برفی Pinecone کاغذ قرمز را برش داد

مرحله یازدهم: سر را درست کنید

مخروطی مخروطی خود را بردارید و آنرا زیر و رو کنید. تکه حلقه طلا را که قبلاً آماده کرده اید ، دور تکه زیرین جامد بپیچید و آن را بچرخانید تا در جای خود قرار بگیرد. در صورت تمایل یک چسب چسب را در قسمت زیرین قطعه قرار دهید و اگر رشته شما در جای خود قرار ندارد قسمت پیچ خورده رشته را درون آن فشار دهید. سپس مقداری چسب در قسمت بالای قسمت مخروطی مخروطی خود بچسبانید و گلوله فوم خود را به سمت پایین بچسبانید. این حالا سر آدم برفی شماست!

آدم برفی Pinecone رشته را وصل می کند

مرحله 12: بازوها را به سمت بالا بلغزانید

مقداری چسب در خم قسمت سفید کننده لوله پاک کن خود بمالید و آن را در اطراف پایه محل قرارگیری سر کف کف دست آدم برفی و بدنه مخروطی آن قرار دهید. آن را بچسبانید تا خمش در پشت قرار بگیرد ، که در هر طرف حلقه رشته طلای شما قرار دارد. سپس آب نبات تمیزکننده لوله خود را به یکی از دست های آدم برفی خود بکشید (اگر دوست دارید می توانید این کار را با یک نقطه کوچک چسب در محل خود نگه دارید).

آدم برفی Pinecone مرحله 12

مرحله سیزدهم: روسری را اضافه کنید

روسری آدم برفی خود را با انحنای پشت سر آدم برفی در جایی که بازوها نشسته اند وصل کنید و آنها را از روی لوله پاک کن سفید به سمت جلو عبور دهید تا انتهای آن مانند روسری از روی سینه او عبور کند. من با قرار دادن یک چسب جلوی قسمت مخروطی چسب و قرار دادن انتهای ضربدری پایین روسری به آنجا ، و سپس چسباندن چسب به طرف دیگر آن قسمت و چسباندن انتهای دیگر شال پایین آن را پایین نگه دارید تا در جای خود باقی بماند.

روسری آدم برفی Pinecone

مرحله 14: کلاه را بچسبانید و صورت را بسازید

در زیر لبه کلاهک ، جایی که سر آدم برفی می رود ، چسب را به لبه نگه دارید ، سپس کلاه را به آرامی به سمت پایین او فشار دهید تا کاملاً مناسب باشد بدون اینکه خیلی پایین برود تا جایی که باید صورتش پنهان شود. سپس نشانگر مشکی خود را برداشته و دو حلقه برای چشمهای او روی کف سفید ، زیر لبه کلاه بکشید.

آدم برفی Pinecone چشم را به خود جلب می کند

مرحله 15: بینی را بچسبانید

روی انتهای بریده شده قطعه بینی نارنجی خود ، مقداری چسب بچسبانید و آن را به مرکز صورت آدم برفی ، درست زیر چشم او بچسبانید. سپس نشانگر مشکی خود را برداشته و لبخندی را به زیر بینی هویج بکشید.

کلاه آدم برفی Pinecone

مرحله شانزدهم: رنگ آمیزی کنید

از قلم مو و رنگ سفید خود برای ایجاد جلوه برف در قسمت بالای بدنه مخروطی آدم برفی خود استفاده کنید! این یک ظاهر تمام شده اضافه می کند و باعث می شود آدم برفی وقتی برف می بارد بیرون نشسته است.

تزئینات کریسمس آدم برفی Pinecone

رنگ آدم برفی Pinecone

شما آن را دارید! فکر می کنم امسال ممکن است آدم برفی خود را روی درخت کریسمس آویزان کنیم. درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#تزیین #آدم #برفی #Pinecone #برای #درخت #کریسمس

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید