مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

جعبه جواهرات DIY Popsicle Stick

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

جعبه جواهرات DIY Popsicle Stick

اگر از من سال کنید ، چوب بستنی یکی از سرگرم کننده ترین وسایل کاردستی است که احتمالاً می توانید استفاده کنید ، حتی اگر در ابتدا مانند آن نباشد! چیزهای شسته و رفته ای وجود دارد که می توانید از آنها بسازید و اساساً گزینه ها احساس بی پایان می کنند. به تازگی ، من آنها را بسیار مفید می دانم زیرا بچه های من احساس کرده اند بسیار مشتاقانه در مورد پروژه هایی که در واقع ساختن چیزی بیش از ساختن فقط یک نقاشی تخت دو بعدی است. اینگونه بود که من به این فکر افتادم که روش ساخت جعبه جواهرات چوب بستنی را به آنها بیاموزم!

جعبه جواهرات چوبی بستنی

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید. اگر ترجیح می دهید یک آموزش ویدئویی را دنبال کنید زیرا بیشتر یک یادگیرنده بصری هستید ، به پایین این پست بروید تا آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • میله های پوستیک
  • رنگ (سفید ، صورتی و آبی)
  • یک قلم مو
  • کارت بنفش
  • روبان (زرد ، صورتی ، سبز ، آبی و سفید)
  • قیچی
  • چهار بدلیجات کوچک
  • چسب گرم

بالای جعبه جواهرات چوب بستنی

مرحله 1:

مواد خود را جمع کنید!

مواد جعبه جواهرات چوب بستنی

گام 2:

چوب های بستنی خود را رنگ کنید! من تصمیم گرفتم جعبه جواهرات چوب بستنی خود را از مخلوطی از چوبهای طبیعی و رنگ آمیزی شده به رنگ طبیعی ، آبی و صورتی تهیه کنم. برای شروع ، من شش چوب آبی ، هشت چوب سفید و دوازده چوب صورتی رنگ کردم.

رنگ جعبه جواهرات چوب بستنی

جعبه جواهرات چوب بستنی DIY مرحله 2 نقاشی

مرحله 3:

ته جعبه جواهرات خود را بسازید. دو چوب بستنی طبیعی با رنگ طبیعی و کاملاً فاصله ای که از هم فاصله دارند را روی سطح کار خود قرار دهید تقریبا طول یک چوب بستنی دیگر اگر بخواهید آن را به صورت افقی بین آنها قرار دهید ، اما در انتهای آنها کمی همپوشانی داشته باشد. سپس یک چوب بستنی طبیعی دیگر بردارید ، چسب را حدود دو سانتی متر از انتهای آن قرار دهید و آن را بالای دو چوب کناری بچسبانید تا انتهای گرد شده آنها از زیر لبه آن به همان اندازه بیرون بیاید که انتهای خود چوب افقی از لبه ها عبور کند از دو حالت عمودی در کنار این اندازه و شکل جعبه و درب شما را مانند یک پایه مشخص می کند. چوب های افقی با رنگ طبیعی تر را بچسبانید تا آنها در فضای بین عمودی قرار بگیرند ، تا پایین پایین تا زمانی که فقط قسمت انتهایی آن در قسمت بالا مشخص شود. من در مجموع هشت چوب را چسب زدم. اطمینان حاصل کنید که لبه های چوب های شما به صورت هم تراز با لبه های دو طرف آن قرار گرفته و همچنین انتهای آنها به طور مساوی در پایین هر طرف قرار دارد.

جعبه جواهرات چوب بستنی DIY مرحله 3 ضمیمه کنید

مرحله 4:

جعبه تازه تمام شده خود را به پایین بچرخانید تا میله های عمودی اکنون در بالای آن قابل مشاهده باشند. یک چوب را به صورت افقی و در همان مکان و روش مانند قبل بچسبانید. در انتهای دیگر فرایند را از طریق پایه تکرار کنید. اکنون دو چوب افقی دارید که با چوب های بالا و پایین شما در زیر قرار می گیرند. با خیال راحت از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. من از اینجا به بعد رنگ هایم را به طور متناوب و تصادفی انتخاب کردم تا جلوه ای چند رنگ زیبا و پراکنده ایجاد کنم. بعد ، یک چوب را که به صورت عمودی قرار داده شده در پایین و انتهای اولین چوب افقی به پایین بچسبانید تا هر دو با دو چوب عمودی اول که در همان ابتدا قرار داده اید ، در یک صف قرار بگیرند. شما به طور رسمی لبه های جعبه خود را ایجاد کرده اید!

چسب جعبه جواهرات چوب بستنی DIY

جعبه جواهرات چوبی popsicle گام 4

مرحله 5:

روند جدید مشخص شده در بالا را تکرار کنید ، با دو میله افقی و سپس دو میله عمودی ، انتهای چسب را به انتها بچرخانید و درست در بالای موارد زیر قرار دهید. همچنان که خواستید می توانید رنگ های چوبی را عوض کنید. ادامه دهید تا لبه های جعبه شما به همان اندازه که می خواهید بلند شوند. در جعبه من 14 لایه انباشته اضافی وجود داشت که علاوه بر لایه زیرین اولیه ای که ساختم.

رنگ جعبه جواهرات چوب بستنی

نمای زاویه جعبه جواهرات چوب بستنی

مرحله 6:

درب جعبه جواهرات خود را با تکرار همان روشی که ابتدا در ساخت پایین جعبه خود دنبال کردید ، بسازید. این بار ، من از چوب های رنگی استفاده کردم ، نه فقط از چوب های طبیعی و رنگ آمیزی نشده مانند قبل. درب من هشت پایه افقی بود ، درست مثل پایه من.

جعبه طلا و جواهر چوبی بستنی رنگ مخلوط شده است

مرحله 7:

تمام روبان های خود را به جز نوار صورتی خود بردارید (بعداً از آن برای چیز دیگری استفاده خواهید کرد) و آنها را به قطعات کوچک برش دهید. من این کار را با اندازه گیری و برش قطعه ای به طول یک اینچ از انتهای هر کدام و سپس استفاده از آن به عنوان الگو برای اندازه گیری هر قطعه اضافی که از آن رنگ روبان برش دادم ، انجام دادم. هنگامی که من اولین قطعه را به قطعه های چند اینچی برش دادم ، روند کار را با هر یک از رنگ های دیگر (سبز ، زرد ، آبی و سفید) تکرار کردم.

روبان جعبه جواهرات چوب بستنی

جعبه جواهرات چوبی بستنی مرحله 7

مرحله 8:

هر قطعه اینچ بلند خود را ، در همه رنگ ها ، به یک حلقه کوچک تبدیل کنید. این کار را با استفاده از یک نقطه چسب نزدیک به یک انتهای آن انجام دهید و بدون چرخاندن قطعه ، انتهای دیگر آن را به اطراف بیاورید و به آن بچسبانید ، و این باعث ایجاد یک حلقه کمی منحنی می شود. این کار را تکرار کنید تا تمام قطعات شما در هر رنگ روبان به حلقه تبدیل شوند.

جعبه جواهرات چوب بستنی DIY مرحله 8

جعبه جواهرات چوب بستنی DIY مرحله 8 همه

مرحله 9:

با قیچی دایره ای به عرض نیم اینچ از کارت بنفش خود برش دهید. شما از این به عنوان پایه برای ساخت اولین گل روبان حلقه دار خود استفاده خواهید کرد.

مقوا جعبه جواهرات چوب بستنی

مرحله 10:

در انتهای جایی که لبه ها با هم تداخل دارند ، یک نقطه چسب به قسمتهای پشت حلقه های روبان خود بمالید ، سپس هر یک از آنها را دور دایره کاغذ پایین بچسبانید. هنگامی که لایه اول خود را انجام دادید ، مراحل را تکرار کنید تا لایه دوم ایجاد شود. من برای هر یک از گلهایم سه لایه درست کردم تا آنها را زیبا و حجیم کند. بعد از اتمام کار ، یک بدلیج را در وسط بچسبانید.

جعبه جواهرات چوب بستنی DIY مرحله 10

تعظیم جعبه جواهرات چوب بستنی

گل جعبه جواهرات چوب بستنی

مرحله 11:

کل مراحل گل را سه بار دیگر تکرار کنید تا در مجموع چهار گل روبان حلقه دار با مراکز بدلیجات داشته باشید.

جعبه جواهرات چوب بستنی DIY همه

مرحله 12:

یک قطعه دو اینچی از روبان صورتی خود برش دهید و از طرف بالای درب خود ، انتهای آن را از طریق فضای بین دو چوب میانی نزدیک مرکز بکشید تا یک حلقه ایجاد شود. درب را برگردانید و با استفاده از اسلحه چسب داغ انتهای آن را به طرف دیگر بچسبانید تا حلقه در جای خود قرار گیرد. جعبه جواهرات شما اکنون دارای دسته درب است!

جعبه جواهرات چوب بستنی DIY مرحله 12

جعبه جواهرات چوبی بستنی پیاز

مرحله 13:

در قسمت زیرین یا پشت هر گل ، روی پایه کارت بنفش چسب بزنید. هرکدام را در یکی از چهار گوشه درب بچسبانید و سپس درب جعبه را بگذارید.

گل جعبه جواهرات چوب بستنی

جعبه طلا و جواهر چوبی بستنی سفارشی

همه شما تمام شد! اگر احساس رنگ سفید ، صورتی و آبی رنگ من را ندارید ، با خیال راحت این ایده را سفارشی کنید. درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

آویز جعبه جواهرات چوب بستنی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#جعبه #جواهرات #DIY #Popsicle #Stick

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید