آموزش, اخبار

جعبه های آب نبات فانتزی!

[ad_1]

جعبه های آب نبات سفارشی

این جعبه های شیرینی سفارشی در تمام طول سال عالی هستند. عشق خیلی مفهوم بزرگی است که فقط یک روز از سال جشن گرفته شود، درست است؟ می‌توانید این جعبه‌ها را درست کنید و هر روز از آن‌ها به‌عنوان ظرف حلقه، برای نگه‌داشتن جواهرات یا هر دودی که جمع‌آوری می‌کنید استفاده کنید. شاید یک یادداشت خوب اضافه کنید و از آنها برای اعمال تصادفی مهربانی استفاده کنید!

بسیار خوب، این کار من برای ارسال این آموزش دو روز قبل از روز ولنتاین است. اما واقعا … بهتر از هرگز!

می‌توانید در عرض یک ساعت یا بیشتر اینها را از بین ببرید، و نتایج ارزش تلاش لحظه آخری را دارد.

من از یک جعبه غلات بزرگ برای ایجاد اضافات استفاده کردم – منظورم این است که اشکال مختلف را برش دادم و آنها را روی جعبه اصلی چسباندم. جعبه های ترقه، حتی جعبه های کوکی دختر پیشاهنگ!

جعبه های شیرینی سفارشی

می توانید آب نبات را بردارید و جعبه را تزئین کنید، سپس آب نبات را دوباره در آن قرار دهید. یا آب نبات را بخورید و نوع دیگری از هدیه را داخل جعبه قرار دهید. هر چیزی که برای رابطه شما بهتر عمل می کند، lol!

لوازم برای جعبه های آب نبات فانتزی:

جعبه های شیرینی فروشی دلاری

جعبه های غلات یا کراکر

مداد

چسب گرم

قیچی

رنگ کاردستی

لاک اسپری

قلم موی رنگ آمیزی

جعبه های شکلات سفارشی

جهت ها:

شکل ها را برش بزنید تا روی جعبه بچسبانید. برای چسباندن قطعات از چسب داغ (یا چسب کاردستی سفید) استفاده کنید. می‌توانید از تکه‌های بزرگ مقوا برای چسباندن پشت قطعات استفاده کنید تا بیرون بیایند.

بگذارید خشک شود. کت پایه سفید. رنگ های روشن را اضافه کنید، سپس لهجه ها را اضافه کنید. بگذارید خشک شود و لاک اسپری را اضافه کنید.

قبل از استفاده چند ساعت اجازه دهید هوا خارج شود! اگر نمی خواهید از لاک اسپری استفاده کنید، می توانید از لاک برس بر پایه آب استفاده کنید.

جعبه های آب نبات سفارشی

در اینجا ویدیوی من برای ساخت این جعبه های شیرینی سفارشی سرگرم کننده است!

جعبه آب نبات نقاشی شده

[ad_2]

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *