اخبار

دستمال مرطوب ضد عفونی کننده DIY

[ad_1]

دستمال مرطوب ضد عفونی کننده DIY

بسته دستمال مرطوب |  دستمال مرطوب ضد عفونی کننده DIY |  ویژه

آیا خواربار یا داروخانه محلی شما دستمال مرطوب ضد عفونی کننده ندارد؟ چرا خودتان را با این دستمال مرطوب مرطوب ضدعفونی کننده آسان DIY که از موادی که از قبل در خانه دارید درست نکنید.

مربوط: یاد بگیرید که خودتان محصولات پاک کننده طبیعی بسازید

دستمال مرطوب ضد عفونی کننده | با این 6 مرحله آسان خود را بسازید

آنچه شما نیاز دارید:

  • کلروکس یا الکل مالشی
  • رول برج کاغذی
  • ظرف دربسته هوا
  • 1 فنجان آب
  • چاقوی آشپزخانه یا دندانه دار

مرحله 1: رول برج کاغذی خود را از وسط نصف کنید

با برداشتن یک رول حوله کاغذی و علامت گذاری محل برش آن به اندازه کافی شروع کنید تا در ظرف دربسته شما قرار بگیرد. این کار را با قرار دادن رول داخل ظرفی که می‌خواهید برای دستمال‌های مرطوب DIY خود استفاده کنید، انجام دهید.

تقریباً، این باید یک سوم یا نیمی از اندازه رول دستمال کاغذی باشد.

اکنون، بر اساس اندازه گیری های خود، از چاقوی دندانه دار یا آشپزخانه برای برش دستمال کاغذی در عرض آن استفاده کنید. اگرچه ممکن است آسان به نظر برسد، انجام این کار در واقع بسیار چالش برانگیز است، بنابراین مراقب باشید.

مرحله 2: مواد ضد عفونی کننده را با هم مخلوط کنید

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per

پس از اره کردن حوله های کاغذی از وسط، فنجان آب و حدود نصف قاشق غذاخوری سفید کننده کلروکس را با هم در یک پیمانه هم بزنید. این دو را خوب هم بزنید تا با هم ترکیب شوند.

این به دنبال آن است که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در ساخت محلول ضدعفونی کننده DIY خود، 1 گالن آب به ازای هر نصف فنجان سفید کننده توصیه کرده است. برای تبدیل دستمال کاغذی معمولی خود به دستمال مرطوب ضدعفونی کننده به این محلول نیاز دارید.

مرحله 3: حوله های کاغذی خود را داخل ظرف قرار دهید

حالا دوباره ظرف دربسته خود را بگیرید و رول دستمال کاغذی را داخل آن بچسبانید. به یاد داشته باشید که دستمال کاغذی را با قسمت بریده شده به سمت پایین در ظرف قرار دهید.

مربوط: 35 آموزش صابون خانگی، دستور العمل ها و ایده هایی که می توانید خودتان انجام دهید!

مرحله 4: حوله های کاغذی را با محلول ضد عفونی کننده خیس کنید تا به دستمال مرطوب ضد عفونی کننده تبدیل شوند.

برای اینکه این کار واقعاً مؤثر باشد، باید حدود یک و نیم تا دو فنجان از محلول خود را روی دستمال کاغذی خود بریزید. در حین ریختن مایعات به طور یکنواخت روی دستمال کاغذی خود حلقه بزنید.

در ظرف خود را ببندید و اجازه دهید محلول ضدعفونی کننده در دستمال مرطوب خیس شود. بگذارید چند ساعت بماند.

همچنین می توانید ظرف را هر 30 دقیقه یکبار برگردانید. این باید به پراکندگی مایع کمک کند و مطمئن شود که به طور یکنواخت جذب می شود.

مرحله 5: مرکز رول را بردارید تا دستمال مرطوب را بیرون بکشید

حالا رول مقوای مرکزی وسط رول دستمال کاغذی را بردارید. در انجام این کار، اولین پاک کننده باید همراه آن باشد.

آگهی همه سایه پرندگان

همانطور که جلو می روید، دستمال های بعدی مشابه روشی که دستمال مرطوب خریداری شده در خواربارفروشی انجام می شود، توزیع می شود.

مرحله 6: ضد عفونی کنید

اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری از دستمال مرطوب خود را بردارید و آن را روی صفحه پیشخوان، دستگیره‌های در و سایر مناطقی که معمولاً لمس می‌کنید، بمالید.

مطمئن شوید که هنگام پاک کردن مقداری رطوبت قابل مشاهده را مشاهده می کنید. علاوه بر این، سطح را حدود 5-10 دقیقه بگذارید تا محلول ضدعفونی کننده واقعا کار خود را انجام دهد.

این محلول به خصوص روی سطوح غیر متخلخل عالی عمل می کند. همچنین در صورت تمایل می توانید از الکل 70 درصد به عنوان جایگزین استفاده کنید.

کافی است یک نازل اسپری روی آن بچسبانید و روی هر سطحی اسپری کنید و در صورت لزوم آن را پاک کنید.

در نهایت پس از هر بار استفاده حتما درب ظرف را ببندید. این باید از خشک شدن آن جلوگیری کند. با این حال، اگر قبلاً این کار را انجام داده است، همیشه می توانید با اضافه کردن مقداری بیشتر از محلول ضد عفونی کننده، آن را دوباره مرطوب کنید.

دستمال مرطوب ضد عفونی کننده تنها چیزهایی نیستند که همیشه در انبار موجود نیستند. اگر شما هم از Lysol خارج هستید، امیلی کارمونا به شما نشان می دهد که چگونه اسپری ضدعفونی کننده DIY خودتان را بسازید:

این روزها مواد ضد عفونی کننده همیشه در خواربارفروشی ها موجود نیست. با گسترش همه‌گیری COVID-19، حفظ پاکیزگی هرگز مهمتر از این نبوده است. با استفاده از این دستمال‌های مرطوب ضدعفونی‌کننده DIY، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که در مواقعی که به آن‌ها نیاز دارید، مواد ضدعفونی‌کننده را خالی نمی‌کنید.

آیا راه های دیگری برای ساخت دستمال مرطوب ضد عفونی کننده خود وجود دارد که ممکن است درباره آن بدانید؟ آنها را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما کمک کنید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#دستمال #مرطوب #ضد #عفونی #کننده #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *