مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

رول گرینچ دستمال توالت DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

رول گرینچ دستمال توالت DIY

آیا بچه های شما کاملاً علاقه مند به فیلم های تعطیلات هستند ، درست مثل من؟ بچه های من چیزی بیش از اینکه با پتو و یک میان وعده خوب تماشا کنند تا فیلم های کریسمس مورد علاقه خود را تماشا کنند (البته به غیر از کاردستی). من همیشه سعی می کنم راهی پیدا کنم تا چیزهایی را که بیشتر دوست دارند برای کمی سرگرمی اضافی ترکیب کنم ، بنابراین اخیراً تمام تلاش خود را کرده ام تا ایده های ساخت کار با مضمون فیلم کریسمس را بیابم! این رول توالت فرنگی خنده دار گرینچ به وجود آمد. بچه ها آنقدر دوست داشتند که آنها را بسازند که بعداً یک مورد اضافی درست کردم تا بتوانم به همه نشان دهم که انجام این کار چقدر ساده است.

رول گرینچ کاغذ توالت

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • رول دستمال توالت خالی
  • کاغذ (قرمز و سبز)
  • دو چشم گوگل
  • یک پد پنبه ای
  • یک نشانگر سیاه
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • دو پاک کننده لوله کرکی سبز

مرحله 1: لیست را بررسی کنید

مواد خود را جمع کنید و مطمئن شوید که همه چیز را در اختیار دارید.

کاغذ توالت مواد رول گرینچ

مرحله 2: قرمز را برش داده و اندازه بگیرید

پرتره کاغذ قرمز خود را برگردانید ، بنابراین به سمت بالا و عمودی بر روی فضای کار شما قرار می گیرد. رول دستمال توالت را به پهلو برگردانید و انتهای آن را با لبه کناری صفحه ، نزدیک قسمت بالا قرار دهید. سپس در جایی که انتهای دیگر رول به وسط صفحه متصل می شود ، یک علامت بزنید تا طول آن اندازه گیری شود. رول را به پایین صفحه منتقل کرده و علامت دیگری بزنید. این کار را تا پایین صفحه انجام دهید و سپس در امتداد علامت ها تمام طول صفحه را برش دهید تا یک نوار مستطیلی داشته باشید که به اندازه طول رول دستمال توالت پهن باشد.

کاغذ توالت کاغذ برش رول گرینچ

رول کاغذ توالت کاغذ قرمز گرینچ

مرحله 3: چسباندن بدن

به طول کامل رول توالت خود بچسبانید ، نوار قرمزی را که به صورت افقی برش داده اید بچرخانید و به پایین بچسبانید ، بالا و پایین رول را با لبه های کاغذ به طور مساوی بچرخانید. نوار را دور رول بپیچید تا با اولین لبه گیر کرده دوباره روی هم قرار بگیرد و قسمت اضافی آن را مرتب کنید. روی آن لبه بچسبانید و آن را پایین بچسبانید تا با انتهای اول کمی همپوشانی داشته باشد و با لبه های رول نیز خط بکشد. رول توالت شما اکنون کاملاً قرمز شده است.

کاغذ توالت رول گرینچ چسب اضافه کنید

رول کاغذ توالت کاغذ را بپیچید

کاغذ توالت رول گرینچ کاغذ قرمز را برش می دهد

کاغذ توالت کاغذهای رول گرینچ رول

رول کاغذ توالت مطبوعات پایین گرینچ

مرحله 4: کلاه را شکل دهید

در قسمت باقی مانده از صفحه قرمز خود ، شکل کلاه بابانوئل را بکشید و آن را ببرید. به نظرم رسید که انگار در انتها کمی به یک طرف می چرخد.

رول گرینچ رول دستمال توالت

رول کاغذ توالت رول گرینچ مرحله 4

مرحله 5: صورت را شروع کنید

در صفحه سبز خود ، شکلی را ترسیم کنید که شبیه قلب باشد سه تاپ های گرد شده به جای دو ، به همان اندازه که قلب منظم است ، به نقطه ای در پایین کاهش می یابد. بس کن. این صورت گرینچ شما خواهد بود.

رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 5

رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 6

رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 7

مرحله 6: جزئیات را بکشید

چهره گرینچ خود را ایجاد کنید! من از نشانگر مشکی خود برای ساختن بینی و لبخندی استفاده کردم که از تردید و تکان خوردن فیلم کارتونی کلاسیک تقلید می کند. بعد ، به پشت چشمهای گوگل خود چسب بزنید و آنها را بالای بینی و دهان بچسبانید. در آخر ، با نشانگر خود ابروهای پرپشت را بالای چشمهای گوگل اضافه کنید.

رول کاغذ توالت رول گرینچ

رول کاغذ توالت روکش گرینچ و چسب

دستمال توالت چشمهای گرینش را می چرخاند

رول گرینچ کاغذ توالت

مرحله 7: پنبه را اضافه کنید

پد پنبه ای خود را به یک سوم برش دهید – دو قطعه با هر لبه گرد و یکی از وسط با دو لبه مستقیم. سپس شکل دایره را از نوار میانی ببرید. این پوم پوم در انتهای کلاه سانتا گرینچ شما خواهد بود. بعد ، گوشه های قسمتهای لبه گرد خود را برش دهید تا رویه کلاه ایجاد شود ، که در برابر پیشانی گرینچ شما قرار می گیرد.

رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 8

رول دستمال توالت سفید گرینچ

مرحله 8: پوم پوم را وصل کنید

به پشت دانه گلدان سفید پنبه ای چسب زده و آن را مرتب کرده و در جای خود بر روی کلاه بچسبانید. دایره بر روی نوک کلاه و تر و تمیز بر روی لبه می رود. در آخر ، روی دست انداز مرکزی روی سر گرینچ خود چسب بزنید و پشت کلاه سانتا خود را آنجا پایین بچسبانید.

رول کاغذ توالت گرینچ سفید 1

رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 8

رول کاغذ توالت گرینچ مرحله 8a

رول کاغذ توالت رول گرینچ مرحله 8b

رول کاغذ توالت گرینچ مرحله 8c

رول کاغذ توالت رول گرینچ مرحله 8d

مرحله 9: جمع آوری کنید

نزدیک قسمت بالای رول دستمال توالت خود را چسب بزنید و قسمت دیگر پنبه گرد را به سمت پایین بچسبانید (لبه برش مستقیم آن به سمت بالا و به سمت لبه رول باشد) تا یقه خز کت سانتا گرینچ شما ساخته شود. بعد ، قسمت بالای پنبه ای را که تازه قرار داده اید چسب بزنید و صورت گرینچ را به سمت پایین بچسبانید.

کاغذ توالت رول گرینچ را گرم می کند رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 9

رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 10

رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 11

مرحله 10: بازوها را بسازید

یکی از پاک کننده های لوله سبز کرکی خود را به شکل U خم کنید و در مرکزی که خم می شود چسب بزنید. خم را به پشت رول توالت بچسبانید ، در طرف مخالف جایی که سر گرینچ خود را چسبیده اید ، بنابراین انتهای آن به دور خود خم می شود و مانند بازوهای خزدار از جلو خارج می شود. اگر به نظر می رسد که کل قطعه کمی طولانی است ، انتهای آن را کوتاه کنید. با خیال راحت سیم را کمی خم کنید تا بازوها گرد شود و آنها را وادار به نشستن در زاویه مورد نظر خود کنید.

رول گرینچ کاغذ توالت مرحله 12

دستمال توالت رول گرینچ پاها

کاغذ توالت رول گرینچ چسب اضافه کنید

رول کاغذ توالت گرینچ فلافی

مرحله یازدهم: دست ها و پاها را وصل کنید

دو قطعه کرکی را از انتهای تمیز کننده لوله دوم خود برش دهید و از اینها برای ایجاد پایه های گرینچ استفاده کنید. روی یک انتهای هر پا چسب بزنید ، آن و ها را به سمت بالا خم کنید و آنها را به قسمت پایین رول توالت خود بچسبانید تا پایین آن بیرون بیاید.

رول کاغذ توالت grinch tp[

Toilet paper roll grinch scary

That’s all there is to it! Just in case you’d like to try this project out for yourself, here’s a fantastic tutorial video to help you!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#رول #گرینچ #دستمال #توالت #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید