مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

صنایع دستی سرگرم کننده و منحصر به فرد

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

صنایع دستی زیبا و منحصر به فرد

در خانه ما ، صنایع دستی نخ یک فعالیت روزانه است. بسیاری از اعضای مختلف خانواده ما بافندگی ، قلاب دوزی و چوب پنبه انجام می دهند ، بنابراین همیشه انتهای نخ و قطعات یدکی فراوان برای پروژه های خلاقانه دیگر وجود دارد ، زیرا کسی همیشه پروژه دیگری را به پایان رسانده است. به همین دلیل است که ما به دنبال پروژه های منحصر به فرد و خلاق هستیم تا از ضایعات خود استفاده کنیم ، فقط برای اینکه مطمئن شویم که همه از آنها استفاده می شود نه اینکه به بیرون پرتاب شود یا فضای ما را به هم بریزد!

در صورتی که ایده ساختن صنایع دستی عالی ، سرگرم کننده و ساده از نخ را به اندازه ما دوست داشته باشید ، اگر نه بیشتر ، در اینجا 15 مورد از بهترین ایده ها ، آموزش ها و مفاهیمی که تا به حال با آنها برخورد کرده ایم آورده شده است. شامل چیز دیگری بعد از بافندگی و قلاب بافی باشد.

1. پلاک نقل قول نامه پیچیده شده از نخ

پلاک نقل قول نامه پیچیده از نخ

آیا بیشتر علاقه مند به صنایع دستی هستید که شامل استفاده از نخ با سایر لوازم به منظور ایجاد چیزی زیبا ، سفارشی و تزئینی است؟ سپس ما احساس می کنیم که شما واقعاً با این راه بسیار خوب کنار خواهید آمد می سازد و می گیرد از یک قاب و چند حروف چوبی بلند شده از فروشگاه صنایع دستی برای ساختن این پلاک نقل قول پیچیده با نخ بسیار زیبا و شاد استفاده کرد.

2. عروسک های نخ ساده اضافی

عروسک های کاملاً ساده نخ

اگر قصد دارید کمی بیشتر از سرگرمی های معمولی خود کار کنید ، آیا ترجیح می دهید کاری را انجام دهید که بچه ها بتوانند به شما کمک کنند و بعد از اتمام کار به بازی ادامه دهید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید شجاع باش ، ادامه بده این عروسک های فوق العاده کاموا را درست شبیه اسباب بازی های خانگی روزهای اول ماه تولد کرد که بچه ها در واقع یک بار آنها را ساخته و بازی می کردند.

3. هنر دیواری با ناخن و نخ

هنر دیواری با ناخن و نخ

شاید شما ایده ایجاد نوعی هنر دیواری با حروف برای خانه خود با استفاده از نخ را دوست داشته باشید اما مطمئن نیستید که ایده قبلی برای شما مناسب بوده است زیرا واقعاً دوست دارید نخ را به عنوان تمرکز اصلی نگه دارید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا شما را تشویق می کند که به راه نگاهی بیندازید جن عاشق کو است با استفاده از تکنیک های پیچاندن ناخن و نخ ، یک نقل قول بی نظیری درست روی دیوار آنها انجام داد.

4. هنر دیوار حاشیه ای با بوهو

هنر دیوار حاشیه ای با نخ های قاب دار

آیا واقعاً از ایده ساختن نوعی هنر دیواری از نخ و قاب احساس خوبی دارید ، اما شاید این حروف باشد که واقعاً مورد توجه شما واقع نشده است؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم ممکن است کمی با چیزی شبیه به این قاب حاشیه ای از نخ های الهام گرفته از شیک Boho که گام به گام ترسیم شده اند ، کمی بهتر کنار بیایید. Parde Indecisa! ما عاشق این هستیم که آنها یک ombre رنگ کم رنگ ایجاد کرده اند ، اما شما می توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید.

5. نور آویز نخ DIY

چراغ آویز نخ دی

اگر قصد دارید با نخ حیله کنید ، در واقع ترجیح می دهید یک قطعه برای خانه خود ایجاد کنید که هر دو تزئینی باشد و کاربردی ، اما کمی منحصر به فرد تر از آنچه معمولاً در فضاهای اصلی خانه می بینید؟ خوب ، اگر آشپزخانه یا فضای زندگی شما دارای چراغ های آویز است ، پس ما می خواهیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید محل سلیقه من از تکنیک های بسته بندی نخ چسبان برای ایجاد سایه عالی لامپ استفاده کرد.

6. کاسه به پایان می رسد نخ بد بو

کاسه انتهای نخ بد بو

شاید شما واقعاً نسبت به مفهوم ساختن یک قطعه تزئینی سخت از نخ نرم و رنگی خود با استفاده از چسب و تکنیک های خشک کردن ، بسیار مشتاق هستید ، اما در حال حاضر چراغ های آویز ندارید که نیاز به سایه داشته باشند؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شاید این کاسه خشك شده و قالب دار به پایان برسد مارروز شاید کمی بالاتر از کوچه شما باشد! آموزش آنها به شما نشان می دهد که چگونه این کار را مرحله به مرحله انجام دهید.

7. لیوان های چوبی بافته شده با نخ

لیوان های تزئینی بافته شده با نخ

شاید شما به دنبال نوعی از تکنیک های کاملاً ماهرانه تری هستید که می توانید به فرزندان خود کمک کنید تا قبل از آمادگی برای کارهایی مانند بافتنی مناسب و قلاب بافی ، آنها را کمی با صنایع دستی آشنا کنند؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما یک ضربه واقعی از راه خواهید داشت صنایع دستی مورد علاقه چند نخ ساده و رنگارنگ بافته تا بتوانید این فنجان های چوبی را که به عنوان مینی کاشت یا نگهدارنده قلم روی میز شما عالی عمل می کند ، درست کنید.

8. دوخت نخ های پیچ دار نخ دوخته شده

بدون دوخت کتانی با نخ دوار

شاید شما ایده این را دارید که فرزندان خود را درگیر فرایند کار با ضایعات نخ کنید اما هنوز به دنبال چیزی هستید که کمی ساده تر باشد و کمی کاربردی تر ، یا چیزی که واقعاً از آن استفاده خواهید کرد؟ سپس ما پیشنهاد می کنیم که کار دستی آنها را با ساختن این زیراندازهای کاملاً پیچ خورده و پیچ خورده از استودیو و وقتی میهمانان می آیند آنها را نشان می دهند!

9. سربند نخ نخ دار گره خورده

سربند نخ نخ دار گره دار

آیا برخی از نخ های بافته شده و بافته شده را دارید که چند سال پیش بسیار محبوب بود اما هنوز کاملاً به سبک خود باز نشده است ، بنابراین شما به دنبال راهی برای استفاده از باقی مانده خود هستید؟ خوب ، اگر شما نیز مانند ما عاشق پوشیدن قطعات ساخته شده توسط خودتان هستید ، فکر می کنیم شما نیز از این راه لذت ببرید صنایع دستی مصرفی این بند موی زیبا از نخ DIY را نشان می دهد که دارای گره سلتیک در یک طرف است.

10. قاب عکس جعبه غلات پیچیده شده از نخ

قاب عکس جعبه غلات بسته بندی شده با نخ

آیا وقتی صحبت از صنایع دستی ، فریم و تکنیک های پیچیدن را شروع کردیم ، توجه شما را به خوبی جلب کردیم ، اما شما به دنبال چیزی بسیار ساده تر از آنچه تاکنون دیده اید هستید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید هازل و شرکت این مقوای قشنگ چرخدار و نخ پیچیده را با بچه های خود درست کردند! این راه عالی برای نمایش نقاشی ها و نقاشی های خود است. هنر ، هنر بیشتری به وجود می آورد!

11. تزئینات ساده گل نخ

تزئینات ساده گل نخ

شاید شما قبلاً چیزی را بافته یا قلاب دوزی کرده اید که می تواند از شخصیت یا تزئین کمی بیشتر استفاده کند و به دنبال چیزی ساده هستید که از نخ نیز ساخته شده باشد؟ خوب ، اگر شما عاشق همه چیز گل هستید ، شاید این آموزش از صنایع دستی رها شده است آنچه را که نیاز دارید به شما می دهد! آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید گل های حلقه ای زیبا با مرکز دکمه ها درست کنید.

12. هنر دیوار دیوار چوبی با نخ و میخ

هنر دیوار دیواری چوبی و میخ دار

آیا ما هنوز شما را در مورد ایده استفاده از میخ ، نخ و تکنیک های پیچیدن برای ایجاد تصاویر و حروف بسیار جذاب وادار کرده ایم ، اما مطمئن نیستید که می توانید پروژه ای را که در مقیاس بسیار بزرگی مانند نقل قول دیوار کار می کند ، اداره کنید. نسخه ای که قبلاً به شما نشان دادیم؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به راه بیندازید کرم د لا کرفت این نخ گل زیبا و هنر میخ را روی یک پشت چوبی کوچکتر ساخته و پس از اتمام آن را روی دیوار نصب کنید.

13. گردنبند نخ تارلیس

گردنبند نخ تریلیس

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی در مورد انواع مختلف نخ های مرسوم از سال های گذشته صحبت کردیم که اغلب الگوهایی برای آنها نوشته نشده است ، اما همان چیزی که قبلاً به شما نشان دادیم ، همان چیزی نیست که شما دارید؟ خوب ، اگر به طور اتفاقی نخ چوبی در انبار خود داشته باشید ، ما فکر می کنیم شما به سادگی باید به راه نگاه کن فقط یک قطع کردن دیگر آنها را به گردنبندی دوست داشتنی و چند لایه تبدیل کرد.

14. دستبند دوستی نخ پیچیده دیوانه وار

دستبند دوستی نخ پیچیده دیوانه وار

البته ، اگر قبلاً انواع مختلفی از دستبندهای دوستی ساخته اید ، این طرح دستبند بافته شده فوق العاده در واقع نیست که بغرنج. با این حال ، هنگام پوشیدن آن بسیار چشمگیر است! به جای استفاده از نخ گلدوزی مانند بسیاری از کتاب های دستبند و آموزش هایی که پیشنهاد می کنید ، به نحوه نگاه کردن نگاه کنید. هی سرگردان آنها با استفاده از نخ ضایعات نازک ساخته شده اند.

15. فرش نخ با حلقه آسان

فرش نخ با حلقه آسان

آیا در واقع مقدار زیادی نخ ضایعاتی با همان رنگ و ضخامت دارید ، اما هرگز نخواهید توانست آن را با هم ببافید یا بافندگی کنید ، زیرا از رنگهای متفاوتی است که در این سالها استفاده کرده اید؟ سپس شاید تبدیل آن به پروژه ای که در آن به ناهماهنگی رنگ توجه نمی شود بهترین ایده برای شما باشد! ما عاشق راه هستیم دست ساز 4 عدد از نخ برای ایجاد یک کفپوش حلقه ای بسیار رنگارنگ با قلب شاد در وسط استفاده کرد.

آیا صنایع دستی و پروژه های فوق العاده دیگری از نخ ساخته اید واقعا لذت بردید اما در لیست ما نمی بینید؟ در مورد آنچه ایجاد کرده اید و چگونه آن را انجام داده اید یا ما را در قسمت نظرات به عکسهای کار نهایی خود پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#صنایع #دستی #سرگرم #کننده #منحصر #به #فرد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید