مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

صنایع دستی فوق العاده سرگرم کننده با موضوع گیتار

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

صنایع دستی فوق العاده سرگرم کننده با موضوع گیتار

چه واقعاً گیتار بزنید یا نه، چیزی در مورد این سازهای زهی محبوب وجود دارد که فقط کشش و جذابیت دارد. ما گیتار می زدیم و از دوران اوج خود قبل از اینکه خانواده و کار تمام وقت داشته باشیم با آن سر و کار داشتیم، بنابراین بچه های ما گیتار ما را در خانه ما دیدند و بلافاصله به آن علاقه مند شدند. آنها در حال حاضر برای شروع یادگیری نواختن واقعی کمی خیلی جوان هستند، اما این بدان معنا نیست که تا زمانی که آنها به سن کافی نرسند نمی توانیم این علاقه را به گیتار تقویت کنیم! ما شروع به تحقیق در مورد صنایع دستی کودکان با موضوع گیتار کردیم و در این فرآیند به پروژه‌های بسیار جذاب گیتار DIY برای هر کس در هر سن یا سطح تجربه‌ای برخورد کردیم که نمی‌توانستیم فهرستی عالی را با هم جمع کنیم!

فقط در صورتی که شما و خانواده‌تان به اندازه ما به پروژه‌های DIY مربوط به گیتار و گیتار علاقه‌مند هستید، این فهرست جالب‌ترین ایده‌هایی را که می‌توانیم پیدا کنیم را بررسی کنید.

1. جعبه دستمال کاغذی و گیتار باند الاستیک

جعبه دستمال کاغذی و گیتار باند الاستیک

برخی از کاردستی‌های مورد علاقه ما برای ساختن با بچه‌ها کاردستی‌هایی هستند که می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم تا از چیزهایی که از قبل در اطراف خانه ما هستند بسازند. این کاردستی خاص از اکتاویا و ویکی یکی از ابزارهایی است که می تواند به شما کمک کند تا اشیاء را از جعبه بازیافت خود بالا ببرید، به این معنی که منابع تقریباً همیشه در دسترس هستند. وقتی بچه‌هایتان ناگهان با این ایده که می‌خواهند کاردستی کنند، در کمین شما قرار می‌گیرند، اتفاق خوبی است همین الان. بدنه گیتار یک جعبه دستمال کاغذی، سیم ها نوارهای کشسان و گردن ها رول دستمال کاغذی هستند!

2. قفسه جغد گیتار کشیده شده با دست

قفسه جغد گیتار کشیده شده با دست

شاید شما با یک گیتار قدیمی برخورد کرده باشید که نمی‌توان آن را دوباره به یک ساز تبدیل کرد، اما نمی‌توانید قسمت‌هایی از آن را که هنوز کامل هستند بیرون بیاندازید، حتی اگر برای نسخه اصلی خود استفاده نشوند. هدف موسیقی؟ سپس بررسی کنید که چگونه گفتگوی خانگی بدنه توخالی گیتار خود را به یک قفسه ریزه کاری زیبا تبدیل کردند! علاوه بر اضافه کردن قفسه‌های کوچک در داخل برای نگهداری وسایل تزئینی، آن‌ها همچنین شکل‌هایی را با دست در سراسر پشت در داخل طراحی کردند و با شکل گیتار آن را به جغد تبدیل کردند.

3. چهارپایه گیتار و پایه هیبرید

چهارپایه گیتار و پایه هیبرید

شاید شما هستند یک نوازنده مشتاق گیتار هستید اما با چوب و ابزار هم کاملاً دستی دارید؟ در این صورت، ما فکر می‌کنیم که پروژه عالی را برای شما پیدا کرده‌ایم! لومبرجوکس شما را گام به گام در فرآیند ساختن هر چهارپایه ای راهنمایی می کند که نه هر چهارپایه ای که دارای یک قطعه اضافی در جلو و پشت در یک طرف باشد – مناسب برای تنظیم کف گیتار در زمانی که نواختن را به پایان می رسانید و تکیه می دهید. پشتی در مقابل صندلی صندلی قرار گیرد تا بتواند با خیال راحت بنشیند و زمانی که آماده بازی مجدد هستید به راحتی در دسترس باشد.

4. گیتار مقوایی و زهی

گیتار مقوایی و زهی

آیا فکر می کنید بچه های شما می شوند؟ خیلی به ایده ساختن گیتارهای خود که در واقع کمی صدا تولید می کنند؟ خوب، ایده جعبه دستمال کاغذی که قبلاً در لیست خود به شما نشان دادیم، در واقع به لطف جعبه توخالی و صداهای پینگی که باندهای الاستیک تولید می کنند انجام می شود، اما اگر بچه های شما کمی پیرتر از آن باشند که از بازی با لوله های دستمال کاغذی لذت ببرند، چه؟ شاید فکر می کنید که آنها واقعاً از یک پروژه تمام شده لذت می برند به نظر می رسد مثل یک گیتار مینیاتوری در پایان؟ در این صورت، بررسی کنید که چگونه آن را بسازید، آن را دوست داشته باشید قطعات لایه لایه مقوای راه راه به شکل بدنه گیتار برش داده می شود تا جایی که یک گودال در وسط ایجاد می شود، سپس طول نخ ها را بسیار محکم روی سوراخ قرار می دهیم تا در واقع صدای پژواک ایجاد شود.

5. گیتار جعبه سیگار ریز

گیتار جعبه سیگار ریز

آیا یک جعبه سیگار اصلی قدیمی در زیرزمین یا در یک گاراژ فروش پیدا کرده‌اید که فکر می‌کنید واقعاً جالب است و نمی‌خواهید از بین رفتن آن را ببینید، اما در حال حاضر هیچ استفاده واقعی از آن ندارید؟ خوب، تعدادی چیز DIY وجود دارد که می توانید جعبه سیگار را به آنها تبدیل کنید، اما به خاطر موضوع ما، شاید ایده مورد علاقه ما در اینجا باشد! هنر مردانگی شما را گام به گام در فرآیند اضافه کردن یک گردن چوبی، تبدیل لولای در به تزئینات فلزی و راهی برای سفت کردن سیم‌ها، و اتصال سیم‌های نازک برای تبدیل جعبه کوچک به گیتار کوچکی که در واقع آهنگ می‌سازد، راهنمایی می‌کند!

6. گیتار مقوا، چوب و وان پلاستیکی

گیتار مقوا، چوب و وان پلاستیکی

آیا هنوز هم قصد دارید یک طرح گیتار DIY بسازید که در واقع آهنگ‌ها را می‌سازد، اما دوست دارید بچه‌هایتان بتوانند خودشان این کار را انجام دهند و هنوز برای کار با چیزهایی مانند چوب و سیم کوچک هستند؟ در آن صورت، شاید این مقوا و وان پلاستیکی به روز شده ایده از هنر تد قرمز با سرعتی که نیاز دارید کمی بیشتر است. تعجب خواهید کرد که بچه‌ها پس از انجام یک فرآیند بسیار آسان، چند یادداشت می‌توانند با رشته‌های خود درست کنند.

7. بند گیتار قلاب بافی

بند گیتار قلاب بافی

آیا یک گیتار واقعی دارید که مرتباً آن را می نوازید، اما دوست دارید لوازم جانبی و زیورآلات کوچکی را برای خودتان بسازید که در این راه به شما کمک کند؟ ما می دانیم که شما به راحتی می توانید آن چیزها را در یک فروشگاه بخرید، اما احساس رضایت خاصی وجود دارد که ما از استفاده از چیزهایی که خودمان ساخته ایم خارج می شویم. به همین دلیل است که ما این ایده بند گیتار قلاب بافی را دوست داشتیم! چیزهای اشتباه به شما نشان می دهد که این پروژه واقعا چقدر ساده است، که وقتی به این فکر می کنید که واقعا چقدر مفید است، عالی است!

8. نقاشی گیتار

نقاشی گیتار ردپایی

آیا فرزندان شما خیلی جوان هستند اما قبلاً موفق شده اید عشق به موسیقی را در آنها القا کنید و می خواهید از هر فرصتی برای پرورش آن استفاده کنید؟ خوب، وقتی بچه‌های ما خیلی کوچک بودند، اغلب حوصله پروژه‌هایی را نداشتند که در واقع شامل ساختن چیزها بود. آنها انجام دادبا این حال، پروژه‌هایی را دوست دارند که در آن دست‌ها یا پاهای خود را به رنگ آغشته می‌کنند و یک آشفتگی بزرگ ایجاد می‌کنند! به همین دلیل است که این ایده ردپای شایان ستایش نقاشی گیتار توجه ما را به خود جلب کرد. صبح حیله گر به شما نشان می دهد که چگونه ویژگی های گیتار را با یک نشانگر اضافه کنید تا ظاهر را کامل کنید.

9. انتخاب گیتار لمینت شده DIY

انتخاب گیتار لمینت شده

آیا شما یک نوازنده گیتار هستید که بیشتر برای سرگرمی می نوازید اما دائماً انتخاب های خود را از دست می دهید و مجبور به خرید بیشتر هستید؟ خوب، از آنجایی که در حال حاضر به صورت حرفه‌ای نمی‌نوازید، به این معنی که در حال حاضر لزوماً به تجهیزات باکیفیت بالا نیاز ندارید، چرا با ساختن گیتارهای شخصی خود مقداری پول برای خود ذخیره نکنید؟ علاوه بر این واقعیت که در صورت از دست دادن این موارد، هزینه کمتری خواهد داشت، همچنین بسیار عالی است که می توانید تقریباً هر طرح سفارشی را که می خواهید ایجاد کنید! دریابید که چگونه اینها کشیده شده، برش داده شده و روی آنها لمینت شده است Etcetorize.

10. مجسمه های مینیاتوری گیتار سفالی پلیمری

مجسمه های مینیاتوری گیتار سفالی پلیمری

آیا شما فردی با جزئیات هستید که همیشه به مدل سازی علاقه داشته اید؟ خوب، اگر به چالشی می‌روید یا مجذوب مفهوم ساختن چیزهای زندگی واقعی به صورت مینیاتوری هستید، پس ما احساس می‌کنیم که با این آموزش ادامه خواهید داد. جولیانا لپین نسبتا خوب! آنها شما را گام به گام از طریق فرآیند انتخاب طرح گیتار برای تقلید، ایجاد شکل اولیه از خاک رس پلیمری و رنگ آمیزی دقیق جزئیات روی آن راهنمایی می کنند.

11. قفسه گیتار گلدار با الهام از کلاسیک

قفسه گیتار گلدار قدیمی

آیا در مورد قفسه گیتاری که با طراحی جغد با دست به شما نشان دادیم زیاد فکر کرده‌اید، اما مطمئن نیستید که مهارت‌های طراحی شخصی شما در خلق چنین قطعه‌ای هنری کاملاً برابر است؟ پس شاید شما به جای این طرح قفسه گیتار سفارشی به سبک دکوپاژ گلی را ترجیح می دهید! ویروسی نوا به شما نشان می دهد که چگونه از پارچه یا کاغذ گلدار زیبا برای پوشاندن داخل گیتار استفاده کنید، و همچنین نحوه نصب چند قفسه چوبی را که می توانید پس از انتخاب مکانی برای قفسه، روی آنها قرار دهید.

12. گیتار مینیاتوری DIY Monster High

گیتار هیولایی مینیاتوری

آیا هنوز به ایده ساختن مدل‌ها، به‌ویژه در مینیاتور علاقه دارید، اما کمتر قصد دارید مدل‌های خود را به‌عنوان یک بازآفرینی بسیار دقیق از چیزهای واقعی بسازید؟ در این صورت، شاید شما بیشتر به این آموزش علاقه مند شوید که با طراحی ها کمی خلاق تر می شود و شامل فرهنگ پاپ می شود! مینیاتورهای DIY آسان به شما نشان می‌دهد که چگونه یک گیتار کوچک با سیم‌های واقعی بسازید که از طریق موتیف نقاشی شده به نمایش Monster High ادای احترام می‌کند. اگر به مهارت‌های نقاشی خود اطمینان دارید، می‌توانید هر طرح فرهنگ پاپ مینیاتوری را که می‌خواهید ایجاد کنید!

13. سازماندهی جواهرات کیف گیتار با آینه

سازماندهی جواهرات کیف گیتار با آینه

شاید شما یک گیتار دارید که اغلب از آن استفاده می کنید، اما گیره روی جعبه شکسته و یک گیتار جدید برای جایگزینی آن تهیه کرده اید؟ شاید شما واقعاً دیگر خود گیتار را ندارید و کیس به سادگی سال‌ها در زیرزمین شما ذخیره شده است، بنابراین اکنون بین خلاص شدن از شر آن یا به نوعی ارتقاء آن بحث می‌کنید؟ سپس از شما می خواهیم که نگاهی به راه بیندازید دنیای عیسی جعبه گیتار خود را به یک گنجه جواهرات کامل با یک آینه توکار تبدیل کردند! ما دوست داریم که کمد بسته شود، و همچنین می توان با پوشاندن آن با پارچه های سرگرم کننده، بیرون را زیبا کرد.

14. جواهرات زهی گیتار

زیورآلات زهی گیتار

آیا واقعاً جستجوی DIY با موضوع گیتار خود را انجام می‌دادید به این امید که پروژه‌ای را پیدا کنید که مسیر دیگری را طی کند؟ منظور ما این است که آیا شما یک گیتار قدیمی دارید که آنقدر آسیب دیده است که دیگر نمی توان از آن استفاده کرد یا شاید فقط یک سیم را شکسته باشد؟ پس چرا رشته ها را به روشی جدید و خلاقانه ارتقا نمی دهیم؟ شالین ان به شما نشان می دهد که چگونه می توانید انواع لوازم جانبی خود را از سیم های گیتار، از جمله حلقه و النگو بسازید.

15. یوکلل گل ناز

یوکلل گلی ناز

خوب، ما می دانیم که یوکلله ها اینطور نیستند از نظر فنی دقیقاً مانند گیتار، اما این ایده بعدی آنقدر شایان ستایش است که ما طاقت نداشتیم آن را از لیست خارج کنیم! کلااسکا به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از تکنیک های دکوپاژ ساده و بسیار منظم، یک یوکلل ساده را به یک اثر هنری زیبا در سراسر بدن و روی سر بالای گردن تبدیل کنید. تا زمانی که می توانید یک کاغذ تزئینی را که دوست دارید پیدا کنید، می توانید یوکلل خود را تقریباً با هر طرحی که بخواهید تزئین کنید!

آیا شما همکار هنرپیشه و علاقه‌مند به DIY می‌شناسید که موسیقی، به‌ویژه گیتار را کاملاً دوست دارد؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کنید راه های جدید و خلاقانه ای برای ترکیب چیزهای مورد علاقه خود پیدا کنند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#صنایع #دستی #فوق #العاده #سرگرم #کننده #با #موضوع #گیتار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید