مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

صنایع دستی مضمون کدو تنبل برای کودکان و نوجوانان

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

صنایع دستی مضمون کدو تنبل برای کودکان و نوجوانان

ممکن است در واقع هالووین نباشد کاملا هنوز ، اما این بدان معنا نیست که ما در حال حاضر در روند کامل سقوط نیستیم! به هر حال ، این فصل مطلق مطلوب ماست. بچه های ما نیز طرفداران بسیار زیادی از سقوط هستند و یکی از لذت بخش ترین راه هایی که برای جشن گرفتن چیزهایی که دوست داریم را پیدا کرده ایم ، کاردستی است. به همین دلیل اخیراً مراقب صنایع دستی بچه ها با مضمون کدو تنبل بوده ایم! کدو تنبل فقط در مورد خانواده ما یکی از بهترین قسمت های فصل است.

آیا ایده کشف چند کاردستی جدید با مضمون کدو تنبل را دوست دارید که به اندازه ما دوستانه بچه ها هستند ، اگر نه بیشتر؟ در اینجا 15 مورد از بهترین ایده ها ، طرح ها و آموزش ها آورده شده است که تاکنون در جستجوی الهام و راهنمایی با آنها برخورد کرده ایم.

1. کدو تنبل 3D درهم

کدو تنبل درهم و برهم

آیا شما همیشه علاقه مند به بافتنی یا قلاب دوزی مشتاق بوده اید ، بنابراین در خانه شما اغلب انبوهی از نخ های رنگارنگ که از پروژه هایی که قبلاً ساخته اید باقی مانده است؟ آنها هستند کامل وسایل مورد نیاز برای استفاده در یک بعد از ظهر با بچه های خود! ما در حال حاضر کاملاً با روش وسواس داریم من می توانم به فرزندم آموزش دهم از مقداری نخ نارنجی برای ایجاد یک کدو تنبل کاملاً درهم و برهم استفاده شده که مانند یک کدو تنبل واقعی 3D نشسته است ، به لطف نحوه بسته بندی آن در اطراف مواد پر شده.

2. کاردستی کدو تنبل لوله پاک کن مهره دار

صنایع دستی کدو تنبل لوله دار مهره دار

آیا شما دوست دارید کمی کدو تنبل سه بعدی درست کنید که بتواند خود به خود بایستد اما مطمئن نیستید که کار با نخ و کرک کاملا جهتی است که می خواهید بروید؟ شاید شما فقط امیدوارید با وسایل راحتی که قبلاً در انبار خود دارید حیله گر باشید اما نخ یکی از آنها نیست. خوب ، اگر دانه های پلاستیکی و پاک کننده های لوله دارید ، تقریباً همه چیزهایی که برای ساختن این کدو تنبل ایستاده توخالی زیبا به صورت گام به گام ترسیم شده اید ، دارید. چسب و چسبها!

3. شیشه های رنگی آفتاب گیر

گیرنده آفتاب کدو تنبل شیشه ای رنگی

اگر قبلاً هرگز سعی نکرده اید با بچه های خود خورشید گیر درست کنید ، متاسفیم که به شما می گوییم اتفاق بسیار سرگرم کننده ای را از دست داده اید! ما عاشق راه هستیم صنایع دستی در دریا با استفاده از دستمال کاغذی برای برخی از رنگ ها ، کاغذ موم به عنوان پایه “شیشه” و کاغذ ساختمانی به عنوان قاب ، این نسخه کدو تنبل فوق العاده جالب از صنعت دستی کلاسیک خورشید گیر بچه ها را ساخته است تا رئوس طرح کدو تنبل باشد.

4. کدو تنبل ماکارونی زرق و برق دار رنگی

کدو تنبل ماکارونی زرق و برق دار رنگی

درست همانطور که در مورد پروژه ویترای گفتیم ، اگر شما هرگز سعی نکرده اید با بچه های خود با استفاده از رشته فرنگی ماکارونی کاردستی درست کنید ، دیگر کلاسیک بچه های دیگر را از دست می دهید! ما عاشق راه هستیم مامان به 2 Pil Lil Divas نه تنها با رشته فرنگی شکل یک کدو تنبل را روی کاغذ درست کرد ، بلکه آنها را نارنجی رنگ کرد و حتی کمی زرق و برق به آن اضافه کرد تا واقعا هیجان انگیز شود.

5. کاردستی های کدو تنبل کاغذی سه بعدی

کاردستی کدو تنبل کاغذی

در صورتی که هنوز به این فکر می کنید که ایده ساخت یک کدو تنبل کوچک سه بعدی را که می تواند به تنهایی بنشیند دوست دارید ، اما شما ایده ای از مواد یا لوازم مورد نیاز را واقعاً در خود ندیده اید ، در اینجا یکی دیگر از موارد ارائه شده است جایگزین برای توجه شما! نگاه بهتری داشته باشید مادران STL برای دیدن اینکه چگونه این کدو تنبل کوچک ناز از کاغذ و لوله پاک کن استراتژیک تا شده ساخته شده است ، برای ایجاد ساقه پیچ خورده است.

6. فنجان تخم مرغ کدو تنبل پیام مخفی

تخم مرغ پیام مخفی فنجان تخم مرغ

آیا شما نوعی از علاقه مندان به DIY هستید که واقعاً دوست دارد از هر فرصتی برای تبدیل صنایع دستی به فرصتی برای افزایش دوچرخه سواری استفاده کنید؟ خوب ، اگر شما اتفاقاً یک کارتن تخم مرغ خالی دارید که می توانید آن را برش دهید ، تقریباً همه چیزهایی را که برای ساختن این کدو تنبل های پیام مخفی خنده دار به صورت گام به گام ترسیم شده اید ، دارید. خواندن قنادی! نحوه انجام این کار را با جزئیات بیشتر (و انواع پیغامی که در آن قرار می دهند) در آموزش خود ببینید.

7. روبان روبان خورشید کدو تنبل

روبان آفتاب گیر کدو تنبل

آیا ما واقعاً توجه شما را جلب کردیم وقتی که در مورد ایده ساخت بچه گیر بچه خورشید صحبت کردیم ، اما بچه های شما در واقع کمی بزرگتر هستند و علاقه مند به ساخت وسایلی هستند که کمی غیر معمول از دستمال کاغذی هستند؟ در این صورت ، ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی کرم شب تاب و پای لجن این نسخه از یک پروژه مشابه را با استفاده از درب شیشه ماسون ، پاک کننده لوله و روبان ساخته است!

8. شیکرهای تنبور کدو تنبل صفحه کاغذی

شیکرهای تنبور کدو تنبل صفحه کاغذی

آیا فرزندان شما علاوه بر اینکه عاشق کار دستی هستند ، طرفداران موسیقی بزرگی هستند که عاشق سر و صدا کردن هستند؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم آنها یک ضربه واقعی را از سر راه خود برمی دارند به سادگی امروز زندگی به خردسالان خود کمک کرد تا این شیکرهای تنبور کدو تنبل فوق العاده سرگرم کننده را بسازند! تمام آنچه شما نیاز دارید چند صفحه کاغذی ، رنگ نارنجی و کاغذ سبز است. شما می توانید تنبورهای خود را با انواع و اقسام چیزها پر کنید و آنها پیشنهادهای زیادی برای شما دارند تا صدای بسیار خوبی از آنها دریافت کنند.

9. کدو تنبل استنسیل شده گچ

کدو تنبل استنسیل شده گچ

آیا بچه های شما نوعی هنرمند کوچک هستند که دوست دارند در تابستان با گچ کار کنند و در پیاده روها نقاشی بکشند اما اکنون بیرون هوا کمی سرد است و می دانید به زودی مرطوب و برفی خواهد شد؟ در این صورت شاید کمی بهتر باشید که گچ را به جای خود بیاورید! بررسی کنید که چگونه یک پروژه کوچک با کمی استعمال کردن ، این هنر کدو تنبل گچی عالی را ایجاد کرد.

10. دستمال توالت کدو تنبل حلقه ای رول کنید

دستمال توالت کدو تنبل حلقه ای رول می کند

شاید این کدو تنبل های ایستاده سه بعدی باشد که تاکنون بهترین مورد را در لیست ما به خود جلب کرده است اما شما هنوز هم نیستید کاملا با جزئیات دقیق تری که تاکنون دیده اید متقاعد شده اید. به همین دلیل ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که گزینه های زیادی در این راستا دارید! نگاه بهتری داشته باشید پرورش وهیزان برای دیدن اینکه چگونه آنها از رول های دستمال توالت که به صورت مارپیچ برش خورده اند ، چیزی شبیه به آن درست کرده اند تا حلقه شوند.

11. بشقاب کاغذی و کدو تنبل نخ

بشقاب کاغذی و کدو تنبل نخ

آیا واقعاً شما بیش از یک کار هنری ، خصوصاً کارهایی که شامل بشقاب کاغذی یا نخ هستند ، کاملاً شیفته شما شده اند و اکنون در انتخاب بین این دو مشکل دارید؟ خوب ، کی تا حالا بهت گفته دارند انتخاب کنید؟ در عوض ، نگاهی به چگونگی آن بیندازید چسبیده به صنایع دستی من این کدو تنبل خنده دار را تهیه کرده است که در واقع برای ساختن یک کاردستی بسیار سرگرم کننده در پاییز از این دو چیز استفاده خوبی می کند! ما به ویژه طرفداران بزرگی هستیم که آنها با ردیابی دستان خود یک برگ ساقه درست می کنند.

12. کدو تنبل کاغذی تاشو مینی لایه ای

کدو تنبل کاغذی تاشو مینی لایه ای

آیا بچه های شما همیشه علاقه زیادی به کارهای دستی کاغذی دارند زیرا آنها دوست دارند از چند روش مختلف استفاده کنند ، اما برای کارهای ساده برش و چسباندن کمی پیر می شوند و شما امیدوار بودید که چیزی پیدا کنید کمی چالش برانگیز تر؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما به سادگی باید نگاهی به راه بیندازید DIY الهام گرفته است این کدو تنبل های تاشو و لایه ای خنده دار درست کرد! آنها مانند مرحله ساخت کاغذ برای مبتدیان هستند که در جایی بین یادگیری نحوه جمع کردن فن های آسان چین خورده و یادگیری نحوه انجام اریگامی قرار دارد.

13. آهن ربا کدو تنبل مرمر شیشه ای زیبا

آهن ربا کدو تنبل مرمر شیشه ای زیبا

اگر قرار است تمام وقت و تلاش خود را صرف ساختن نوعی کاردستی کدو تنبل با کودکان خود کنید ، ترجیح می دهید چیزی سرگرم کننده ، تزئینی ، و یک باره عملی است؟ در این صورت ، ما می خواهیم کاملا پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی خیابان بنسون این مینی آهن ربا یخچال کدو تنبل عالی را از سنگ مرمر شیشه ای ساخته است! انجام آنها ساده است اما مشاهده آنها بسیار سرگرم کننده است.

14. فعالیت بستن کدو تنبل

فعالیت بستن کدو تنبل

به جای اینکه بخواهید فرزندان خود را با مراحل ابتدایی کار هنری مانند اریگامی آشنا کنید ، ترجیح می دهید که آنها را با کار خیاطی آشنا کنید ، زیرا آنها همیشه خیاطی شما را دیده اند و آن را تحسین کرده اند؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم با چیزی شبیه به این پروژه فوق العاده سرگرم کننده کدو تنبل که یک فعالیت آسان بند زدن در خارج است نیز کمی بهتر کنار خواهید آمد! نحوه انجام این کار را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید من می توانم به فرزندم آموزش دهم.

15. دانه کدو تنبل پرطرفدار

دانه کدو تنبل جالب

آیا شما واقعاً در لیست پیمایش کرده اید و در مورد چگونگی خود فکر کرده اید واقعی مکان مورد علاقه برای خلاقیت با کودکان خود آشپزخانه است؟ خوب ، میان وعده های کدو تنبل بسیار خوشمزه و ساده ای وجود دارد که می توانید این پاییز با بچه های خود درست کنید! به عنوان مثال ، در اینجا یک آموزش عالی و آسان از آن ارائه شده است آزمایشگاه تینکر برای تهیه دانه کدو تنبل دلپذیر با آنچه از وسط کدو تنبل خارج می کنید ، شما و خانواده خود را برای هالووین تراشیده اید.

آیا پیش از این کارهای کوچکی از صنایع دستی بچه گانه با موضوع کدو تنبل با کوچولوهای خود ساخته اید که در خانه شما ضربه بزرگی داشته باشد اما اینجا را در لیست ما نمی بینید؟ درمورد آنچه ایجاد کرده اید و نحوه انجام این کار همه چیز را به ما بگویید یا ما را به عکس های پروژه های تمام شده خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#صنایع #دستی #مضمون #کدو #تنبل #برای #کودکان #نوجوانان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید