مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

طرز تهیه جوجه پوم پوم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

طرز تهیه جوجه پوم پوم

اگر با شما صادق باشم ، این اواخر کاملاً درگیر صنایع دستی پوم پوم هستم. من اخیراً به فرزندانم آموزش ساخت پوم پوم نخ DIY را آموزش داده ام و اکنون ما در زمینه ساخت پوم پوم با اندازه های مختلف کار کرده ایم ، اما این کوچکترها و تقریباً مینیاتورها هستند که بچه های ما بیشترین لذت را از ساخت آنها می برند. به همین دلیل است که سعی کرده ام به چیزهای مختلفی که ممکن است در کنار هم بسازیم فکر کنم که باعث می شود همه پمپ های کوچک که بچه ها مرتباً از آنها استفاده می کنند استفاده کنند!

طرز تهیه جوجه پوم پوم

اخیراً ، با نخهای ضایعاتی زرد در انبار بافندگی خود روبرو شدم و فکر ساختن آن را به صورت پوم پوم های مینیاتوری پیدا کردم ، اما می خواستم به نوبه خود ، آن پوم پوم ها را به چیز دیگری تبدیل کنم. اینگونه بود که من و بچه ها شروع به ساختن جوجه های پوم پوم کوچک کردیم! در اینجا تمام مراحلی را که ما دنبال کردیم آورده شده است ، اما همچنین می توانید یک آموزش کامل ویدئویی را در انتهای پست پیدا کنید ، فقط در صورتی که ترجیح می دهید روند ما را از این طریق دنبال کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • نخ زرد
  • پاک کننده لوله (زرد و قرمز)
  • چشمان گوگل
  • قیچی
  • چسب حرارتی تفنگی

طرز تهیه جوجه پوم پوم

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

من شیوه ساخت این پروژه ساده را از چیزهایی که واقعاً قبلاً در اتاق کار خود داشتم دوست داشتم.

مواد طرز تهیه جوجه پوم پوم

مرحله 2: پوم پوم را شروع کنید

پوم پوم خود را دور دست خود شروع کنید. با انگشت شست خود ، انتهای نخ را در برابر چهار انگشت خود بچسبانید و شروع به پیچیدن کاموا در اطراف و اطراف آن چهار انگشت کنید. هنگامی که به اندازه کافی لایه داشتید تا بتوانید انتهای آن را بدون کمک خود ثابت نگه دارید ، می توانید انگشت شست خود را با احتیاط بیرون بکشید. بسته بندی را ادامه دهید تا لایه هایی با ضخامت حدود یک اینچ ترکیب کنید. شما می خواهید آنقدر محکم در بسته بندی خود بکشید که پوم پوم به پایان رسیده خوب و متراکم باشد ، اما نه آنقدر محکم که انگشتانتان از زیر بنفش شود!

نحوه تهیه جوجه پوم پوم را بسته بندی کنید

مرحله 3: گره بزنید

هنگامی که به اندازه کافی لایه در کاموای خود قرار گرفتید ، نخ را از گلوله جدا کنید. بعد ، طول حدود چهار اینچ را ببرید تا وسط لایه های بسته بندی شده خود را ببندید. نخ را بین انگشتان میانی و حلقه ای خود پایین و بالای نخ پیچیده شده بکشید ، آن را ببندید و محکم بکشید تا لایه های وسط آن را محکم کند. بعد از اینکه هرچه بهتر آن را محکوم کردید ، در انتهای آن گره بزنید و حلقه های پیچیده شده را از انگشتان خود بلغزانید.

چگونه جوجه پوم پوم را درست کنیم

مرحله 4: برش

انتهای حلقه شده تقریباً پوم خود را در بالا و پایین کراوات حلزونی که درست کرده اید برش دهید ، بنابراین بیشتر شبیه حاشیه هستند و دیگر هیچ قطعه گردی وجود ندارد. اگر متراکم بسته شده اید و وسط آن را محکم بسته اید ، وقتی حلقه ها را در وسط برش دهید ، انتهای جدید به وجود می آید و شروع به دیدن فرم پوم پوم می کنید. با کمی پف کردن می توانید به آن کمک کنید.

طرز تهیه برش جوجه پوم پوم

مرحله 5: rtim

انتهای حاشیه پوم پوم خود را کاملاً مرتب کنید و سطح آن را با دقت مرتب کنید تا جایی که همه خوب و یکدست بنشیند و بسیار گرد به نظر برسد.

طرز تهیه سریع جوجه پوم پوم

مرحله 6: تکرار کنید

پوم پوم دوم را بسازید و تمام مراحل مشابه را دنبال کنید دو پوم پوم صاف شده

طرز تهیه بچه های جوجه پوم پوم

مرحله 7: پاها و پاها را بسازید

مرکز لوله پاک کن زرد خود را پیدا کرده و آن را از وسط نصف کنید. یکی از آن دو قطعه زرد جدید را در نقطه مرکزی خود به شکل V خم کنید. انتهای هر بازو را بگیرید و نوک آن را مانند کمی حلقه به طرف رو فر کنید ، انتهای آن را به سمت بیرون حلقه کنید ، بنابراین حلقه های کوچک هر طرف رو به هم باشد. این قطعه پاها و پاهای جوجه شما خواهد بود.

طرز تهیه رویه جوجه پوم پوم

مرحله 8: شانه درست کنید

بعد ، از انتهای پاک کننده لوله قرمز خود شانه مرغ درست کنید. نوک آن را چند بار به صورت آکاردئونی به عقب و جلو بریزید تا به نوعی شکل چرک درآید. شما فقط به یک “شانه” تقریباً یک اینچ طول ، چهار یا پنج برابر نیاز دارید ، زیرا پوم پوم هایی که جوجه خود را از آن خارج خواهید کرد بسیار کوچک است. انتهای آن را ببرید و زیر آن را نیز حلقه کنید. شما همچنین می خواهید یک قطعه کوچک از نوک پاک کن لوله قرمز خود برش دهید تا به عنوان منقار استفاده شود.

طرز تهیه چسب جوجه پوم پوم

مرحله 9: بهم چسب بزنید

پوم پوم های خود را به هم وصل کنید! اسلحه چسب داغ خود را بردارید و یک عروسک را در قسمت پایه حاشیه بالای یک پوم پوم قرار دهید.

نحوه ساخت آویز جوجه پوم پوم

مرحله 10: بقیه را اضافه کنید

پوم پوم دوم خود را در چسب بالای پوم پوم اول خود قرار دهید. آنها را کنار هم نگه دارید ، برای لحظه ای کمی فشار دهید تا اطمینان حاصل شود که چسب شروع به خشک شدن می کند و پوم پوم در جایی که قرار داده اید ثابت مانده است ، نه اینکه شل شود یا به جای آن به حاشیه بچسبانید تا حرکت کند. شما می خواهید آن را محکم لنگر اندازد.

چگونه می توان یک جوجه pom pom اضافه کرد clo

مرحله یازدهم: ایجاد چهره

با استفاده از اسلحه چسب خود ، چسب را به قسمت پایین شانه قرمز بمالید. آن را با دقت در مرکز پوم پوم بالا فشار دهید. هر کدام که می خواهید سر جوجه شما باشد.

طرز تهیه جوجه پوم پوم مرحله 12

مرحله 12: چشم ها را اضافه کنید

همان روند چسباندن را با قطعه منقار و چشمان گوگول خود انجام دهید! منقار خود را به پایین سر نزدیک کردم تا اطمینان حاصل کنم که چشمان گوگلی فضای زیادی در نزدیکی قسمت بالای صورت دارند.

نحوه ساخت پایه های جوجه پوم پوم

مرحله سیزدهم: پاها را اضافه کنید

پایه های تمیز کننده زرد رنگ خود را برداشته و در امتداد V ، جایی که قطعه را در وسط خم کرده اید ، چسب داغ بزنید. پاها را به مرکز پایین پوم پوم پایین یا پوم پوم که بدن جوجه شما را تشکیل می دهد فشار دهید.

خنده دار طرز تهیه جوجه پوم پوم

طرز تهیه جوجه پوم پوم برای بچه ها

بچه ها کار درست می کنند که چگونه جوجه پوم پوم درست کنند

کار شما تمام است! جوجه كوچك شما باید آنقدر محكم باشد كه بتواند به تنهایی بنشیند ، یعنی می توانید آن را برای روشن كردن یك اتاق تقریباً در هر جایی كه دوست دارید قرار دهید.

درصورتی که بخواهید خودتان این پروژه را امتحان کنید ، در اینجا یک آموزش ویدیویی خارق العاده برای راهنمایی شما در این زمینه وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#طرز #تهیه #جوجه #پوم #پوم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید