آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

طرز تهیه حلیم گندم مجلسی، حلیم مرغ بدون شیر، حلیم بادمجان با گوشت

طرز تهیه حلیم گندم مجلسی، حلیم مرغ بدون شیر، حلیم بادمجان با گوشت

طرز تهیه حلیم گندم مجلسی، حلیم مرغ بدون شیر، حلیم بادمجان با گوشت
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/04/word-image.jpeg

حلیم یکی از آش های سنتی ما ایرانی ها می باشد که در خاورمیانه نیز تهیه می شود و انواع و اقسام مختلفی دارد. حلیم ها بیشتر در صبحانه یا عصرانه و به خصوص ماه مبارک رمضان تهیه می شوند. حلیم ها بسیار مقوی و ساده هستند و شما می توانید به سادگی آن ها را در انواع مختلف تهیه کنید. بیشتر حلیم ها با گوشت یا مرغ تهیه می شوند که امروزه به صورت گیاهی برای افراد گیاه خوار نیز پخت می شود. راز یک حلیم خوشمزه کشدار بودن است که باید مداوم مواد را هم بزنید و نکاتی که به شما یاد خواهیم داد را رعایت کنید تا یک حلیم بازاری درجه یک داشته باشید. در ایران حلیم قزوین و زنجان و شهرت بسیاری دارد و به طوری که حلیم در این شهر ها در فهرست آثار ناملموس به ثبت رسیده است. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع محبوب ترین حلیم ها را به شما یاد دهیم که عبارت است از حلیم گندم، حلیم مرغ، حلیم بادمجان پس همراه ما باشید.
طرز تهیه حلیم گندم

حتما بخوانید: شیرینی مربایی فرانسوی
حلیم گندم را می توان یکی از محبوب ترین حلیم ها در نزد ما ایرانی دانست. این حلیم با گوشت سر دست یا گوساله تهیه می شود و بعد از پخت به صورت ریش ریش داخل آش ریخته می شود. راز این حلیم مداوم هم زدن می باشد و در انتها می توانید با دارچین و کنجد و کره محلی آن را سرو کنید. برای تهیه این حلیم گندم پوست کنده استفاده شده است. اما برای مشاهده دستور حلیم گندم به سایت پارسی دی مراجعه کنید.
طزر تهیه حلیم مرغ

حلیم مرغ از انواع حلیم ها می باشد که قرار است بجای گوشت از مرغ استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن یک حلیم درجه یک داشته باشید. حلیم مرغ از نظر اقتصادی به صرفه می باشد و می توانید برای نذری ها از این حلیم استفاده کنید. حلیم مرغ را با بلغور گندم تهیه می شود و شما می توانید یک صبحانه مقوی برای خانواده در کمترین زمان تهیه کنید. حلیم مرغ برای کودکانی که به تازگی غذا خوردن را آغاز کردند گزینه بسیار خوبی می باشد. اما برای مشاهده دستور تهیه حلیم مرغ به سایت پارسی دی مراجعه کنید.
طرز تهیه حلیم بادمجان

یه دستور فرانسوی عالی دیگه: طرز تهیه دسر فرانسوی بلان مانژ با نشاسته ذرت
حلیم بادمجان یکی از انواع حلیم ها می باشد که با بادمجان تهیه می شود و طعم و مزه ای بی نظیری دارد. حلیم بادمجان را می توانید برای مهمانی و مجالس خود به خصوص در افطاری ها تهیه کنید. این غذای خوشمزه را می توانید با گوشت و یا بدون گوشت به صورت گیاهی تهیه کنید. شما می توانید حلیم بادمجان را با نان تازه سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه حلیم بادمجان به سایت آلامتو مراجعه کنید.
 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *