مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

عروسک مدادی DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

عروسک مدادی DIY

من همیشه سعی می کنم پروژه هایی را بیاموزم که همزمان کارهایی سرگرم کننده و در عین حال اسباب بازی باشند و همه آنها تمام شود! این عروسک های کوچک مدادی که با هم درست کردیم نمونه کاملی از معنی ما هستند و ساخت و ترسیم آنها بسیار سرگرم کننده بود. بچه های ما از وقتی ما آنها را تمام کردیم از آنها برای انواع بازی ها استفاده می کنند در حالی که آنها نقاشی می کشند و تکالیف را انجام می دهند!

عروسک مدادی دی

این دستورالعمل های کامل برای ساخت آنها را بررسی کنید ، همراه با عکس! اگر آموزش های ویدئویی را به موارد نوشتاری ترجیح می دهید ، تا انتهای این پست پیمایش کنید تا آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • یک مداد
  • یک توپ پنبه ای چرخیده
  • یک کارت نشانه
  • نخ قهوه ای
  • کاغذ کرپ قرمز
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • رنگ صورتی روشن
  • یک قلم مو
  • نشانگر (قرمز و سیاه)

مرحله 1: آماده سازی

مواد خود را جمع کنید!

مواد عروسکی مدادی Diy

مرحله 2: توپ را رنگ کنید

با استفاده از قلم مو ، پنبه ریسیده شده خود را به رنگ صورتی روشن و تمام سطح آن را رنگ کنید.

رنگ عروسکی مدادی Diy

مرحله 3: دو رشته را ببرید

از نخ های قهوه ای خود سه رشته طول دو اینچی ببرید و فعلاً آنها را کنار بگذارید.

موهای عروسکی مدادی Diy

مرحله 4: شروع به ساختن مو کنید

برای ساختن موهای عروسک خود از کارت cue خود به عنوان راهنمای بسته بندی نخ قهوه ای خود استفاده کنید. کارت را در جهت عمودی چرخانده و در انتهای آن را با انگشت شست خود در جلوی کارت نگه دارید ، آن را به دور و اطراف کل طول بپیچید. من حدود پنج یا شش بار مال خودم را پیچیدم. نخ را از توپ جدا کرده و تمام بسته را با هم نگه دارید تا از هم باز نشود یا گره نخورد ، آن را از کنار کارت نشانه بگیرید.

کاغذ عروسکی مدادی Diy

مرحله 5: سینچ پایان می یابد

از سه تای اول خود استفاده کنید و تارهای موی خود را بچرخانید و آنها را با گره زدن به وسط کل بسته نرم افزاری و محکم گره زدن آن ها را در هم بگیرید. دومین قطعه کوتاه کوتاه را دوباره در نیمه موهای گره میانی که ایجاد کرده اید و انتهای سمت راست بسته نرم افزاری ببندید ، سپس همان کار را با قطعه سوم و سمت چپ انجام دهید. شما می دانید که در امتداد حلقه های نخ خود سه مکان گره خورده ، گره خورده و چوب دار دارید.

گره عروسکی مدادی Diy

برش عروسکی مدادی Diy

مرحله 6: سر را اضافه کنید

با استفاده از قیچی انتهای قطعات گره خورده خود را اصلاح کنید. سپس حلقه ها را در هر انتهای دسته نخ خود برش دهید تا انتهای آن به صورت رشته های جداگانه جدا شود. عروسک عروسک شما اکنون دارای چسبناک است!

نوار عروسکی مدادی Diy

مرحله 7: موها را بچسبانید

به یک طرف سر عروسک خود که همان توپ صورتی است که قبلا رنگ آمیزی کرده اید ، چسب بزنید و موهایتان را به پایین بچسبانید. مطمئن شوید که آن را در جایی که گره میانی شما قرار دارد فشار دهید. این موهای عروسکی است که در قسمت بالای سر جدا می شود.

نوار عروسکی مدادی Diy

مرحله 8: کاغذ کرپ را برش دهید

یک نوار از رول کاغذ کرپ خود ببرید که طول آن کامل است و عرض آن تقریباً دو اینچ است. نوار را به سمت بالا تا کرده و تقریباً دو اینچ چین خورده نیز چین بزنید ، و یک شکل یکدست مربع ایجاد کنید. کاغذ را برگردانید و دوباره با همان ابعاد جمع کنید ، سپس این کار را مرتباً تکرار کنید تا سبک آکاردئون کاغذ تا شود تا مربع لایه لایه داشته باشید. در امتداد چین ها برش بزنید تا چندین شکل مربع مجزا در همان اندازه ایجاد کنید. کل این فرایند را دوباره با یک نوار نازک تر به عرض فقط یک اینچ تکرار کنید و آن را روی اینچ به اینچ تا کنید تا مربع ها به همان روشی که قبلاً ساخته اید ، برابر شوند اما این بار کوچکتر شوند.

کاغذ کرپ عروسکی مدادی Diy

مرحله 9: پشته

مربع های بزرگتر خود را با چسب زدن به مرکز یکی و چسباندن یکی دیگر از آن به سمت بالا ، لایه بندی کنید ، اما چرخش آن به گونه ای است که گوشه های آن در جایی که لبه های مستقیم مربع اول قرار دارد ، روی هم قرار بگیرند ، نه اینکه گوشه های اول را به طور یکنواخت بریزید. این کار را تکرار کنید تا زمانی که تمام مربع های بزرگ خود را لایه لایه کنید ، هر بار مربع ها را کمی بچرخانید تا یک فضای خالی پر شود و جلوه حجیم تری به دست آورید. این دامن عروسک شما خواهد بود.

عروسک مدادی قرمز قرمز

مرحله 10: تکرار اما کوچکتر

برای لایه بندی مربع های کوچکتر خود از همین روش استفاده کنید. این قسمت بالای لباس عروسکی شما خواهد بود!

چین خورده عروسک مدادی

مرحله یازدهم: به مداد چسب بزنید

دور انتهای مداد خود را بدون چسب بمالید و آن را به وسط مربع لایه لایه های بزرگتر فشار دهید. کاغذ کرپ را به سمت پایین صاف کنید ، آن را در اطراف انتهای مداد در چسب محکم کنید تا به انتها و طرفین بچسبد. سپس ، روی انتهای پوشیده شده ، وسط مربع های بزرگ لایه لایه قرمز رنگ چسب بزنید ، و مراحل را با مربع های کوچکتر تکرار کنید ، آنها را از بالای بزرگترها لایه بندی کنید تا روی آنها آویزان شوند.

چرخش عروسک عروسکی مدادی

مرحله 12: سر را وصل کنید

دوباره انتهای مداد را روی کاغذ کرپ و همچنین پایین سر عروسک (مقابل مو) چسب بزنید و سر را سر جای خود فشار دهید.

عروسک مدادی Diy مو وصل می کند

مرحله سیزدهم: رسم صورت

از مارکرها یا خودکارهای نمدی خود برای ترسیم چهره عروسک خود استفاده کنید! من از قرمز برای ایجاد بینی و لبخند و از سیاه برای ایجاد چشم و مژه استفاده کردم.

مداد عروسکی مدادی Diy

همه شما تمام شد! درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

پشت عروسک مدادی

عروسک مدادی Diy برای بچه ها

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#عروسک #مدادی #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید