مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

عروسک های زیبای DIY

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

عروسک های زیبای DIY

اگر یک نوع اسباب بازی وجود داشته باشد که بچه های ما بیشتر از آن دوست دارند هر چیزی اصلاً این عروسک های آنهاست. از زمانی که کوچک بودند، به سادگی عاشق حمل عروسک‌هایشان، برس زدن موهایشان، پوشیدن لباس‌هایشان و بازی‌های خانگی یا ماجراجویی با آن‌ها بودند. آنها مطمئناً موارد مورد علاقه خود را در مجموعه خود دارند، اما همیشه چشمشان را برای عروسک های جدیدی که دوست دارند با آنها بازی کنند، می کنند. طبیعتاً، ما نمی‌توانیم هر روز برای آنها عروسک‌های جدیدی از اسباب‌فروشی‌ها بخریم، اما آنها بچه‌های شیرین و مهربانی هستند، بنابراین اعتراف می‌کنیم که دوست داریم هر زمان که می‌توانیم با آنها رفتار کنیم. به همین دلیل است که ما بسیار خوش شانس هستیم که پدر و مادر زیرک هستیم! گاهی اوقات ما آن را بیشتر با بودجه مناسب می بینیم ساختن عروسک‌های جدیدی برای کودکانمان که با استفاده از هر گونه لوازم کاردستی که در دست داریم یا هر مهارتی که از انجام آن بیشتر لذت می‌بریم، با آن‌ها بازی کنند.

فقط در صورتی که شما هم مانند ما عاشق ایده ساختن عروسک های خانگی خود هستید، اگر نه بیشتر، در اینجا 15 مورد از زیباترین و خلاقانه ترین ایده ها، طرح ها و آموزش ها برای شروع شما آورده شده است!

1. عروسک های نمدی و سیمی با موهای نخی

عروسک های نمدی و سیمی با موهای نخی

آیا همیشه در پروژه‌های خیاطی کوچک و دوخت‌های آویزان نسبتاً خوب عمل کرده‌اید، اما مصمم هستید عروسک‌هایتان را از موادی بسازید که در برابر فعالیت بچه‌های کوچکتان مقاومت کنند؟ شاید واقعاً ترجیح می دهید عروسک هایی بسازید که می توانند ژست شوند زیرا قبلاً برای آنها عروسک های پارچه ای و اسباب بازی های فلاپی درست کرده اید. در هر صورت، ما این کار را می کردیم قطعا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی Talentista از سیم و نمد برای ساختن این خانم های کوچولوی دوست داشتنی با موهای نمدی و حتی حیوانات خانگی کوچک خود استفاده کرد!

2. عروسک فرشته و پری دریایی نمدی مینیاتوری

عروسک فرشته و پری دریایی نمدی مینیاتوری

آیا شما بسیار شیفته عناصر نمدی و نخ چیزی هستید که در بالا به شما نشان دادیم، اما مطمئن نیستید که ایده کار با سیم را دوست دارید؟ شاید ذائقه بچه‌های شما در شخصیت‌ها کمی خارق‌العاده‌تر باشد، بنابراین فکر می‌کنید که آنها شکل عروسکی را می‌خواهند که کمی عجیب‌تر باشد. سپس ما فکر می کنیم که شما باید کاملا بررسی کنید چگونه زنجبیل این پری دریایی های کوچک و فرشته های خیره کننده و شایان ستایش را ساخته اند که با پولک ها و مهره ها تزئین شده اند!

3. عروسک گیره چوبی و کاغذی

عروسک گیره چوبی و کاغذی

آیا واقعاً همیشه طرفدار کار با ابزارهای سخت‌تر از پارچه یا ساختن اسباب‌بازی‌ها از مواد کمی نامتعارف بوده‌اید؟ سپس فکر می‌کنیم که شاید این عروسک‌های چوبی شایان ستایش که با لباس‌های مارپیچ خیره‌کننده ساخته شده از کاغذ پوشیده شده‌اند، ممکن است درست در کوچه شما باشند! آفرینش سنگی شما را از طریق فرآیند استفاده از تکنیک‌های quilling کاغذی ظریف برای ایجاد لباس، مو و لوازم جانبی راهنمایی می‌کند. مسلماً این عروسک‌های خاص کمی تزئینی‌تر از بازیگوش هستند، اما ما تعداد زیادی از آنها را در سبک‌ها و طرح‌های مختلف ساخته‌ایم و بچه‌های ما دوست دارند آنها را در صحنه‌های سرگرم‌کننده و تخیلی مختلف بچینند.

4. عروسک های پارچه ای بامزه

عروسک های پارچه ای خوشگل

آیا بچه‌های شما هنوز خیلی کوچک هستند و می‌دانید که عروسک‌های مورد علاقه‌شان همیشه همان‌هایی هستند که می‌توانند آن‌ها را در آغوش بگیرند، زیرا قطعات پلاستیکی سخت دقیقاً برای راحت‌ترین دوستان چرت زدن درست نمی‌شوند؟ سپس شاید تبدیل کردن آنها به یک دوست جایگزین که کمی نرم تر و آرام تر باشد ایده بهتری برای شما و آنها باشد! به عنوان علاقه مندان به خیاطی که همیشه مقدار زیادی پارچه ضایعاتی باقی مانده است، ما طرفداران زیادی از این راه بودیم. چگونه به دستورالعمل این عروسک های پارچه ای با دسته های فوق العاده نرم را با استفاده از ضایعات مواد و نخ ایجاد کرد. تنها کاری که ما متفاوت انجام دادیم این بود که با استفاده از نشانگرهای پارچه ای ساده، صورت های کوچک زیبا را به عروسک های تمام شده خود اضافه کردیم.

5. برش و دوخت ساده عروسک

برش و دوخت ساده عروسک

آیا در واقع با ایده خیاطی و دوخت دستی کاملاً جدید هستید، بنابراین به دنبال چیزی بسیار ساده در ساخت واقعی آن هستید، اما هنوز هم دوست دارید نوعی جزئیات فوق العاده سرگرم کننده یا طرح رنگ آمیزی روشن را در آن بگنجانید؟ سپس شاید چیزی شبیه به این الگو برجسته شده است گل قاشقی که با یک چهره و لباس زیبا چاپ شده است اما آماده است که همه آن را کنار هم قرار دهید، بهترین انتخاب عروسک DIY برای شما خواهد بود!

6. ساخت عروسک لباس با چوب و نمد

عروسک لباس کاردستی و لباس نمدی

وقتی نوبت به عروسک‌هایی می‌رسد که آنها واقعاً می‌خواهند با آنها بازی کنند، نه اینکه آنها را در زمان چرت بغل کنند، بچه‌های ما همیشه عروسک‌های برش‌خورده را دوست داشتم که می‌توانند لباس‌هایشان را عوض کنند و عوض کنند. این بخشی از دلیلی است که ما طرفداران پر و پا قرص این عروسک‌های کوچک و بامزه کاردستی و لباس‌های نمدی بودیم که گام به گام طراحی شده‌اند. ماکسابلا دوست دارد. علاوه بر این، لباس‌های نمدی آنقدر زیبا و راحت هستند که بچه‌های ما واقعاً می‌توانند به ما کمک کنند تا لباس‌هایی را که تصور می‌کردند طراحی و کنار هم بچینیم. این یک ایده عالی دیگر برای استفاده از ضایعات پارچه است!

7. عروسک های پارچه ای السا و آنا

عروسک های پارچه ای السا و آنا

ما قبلاً در لیست خود به طور خلاصه اشاره کردیم که عروسک های پارچه ای چقدر سرگرم کننده هستند اما این کار را نکرده ایم در حقیقت هنوز یک آموزش کامل برای ایجاد یکی از خودتان به شما داده است! اکنون، مطمئناً تعداد زیادی عروسک سنتی تر به سبک Raggedy Anne وجود دارد که می توانید آنها را بسازید و دستورالعمل هایی برای آنها پیدا کنید، اما همانطور که تقریباً هر پدر و مادری با بچه های خردسال در پنج سال گذشته می داند، یک فیلم وجود دارد که در برابر همه شخصیت های دیگر پیروز می شود. تقریباً هر بار مورد علاقه: منجمد! بچه های ما آنقدر به فیلم وسواس دارند که ما به سادگی می دانستیم داشته است برای ایجاد این عروسک های پارچه ای شایان ستایش آنا و السا که بر روی آنها مشخص شده است MKT را لحظه ما آنها را دیدیم

8. عروسک پارچه ای به سبک مردمی

عروسک پارچه ای به سبک مردمی

آیا واقعاً وقتی شروع به صحبت در مورد عروسک های پارچه ای با سبک سنتی تر مانند عروسک هایی که ممکن است در خانه مادربزرگتان یا در فیلم های قدیمی دیده باشید، توجه شما را جلب کردیم زیرا همیشه در مورد ساخت آنها کنجکاو بودید؟ سپس ما احساس می کنیم که این آموزش عروسک پارچه ای الهام گرفته شده از سبک عامیانه فوق العاده در مورد آن شرح داده شده است شبکه DIY ممکن است در واقع کامل گزینه ای برای شما ما عاشق روشی هستیم که آنها از روبان ها و تکه های توری یا روپوش برای تزئین عروسک های خود استفاده می کردند و آنها را واقعاً شیک نشان می دادند.

9. عروسک های پارچه ای “کاغذی”.

عروسک های کاغذی پارچه ای

بازی با عروسک های کاغذی زیبا را در دوران کودکی به خاطر دارید؟ ما این کار را می‌کنیم، زیرا قبلاً جزوه‌ها را با صفحات کارت‌های مصور به عنوان هدایای کریسمس و تولد می‌گرفتیم، با دقت آنها را در اطراف خطوط سوراخ‌دار می‌کوبیدیم و با هر نسخه جدید به مجموعه خود اضافه می‌کردیم. با این حال، ما همیشه متوجه می‌شدیم که در نگهداری آنها بسیار مرتب و در شرایط خوب مشکل داریم، زیرا هر چه بیشتر با آن‌ها بازی می‌کردیم، لبه‌های آن‌ها متلاشی می‌شوند و کمی فرسوده می‌شوند. به همین دلیل است که وقتی با این نسخه پارچه چاپ شده و برش خورده از همان ایده (و همان سبک مصور سنتی) در این آموزش مواجه شدیم، بسیار مجذوب شدیم. دودل جذاب!

10. عروسک های پری دریایی شیک با دم پولک دار

عروسک های پری دریایی شیک با دم پولکی

بودی خیلی زمانی که ایده ساخت عروسک‌های پری دریایی کوچک را قبلاً در لیست خود ذکر کردیم، واقعاً شگفت‌زده شدیم، اما مطمئن نیستید که ایده اصلی نمدی که قبلاً به شما نشان دادیم این است. کاملا یکی برای شما، از آنجایی که شما از طرفداران پر و پا قرص تزیینات و کار با مواد غیر متعارف هستید؟ در آن صورت، ما این کار را انجام می دهیم قطعا شما را تشویق می کند تا نگاهی به چگونگی آن بیندازید یک آشفتگی زیبا از پارچه پولک‌دار، نخ، رشته پولک‌دار، دکمه‌ها و مهره‌ها برای ساختن این پری دریایی‌های زیبا و آرام با موهای بلند و زیبا استفاده کرده است.

11. عروسک های چوبی پری گل DIY

عروسک های گیره چوبی پری گل DIY

آیا در واقع هنوز در لیست ما پیمایش می کنید و به این فکر می کنید که چقدر مفهوم اصلی ساخت عروسک های چوبی گیره ای کوچک را دوست داشتید، اما مطمئن نیستید تکنیک quilling کاغذی که قبلاً در لیست خود به شما نشان دادیم، باشد. کاملا چیزی که در حال حاضر برای مقابله با آن آماده هستید؟ در این صورت شاید شما این پری های گل پیچیده شده ساده و نمدی را که گام به گام مشخص شده اند ترجیح دهید درخت تخیل! نمی‌توانیم متوجه شویم که کلاه‌های گلبرگ شکل کوچک آنها چقدر زیبا هستند.

12. عروسک های مهره ای مینیاتوری

عروسک های مهره ای مینیاتوری

آیا واقعاً همیشه روند خلق چیزهای مینیاتوری را دوست داشته اید، در واقع همینطور است شما چه کسی علاقه مند به پیدا کردن نوعی “عروسک” است که بتوانید کلیدهای خود را حمل کنید یا به عنوان یک طلسم به کیف خود بچسبانید تا قدردانی خود را برای ادای احترام کوچک به دوران دخترانه ای که بسیار دوست دارید نشان دهید؟ خوب، اگر دوست دارید در مورد برخی از مهارت های نقاشی دستی خود جزئیات بیشتری کسب کنید، ما این کار را انجام می دهیم کاملا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی استعداد مهارت طلسم عروسک گیشا مینیاتوری زیبا از سه مهره با اندازه های مختلف ساخته شده است. طرح نقاشی شده آنها را دنبال کنید یا با جزئیات خودتان خلاق باشید!

13. عروسک حیوانات پارچه ای

عروسک حیوانات پارچه ای

آیا تا به حال در لیست ما ورق زده اید و جزئیات عروسک های پارچه ای مختلف را که تا به حال مراحل ساخت آنها را به شما نشان داده ایم، ریخته اید، اما همچنین می دانید که بچه های شما این کار را انجام داده اند. همیشه کمی بیشتر از هر چیز دیگری به عروسک های حیوانی عشق می ورزید؟ خوب، شما خوش شانس هستید، زیرا شهر بوگابو اینجاست تا دقیقاً به شما نشان دهد که چگونه این عروسک‌های پارچه‌ای روباه، خرگوش، و گربه‌ای دوست‌داشتنی و نرم را در لباس‌های قدیمی و الهام‌گرفته‌ای از مد افتاده ساخته‌اند.

14. عروسک های پری گیره لباس DIY

عروسک های پری گیره لباس

آیا ایده ساختن عروسک‌های چوبی بامزه برای مدت کوتاهی مجذوب خود شده‌اید، اما نگاهی به اتاق کاردستی خود انداخته‌اید و متوجه شده‌اید که نزدیک‌ترین چیزی که به آن گیره‌ها دارید، در واقع بسته‌ای از سنجاق‌های چوبی قدیمی است؟ خوب، با تشکر از به سادگی قصه، همه چیز از دست نرفته! آموزش آنها دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه از گیره های چوبی برای ساختن عروسک های پری بامزه از پارچه توری، نخ گلدوزی و گلبرگ های ابریشمی یا پارچه ای استفاده کنید.

15. عروسک های پوسته تخم مرغ

عروسک های پوسته تخم مرغ

فقط در صورتی که ایده ساختن عروسک‌های خانگی با سبک سنتی‌تر را دارید، اما شما و بچه‌هایتان قبلاً قبلاً با هم عروسک‌های پارچه‌ای درست کرده‌اید، ایده دیگری وجود دارد که بسیاری از بزرگسالان در اروپا به شما می‌گویند که یادشان می‌آید آن را در خود درست کرده‌اند. دوران کودکی! بررسی کنید که چگونه جوراب های راه راه صورتی این دختر بچه ها و خرس ها را با رنگ آمیزی پوسته تخم مرغ های آب پز خلق کرده است.

آیا انواع دیگری از عروسک‌های DIY عالی ساخته‌اید که بچه‌هایتان عاشق آن‌ها شده‌اند اما شما چیزی نمی‌بینید؟ کاملا مشابه در لیست ما؟ همه چیز را در مورد نحوه انجام این کار به ما بگویید یا ما را به عکس های عروسک های تمام شده خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#عروسک #های #زیبای #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید