آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

عمل پروتز سینه و لیفت سینه هم زمان

عمل پروتز سینه و لیفت سینه هم زمان

عمل پروتز سینه و لیفت سینه هم زمان
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/02/image_1645426172.jpg

همه خانم ها دوست دارند تا اندامی ایده آل ، زیبا و بدون نقص داشتن باشند. سینه ها یکی از مهم ترین اعضایی است که خوش فرم بودنشان بر روی اندام ، زیبایی و اعتماد به نفس زنان تاثیر بسیار زیادی دارد. همانطور که می دانید این عضو بسیار مهم به دلایل مختلف محیطی و ژنتیکی در طول زندگی افراد با تغییرات بسیار زیادی مانند شل شدگی و افتادگی مواجه می شود. افرادی که به دلیل بالا رفتن سن یا زایمان و شیردهی دچار افتادگی و شل شدگی سینه ها شده اند برای بازگرداندن زیبایی اندام و بالا بردن اعتماد به نفس خود به دنبال راهکار های متفاوتی می باشند. یکی از این راهکارها لیفت سینه و پروتز سینه می باشد. نتیجه هر یک از این عمل ها به تنهایی بسیار خوب و مناسب است اما اگر آن ها را با یک دیگر ترکیب نموده و به صورت همزمان انجام داد می توان نتیجه ای فوق العاده و باور نکردنی ای به دست آورد. البته لازم به ذکر است که تشخیص اینکه آیا شما برای انجام عمل پروتز سینه و لیفت سینه هم زمان کاندید مناسبی هستید یا خیر بر عهده پزشک منتخب شما می باشد. چنانچه مایل هستید در رابطه با هر یک از این عمل ها اطلاعاتی کامل و جامع به دست بیاورید می توانید به سایت راز جراحی مراجعه نمایید. در آنجا در رابطه با نحوه انجام جراحی ، مزایا و معایب آن ها ، عوارض و خطرارتی که ممکن است برای افراد به وجود بیاید و غیره مطالبی کامل گفته شده است.

همانطور که در ابتدای این متن گفته شد نارضایتی از سایز و فرم سینه ها یک امر بسیار رایج در بین خانم ها می باشد که می توان از لیفت سینه یا پروتز سینه برای حجم دهی و رفع افتادگی های شدید استفاده کرد. اما اکثر مردم بر این باور هستند که لیفت سینه همان پروتز سینه می باشد یا با انجام پروتز سینه به تنهایی ، افتادگی و شل شدگی پستان های آن ها برطرف می شود. در حالی که این باور به طور کامل اشتباه بوده و این دو عمل کاملا با یک دیگر متفاوت می باشند و انجام تنها یکی از آن ها برای کسانی که سینه های افتاده و کم حجمی دارند نتیجه ای ایده آل در پی نخواهد داشت. از همین رو می توانیم به خانم هایی که دارای سینه های کوچک و شل هستند یا تمایل به سفت کردن و افزایش سایز سینه های خود دارند انجام عمل لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان را پیشنهاد دهیم. این عمل ترکیبی در واقع می تواند باعث پر شدن سینه ها و حجم دهی به آن ها شود. علاوه بر آن نیز شکل ظاهری پستان ها با این پروسه تغییر کرده و گرد و زیبا خواهد شد. انجام این عمل های جراحی به صورت همزمان علاوه بر اینکه موجب کاهش هزینه جراحی می شود ، باعث می شود شما تنها یک بار دوره نقاهت را بگذرانید.
برای انجام عمل پروتز سینه و لیفت سینه هم زمان از چه تکنیکی استفاده می شود؟
شما با خواندن مقالات جراحی پروتز و لیفت پستان با انواع روش های جراحی آشنا خواهید شد. اما ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که اگر همزمان هر دو پروسه را انجام دهیم پزشک از چه روشی استفاده می کند؟ در پاسخ به این سوال باید در ابتدا بگویم که معمولا تعیین روش مورد استفاده به میزان افتادگی و حجم پستان ها بستگی دارد. در صورتی که افتادگی کم باشد پزشک برای لیفت دهی و گذاشتن پروتز از یک برش بسیار ظریف و کوچک در زیر سینه ، قسمتی که با لباس پوشانده می شود و دیده نخواهد شد؛ استفاده می کند. به عبارتی دیگر می توانیم بگویم برشی که پزشک برای لیفت پستان ایجاد می کند برای جایگذاری پروتز نیز استفاده می نماید و به هیچ وجه برش جداگانه ای برای این امر ایجاد نخواهد شد. البته لازم به ذکر است که جای برش ها به مرور زمان و با انجام نکات مراقبتی به راحتی از بین می رود.
برش های که برای لیفت پستان استفاده می شود دو نوع است که هر کدام با توجه به شرایط بیمار ایجاد می شوند.
برش پری آرئولار : دقیقا بر روی خط هاله تیره رنگ و قسمت روشن پستان ایجاد می شود. این برش پس از بهبودی به طور کامل مخفی و غیر قابل مشاهده می باشد.
حتما بخوانید: بهترین ورزشها برای تنظیم سایز سینه
برش عمودی : این برش از زیره ناحیه تیره اطراف نوک پستان تا پایین آن ایجاد می گردد، این تکنیک پس از پایان جراحی قابل مشاهده می باشد.
مزایا عمل پروتز سینه و لیفت سینه هم زمان

افزایش اعتماد به نفس
صرف هزینه کمتر
جوانسازی
فرم دهی به اندام ها و افزایش زیبایی
افزایش سایز سینه و سفت و محکم کردن آن
ایجاد تقارن میان پستان ها
طی کردن یک دوره نقاهت کوتاه
صرف زمان کم

و غیره
چه کسانی کاندیدای مناسبی برای عمل پروتز سینه و لیفت سینه هم زمان هستند؟

خانم های که می خواهند حجم سینه هایشان را افزایش دهند و پستان های خود را به سمت بالا بکشند.
زنانی که مایلند سینه های بزرگی داشته باشند اما دچار افتادگی سینه هستند.
بانوانی که پس از انجام جراحی یا کاهش وزن در سایز پستان های خود شاهد تغییر هستند.
خانم های که به دلیل افتادگی بیش از حد سینه ها تنها نمی توانند پروتز سینه انجام دهند.
بانوانی که دچار اختلال سینه فشرده می باشند.

سخن پایانی
ما در این مقاله سعی نمودیم شما را تا حدودی با این عمل جراحی آشنا کنیم و بگویم که انجام جراحی  پروتز سینه و لیفت سینه هم زمان چه مزایای دارد و برای چه افرادی مناسب می باشد. اما اگر مایل هستید در رابطه با این نوع عمل های جراحی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید یا بدانید که چگونه بهترین جراح پروتز سینه یا لیفت را در شهر محل سکونت خود برای انجام این پروسه انتخاب کنید توصیه می کنیم به سایت راز جراحی مراجعه نمایید. علاوه بر آن نیز می توانید برای کسب آگاهی در رابطه با سایر عمل های جراحی به مقالات تهیه شده در سایت مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *