مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

قلاده های سگ DIY شایان ستایش برای شیک کردن زمان پیاده روی

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

قلاده های سگ DIY شایان ستایش برای شیک کردن زمان پیاده روی

وقتی صحبت از حیوانات خانگی ما می شود، ما به طور کامل اعتراف کنید که ما آن دسته از صاحبان حیوانات خانگی خجالتی هستیم که احتمالاً بیشتر از برخی افراد برای ایجاد حس و ظاهر خوب به حیوانات خانگی خود تلاش می کنیم. حیوانات خانه ما کاملاً خراب هستند، اما آنها آنقدر خوب رفتار می کنند و دوست دارند که فقط احساس می کنیم کمی با آنها رفتار ویژه ای را به دست آورده اند! به همین دلیل است که هیچ کس در زندگی ما از این که بداند ما اغلب برای سگ هایمان کاردستی می کنیم شگفت زده نمی شود. ما آنها را در طول سال‌ها انواع و اقسام چیزها ساخته‌ایم، اما احتمالاً یکی از چیزهای مورد علاقه ما برای ساختن و بازسازی به گونه‌ای که انواع سبک‌ها و گزینه‌ها را داشته باشند، یقه‌هایشان است! فقط چیزی در مورد یک قلاده زیبا و سفارشی وجود دارد که استفاده از آن با سگ در زمان پیاده روی بسیار سرگرم کننده تر از قلاده ای است که به سادگی انتخاب کرده و از فروشگاه خریداری کرده اید. به همین دلیل است که ما یک لیست کامل از عالی را داریم آموزش های DIY و ایده‌های قلاده در مرورگر ما نشانک‌گذاری شده‌اند، آماده هستند تا هر زمانی که از آن‌هایی که سگ‌هایمان می‌پوشند حوصله می‌کنیم یا از طریق یکی از آنها که مدت‌ها پیش ساخته‌ایم می‌سوزند، آزمایش شوند.

فقط در صورتی که شما هم مانند ما مجذوب ایده ساختن قلاده های سرگرم کننده DIY در سبک های منحصر به فرد سگ های خود شده اید، اگر نه بیشتر، در اینجا 15 مورد از بهترین طرح ها، ایده ها و آموزش هایی وجود دارد که در جستجوی خود با آنها مواجه شده ایم. دور!

1. یقه سگ درخشان از یک کمربند مد روز

قلاده سگ کمانش درخشان

هر زمان که ممکن است، سعی می کنیم بخش بزرگی از صنایع دستی را که برای خود و دیگران درست می کنیم، از چیزهایی که از قبل در اطراف خانه ما هستند درست کنیم. به این ترتیب، اشیا به جای اینکه بیرون انداخته شوند یا به حال خود رها شوند تا فضای ما را به هم بریزند، دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند و دوباره چرخش می‌شوند! به همین دلیل است که ما فکر کردیم این یقه کمربند برقی به سگ تنها در چند مرحله ساده مشخص شده است رادنی حبیب خیلی ایده خوبی بود

2. یقه سگ DIY از یقه پیراهن

یقه سگ دست ساز از یقه پیراهن

آیا سگی دارید که واقعاً رفتار خوبی داشته باشد و به او فکر می کنید نگاه کردن به همان اندازه که او عمل می کند کاملاً خنده دار است؟ سپس ما این احساس را داریم که شما یک دریافت خواهید کرد جمع از سر راه را بیرون کن راه گرووی یک یقه سگ کوچولو بامزه ایجاد کرد که در واقع شبیه یک یقه پیراهن شیک است… زیرا دقیقاً از همین ساخته شده است! این پروژه یک راه عالی برای استفاده مجدد از برخی از پیراهن های قدیمی دکمه دار است که از سال گذشته پوشیده نشده اند.

3. یقه سگ گره دار دستبند دوستی

یقه سگ گره دار دستبند دوستی

اگر می خواهید سگ خود را یک قلاده عالی برای خودتان بسازید، آیا واقعاً ترجیح می دهید این کاردستی باشد که بچه هایتان می توانند به شما کمک کنند؟ خوب، تا زمانی که آنها قبلاً یاد گرفته باشند که چگونه دستبندهای دوستی تابستانی درست کنند، مانند دستبندهایی که احتمالاً در دوران کودکی شما در اردو درست کرده اید، کاملاً مهارت های لازم برای ساخت این قلاده های سگ گره دار شایان ستایش را خواهند داشت. برجسته در غذاهای روزمره! تکنیک بند یقه اساساً تا زمان اتصال سگک و برچسب یکسان است.

4. تریم توری و یقه سگ مد لباس مروارید

تریم توری و یقه سگ مد لباس مروارید

آیا واقعاً تا به حال در فهرست ما ورق زده اید و به این فکر کرده اید که چگونه سگ کوچک شیک شما می تواند بهترین ظاهر را در یک چیز شیک، توری و شایان ستایش داشته باشد که با شخصیت بامزه و ظاهر کرکی او مطابقت داشته باشد؟ در این صورت شاید شما ظاهری را ترجیح دهید که کمی «مد»تر باشد! ما کاملاً راه را می پرستیم مد لباس شیکاگو یقه منحصر به فرد خود را از پارچه، توری و حتی یک رشته مروارید ساخته اند.

5. یقه سگ پاپیونی درجه یک

یقه سگ پاپیونی درجه یک

آیا ایده ساختن قلاده‌ای به سبک آماده‌سازی سگ که او را واقعاً شیک نشان می‌دهد، کاملاً مجذوب شما شده بود، اما نمی‌دانید که آیا ممکن است این قطعه را حتی یکدست کنید یا خیر. بیشتر ظاهر مناسبی نسبت به آنچه قبلاً به شما نشان داده‌ایم است، زیرا فکر می‌کنید این زیباست که آن را برای موقعیت‌های خاص روی او بگذارید؟ سپس ما کاملا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی Dalmation DIY یک پاپیون کوچولو شایان ستایش ایجاد کرد که مستقیماً روی یقه ای که از قبل دارند می لغزد.

6. قلاده سگ دوزی و چرم

یقه سگ دوزی و چرم

آیا تا به حال برای سگ خود قلاده ای خریده اید که فکر می کنید واقعاً خوب است، اما نمی توانید احساس کنید که، حتی اگر عالی است، احتمالاً می تواند فقط از یک قلاده استفاده کند. مقدار کمی شخصیت بیشتر؟ خوب، شما قبلاً هر کاری شبیه به گلدوزی با دست انجام داده اید، پس ما احساس می کنیم که از این روش قدردانی می کنید آیک و استلا جاز شده آنها یقه ها کمی بالا بررسی کنید که چگونه از تکه های پارچه الگو و نخ های رنگی روشن به دنبال آن الگوها استفاده کردند تا جلوه ای واقعاً شسته و رفته و جلب توجه کنند.

7. کاور یقه سگ DIY

روکش یقه سگ دست ساز

آیا شما واقعاً مجذوب این ایده هستید که چیزهایی را روی قلاده سگ خود بچرخانید زیرا به این ترتیب می توانید از قلاده کاملاً خوبی که قبلاً دارید به عنوان پایه استفاده کنید و هر زمان که بخواهید ظاهر آن را تغییر دهید؟ سپس شما مانند صدا کامل کسی که چیزی شبیه به این روکش‌های یقه‌ای فوق‌العاده سرگرم‌کننده می‌سازد که روی آن مشخص شده است Bitesized Biggie. ما در واقع این ها را برای سگ هایمان ساختیم و گربه‌های ما در طیف کاملی از الگوها و رنگ‌ها هستند و اکنون مجموعه‌ای از ظاهرهای سرگرم‌کننده برای انتخاب داریم، حتی اگر هر حیوان در واقع فقط یک قلاده دارد!

8. قلاده سگ باندانا حیوان خانگی بدون دوخت

بدون دوخت یقه سگ باندانا حیوان خانگی

آیا شما کاملا شیفته این ایده هستید که سگ خود را نوعی اکسسوری برای گردن بسازید تا مانند یک آدم کوچولوی خزدار و بامزه بپوشد، اما متقاعد شده اید که پاپیون واقعاً با شخصیت او سازگار نیست؟ در این صورت شاید یک باندانا به جای آن برای شما دو نفر ایده بهتری باشد! ما عاشق راه هستیم صنایع دستی آزاد شده یقه‌های قیچی سگ با طرح‌های فوق‌العاده ایجاد کرد، اما سپس قطعات مثلثی کشویی را نیز دوخت که دقیقاً مانند یک باندانا گره‌دار به نظر می‌رسند، اما می‌توان هر زمان که بخواهید یقه را درآورید و بردارید.

9. یقه سگ بسته بندی شده با گلدوزی رنگی

یقه سگ بسته بندی شده با گلدوزی رنگی

آیا در واقع هنوز به این فکر می کنید که چقدر ایده های یقه دوزی را که تا به حال به شما نشان داده ایم دوست داشتید، اما کمی محتاط هستید زیرا هرگز واقعاً تلاش کرد گلدوزی قبل از آن و شما نگران هستید که ممکن است بیش از حد یک چالش باشد؟ پس شاید ترجیح می دهید از این پروژه بسیار ساده تر عکس بگیرید که به شما امکان می دهد ابتدا از نخ گلدوزی رنگی استفاده کنید! سگ شکسته شما را در فرآیند پیچیدن نخ دندان به قسمت‌های رنگی بلوک شده در طول قلاده سگتان راهنمایی می‌کند تا جلوه‌ای بسیار منظم و مرتب داشته باشید.

10. ست دستبند و یقه سگ همسان

ست دستبند و یقه سگ همسان

آیا واقعاً به‌طور معمولی فهرست ما را مرور کرده‌اید، حتی اگر متقاعد شده‌اید که احتمالاً سگ خود را یک قلاده گره‌دار به سبک دستبند دوستی خواهید ساخت، فقط برای اینکه مطمئن شوید ایده‌های مختلف زیادی می‌بینید و چیزهای جدیدی را در نظر می‌گیرید؟ خوب، نمی‌توانیم بگوییم که شما را به خاطر چسبیدن به یک کلاسیک سرزنش می‌کنیم، این بخشی از دلیلی است که فکر می‌کردیم این ایده هماهنگ یقه و دستبند دوستی در آن وجود دارد. عشق خانوادگی در شهر من خیلی ناز بود بررسی کنید که چگونه آنها برای “بهترین دوست” خود یک ست منطبق درست کردند.

11. یقه سگ ضایعاتی قابل تنظیم DIY

یقه سگ پارچه ضایعاتی قابل تنظیم

آیا در واقع به اندازه کافی علاقه مند به خیاطی هستید که برای انجام پروژه های ساده ساخت پارچه مشکلی نداشته باشید؟ سپس ما کاملا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی هالیفاکس داگونچرز تنها با استفاده از مقداری پارچه ضایعاتی که در اطراف اتاق کاردستی خود قرار داده بودند، یک یقه قابل تنظیم از ابتدا ایجاد کردند! ما قبلاً طبق این آموزش یقه‌هایی درست کرده‌ایم و در واقع متوجه شدیم که نسبت به بسیاری از مواردی که در گذشته از فروشگاه‌ها خریداری کرده‌ایم، محکم‌تر و تنظیم آسان‌تر هستند. ما همچنین دوست داریم که الگو و رنگ را به روشی سفارشی تر انتخاب کنیم!

12. یقه سگ گل برای مواقع خاص

قلاده سگ گل برای مواقع خاص

هر چند وقت یک‌بار، ما نمی‌توانیم در برابر ایجاد چیزی برای حیوانات خانگی خود مقاومت کنیم دانستن کاملاً غیرعملی است، اما ما فکر می‌کنیم که برای لحظه‌ای واقعاً سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد، حتی اگر آنقدر طولانی باشد که بتوانیم یک عکس بگیریم یا از آن‌ها بخواهیم ظاهری جدید و شایان ستایش در یک گردهمایی خانوادگی یا مراسم خاص داشته باشند. به همین دلیل است که ما در واقع دو سگ خود را درست کردیم، یکی بسیار بزرگ و دیگری بسیار کوچک، قلاده های گل شایان ستایش درست مانند آنهایی که در آن خواهید دید. ستاره برای چراغ های خیابان برای دوش عروسی خواهرمان! آنها در بین مهمانان ما بسیار موفق بودند، حتی اگر آنها دقیقاً برای زمان پیاده روی کار نمی کردند.

13. قلاده سگ گل رول شده

یقه سگ گل نورد شده

شاید واقعاً از ایده ایجاد قلاده گل برای سگ خود لذت برده باشید، اما ترجیح می دهید از موادی استفاده کنید که قبلاً در اطراف فضای کاردستی خود نشسته اید؟ شاید شما واقعاً ترجیح می دهید یک تزیین گلدار را که بتوانید روی قلاده آن بکشید و بیرون بیاورید، به جای ساختن یک قطعه کاملا مجزا برای سگ خود ترجیح دهید. در این صورت، در اینجا گزینه دیگری برای پارچه ساخته شده است که باید در نظر بگیرید! بررسی کنید که چگونه مجله رس این گلهای رول شده فوق العاده را در یک دسته درست کرد.

14. قلاده سگ با مهره ها

قلاده سگ با مهره های دقیق

آیا شما واقعاً از آن دسته از مشتاقان ماهری هستید که به انجام کارهای خود مشغول هستید؟ مقدار زیادی تجربه در مورد چیزهایی مانند گلدوزی و سوزن دوزی، و سپس برخی؟ پس شاید یک پروژه مهره کاری دستی برای شما مناسب باشد! ما نمی‌توانیم متوجه شویم که این قطعه مهره‌دار چقدر ظریف و دوست‌داشتنی است که قدم به قدم ترسیم شده است دوخت قطره ای به نظر می رسد و، اگرچه می دانیم که برای چیزی که حیوان خانگی شما ممکن است در حین دویدن به اطراف آسیب برساند، کار بسیار زیادی است، ما آنقدر تحت تأثیر این ایده هستیم که فکر می کنیم برای ایجاد چنین الگوی دوست داشتنی ارزش صبر و حوصله ای را دارد.

15. یقه طناب الهام گرفته از نیروی دریایی

یقه‌های طنابی با الهام از نیروی دریایی

آیا در واقع به تازگی در فهرست ما پیمایش کرده اید به این امید که چیزی کمی منحصر به فرد پیدا کنید که بتوانید آن را کاملاً از ابتدا بسازید، اگر از مواد غیر متعارف ساخته شده باشد، امتیازات اضافی را نیز در اختیار داشته باشید؟ در این صورت، ما مطمئناً از شما می‌خواهیم که این یقه DIY عالی را از شیر سگ که در ساخت آن از دریایی الهام گرفته شده است اما در طرح رنگ مشکی و نئون آن بسیار روشن تر و هیجان انگیزتر است.

آیا یکی از دوستداران صنایع دستی و DIY را می شناسید که عاشق ساختن چیزهای جدید برای سگ خود هستند و همیشه به دنبال ایده های منحصر به فرد و سرگرم کننده هستند؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا انواع گزینه های فوق العاده سرگرم کننده را برای بهترین دوست پشمالو خود به آنها ارائه دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#قلاده #های #سگ #DIY #شایان #ستایش #برای #شیک #کردن #زمان #پیاده #روی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید