آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

لاوازا و ایلی، سردمداران قهوه های اصیل ایتالیایی

لاوازا و ایلی، سردمداران قهوه های اصیل ایتالیایی

لاوازا و ایلی، سردمداران قهوه های اصیل ایتالیایی
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/01/1.jpg

مطمعنا قهوه جز جدا نشدنی زندگی خیلی از آدما شده است و خیلیا بدون قهوه نمی ‌توانند صبح خود را آغاز کنند یا خیلی از افراد برای خستگی‌ های روزانه باید حتما از قهوه استفاده کنند. ولی قهوه داریم تا قهوه، زیرا قهوه ‌های بسیار زیادی و متفاوتی در بازار وجود دارند که برای انتخاب آنها باید شناخت کافی از آن را داشته باشید.
به دلیل اینکه افراد زیادی وجود دارند که زیاد شیفته قهوه نیستند با انواع آن آشنا نیستند ولی اگر جز افرادی هستید که تجربه چند بار نوشیدن قهوه‌ را دارید و شیفته این نوشیدنی بسیار جذاب شدید بهتر است که بیایم و در ادامه این مطلب با آنها آشنا بشید. در این میان با شما در معرفی خرید قهوه لاوازا و ایلی که به آن مربوط است، همراه خواهیم بود.
فروشگاه آنلاین قهوه سیراف با فراهم سازی بستری مناسب برای شناخت قهوه ها و ارائه محصولات مرتبط با آن ها، گام مهمی در رفع نیازهای ما برمی دارد. در این میان با شما در معرفی قهوه ایلی و لاوازا و هر آنچه که به آنها مربوط است، همراه خواهیم بود. خرید قهوه از سایت قهوه سیراف با فراهم کردن بستری مناسب برای شناخت قهوه ها و ارائه محصولات مرتبط با آن ها، گام مهمی در رفع نیازهای ما برمی دارد.
شما کدام یک را ترجیح می ‌دهید قهوه ایلی یا قهوه لاوازا؟

در ادامه قصد داریم این دو قهوه را برای شما که به این نوشیدنی اهمیت می دهید معرفی کنیم.
قهوه لاوازا
لاوازا یک قهوه معروف ایتالیایی است. مشهور شدن این قهوه بیشتر به دلیل درشت بودن و قهوه‌ های آسیاب نشده آن است که خریداران برای دم کردن در موکا پات استفاده می ‌کنند. برای خرید قهوه لاوازا نیاز به هزینه نسبتا زیادی دارید زیرا یک قهوه گران قیمت و وارداتی است. این قهوه از کافئین زیادی برخوردار است همین‌ طور طعم آن کمی تلخ است و برای افرادی که مزه شیرین دوست دارند زیاد مناسب نیست.
قهوه ایلی
قهوه ایلی یکی از بهترین قهوه ‌ها در دنیا است که از بسته بندی فلزی برخوردار است. این قهوه نیز یک قهوه‌ ی ایتالیایی بوده که از دانه‌ های عربیکا استفاده می ‌کند و دارای عطر و طعم خاص و فوق ‌العاده است. ایلی دارای مشتریان ثابت است زیرا تمام افرادی که از آن استفاده کرده ‌اند دیگر تمایلی به استفاده از برندهای دیگر ندارند. برای خرید قهوه ایلی از سایت قهوه سیراف می توانید خرید خود را انجام دهید.
تفاوت قهوه ایلی و قهوه لاوازا

قهوه ایلی و لاوازا دو برند بسیار معروف ایتالیایی هستند که شاید تصور کنید این دو قهوه شبیه به هم هستند ولی در حقیقت تفاوت ‌های ریزی بین آنها وجود دارد که قبل از خرید باید با آنها آشنا شوید. پودر قهوه لاوازا شامل نت چوبی و مزه کاکائویی است. این قهوه به دلیل وجود دانه عربیکا و روبوستا دارای یک مزه ترش بوده که اگر این مزه را دوست ندارید پیشنهاد نمی ‌شود. ولی قهوه ایلی از کاکائو، میوه‌ های خشک و صد در صد از عربیکا ساخته شده است که وجود عربیکا باعث شیرین ‌تر شدن مزه ایلی می ‌شود. این قهوه طعم ملایم ‌تر و همین ‌طور کافئین کمتری نسبت به پودر قهوه لاوازا دارد.
تاثیر نوشیدن قهوه برای سلامتی انسان
از آنجایی که یک فنجان قهوه دارای ۶ درصد B5، 2 درصد منیزیم و ۱۱ درصد ویتامین B2 است بنابراین برای سوزاندن چربی ‌های بدن و زنده ماندن، بدن به آن نیاز دارد و طبق گفته کارشناسان و پزشکان قهوه باعث کم شدن آب بدن انسان نمی ‌شود. به دلیل اینکه کافئین دارای یک دیورتیک بسیار کم است که سبب می‌ شود کلیه ‌ها آب اضافی و سدیم را از طریق ادرار از بدن دفع کند. قهوه یکی از سالم ‌ترین نوشیدنی ‌ها بوده که به دلیل آنتی اکسیدان‌ های موجود در آن باعث عمر طولانی انسان‌ها می‌ شود. در نهایت نوشیدن قهوه باعث کاهش ابتلا به افسردگی، کاهش بیماری‌ های قلبی، آلزایمر و سرطان می‌ شود و به انسان‌ها کمک می ‌کند زندگی با انرژی ‌تری داشته باشند. البته این نکته را توجه داشته باشید که زنان باردار نباید بیشتر از ۲۰۰ میلی گرم از قهوه را در طول روز بنوشند؛ زیرا سیستم دفاعی بدن جنین به مصرف کافئین سازگار نیست و ممکن است باعث سقط جنین شود.
چند حقیقت جالب درمورد قهوه

اگر قصد نوشیدن قهوه را دارید بهتر است بدانید که در بازه زمانی یعنی ساعت ۹ صبح تا ۱۱ مصرف کنید زیرا باعث تاثیر بیشتر آن خواهد شد.
نوشیدن یک فنجان قهوه باعث جریان خون در بدن می ‌شود و آن سلامت بدن شما کمک می‌ کند.
میزان کافئین در قهوه تنها به این بستگی دارد که چگونه قهوه بو داده شده و ترکیب شده است.
قهوه برای مردانی که دارای پروستات هستند بسیار مناسب بوده و از کاهش ابتلا به این بیماری جلوگیری می کند.

قهوه بدون شک یکی از محبوب ‌ترین نوشیدنی ‌ها در تمام جهان است و علاوه بر اینکه خستگی را کم می‌ کند برای سلامتی بدن انسان نیز بسیار مفید است. تا اینجا شما را با تفاوت‌ های قهوه لاوازا و قهوه ایلی آشنا کردیم. بنابراین می ‌توان گفت که این دو قهوه دارای ویژگی‌ های منحصر به فرد هستند که شما می ‌توانید متناسب با ذائقه خود آنها را مصرف کنید. برای خرید قهوه لاوازا و ایلی یک پیشنهاد ویژه برای شما  داریم. با خرید این دو قهوه از سایت سیراف دیگر نگران تامین مواد اولیه نخواهید بود زیرا دانه ‌های ترکیب و رست شده قهوه‌ ی لاوازا و ایلی را در یک فروشگاه با بهترین قیمت و کیفیت تهیه می کنید.
منبع: sirafcoffee.ir

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *